manga_preview
Boruto TBV 15

過去の運命 - 4. díl 新世界

過去の運命

PROLOG:
Od minulého dílu, kdy se Kurai a Raito setkali, uběhly dva roky. Během těchto dvou let se oba tvrdě připravovali na další jejich setkání.
Během těchto dvou let dokázal mocný válečník, nyní již shinobi, zkrotit a spoutat moc Juubiho. Tento muž je přezdíván Rikudou Sennin. S jeho příchodem se válečníci naučili užívat Chakru a postupně se učili jutsu, která Rikudou Sennin ukázal, či si vytvářeli vlastní.
V Kuraiovi se probudil velký a mocný talent na jutsu, dokázal se naučit téměř jakékoli, co kde uviděl a taky jich hojně využíval. Jeho elementem, se kterým se mu velice dobře pracovalo, se stal Katon.
Na druhou stranu, Raito celou dobu ty techniky studoval a i když nebyl takový talent a neměl tak velké nadání, tak se Kuraiovi v jejich užívání mohl zcela rovnat. Jeho elementem byl Doton.

過去の運命 - 新世界
Kurai putoval několik dní z poslední vesnice, kterou navštívil a kde nenechal kámen na kameni. Vesnici zcela zničil, domy spálil a obyvatele povraždil. Udělal to, jako oslavu svých osmnáctých narozenin.
Ještě nyní, i po pěti dnech, měl na sobě tu krev z vesničanů, která ho dokonce i uklidňovala. A jelikož byl přesycený krví, protože několik posledních měsíců nedělal nic jiného, než že krutě a násilně vraždil téměř kohokoli, koho potkal, tak neměl ani chuť sát si krev z vlastního oblečení, jak to občas dříve dělával.
Konečně se na vteřinku zastavil, protože cítil něčí přítomnost. Kousek od něj bylo nějaké malé dítě, co brečelo a Kurai se ušklíbnul. Dobře si pamatoval na své dětství, kdy tohle udělal poprvé a naposledy, když mu zemřel mladší bratr. Následně měl ještě jednou v dětství dojem, že by měl uronit slzu, když mu zemřeli rodiče, ale jelikož je zabil sám s tím, že považoval smrt bratra za jejich chybu, tak se naopak nad jejich mrtvými těly smál
Kurai dostal záchvat smíchu, když viděl toho malého kluka. Přistoupil k němu a stál nad ním, jako nějaký anděl smrti. Sklonil se k tomu chlapci s tím zlým úsměvem násilníka a blázna a podíval se mu do očí.
„Copak?“ zeptal se Kurai a chlapec konečně přestal vzlykat a všiml si i Kuraie od krve, ale zřejmě mu ta krev moc nevadila.
„Ztratil jsem se...“ poznamenal tiše klučina a Kurai od něj odstoupil s výrazem naznačujícím opovržení.
„A kvůli tomu brečíš?! Dám ti důvod, proč brečet!“ křikl Kurai, kterého naštvalo, že ten hoch vzlyká kvůli tomu, že nemůže nalézt cestu domů.
Poté vzal tomu klukovi ruku, pevně mu ji stisknul a vytáhnul kunai. To dítě se začalo vrtět a snažilo se svou ruku vytrhnout z Kuraiova sevření, ten však ještě více přitlačil. Poté zlehounka přiložil kunai na kůži toho dítěte a začal ho bodat hlouběji a hlouběji do ruky. Kluk začal řvát, vrtěl se, ale marně. Kurai mu vytvořil na ruce širokou a hlubokou ránu, ze které prýštila krev.
Kurai kluka pustil, který s děsem, řevem a brekem. Kurai se mezitím začal opět smát a olíznul ten kunai. Pak se zeptal sám sebe: „Krev dítěte, taková sladká a nevinná. Že bych začal zabíjet i děti?...“.
V tom uslyšel a ucítil, jak se zem začala třást. Okolo něj začala zem pukat a vyjížděly z ní nahoru čtyři takové trojúhelníkové stěny. Kurai z toho vyskočil na poslední chvíli, než se tyto stěny srazily a vytvořily jehlanovité vězení.
Když byl dál od toho útvaru, tak se Kurai rozhlédnul, po někom, kdo za to mohl být odpovědný. A v tom spatřil vysokou postavu s krátkými bílými vlasy.
