Uzumaki no monogatari – část 25 – Příběh o Uzumakim Narutovi, Mudrci šesti cest, který věřil, že nic není nemožné
Naruto se otočil za hlesem, který na něj zavolal a byl velice překvapen, koho vidí. Sice si sem do světa mrtvých přišel pro Mizuki, ale rozhodně mu to nemohlo zabránit vzít s sebou domů i někoho další. V tu chvíli, kdy uviděl duši, člověka, která na něj volá, si byl jist, že nejenom on bude mít radost.
„Čtvrtý,“ řekl Naruto.
Neměl potřebu svého otce nazývat otcem, alespoň zatím ne. Stále mu nemohl kompletně odpustit, co mu udělal, ale kdyby měl příležitost, tak by mu nejspíše odpustil.
„Naruto, snad jsi,“ nechtěl Minato věřit, že by jeho syn mohl také umřít.
„Neboj, jenom jsem si sem pro někoho přišel. No když už jsme se potkali, tak co kdyby ses taky vrátil do života?“ Navrhl mu Naruto.
Minato ani vteřinu neváhal. Byl opravdu rád, že mu Naruto dal takovou nabídku a těšil se, až se znovu uvidí s Kushinou, ale pak se zarazil, protože když se vrátí, tak by to mohlo způsobit hodně problémů a především pořád bude o sedmnáct let mladší než Kushina.
„Hm. Naruto? Nebude pak mezi mámou a mnou trochu věkový rozdíl?“ Zeptal se Minato.
„To máš pravdu… Vlastně možná ne, protože když se vrátíme, tak se tvůj čas dorovná. Možná to bude trochu bolestivé, ale během několika týdnů by si měl být ve stejném věku jako máma,“ vysvětlil Naruto a sám pořádně nevěděl, odkud má takové znalosti.
„Bolestivé. Ha,“ netěšil se na to, co jej čeká Minato.
„Nemáme, čas tady lelkovat, honem si pohni, musím jít pro člověka, kvůli kterému jsem tady,“ řekl Naruto a začal zase pronásledovat Boha Smrti.
„Dobře! A kvůli komu tady jsi?“ Zeptal se zvědavý Minato.
„Přišel jsem si pro svoji kamarádku, která zemřela před dvěma lety,“ odpověděl Naruto.
„Aha,“ na to Minato a možná mu bylo trochu líto, že on není tou osobou, pro kterou Naruto přišel až do světa mrtvým.
Na druhou stranu Naruto měl moc dobrý důvod být na něj naštvaný. Minato se s tím vším musel nějak smířit.
Narutovi netrvalo dlouho a už doháněl Shinigami. Ten se mu sice snažil uniknout, tak moc jak to jenom šlo, ale moc se mu to nedařilo. Zbývala mu tedy jediná možnost a to vzít si za rukojmí, toho, pro koho si Naruto přišel. Naruto však věděl, že když dostatečně dlouho bude Shinigami hnát, tak nakonec přistoupí na tak moc zoufalý krok. Vše šlo podle Narutova plánu. Nakonec se Naruto opravdu dostal až tak blízko, že Shinigami se prudce otočil a svíral před sebou duši Mizuki.
„Ale noták, Shinigami, dej mi Mizuki a já odejdu. Všichni budou šťastní a ty budeš ještě na živu a bez větší újmy,“ řekl Naruto a nevěděl, jak dlouho se ještě udrží příčetný.
„Na to zapomeň! Nemůžu ti ji vydat, protože pak ti nebude nic bránit v tom, to zde zničit!“ Křičel po něm Shinigami.
„Ale já přece nejsem člověk, co by nedodržel svůj slib,“ řekl Naruto a snažil se uklidnit Boha Smrti.
„Ano nejsi člověk, v tom máš pravdu!“ Křikl zase Bůh Smrti.
„Naruto?“ Zněl překvapeně Minato.
„Ha. Jsem tak trochu démon, no. Ale nemyslím, že by to byl zas takový velký problém, ne?“ Řekl Naruto.
„To že není problém?!“ Rozčílil se na chvíli Minato.
„Vidíš, ani tvému otci se to nelíbí,“ poznamenal Shinigami.
„Shinigami, Ty teď radši mlč a nepleť se do našich rodinných záležitostí,“ řekl mu naštvaně Minato.
Shinigami překvapeně zíral, co si to k němu dovolují, ale byl to nakonec on, kdo byl naprosto ignorován. Dávalo mu to tedy dobrou šanci na útěk, ale při prvním náznaku o pokus o útěk, jej Naruto okamžitě zastavil, ale nijak víc se mu nevěnoval, protože se dohadoval se svým otcem.
