manga_preview
Boruto TBV 07

Obeta pre lásku 2 - Skúška

Tak, tu je ďalší diel. No, robila som ho o polnoci takže...
Mala by so vás upozorniť, že občas tam bude oslovenie Reina inokedy zase Totsuki.

,,Môžeme teda začať.“ povedal ten s tou medveďou maskou.

,,Ja som Ro,“ pokračoval.
,,Mňa môžeš volať Aoi.“ Ozval sa ženský hlas, spod vtáčej masky.
,,Shitori,“ povedal ten s červenou maskou.
,,Moje meno je Imako,“ povedala posledná.

,,Teší ma ja som Totsuki.“ Odpovedala Reina a samým blahom, že opäť použila svoje anbu meno, jej nebadateľne preskočil hlas.

Tak dávno som nepoužila toto meno. Hmmm. Pomyslela si Reina.
Už som skoro zabudla aké to je ... Zrazu ju z premýšľania vytrhol Ro, keď začal rozprávať o skúške.

,, V prvom kole budete bojovať len za pomoci ninjutsu, v druhom kole len za pomoci genjutsu, v treťom kole taijutsu a v štvrtom kole boj s katanami.“ Dopovedal a otočil sa smerom na kraj cvičiska. Spolu s ním odišli aj Imako a Shitori.

Takže budem bojovať s Aoi. To bude zaujímavé, cítim z nej silu. Pomyslela si Reina a otočila sa smerom k Aoi.

Zrazu sa medzi nimi objavila Imako.
,, Nezabudnite, že je to len skúška takže čo najmenej zranení. Rozumeli ste?“ opýtala sa a na obe sa pozrela.
,,Áno.“ Ozvali sa zborovo Aoi a Totsuki.
Aj keď nemôžem nič sľúbiť. dodala Totsuki v duchu a usmiala sa.

Je zaujímavá. pomyslela si Aoi, keď cez masku bolo vidieť, no skôr vycítiť smiech.
,Upozornil nás, že mu bolo povedané, že je niečim zvláštna, ale toto som nečakala. Udivuje ma jej klid. Ten klid. Každý by mal byť z takejto skúšky, aj keď už podobnou prešiel, aspoň trochu nervózny, ale ona nemá ani najmenšie pochybnosti. A tá jej maska ... Premýšľala Aoi, keď ju zrazu vyrušil Imakin hlas.
,,Môžete začať,“ povedala kunoichi a zmizla na kraj cvičiska.

Aoi sa pripravila do bojového postavenia. Reina sa a ňu pozrela a z jej postoja vyrozumela, že už chce začať. Tiež spozornela.

,,Kage Bunshin no Jutsu,.“ skoro nečujne sa ozvalo od Aoi.
,,Hmm. V tom prípade: Katon: Gouryuuka no jutsu.“ Povedala Reina.
Hneď jak to dopovedala, zjavila sa ohnivá, dračia hlava. Hlava spálila Aoine klony, ktoré sa rozplynuli s hlasným ,,PUF“ a zmizla.
,,Pekné.“ Pochválila ju Aoi.
,,Ďakujem,“ Odpovedala jej Reina a jej pobavený výraz šiel jasne poznať aj cez masku.
,,Pokračujeme,“ povedala Aoi a už skladala pečate. Po pár sekundách sa ozvalo: ,,Suiton: Mizu rappa,“ a z potôčika čo tam bol vytrieskla obrovská, vodná vlna.
,,Css!“ odfrkla si Reina a začala skladať pečate.
,,Doton: Doroku Gaeshi.“
Pred Reinou sa objavila hlinená stena. Vlna do nej narazila a rozliala sa po okolí. Stena praskla a Reina ju nechala zmiznúť.
,,Oheň a Zem?“ opýtala sa Aoi.
,,Možno.“ odpovedala Reina.

Možno? Aoi sa nepáčilo akým tónom to povedala. Ako to myslela? No to je jedno. Mám výhodu, ona ovláda oheň a zem, ja vodu a blesk. Premýšľala Aoi..