Byl to Raito a byl lehce pokrčený, při čemž skládal pečetě. Když je dokončil, tak udeřil dlaněmi do rukou a tentokrát se pokoušel Kuraie chytit do nějaké kopule.
„Ty?! No, ještě uvidíš!“křikl Kurai a sám poskládal několik ručních pečetí. Poté si přiložil k puse dva prsty a vyfouknul obrovskou ohnivou kouli, která protavila tu kopuli ze země.
Raito se narovnal a přeměřil si pohledem a rychlou analýzou Kuraiovy síly. Oba dva se potom na sebe chvilku dívali a přemýšleli o nejvhodnějším útoku, když Kurai to čekání už nemohl vydržet a vystartoval plnou rychlostí.
Raito tasil katanu a připravil se na obranu, zatímco Kurai vytasil dva delší nože. Raito dokázal vykrýt výpad oběma noži, i když mu to dalo docela dost práce, Kurai byl oproti němu hodně rychlý.
Kurai najednou zatlačil, pustil nože, prosmeknul se za Raita a mocně ho udeřil lotkem do zad, přímo na páteř, doufajíc, že mu tím páteř zlomí. Nestalo se tak, Raito zaklopýtal, protože takovou rychlost nečekal, ale okamžitě se otočil a udělal výpad katanou na Kuraie.
Ten v rychlosti poskládal pečetě a tak, místo do Kuraie, se katana zabodla do nějakého špalku, který se tam objevil za Kuraie. Ten přeskočil Raita, dopadl, bleskově se sehnul, uchopil své nože a pokusil se Raita bodnout do zad.
Kurai už málem bodnul Raita, když ten se najednou neuvěřitelně rychle oddálil od jeho nožů, v rychlosti se otočil a vrhnul po něm několik kunaiů. Kurai všechny odrazil pomocí těch nožů, když se Raito v rychlosti ocitnul před ním a udeřil ho plnou silou do břicha.
Kuraiovi se zatočila hlava, protože Raito měl ohromnou fyzickou sílu. Kurai odskočil, jak nejdále mohl a mnul si břicho. Raito neváhal a vyrazil. Namířil Kuraiovi katanu na srdce, ten však hodil po Raitovi několik shurikenů, takže byl Raito donucen přerušit útok a krýt se.
Kurai okamžitě složil několik pečetí a dal si ruku před ústa, ale tak, aby skrz ní mohl foukat. V tom začal po Raitovi plivat malé ohnivé koule. Raito tohle nečekal a tak uskočil do strany, ale Kurai se otočil za ním, takže po něm neustále pálil.
Raito se tedy odrazil nohama do vzduchu, kde nahmatal v pouzdru kunaie, které hodil proti Kuraiovi. Kurai přerušil techniku a odskočil dozadu, aby se vyhnul zraněním.
Nakonec však utržil jednu ránu na stehně, zatímco jedna z ohnivých koulí ožehla Raita ve vzduchu, když se nemohl vyhýbat.
Raito dopadl na zem a Kurai se po chvíli zvednul. Oba dva se na sebe dívali a přitom se dost rozdýchávali, protože je tenhle nečekaný a prudký souboj vyčerpával.
„Vypadá to, že máš taky celkem dost... No nic, byl to zajímavý boj a jedno, jak moc tě chci zabít, nebudu nyní riskovat život. Jsi taktik, já ne, tak nebudu blbnout. Pro tentokrát se ještě udržím, i když mi to dělá velké problémy... Stejně počítej s tím, že tě v budoucnu zabiju...“ poznamenal Kurai, zatnul pěsti a pak ještě strčil prst do svého zranění na stehně.
Následně si olíznul krev z toho prstu, usmál se a opět rychlým pohybem rozhrnul svůj kabátec a vyhodil z něj kouřové bomby. Když se kouř rozplynul, tak jako minule, Kurai byl již pryč.
Raito udělal několik kroků k místu, kde předtím Kurai stál, poté vytáhnul nějaký kapesník, se kterým setřel trochu Kuraiovy krve. Pak se chvilku díval na ten kapesník a urputně přemýšlel.
„Jak extrahovat temnotu z toho kluka? Nebo spíše, kde v něm ta temnota je? Ta krev by mi to mohla pomoci odhalit.“ pomyslel si Raito, opatrně vzal ten kapesník, aby se nedotknul krvavých částí a pak se vydal směrem k jedné vesnici, aby si tam ověřil svou teorii.