„Naruto, jak si mohl ze sebe něco takového udělat?!“ Nevěřil Minato, když se dozvěděl, že Naruto je démon.
„Jak ty jsi ze svého čerstvě narozeného syna mohl udělat jinchuurikiho, HA?!“ Hádal se Naruto.
„To byla krizová situace. Ale proč ti to tady vůbec říkám. To já jsem se ptal první! Odpověz!“ Řekl Minato.
„Byla to krizová situace,“ odpověděl mu Naruto.
„Neopakuj po mě, co jsem řekl! A raději mi vysvětli, proč si ze sebe udělal démona!“ Řekl naštvaný Minato.
„Protože by mě třeba jinak Orochimaru zabil? NÉ to vůbec nebyla krizová situace. Navíc mi to dává možnost zachránit Mizuki! Rozumíš?! Asi těžko, protože si z vlastního syna udělal jinchuurikiho!“ Křičel Naruto.
„Promiňte,“ snažil se Shinigami, ale nebylo mu to nic platné, protože jej oba blonďáci úplně ignorovali.
„Já vím, že jsem udělal strašnou chybu a nečekám, že mi to hned odpustíš! Ale musel sis udělat situaci ještě těžší?! Copak nevíš, jaké jsou démoni stvoření. Jak moc velká je jejich touha po krvi!“ Řekl Minato a byl opravdu zmaten z toho, co jeho vlastní syn udělal za hloupost.
Shinigami byl stále ignorován a pokusil se znovu utéct, ale Naruto jej tentokrát chytil ještě pevněji a Shinigami pocítil opravdový strach, z toho co by mohlo přijít. Mizuki pomalu začínala nabírat vědomí a to, co uviděla, ji opravdu hodně překvapilo. Nikdy by sama nečekala, že ještě někdy uvidí Naruta. Ale zarazilo jí to, že měl krátké vlasy.
„Co se stalo?“ Zeptala se nechápavě Mizuki, ale byla ignorována stejně jako Shinigami.
„Proč se vůbec hádáme. Já vím, že to co jsem udělal, bylo šílené, asi budu po tobě,“ řekl už klidnější Naruto.
„Nesváděj to na to, že jsi můj syn, Naruto. Mohl ses rozhodnout úplně jinak,“ řekl Minato, ale v jeho hlase bylo poznat, že je pořád naštvaný, ale bylo na něm znát, že se o Naruta i strachuje.
„Mohl jsem se rozhodnout jinak a nechat Orochimarua ať zničí celou Listovou. Ať tam všechny zabije, pak bychom mohli být všichni tady spolu,“ řekl Naruto s náznakem ironie.
„Promiň, máš pravdu. Sice nevěřím, že to co si udělal, bylo nejšťastnější řešení, ale jsem rád, že jsi všechny ochránil,“ řekl Minato.
Nakonec se těm dvěma podařilo nějak uklidnit a Naruto byl schopný dál pokračovat v boji s Bohem Smrti. Shinigami však vypadal dosti vytočeně, protože si jej opovážili tak dlouho ignorovat a to se mu vůbec nelíbilo. Naruto zpozoroval, že Mizuki se probrala a byl rád, že ji po tak dlouhé době zase vidí.
„NARUTO!“ Procedila mezi zuby Mizuki.
Vypadala dosti rozzlobeně, ale současně i nešťastně. Naruto nevěděl, proč se chová, jak se chová. Myslel si, že Mizuki bude mít radost, že jej znovu vidí, ale nyní to vypadalo na pravý opak.
„Co je Mizuki?“ Zeptal se překvapený Naruto.
„To je ta tvoje kamarádka?“ Zeptal se zvědavý Minato.
Naruto mu přikývl a stále se snažil přijít, proč Mizuki vypadá tak moc naštvaná.
„Vlasy! Proč sis je ostříhal?!“ Řekla stále naštvaná Mizuki.
Narutovi nyní konečně došlo, co za zásadní chybu udělal a styděl se za to, ale v tu chvíli, kdy si je zkrátil, mu to přišlo tak nějak správné.
„Víš, Mizuki. Když jsem se dozvěděl, že jsi zemřela, tak to přišlo tak nějak samo. Shinigami, ten co tě má nyní za rukojmí, mi nedovolil tě přivést zpět k životu. Proto mi to přišlo, že se náš slib umřel s tebou a tak jsem si zkrátil vlasy. No každopádně teď jsem tady, abych tě vrátil do života, takže se taky necháš ostříhat a pojedeme od začátku, co ty na to?“ Zeptal se Naruto.
