Sasukeho hra 02
UŽ VÍŠ, JAK JSME SE CÍTILI???
Musel nad tou větou přemýšlet. Nechápal ten význam. Jako by někdo čekal, že to neudělá a hodí tam tu obrazovku. Vyšel ze dveří a vydal se chodbou. Došel k dalším dveřím. Stálo na nich PŘÁTELSTVÍ.
„To snad ne! Já se tomu asi nevyhnu." Vešel. Místnost byla opět plná obrazů, tentokrát to byly tváře jeho spolužáků z Akademie a týmu 7. Na stole uprostřed místnosti ležela magnetová páska. Zapnul ji.
„Přátelství je věc, která měnila historii. Vztah, který se navazoval mezi národy, vesnicemi, klany a jednotlivci. Je to vztah, který může člověk mít, i když je nula. Je mnoho lidí, kterým je tento dar odepírán, přitom by dali život za to, aby aspoň poznali jaké to je, mít přítele.
Ale ty Sasuke, ty jsi tímto darem pohrdl. Tento vztah ti byl doslova nabízen, tvá arogance ho ale v mnohých hned zadusila. Přesto zůstali lidé, kteří tě chtěli mít za přítele. A to jen pro to, co jsi byl. Ve jménu tohoto vztahu nejednou riskovali svůj život. Ale tobě to bylo jedno. Ta pouta, která tě svazovala s tvými vrstevníky jsi dobrovolně zpřetrhal, jen pro to, abys získal sílu. Není ubožejšího důvodu. Tímto skutkem, ses zařadil mezi nejubožejší z nejubožejších.
Myslíš si, že člověk je silný podle toho, kolik umí technik. Omyl. Člověk je silný jen tehdy, když dělá, co mu káže jeho čisté srdce. Ten, který se postaví lidem, kteří ohrožují jeho blízké i když ví, že dotyčné nemůže porazit. Chrání své blízké za cenu vlastního života. Jen takový člověk je silný!
Tobě ale srdce neřekne nic. Je příliš plné temnoty a nenávisti. Proto bys mohl zničit nebo zabít kohokoliv bys chtěl, přesto budeš beznadějný slaboch. Itachi byl z těch lidí, kteří by se postavili světu za život druhých. Z těch, kterým byl život milovaných osob dražší než jejich vlastní životy.
Od toho jsou Přátelé. Pomáhají si odrazit se ode dna, jsou si vždy nápomocní, obětují se za život ostatních."
Páska se vypnula. Sasuke čekal další boj o život, ale nic se nedělo. Žádné zadání nedostal, nebyla tu žádná past. Tohle bylo jen kázání. Teatrálně se rozhlédl. Teď si všiml, že u každého portrétu je nějaký vzkaz. Šel si prohlédnout nejbližší portrét Shikamara. JE TO OTRAVA! Vedle byl Lee. SÍLA MLÁDÍ JE VE VŠECH!!! Nad tím se musel sarkasticky pousmát. Další byl Neji. OSUD JE ILUZE. Hinata. NIKDY SE NEVZDÁVAT!
„Tohle byla, myslim původně Narutova hláška." Ač si to Sasuke nepřiznal, začalo ho to celkem zajímat. Nakonec přešel ke dvěma posledním, Naruto a Sakura.
Sakuřin vzkaz zněl: VŠICHNI JSME TÝM 7!
„Sentimentální děcko, ta Sakura." pomyslel si a už jen s malým zájmem se podíval na Narutův vzkaz.
NIKDY NEBERU SVÉ SLOVO ZPĚT. TO JE MOJE CESTA NINJI!
Sasuke se otočil k východu a chtěl odejít. Ve dveřích se ale zastavil. Jakoby na něco zapomněl. Otočil se a jeho zrak uchvátil bílý nápis nad druhými dveřmi.
VŠICHNI JSME TVÍ PŘÁTELÉ.
Teď mu došel význam toho nápisu z předešlé místnosti. Tak, jako se cítil on, když měl hodit Itachiho věci do ohně, tak se museli cítit i ostatní, když odešel. Snažili se ho dostat z hlavy, ale prostě to nedokázali.
Vyšel ven. Stejně mu to všechno bylo jedno. Až se odtud dostane, tak to těm, co ho tu zavřeli, všechno vrátí i s úroky. Došel na další rozcestí. Vlevo byl nadpis POMSTA, rovně byla SPRAVEDLNOST. Vydal se rovně. Jednak protože by tam stejně skončil a za druhé, beztak by šel rovně. Otevřel dveře. Ztuhl. Na druhém konci místnosti vysel portrét člověka, kterého zabil. Danzouův portrét. V pokoji byl cítit líh. Dveře se za ním zavřely. Jakmile za ním zaklaply, v rohu se zapnula televize.