Poznámky: 

Ke Kanji a názvům:
過去の運命 - 新世界 - znamená to Osudy z minulosti - Nový svět

Tak, opět díl, ve kterém se mé postavy setkávají, ale je strategicky posunut o dva roky později a do doby prvních jutsu.
Nedivte se tím, že obě postavy se brzy vyčerpají, jsou to de facto amatéři učící se jutsu necelé dva roky, takže ještě jakoby studenti akademie, když se to tak vezme.
Dále se omlouvám za kvalitu tohoto dílu, protože mám opět neblahý pocit, že se mi příliš nepovedl. Měl jsem na něj málo času a taktéž musím přiznat, že je to jen výstélka mezi třetím a pátým dílem.
Ano, pátým dílem ukončím tuto sérii, proto si na něm dám opravdu, ale opravdu záležet, což se možná i podepíše na tom, kdy bude vydán.
A jestli se vám i tento díl líbil, tak jsem nadšen a šokován. Smiling

A menší EDIT:
Chtěl bych sem dát takovou menší anketku. Po rozmluvě se některými osobami a po dnešním ranním nápadu, mě napadla taková anketa. Tak tedy:
Chcete, abych po této první sérii začal psát druhou?
Odpovědi ANO/NE, a když se vám i bude chtít, napište i důvod vašeho rozhodnutí. :3 Laughing out loud

4.25
Průměr: 4.3 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uchiha Jaguš
Vložil Uchiha Jaguš, Po, 2023-09-25 19:52 | Ninja už: 5509 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Misia Obl: Škoda, že není více rozvíjen charakter postav. Třeba to dítě ze začátku se úplně nabízelo, aby více zasáhlo do děje a rozkrylo další vrstvu povahy hrdinů. Souboj byl fajn, sice jsem sem tam některé věty musela přečíst dvakrát, ale neztratila jsem se v tom. Celkově mě příběh pořád baví a těším se na poslední pátý díl.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Ne, 2016-10-23 19:24 | Ninja už: 6115 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Mise H: Souboj byl i přes ty jména zmatený.
Kurai kluka pustil, který s děsem, řevem a brekem. nedokončená věta.
No a to vůbec nehodnotí ten nesmyslný a hlavně naprosto zbytečný prolog. Informace v něm obsažené se měli objevit v textu.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Út, 2012-04-03 21:02 | Ninja už: 5464 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Hmm O.o On je pátej díl a já tu ještě nemám komentář a nečetl jsem to? X.T" Tak to je vážně depresivní, ale naštěstí jsem to zpětně napravil a už jsem to přečetl... co ode mě můžeš čekat? Laughing out loud Zklamu tě, ale ode mě se dočkáš pouze stejných nudných komentářů: Je to opravdu skvělý Eye-wink Jak jsem řekl, já na Konoze skoro nic nečtu ale tohle mi skvěle padlo, myslím, že mi asi hodně padne charakter Raita jakožto nějaké RPG postavy Mrk Takže jestli si jednou udělám někde postavu s takovým charakterem, je to tvoje chyba! Laughing out loud No nic... mám ještě něco na práci (musí přečíst 5 díl) Laughing out loud Ale je to moc pěkné, ostatně jako vždy, škoda, že je pátý díl dle všeho (jak jsem koukal) poslední, je škoda takovou skvělou sérii ukončit...

