Sasukeho hra 03
Vyšel ven. Na chodbě byl další nápis. VOLBA. Vůbec se mu do toho nechtělo, ale vešel do dlouhé chodby. Otevřel dveře a vešel. Přes místnost vysela rudá opona s bílým nápisem: DOKÁŽEŠ SE ROZHODNOUT SPRÁVNĚ??? Rozhrnul závěs. Před ním bylo něco jako židle v kole. Z kola směřovaly k židli čtyři ostré tyče. Na židli seděla žena, měla na hlavě prasečí masku. Sasuke ji opatrně obešel a stáhl jí masku. Byla to Karin!
„Sakra co ty tady děláš?" zeptal se a napjatě čekal na odpověď. Taky se divil, že je naživu. Měl za to, že jí zabil na mostě v Zemi Železa.
„Tak to nemam páru Uchiho!" vyjela na něj.
„Jak ses sem dostala?!" dál na ní tlačil a začal si prohlížet tu konstrukci, ve které seděla Karin. Byla k ní připoutaná. K jejímu krku směřovaly čtyři zubaté tyče a jejich mechanismus napovídal, že se budou hýbat.
„Jak to mam sakra vědět? Byla jsem v Konoze v cele a furt mě vyslýchal nějakej chlap se zjizveným obličejem. Odvedli mě do cely a pak se proberu tady s tou věcí na hlavě." Sasuke jí hleděl do očí. Už to byla novinka. Pak jeho zrak spočinul na její hrudi. Měla kolem krku zavěšený ovladač. Popadl ho a zmáčkl ho. Odsunuly se všechny okolní závěsy a objevila se spousta obrazovek. Na všech byla loutka s úšklebkem a spirálami.
„Zdravím tě Karin. Zahrajeme si takovou hru. Jistě se ptáš sama sebe, proč jsi tady. Odpověď ale jistě znáš. Jsi tu, abys podstoupila zkoušku. Dobrovolně jsi vstoupila do služeb Orochimarovi. Nabízela jsi své tělo k jeho experimentům. Později ses z pokrytectví přidala k Sasukemu v jeho honbě za pomstou. Nikdy jsi ale neměla vlastní cíle, vždy tě někdo ovládal. Nevěděla jsi, jak naložit se svým životem, tak ses stala loutkou v cizích rukách. Zahodila jsi svůj život a jen jsi přežívala. Proto nejsi hodna požehnání, které bylo mnohým odepřeno. Máš ale šanci se zachránit. Svůj smysl života najdeš v ceně, kterou musíš za život zaplatit. Konstrukce, ve které sedíš, se po vypnutí této nahrávky spustí a tyče se dají do pohybu. Za šedesát vteřin se budou dotýkat tvé kůže. Za dalších šedesát vteřin ti roztrhají krk. Máš jen jedinou šanci na záchranu. Zmáčknutím spínačů u svých dlaní uvedeš vchod tlakový mechanismus a ten ti rozdrtí kosti na padrť. Ovšem pozor. Tím zastavíš jen dvě ze čtyř tyčí. Další dvě musí zastavit druhá osoba. Proto je tu Sasuke. Ke zdi je přitavena nádoba, ve které se nachází klíč od zámku, který vypne celý nástroj. Tak co Sasuke? Jsi ochoten zachránit této ženě život? Tato fáze tě nijak neohrožuje.
Budete spolupracovat na záchraně života? Rozhodněte se sami!"
Obraz se vypnul. Tyče se daly do pohybu a pomalu se přibližovaly ke Karin. Ta začala zmatkovat.
„Sakra! Sasuke, pomoz mi!" Začala sebou házet a snažila se uvolnit.
„Dělám na tom, ale musíš se taky zapojit." Zatímco mluvil, přistoupil ke sklenici. Byla naplněná nějakou tekutinou. Moc se mu to nezdálo, ale stejně do ní ponořil ruku. Hned ale pocítil ostrou bolest. Rychle vytáhl ruku z kádě. Byla celá poleptaná.
„Sakra, kyselina." zaklel nahlas. Karin na něj zděšeně pohlédla. Došlo jí, že teď může klidně odejít a jí tam nechat umřít.