„Jak by sis vyložil pravý význam SPRAVEDLNOSTI, Sasuke? Kdo může posoudit, jestli někdo jiný vykonal spravedlnost? Odpověď je jasná. Nikdo! To co bylo spravedlivé z pohledu vykonavatele, nemusí být spravedlivé z druhého pohledu. Při tvé první fázi jsem ti řekl, že spravedlnosti bude dosáhnuto. Ale neřekl jsem ti z jakého pohledu. Na tuto otázku musíš přijít sám. Před sebou máš tvář muže, kterého jsi zavraždil. Bylo to spravedlivé? Při hledání odpovědi tě ale tlačí čas. Jakmile se tato kazeta vypne, zahájí se odpočet. Na nalezení odpovědi máš tři minuty. Odpověď najdeš v krabičce před tebou s pomocí Temného kouta. Opatrně u něj. Mohl by ses spálit. Jakmile najdeš odpověď, napíšeš svůj klíč k záchraně do panelu u dveří."
Televize se vypla.
Sasuke se pokusil otevřít krabičku. Nešlo to. Prohlédl si jí. Měla číselný zámek na osm čísel. To neměl šanci vyluštit. Rozhlédl se po stinných koutech. Něco ho napadlo. Vytáhl zapalovač a zapálil ho. Přešel do nejtemnějšího kouta a posvítil si. Na zdi byla napsána spousta osmi-místných čísel. 27122301, 15092711, 22090906 a spousta dalších. Dával si pozor, aby se nedotkl zdi, která byla cítit lihem. Snažil se najít správnou kombinaci, ale žádná nebyla správná. Čas už skoro uplynul. Sasuke se vzdal a sedl si doprostřed místnosti. Chtěl to mít rychle za sebou. Tři minuty uběhly, ale nic se nestalo. Něco tady nehrálo. Sasuke ve vzteku hodil planoucí zapalovač na stěnu. Když si uvědomil, co udělal, pokusil se ho ještě chytit, ale bylo pozdě. Zapalovač se dotkl zdi a ta v tom místě vzplanula. Sasuke to s hrůzou sledoval. Oheň ale nepohltil celou místnost, udělal jen v jednom místě jakousi křivku. Po chvíli vyhasl. Sasuke si šel ohořelé místo prohlédnout. Na zdi se tkvěly od sazí čísla! 10102803. Přešel ke skříňce a navolil tahle čísla. Zámek cvakl. Otevřel skřínku. Ležela v ní jedna obálka. Nejdřív si jí prohlédl. Byla nadepsaná DANZOUOVA SMRT…, pak ji teprve otevřel. Uvnitř byl jeden list složeného papíru. Otevřel ho a přečetl. Stálo tam: NEBYLA NESPRAVEDLIVÁ! POKRAČUJEŠ!
Nemohl tomu uvěřit. Opět uspěl. Otočil list a hledal kód od dveří. Nic. Znovu si prohlédl text. Některá písmena byla podtržená a byla pod nimi napsána malá čísla. Když si je dal dohromady, vzniklo slovo PRAVDA. Napsal to na displej a dveře se otevřely.
Dvojka za námi a to se teprv rozjíždím.
Trochu vám napovím: Hinata-Shino, Kakashi-Rock Lee, Shikamaru-Itachi.
Čas máte do středy 27.6. Ten den posílám další díl ke schválení.
Těm, kteří mi stihnou napsat odpověď do úterka, pošlu díl už v úterý.
Mise L3: Víš, co miluju na takových povídkách? Skrývá se v ní mnoho moudrostí a pravd, které nejsou na první pohled patrny, ale většina lidí si je podvědomě uvědomuje. To nás nutí se zamýšlet nad mnoha věcmi, co nás mohou trápit nebo také činit radost. Vskutku, ty čísla jsou mi trochu povědomá...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Super, jen mě mrzí, že jsem si to nepřečetla dřív, chtěla bych si zkusit vyřešit hádanku, hezky vymyšleno. Ten díl se mi líbil a musím přiznat, že u tý věty u Nejiho jsem se musela pousmát. Hezky promyšlený, fakt se mi to líbí
Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage
Další díl se mi líbil I když, musím přiznat, že se mi více líbil ten první. Jak už psala Akiyuu-chan ~ také mi to příjde moc hrrr ~ ale jinak je to povedený
http://www.youtube.com/watch?v=gNRx1ZNd6fs ^^''
Tak jo,
líbilo se mi to, ale přišlo mi to moc hrrr a hrrr a hrrr.
To co jsem ti vytýkala minule platí i dnes, až na tu mentalitu hry. Líbilo se mi jak si zapojil to, jak Sasuke vejde do dveří a už není úniku > pouští se páska > on musí bojovat o život. Na to sem prostě čekala
Je to moc fajn, těšim se na další díl.