Teraz som jej nasadila chrobáka do hlavy. Hovorila si pre seba Reina. Čo tak ju uväzniť? spýtala sa sama pre seba.
,,Doton: Yomi Numa,“ ozvalo sa od Reini. Okolo Aoi sa začal tvoriť bahenný močiar.
,,Sakra!“ zakliala Aoi. ,,Raiton: Zentai-tekina shīrudo.“ zakričala a okolo nej začali šľahať blesky, ktoré sa okolo nej tvarovali ako silueta osoby. Bolo to ako keby mala bleskové brnenie.

,,Silné jutsu, ale spotrebovávaš uňho príliš veľa chakry.“ Podotkla Reina.
V tom blesky čo ochraňovali Aoi zmizli a ona začala sťažka dýchať.
,,Nemala som príliš na výber. Keby si to jutsu neovládla tak by si ma mohla zabiť.“ povedala dosť naštvane, ale zároveň unavene.
,,Css!“ odfrkla si Reina a pokračovala: ,,Pokiaľ použijem nejaké jutsu, tak som si istá, že ho ovládnem.“ Povedala urazene.
Aoi chcela niečo povedať, ale v tom ju vyrušil Ro.

,,Dobre, to stačí.“ Povedal kľudne a pozrel sa na Totsuki.

Neuveriteľné, ona sa vyporiadala s Aoi ako nič a k tomu nejaví žiadne známky únavy. Už chápem prečo mi veliteľ povedal, že nemám nechať súboje dôjsť až do konca. Obdivoval ju.
No pokračoval tým istým hlasom ako začal.

,,Aoi bež si odpočinúť nech sa ti dobije chakra.“ Prikázal Ro a Aoi nemala žiadne námietky keďže ju ten bleskový štít unavil a pripravil o značné množstvo chakry.

,,Prvým testom si prešla. Teraz skúšku v genjutsu.“
A zrazu sa vedľa Roa objavil Shitori.

Takže Shitori. uvažovala Reina.

,,Začnite.“ pokračoval Ro a ešte to ani nedokončil a už bol zase na kraji ihriska pri Imako, ktorá sedela vedľa ťažko dýchajúcej Aoi.

Musí byť dobrá, takže začnem s ...

Som zvedavá, čo dokáže. Uvažovala Reina, keď sa zrazu ocitla v tmavej a vlhkej miestnosti.

,,Fuj.“ Povedala znechutene a jedným pohybom ruky sa z toho genjutsu dostala.

Keď už si myslela, že sa odtiaľ dostala, ocitla sa na vysokom útese. Pomalým, ale istým krokom sa blížila ku kraju. Keď bola už len pár centimetrov od konca...

... ,,ÁÁÁ!“ vykríkla keď padala dolu.
Do šľaka. Čo to bolo? Skoro som uverila, že naozaj padám!

Čo sa stalo z Shitoriho pohľadu:

Asi by som ju mal odtiaľ dostať. Pomyslel si, keď počul výkrik. Chystal sa ju odtiaľ uvoľniť, keď zrazu ...
... Čo to...? Sakra. Ako...? Ako sa sakra odtiaľ dostala? klial v duchu Shitori.

Reina stála opäť na cvičisku a pozerala sa na svojho protivníka.
Skoro som sa odtiaľ nedostala. Naozaj presvedčivé. Genjutsu, ktoré sa nezaoberá pozadím, ale aj tak si podmaní každý jeden zmysel a cit. Pomyslela si a v duchu si začala nadávať, že ho podcenila.
,,To je viac než dobré. Z tohto genjutsu sa bez mojej pomoci ešte nikto tak rýchlo nedostal.“ Povedal s neskrývaným obdivom.
,,Všetko je raz po prvý krát.“ Odpovedala mu hlasom, ktorý neprezrádzal žiadnu emóciu.
,, Myslím, že to stačí.“ Povedal smerom ku kraju cvičiska a pokračoval: ,,U mňa prešla.“
,,Dobre.“ povedal Ro a objavil sa medzi nimi. ,,Dám na tvoj názor. Nepotrebuješ odpočinok?“ otočil sa na Totsuki.
,, Nie.“ Odpovedala mu ešte stále hlasom, ktorý v sebe nemal žiadnu emóciu.
,,V poriadku. Ďalej budeš bojovať s Imako v taijutsu.“ A už ho nebolo.