„Tak tohle mam u tebe schovaný!" řekl jí tiše Sasuke a sáhl do sklenice. Místností se roznesl zápach páleného masa. Sasuke syčel bolestí a snažil se klíč vytáhnout. Nažloutlá kyselina ve sklenici nabrala sytě rudé barvy. Sasuke už prakticky přišel o kůži, která teď volně plavala v nádobě. Jak se snažil nahmatat klíč, odřel se o stěnu sklenice. Vykřikl bolestí. Karin to sledovala s hrůzou v očích. Sasuke konečně klíč vytáhl a strčil ho do zámku. Dvě tyče se okamžitě zastavily.
„Teď je to na tobě. Žít, nebo zemřít. Hra má svá pravidla!" zašeptal spíš pro sebe, než pro ni. Pro bolest skoro neviděl.
Karin se rozhodla. Stiskla tlačítko a zatnula zuby. Mechanismus u jejích kolen se dal do pobybu. Ocelové tyče jí tlačily nohy k sobě. Holeně se začaly kroutit do nepřirozeného úhlu. Ozvalo se křupnutí lámaných kostí, které následovalo cvaknutí vykloubených kolen. Karin začala ječet bolestí. Mechanismus ale nezastavoval. Naopak, nabral opačného směru. Zlomené holeně a vykloubená kolena se násilně vracela do původního stavu. Zlomeniny o sebe dřely a Karin stále křičela. Sasukemu se ze zvuku o sebe drhnoucích kostí udělalo špatně a začal zvracet. Mechanismus se konečně zastavil a hroty se zasunuly. Karin se uvolnila pouta a spadla na zem. Svíjela se po zemi a fňukala.
„Chtěl zjistit, co udělám. Jestli ti zachráním život, nebo tě nechám zemřít. Teď už chápu. Ty jeho fáze… První byla Cena života, druhá Smysl života. Třetí, tahle fáze, Cena cizího života…“
„Co to sakra meleš?!" vyjela na něj ze země Karin. I přes nesnesitelnou bolest si zachovala svou podrážděnost.
„Pomoz mi, můžu tě pak ošetřit." zkusila Karin. Sasuke si k ní klekl. Prohlédl si její zranění. Holeně byly zlomené na dvou místech, kolena vykloubená a čéšky byla nejspíš naštípnuté. Jediné, co teď mohl dělat, bylo zatlačit jí kolena zpátky do kloubů. Chytil jí levou nohu a škubl. Ozvalo se lupnutí a místností se roznesl ženský křik.
„Co to do pekla děláš?!" vystartovala Karin. Nejnovější pocit jí vnesl do očí slzy.
„Mohl sem to nechat vykloubený, ale to by ses už asi nikdy nezvedla. Ty kolena ti musím zatlačit zpátky." Karin to hned pochopila. Lehla si a mezi zuby si zastrčila kus látky. Pevně stiskla nohu židle a kývla. Sasuke chytil její pravou nohu a opět škubl. Křik byl tentokrát tlumený, ale přesto šílený. Sasuke vytáhl lékárničku a zkoušel najít obinadlo. Neměl ale nic na zpevnění. Něco ho napadlo. Zvedl se, přešel ke konstrukci a jehlou odmontoval čtyři krátké hladké tyče. Zafixoval Karin nohu a sedl si.
Karin si zatím prohlížela jeho spálenou paži. Přisunula se k němu a sáhla po lékárničce. Bůhví proč, se jí povedlo v ní najít dezinfekci a obvazy na popáleniny. Zatímco ho ošetřovala, pověděl jí, co se stalo jemu. Pak se rozhlédl po místnosti. Věděl dobře, co hledat. Našel to na zemi pod závěsem. Vytáhl nahrávku a zapnul jí.
„Gratuluji Karin. Nejenom k tvé výhře, ale i tvému štěstí. Jestli tohle posloucháš, pak jsi musela mít spoluhráče. Ty sama jsi již vyhrála, tvůj spoluhráč si ale ještě bude muset zahrát.
Sasuke, ať už jsi jí pomohl nebo ne, vydej se dál. Sám! Jestli jí pomůžeš, zemřeš! Teď se jednalo o záchranu člověka, další zkoušky ale čekají." Páska se vypnula.
Sasuke chvíli mlčel, pak ale promluvil. „Slyšelas. Hra má pravidla. Pomůžu ti a umřu. A já svůj život potřebuju, abych ho vzal jim. Konoze nikdy neodpustím."
Karin se na něj šokovaná koukla. „Cože? Tobě nestačilo to, co se ti stalo do teď? Došlo ti vůbec, o co tady jde? Ta osoba, co nás tu drží, se nás snaží převychovat! Ty jsi toho zažil víc než já a pořád si jdeš po pomstě?!"