No, povídku jsem četla už před pár dny, ale ve škole, takže jsem ji nemohla okomentovat A až teď sem si vzpomněla, takže musím pochválit Původně jsem to jen očima přejela a jakmile sem zjistila, že tahle povídka Sasanovi ubližuje, tak se mi do ní moc nechtělo, ale zvědavost byla silnější než já A nakonec přeci jen mě zaujala natolik, že se nemůžu dočkat pokračování... Samozřejmě se mi nejvíc líbila ta část s Itachim, kde byl prostě Sasukem milován Prostě Uchiha bráškové forever (ale v žádným skrytym, zvrhlym smyslu xD)
No, prostě úžasný... Už se dokonce trápím s tou hádankou xD Včera večer jsem nad tím přemýšlela... vždycky, když sem myslela, že sem tomu na stopě, tak mi to pak něčím uteklo A dnešní večer jsem tomu taky zasvětila... xD Takže budu na tom pracovat tak dlouho, než na to přijdu! xD A pak... jednoho krásného dne, ode mě dostaneš PMku :DDDDD
Moji, jen a jen moji!
Ucházející povídka, nehodnotím protože s ohledem na své mínění o Sasukem bych ti musel dát nulu a ještě najít tvou adresu, aby si "s tebou zahrál hru", ale je to zajímavě psané a nechci ti kazit hodnocení, takže asi tak.
PS: Ale se špiněním krvezrádcovi (Itachiho) památky jsi mě nakrkla!
Když pominu ten fakt, že jsem kluk (lol ), tak sem psal jen to, jak to cejtím .
We shall know no fear!
Who will stands with me shall be my brother!
It is better to die for the Emperor than live for yourself!
Humanity has always looked skyward for its true path
We stood at the edge of destruction and would have fallen
If not for the might of the God Emperor and his angels of death
Tak ještě abys nepsal (sorry za tu holku, nevím proč jsem tě považoval za holku... asi jsem měl při čtení tvé povídky pocit, že to psala holka ... nic ve zlém, tyhle emočně laděné povídky bůhvíproč přisuzuji hlavně holkám). Já taky píši (teď jsem zrovna jednu vydal - první díl mé nové sériovky) povídky dle toho jak to cítím a co si myslím.
Důvod, proč píšu tak emocionálně je ten, že jsem vzděláván na literární škole a tento ročník se nesl ve znamení romantismu .
We shall know no fear!
Who will stands with me shall be my brother!
It is better to die for the Emperor than live for yourself!
Humanity has always looked skyward for its true path
We stood at the edge of destruction and would have fallen
If not for the might of the God Emperor and his angels of death
Aááá... romantismus *zdrhá. s křikem pryč a křičí* "Utrpení Werthera, utrpení mladého Werthera! Aáááá!!!"
Jo, kam se hrabe Tsukiyomi. Doktor Faust, Oněgin a mnoho dalších kruhů pekla!!!
A já se tím bohužel nakazil!!!
Bůh žehnej jiným literaturám (Tolkien, Warhammrovky a hlavně manga)
We shall know no fear!
Who will stands with me shall be my brother!
It is better to die for the Emperor than live for yourself!
Humanity has always looked skyward for its true path
We stood at the edge of destruction and would have fallen
If not for the might of the God Emperor and his angels of death
No nebudu ti to tady spamovat žvaněním o literatuře, mě z ruských autorů stačil bohatě Zločin a Trest od Dostojevského (aneb bolehlav o 400 stranách či kolik jich to mělo). Každopádně povídka je čitelná, ač sám bych nic takového nikdy nesepsal (bo Sasuke je bůh pomsty ).
Tvého názoru si cením
We shall know no fear!
Who will stands with me shall be my brother!
It is better to die for the Emperor than live for yourself!
Humanity has always looked skyward for its true path
We stood at the edge of destruction and would have fallen
If not for the might of the God Emperor and his angels of death
Je to úžasná povídka A ty hádanky jsou bezvadný. Velká pochvala
super povídka..:)dobře se to četlo...a ty číslo..nějak jsem nepobrala co je PMko, ale moji teorii jsem ti poslala jako soukromou zprávu..tak snad nevadí Jinak skvělý ;)
YAOI IS BEST *-* I'M YAOI FAN < 3
Super díl No ta hádanka... nejsou to čísla dílů anime? (Jen tipuju )
bohužel ne, nejsou to díly anime
We shall know no fear!
Who will stands with me shall be my brother!
It is better to die for the Emperor than live for yourself!
Humanity has always looked skyward for its true path
We stood at the edge of destruction and would have fallen
If not for the might of the God Emperor and his angels of death
Tenhle se mi líbil něčím víc než předešlí, fakt úžasný. Na tvou hádanku bych odpověděla ráda, ale nic mě nenapdá. No snad na něco přijdu, kdyby jo, ozvu se. Těším se na další díl
Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..