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2012-04-03 21:12 | Ninja už: 4923 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Prosim tě. Laughing out loud Vždyť tenhle díl jsem dal opožděně nějak ve čtvrtek a ten pátý po dvou týdnech, takže se dá čekat, že si toho nevšimneš, když jsi zvyklý na vydávání v pondělí. Smiling
Moc děkuji, jsem rád, že se vážně tolik líbí. Smiling
Hele, ty plagiátore! Laughing out loud Raito je založen na mé RPG postavě. Laughing out loud A Kurai na druhé. Laughing out loud Jestli chceš, mohu doporučit dvě RPG, kde hraju, při čemž na jedné hraju aktivně. Smiling
Pospícháš, co? Laughing out loud Jsem rád, že se líbí. Smiling Moc rád. Smiling
Kdyby ses podíval pozorně, tak už i u tohohle dílu zvažuji druhou sérii, takže neházej flintu do žita, třeba ještě něco vytvořím. Smiling

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Út, 2012-04-03 21:15 | Ninja už: 5464 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Jáj no áno Laughing out loud Nevšiml jsem si toho -.-" To víš Laughing out loud Koukal jsem na to totiž už předem, že to tu je, ale přečíst jsem si to stihl až teď a ono to tam předtím ještě nebylo Laughing out loud Ale k tématu, rozhodně, pokud si můžu zvolit tak ANO! Laughing out loud, prokleslení těch postav se mi opravdu hodně líbí a taky se hodně těším na ten závěrečný (teda vlastně ne-závěrečný) souboj v pátém díle Laughing out loud

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2012-04-03 19:37 | Ninja už: 4920 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Souboj bezva (až na ta jména, i když chápu, že v souboji je to o to náročnější, že čtenář musí vědět, kterou techniku, kdo provádí.)
Kurai se mi vůbec nelíbí. Jak charakter, tak i všechno ostatní. Zdá se strašně silný a evidentně je, ale chová se jako... no jako osmnáctiletej. Prostě mi nesedl. (Ale to je koneckonců můj problém.

P.S. Ankety se nezúčastním, je jen na tobě jestli začneš psát další sérii a myslím, že kdybys neměl chuť, nepřimělo by tě k tomu ani tisíceré ano.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2012-04-03 19:47 | Ninja už: 4923 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Děkuji. Smiling A ano, v souboji je to ještě větší podmínkou, jinak bych se v tom ztratil i já a to jsem autor. Laughing out loud
Zajímavé. No jo no, Kurai je temná postava a má pokroucený charakter, který nemusí všem sednout. A strašně silný není, jen hodně talentovaný, z těch dvou je daleko silnější Raito. A k tomu, no on se chová jako osmnáctiletý, protože mu tolik je, takže by asi měl. Laughing out loud A chápu, nesedla ti jedna z mých hlavních postav, ono by bylo taky divný, kdyby si někdo zamiloval obě dvě, spíše mají být oba nenáviděni. Eye-wink

Tak to mě neznáš, mě přesvědčí i pět ano. Laughing out loud Ale jak chceš. Smiling

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2012-04-03 20:10 | Ninja už: 4920 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Pět ano? Tak fajn, zase někdy něco napiš, dobře? A prosila bych zase takovou sympatickou postavu, jako je Raito. Smiling
BTW. K věku, já vím, že je osmnáctiletý, taky jsem to nevytýkala, spíš mi přišlo, že na to jak je silný, nadaný a zvrácený, mu to myslí trochu pomalu.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2012-04-03 20:18 | Ninja už: 4923 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Jop, pět. Smiling Však říkám, že nejspíš budu pokračovat v této sérii a musím uznat, že tys mě k tomu hodně navrtala, abych se dal do druhé série. Laughing out loud
On totiž nepotřeboval myslet, protože on měl být opakem Raita. Raito je postava, co pořád analyzuje a přemýšlí, Kurai se řídí emocemi, i když temnými a zvrácenými, ale, taková ta postava je.
btw Tobě se hodně nelíbí, že? Laughing out loud