,,Dobre takže budeme spolu bojovať dokedy neuznám za vhodné prestať.“
Povedala Imako milým no aj rozkazovacím tónom.
,,Rozumiem.“ Reagovala na to Reina.

V tom na ňu zaútočila takým spôsobom, že sa Reina len sťažka vyhla.
Chvíľu na ňu takto útočila a Reina sa len uhýbala.

Po chvíli sa role vymenili a Reina útočila a Imako sa uhýbala.

Asi po hodine Imako vytiahla katanu.
,,Teraz s katanou.“ Oznámila Imako.
Reina bola prekvapená lebo čakala, že s katanou bude bojovať proti Roovi, no vytiahla katanu s červenou rukoväťou.
Keď Imako videla, že je pripravená, zaútočila. Tento súboj nebol taký vyrovnaný ako ten predtým. V tomto boji mala jasne navrch Reina, ale Imako sa jej dokázala vyhýbať.

Takto bojovali ďalšiu hodinu.

Po hodine Imako zrazu zastavila a povedala: ,,To stačí. Prešla si.“
Reina bola rada aj keď to nedávala najavo.

,,Takže to je jasné. Prešla si všetkými skúškami. Zajtra sa hlás u svojho týmu v 6:00.“ Povedal Ro a v oblaku dymu zmizol.
Reina sa poobzerala a videla, že spolu s Room odišli aj Shitori a Aoi. Imako tiež nikde nevidela.
Dala si dolu masku. V tom sa za ňou ozval hlas, ktorý nečakala.
,,Kto ťa učil boj s katanou?“ spýtala sa Imako.
Reina sa trhla a otočila sa.
Vôbec som si ju nevšimla. udivene sa na ňu dívala.
Keď Imako videla jej udivený výraz hlasno sa zasmiala.
,, Nič si z toho nerob. Bojovala si s tromi súpermi vo štyroch typoch boja, takže sa niet čomu diviť, že máš trochu zastreté vnímanie a navyše v skrývaní som fakt dobrá.“ Povedal milým tónom.
,,Tak, aká je tvoja odpoveď?“ pokračovala.
,,Hm?“ konečne jej venovala plnú pozornosť.
,,Kto ťa učil?“
,,Ehm no... moja matka.“ Odpovedala jej trochu sklesnuto.
,,Aha.“ To bolo jediné čo jej na to odpovedala. Pochopila, že o tom nechcela hovoriť.
,,Tak ahoj.“ Rozlúčila sa s ňou Imako a zmizla.

Reina prišla domov a ani si neuvedomila, že už je vlastne noc. Vošla do sprchy a začala spomínať na svoju matku a tiež chvíle strávené s ňou.

Poznámky: 

Není to nič moc, ale dúfam, že sa bude páčiť. Opisovať boj naozaj neviem takže...

No už som povedala, že som to robila o poloci taže ak tam nájdete pravopisné chyby tak ma nane upozornite prosím. Ďakujem.

4.75
Průměr: 4.8 (8 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rin 112
Vložil Rin 112, So, 2012-01-07 20:09 | Ninja už: 4470 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Super nádhera doufám že bude pokráčko!!!

Obrázek uživatele DaRia
Vložil DaRia, So, 2011-12-24 20:22 | Ninja už: 4508 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Pěstitel rýže

Ďakujem všetkým za komenty a Veselé Vianoce. Smiling

Daria

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, So, 2011-12-24 18:26 | Ninja už: 4626 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Naozaj veľmi dobré, hoci na súboje moc nie som a vždy sa v nich strácam, toto sa mi páčilo. Laughing out loud Smiling
Budem čakať na ďalší dielik.
Veselé Vianoce. Smiling

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, So, 2011-12-24 12:53 | Ninja už: 4654 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Mě se to taky moc líbí Smiling. Mám ráda povídky v níž jsou souboje a vystupují tam i jiné věci než jen taijutsu. Takže si mě ninjutsu a genjutsu moc potěšila Smiling. Pokračuj dál Laughing out loud.
Veselé Vianoce, DaRia-sama Smiling

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, So, 2011-12-24 09:55 | Ninja už: 4685 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Dobré Smiling Páči sa mi to. Budem čakať na ďalší diel Laughing out loud

~FC for mestekova~

Moje FanFiction