„Seš padlý na hlavu?! Nebo si už zapomněl, jal těžké je se starat o takovou hřívu, ha?“ Řekla stále naštvaná Mizuki.
„O čem byl ten váš slib?“ Zeptal se ze zvědavosti Minato.
„Že bude navždy spolu,“ řekl Naruto.
Mizuki s tím souhlasila, protože taková byla jejich dohoda, jejich slib z dětství.
„Mizuki to měla ale pěkně vymyšlené,“ řekl Minato.
Naruto chtěl okamžitě vědět, co on sám nevěděl. Minatovi stačil jeden pohled na Mizuki a ověřil si tak svoji teorii.
„Poslouchej Naruto. Mizuki měla v plánu si ty vlasy ostříhat už od začátku,“ začal Minato.
„HA?“ Divil se Naruto.
„Protože, časem by vám oběma, tak moc překáželi, že byste si je stejně museli nechat ostříhat,“ pokračoval ve vysvětlování Minato.
Mizuki bylo jasné, že Minato ji odhalil a snažila se ho zastavit, ale něco blíže neurčeného ji v tom bránilo. Nikdo nevnímal Shinigamiho, který byl už nyní téměř úplně průhledný.
„Ale ještě předtím, by ses do Mizuki zamiloval. To je jasné, kdybyste spolu trávili hodně času. No tady se dostáváme k hlavní části. Abys byl s Mizuki navždy a i bez šíleně dlouhých vlasů, tak by sis ji musel vzít,“ dovysvětloval Minato.
Naruto jenom žasl nad tím, že na nic takového nikdy nemohl sám přijít. Ale to, co jeho otec říkal, znělo jako pravda, proto tomu věřil. Mizuki se červenala a Narutovi to naprosto potvrdilo otcovu teorii.
„Tak dobře. Až se vrátíme, tak se vezmem, o ty na to Mizuki?“ Řekl Naruto úplně v pohodě.
Minato nevěřil, co Naruto a hlavně jakým pohodovým tónem říká. Mizuki zrudla úplně do ruda a měla těsně před tím než omdlí. Naruto nechápal, co ti dva jenom dělají.
„No dobře Shinigami, bude to bolet jenom chvíli,“ řekl Naruto.
Shinigami, byl rád, že si na něj ještě někdo pamatuje, ale hned na to měl před očima hvězdičky, protože Naruto mu napálil jednu pořádnou ránu. Shinigami se zhroutil na zem a upustil Mizuki. Naštěstí Naruto už čekal na vhodném místě a Mizuki chytil, proto nespadla na zem.
„No měli bychom vyzvednout ještě tvoji mámu, co Mizuki?“ Řekl Naruto a Mizuki s ním souhlasila.
Netrvalo to moc dlouho a Našli mámu Mizuki. Nyní byli všichni čtyři připraveni odejít zpět do světa živých, ale nastala další menší komplikace.
„Naruto? Kde je východ?“ Zeptal se ho jenom mimoděk Minato.
„Nevím, co si takhle jeden udělat,“ navrhl Naruto.
Okamžitě na to použil veškerou svoji démonickou sílu stejně jako sílu Mudrce šesti cest a se všemi se dostal zpět do světa, do kterého patřili. Co bylo pro něj zajímavější, tak duše, které sebou vzal, se zhmotnily do fyzických podob. Naruto se najednou cítil o hodně slabší, jako by mu někdo odčerpal snad všechnu jeho sílu. Minato si toho všimnul.
„Co se děje Naruto?“ Strachoval se Minato.
„Myslím, že jsem přišel o značnou část svojí chakry,“ řekl Naruto.
„Naruto otevřel bránu ze světa mrtvých a přivedl zpět k životu tři lidi. Muselo ho to stát opravdu hodně sil. Počkat, už z něj necítím tu odpornou démonickou chakru,“ uvažoval Minato a byl opravdu rád, že se situace vyvíjí snad ještě lépe než by mohl jenom čekat.
„Naruto, vypadá to, že jsi zpět člověkem,“ řekl Minato.
Naruto měl radost a ani nevěděl proč. Za nedlouho se všichni vrátili do Listové a bylo to opravdu velké pozdvižení. Nikdo už nečekal, že by se Čtvrtý Hokage, kdy mohl vrátit. Nebyl to jenom Naruto, kdo z toho měl radost. Za několik dní na to bylo další pozdvižení, protože jak Naruto snad až nemístně navrhl, tak jej Mizuki přinutila si ji vzít. Co ubohému Narutovi zbývalo, musel dodržet svůj slib.