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2012-04-03 20:58 | Ninja už: 4920 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Hódně nelíbí.
Tak a končím s rýpáním a spamem. Dobrou noc přeji.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Út, 2012-04-03 14:35 | Ninja už: 4806 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

jednoslovně: úžasný, nejsem žádnej spisovatel, takže ani ode mě nejdou čekat ody, bud se mi to líbí nebo ne a tohle je a už sem na 20 min. (jen on pochopí)
a jo piš, je to povedený dattebayo

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2012-04-03 15:28 | Ninja už: 4923 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Jasně. Díky moc za komentář. Smiling


OK, ještě počkám a když tak začnu s druhou sérií. Smiling

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2012-03-20 21:30 | Ninja už: 4740 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Já sem řikala, že to bude dobrý! Sticking out tongue Sice jsem se v tom boji párkrát ztratila, ale nakonec jsem všechno pochopila Sticking out tongue
Bude to vypadat divně, ale věta: „Ztratil jsem se...“ poznamenal tiše klučina - se mi vážně líbila Laughing out loud Jezuus Laughing out loud
A samozřejmě... UPÍR tam byl nejlepší Laughing out loud Začínám ho mít pořád radši a radši Laughing out loud Ale zase... to říznutí do dítěte sem si moc neužila Laughing out loud A nevim proč?! Laughing out loud Ach,... teď vypadám jako psychopat určitě, ale co Laughing out loud
Vážně dobrej díl Smiling I když teda nevím, jak to chceš v příštím díle ukončit... To sem na to fakt moc zvědavá, já to totiž vidim pořád tak nějak otevřený a nerychle uzavřitelný, ale tak sem zvědavá, natěšená a jashinví co všechno Laughing out loud Prostě bomba a hurá za týden na další dílek Sticking out tongue
Kakashi YES Prostě super Kakashi YES

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2012-03-20 21:48 | Ninja už: 4923 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Nevěřím... Vážně se ti tenhle díl líbil? Shocked A to s tím ztrácením, no, občas se mi popisy až tolik nevydaří...
V téhle scéně jsem chtěl dokázat Kuraiovu krvelačnost, že napadne i malého a 'roztomilého' kluka, co se jen ztratil. Aneb, 'hodná' postava. Evil
Zase ten upír? Shocked To sis neměla užít. Kurai je násilnická postava, která udělá cokoli pro svůj zisk(krev). A taky, kdyby se ti to líbilo, to by bylo divnější, trošku. Laughing out loud
Já mám dané, jak to uzavřu, hned od prvního dílu. Eye-wink I když, jak stoupá tato série na oblíbenosti *shock*, tak přemýšlím o tom, že bych ji možná prodloužil. *doubleshock* Laughing out loud
Jsem moc rád, že se ti i tenhle díl líbil a děkuji za komentář. Smiling
Moc a moc díky. Smiling

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2012-03-20 21:53 | Ninja už: 4740 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Upíra se nezbavíš Laughing out loud Vždycky, když Kuraie...ehm UPÍRA... budu zmiňovat, tak takhle Laughing out loud
No fájn... a o to víc se na to těším... NAPJATÁ sem, chápeš to? Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud No to je hrozný jako... Takhle mě napínat Laughing out loud Prostě se strašně těším Smiling
A já sem divná celá, to už bys měl vědět dávno Laughing out loud Takže, i kdybych si to užívala, tak je to u mě normální Laughing out loud Zřejmě... Laughing out loud No nic... Těším se na příště a nemáš zač Sticking out tongue Za pravdu se totiž neděkuje Eye-wink
Kakashi YES

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2012-03-20 22:06 | Ninja už: 4923 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Asi se s tímto označením budu muset smířit. Laughing out loud
Chápu a jsem rád, že se mi to daří. Eye-wink Je to známka dobré povídky. Laughing out loud A vydrž, brzy tu bude další dílek. Smiling
Divná? Shocked Oproti mě jsi zcela normální. Sticking out tongue Laughing out loud
Jsem rád, že se těšíš. Smiling A děkuji. Smiling Já hlavně děkuji za pozitivní komentář. Sticking out tongue Laughing out loud
Opět děkuji. Smiling