„Jo, přesně tak. Nic z toho, co se tu stalo mě nijak nezměnilo. Tvůj život jsem zachránil jen z rozmaru."
„Nebo spíš z touhy po sebepoškozování." neodpustila si jedovatou poznámku.
„Ty jsi taky nevyvázla bez úhony, takže jsme si kvit. Jestli na tebe ještě nerazím, dokončím to, co jsem tehdy na mostě začal!"
„Tak už si běž!" vyštěkla na něj. Sasuke se bezeslova otočil a vyšel z místnosti. Už zahýbal za roh, když uslyšel karinin křik.
„NÉÉ. NECH MĚ!!! ŘÍKAL SI, ŽE JSEM USPĚLA!!! NECH MĚ BÝT!! NÉÉÉÉ!!!!!!"
Sasuke, spíš ze zvědavosti, než z touhy jí pomoct se rozeběhl zpátky. Teď měl šanci se pomstít. Vyrazil dveře a zůstal stát s otevřenou pusou. Po stěnách stékala spousta krve a na zemi z ní byla obrovská louže. Karin nikde. Začal znovu prohledávat místnost. Ta osoba sem někudy musela přijít a zase odejít. Nic ale nenašel. Zklamaně zase odcházel. Prošel dveřmi a pak jen tma.
Začíná přituhovat. Další díl výjde jak to půjde, ale pomalu mi dochází nápady, zpomaluju. Rozhodně ale neplánuju to rychle ukončit .
Mise L3: Zamotává se to, ale pěkně. Z té scény s Karin mi bylo malinko nevolno. Jak jsem si představila ty zvuky. Čekala bych, že Sasuke nechá Karin umřít. Už jen z rozmaru, jak sám řekl. Jinak se povídka vyvíjí dost děsivě. Což je dobře. Já ráda takové povídky. Já bych řekla, že se už začíná měnit, ale jen trochu.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Z toho zakončení mi naskočila husí kůže. Abych řekla pravdu, Sasukeho v tomhle absolutně nelituju, ale Karin mě trošičku zamrzela.
Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage
Tenhle díl byl mnohem lepší ^^. Dobře se mi to četlo a nápady jsou skvělé. Už jen čekám na další díl
http://www.youtube.com/watch?v=gNRx1ZNd6fs ^^''
Kránsá povídka, mám z ní husinu dobe se to četlo ;)
YAOI IS BEST *-* I'M YAOI FAN < 3
Úžasné! Už když jsem to četla poprvé, tak mi z toho úplně zamrazilo! A stejně jak předtím i teď jsem u toho konce otevřela pusu dokořán. Ale myslím, že Sasan u Karin už nic mít nebude. To mu už asi nic neoplatí.
Strašně se těším na další díl a doufám, že když bude čas, tak tam vymyslíš i další úžasnou hádanku.
Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..
na něco příjdu
We shall know no fear!
Who will stands with me shall be my brother!
It is better to die for the Emperor than live for yourself!
Humanity has always looked skyward for its true path
We stood at the edge of destruction and would have fallen
If not for the might of the God Emperor and his angels of death
Božekristemarjapano! Ta část s drcením kostí a vykloubení kolenou byla strašná, příšerná, odporná a nevim co ještě. Měla jsem husinu.
Což je.. dobře:D
supr! díky za to, těšim na další
Trochu mě zamrzela předvídatelnost tohoto dílu. Vsadím se - je to má hypotéza - že Sasuke udělal chybu, když nevzal Karin sebou a uposlechl příkaz, protože mu bude Naruto a spol. tím chtít dát najevo, že ten "kdo opouští své přátele je horší než odpad" (a teoreticky lze považovat vztah Karin & Sasuke blízký přátelství dle Narutovi ideologie). Pokud se mýlím, tak jsem mile překvapen. Ale já se nemýlím že?
Řekněme to takhle: máš i nemáš pravdu. Však počkej na další díl, to vnese trochu světla. A kde bereš tu jistotu, že Naruto a spol.? Může to bejt i Mizukage, nebo kdokoliv, koho má střelená mysl napadne .
We shall know no fear!
Who will stands with me shall be my brother!
It is better to die for the Emperor than live for yourself!
Humanity has always looked skyward for its true path
We stood at the edge of destruction and would have fallen
If not for the might of the God Emperor and his angels of death