Žili spolu šťastně a to opravdu hooodně dlouho.
Konec.
Takže jsme se dostali k poslednímu dílu této série, která byla původně spoluautorská. Moc chci poděkovat Reaprovi, který měl původní nápad na tuto sérii. Byl to ten nápad, co by se stalo, kdyby Kushina nebyla jinchuuriki a Kyuubi nebyl nikdy předtím chycen. Reaprova část končila ve chvíli, kdy Naruto/Kyuubi porazili Madaru. Zbytek už je opravdu jenom moje fikce, ale jsem vděčný Reaprovi za možnost něco takového napsat. Doufám, že se líbila i ta moje část. A taky doufám, že celkově se tato FF dala pěkně číst (snad to nebylo moc šílené a nebylo tam moc chyb).
Jenom tak pro zajímavost - celá tato série má něco +- 160 stránek.
Byla psána na dvou počítačích a třech operačních systémech (Windows XP, Linux Ubuntu a Windows 7), byla psána v průběhu asi osmi měsíců (možná víc)
Je mi také líto, že už je konec, ale v nejlepším by se mělo přestat ne? Jak bych pak mohl mít klidné svědomí, kdybych věděl, že poslední díly už byly o ničem, jenom kvůli tomu aby byly.
Děkuji za komentáře (za všechny v celém průběhu) děkuji za hvězdičky (nikdy nebyly jenom 4 a většinou se průměrné hodnocení vyskytovalo nad 4.5)
Tohle je ode mne asi vše.
Orenji
Mise L: Taaakže... tahle série se ti neskutečně povedla. Tleskám, jsem moc ráda, že jsem si zrovna tvoji povídku vybrala do této mise. Mizuki byla fajn, ale přeci jen mi jde k Narutovi více Hinata. A takový konec jsem rozhodně nečekala, že se vrátí hned několik postav. Za mě ti tahle povídka vyšla na jedničku s hvězdičkou. Byla paráda číst tak pěkné dílo. Děkuji za neopakovatelné zážitky a někdy si zase od tebe něco přečtu. Další superlativy mě nenapadají. Děkuji.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Naopak, od kedy si to asi robil ty ma to začalo baviť viac... konečne Vysoký mužný Naruto, nie dievča s k***tom, nejaká ta love sotry, kerú moc nechápem šecko značilo na yugito + naruto ale neva.. no a ten konec kámo... mohol si to rozpísat o A4 naviac podla mna ale inak dobra seria...
http://147.32.8.168/?q=node/108037
Škoda jen že si nevzal Yugito ta byla s něho přece úplně páv ale jinak super serie
Člověk si všímá jenom velkých věcí, ale na všední skutky obyčejných lidí se často zapomíná.
prečítal som všetko až dokonca...síce som nezanechával pod poviedkami komenty ale cital som to . ale aku sa tu už zmienili ostatný, ten koniec mal až príliš veľký spád, no inak celá poviedka bolo subarašššiiii.
Hééj souhlas teď jsem tuto povídku dočetl podruhé ale nezanechal sem ani jeden koment ale jaksi když sem zažranej do děje tak nějak nemám náladu na psaní komentů protože vím že už tam je další díl
Lidi pište ! Pomalu ale jistě mi docházej FF co číst Takže jestli máš ve své hlavě nějákej dobrej nápad na povídku (nebo prostě nápad ) tak ho honem sepiš a šup s ním na Konohu !
P.S. Pokud začneš psát tak tu FF dopiš Pokud ne tak mi dej adresu a příjdu tě zabít rovnou Člověk se do nějáký FF ,,zamiluje" a najednou *BANG* dočtě 20 dílů a "Co to sakra ? Kde je další díl ?" To úplně nesnáším !
P.P.S. Už sem s tým otravnej
P.P.P.S. Kdyby ste měli nějákej dobrej typ na super FF co se Ti(Vám)líbila tak mi ju pošlete do soukromejch zpráv nebo prostě kam chcete
Bola to výborná séria, snáď sa ti dá vyčítať len to, že po všetkom tom naťahovaní, si koniec napísal veľmi rýchlo
Zoznam mojich FF
krásné četl jsem celou tuto sérii a byla úžasná!
Yo!
byloto bezva , ikdyz ten konec byl nejak rychlej.