manga_preview
Boruto TBV 13

Dvojchvostý démon, Sasori a Konoha - 8. diel

Gaara jej hovoril o všetko dôležitom, ale nič s toho nepotrebovala vedieť. Už sa začalo stmievať, keď sa Ai rozlúčila s Kazekagem - sama pri hlavnej bráne. Odtiaľ sa vybrala hľadať Sasoriho. Prechádzala ulice a obchod po obchode, keď stretla Choujiho.

"Ahoj, Chouji," sklesnuto ho pozdravila a zastavila sa pri ňom. Pozrel sa na ňu a odtrhol sa od činnosti, ktorú doteraz vykonával.

"Ahoj, Ai. Čo sa dnes stalo? Celý deň hľadám Shikamara. Nevidela si ho?" Ai smutne zvesila hlavu. Vedela, že by mu to mala povedať, predsa len to bola jej vina.
"Videla... Dnes ráno sme sa pohádali," priznala a s očí jej vyhŕkli slzy. Hodila sa potom Choujimu okolo krku a plakala.

"To mi je ľúto a nevieš kam išiel?" opýtal sa jej Chouji, keď sa ju snažil utíšiť. Ai, pokrútila hlavou. Vlastne aj ona ho hľadala. Nahovárala si, že hľadá Sasoriho, ale v duchu dúfala, že stretne práve Shikamara a všetko mu vysvetlí, alebo sa s ním aspoň porozpráva.

"Ai... vieš, čo. Choď teraz domov. Dobre? Ja ho nájdem a neboj... všetko bude v poriadku," prikývla a silno objala Chojiho. Bol to úžasný človek a kamarát. Pozrela sa mu do očí a s úsmevom na tvári si utrela slzy a vybrala sa domov. Už ani neverila, žeby tento deň mohol byť horší, ale ako sa ukázalo mohol.

Cestu jej zatarasila veľká čierna hlava s neprirodzene chladným úsmevom na tvári. Ai, pozbierala zbytky svojej roztrieštenej dušičky.

"Uhni, nemám na teba náladu," povedala a chcela odísť. Táto osoba sa však znova postavila pred ňu.

"Čo sa ti stalo?" trochu nervózne sa jej opýtal. Ai, naň naozaj nemala náladu, ale uvedomila si, že asi bez odpovede sa odtiaľ nedostane. Poriadne si rozmyslela, čo mu povie. Lenže klamať sa mu neoplatí veď klamať nevie. Vtedy si uvedomila, že asi jediné, čo jej ostáva je povedať pravdu. Lenže si uvedomovala kto to je a preto rýchlo niečo vymyslela.

"A čo je teba do toho, Sasuke?" naštvane sa ho opýtala a pevným pohľadom sa mu pozrela do očí. Mala problém zadržať slzy, ale snažila sa o to ako najlepšie vedela. Všetko jej bolo ľúto.
"Vlastne nič, ale vidieť ťa plakať je neobvyklý úkaz," povedal s ironickým podtónom a pozeral sa Ai priamo do očí. Nemala s toho dobrý pocit, ale ani nemohla uhnúť pohľadom. Predsa len by to bolo podozrivé.

"Plakať? Prosím ťa ty už máš asi halucinácie," snažila sa s toho vyvliecť, ale nebola si istá, či sa ten rozhovor uberá dobrým smerom. Možno sa mu to mohla snažiť vyvrátiť, ale Sasuke jej neveril ani jedno slovo. Veľmi dobre vedel aká je a preto mu bolo jasné, že mu pravdu nepovie.

"Ako myslíš. No ja bežím," povedal a zamával jej na rozlúčku. Ai, bola rada, že odišiel a vybrala sa znova smerom domov. Keď konečne zastavila pred domom nechcela ísť hore a preto sa vybrala úplne iným smerom.

Pomaly kráčala k veľkej kamenej hale, ktorá bola plná nástrojov na tréning. Lenže keď k nej dorazila cez okno uvidela Leeho trénovať. Preto sa vybrala smerom k lesu na miesto, ktoré si pamätala s nejakej misie. Vedela, že tam nikto nechodí a preto sa tam vybrala trénovať.

Unavene si sadla do trávy a sťažka oddychovala. Bola úplne vyčerpaná a uvedomila si, že to prehnala. Rozhliadala sa okolo seba. Všade bol sneh a stromov boli o tri rady menej.

Vtedy sa v Ai ozval hlas: ´Pekne si to upravil´ povedal a jemne sa uchechtol. Ai sa rozhliadala okolo seba, ale nikoho tam nevidela. Začínali si myslieť, že jej šibe.

"Kto si?" povedala do vzduchu. Nevedela s čím sa rozpráva, ale mala tušenie.

´Ja som Nekomata a ty si?´ opýtal sa znova ten hlas v jej vnútri. Vtedy sa jej potvrdilo jej podozrenie. Nekomata. Nevedela či ju má brať ako nepriateľa, alebo ako priateľku, ktorá jej pomôže.

"J-ja som Ai. Čo chceš odo mňa?" znova povedala akoby stála pred ňou. Ai si pripadala ako blázon, ale potrebovala sa jej spýtať na veľa vecí.

´Ja od teba nič nechcem. Len som ťa chcela pochváliť´ povedala až príliš priateľským hlasom. Ai sa rozhodla na to kašľať a vybrala sa domov. Všade už bola tma a cestu osvetľovali len slabučké osvetlenie na ulici.

Odomkla dvere od bytu a vošla do krásnej vône. Všade sa svietilo a ju to prekvapilo. Vyzula si topánky a prešla do kuchyne. Stál tam Sasori v kuchynskej zástere, ktorú ako predpokladala si priniesol.

"Ahoj. Čo tu robíš?" priateľsky sa opýtala. Sasori sa otočil a na zástere mal veľkým nápisom BEST COOK. Ai sa začala dusiť smiechom. Síce to jedlo voňalo geniálne, ale tá zástera Ai rozosmiala.

Pokračovanie nabudúce

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2019-02-19 15:54 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

MiseVH: Gaara tam byl tak krátce? Co tam vůbec dělal? Jen zbytečně rýpu, promiň. Musím taky všechno chápat, aby mi to do příběhu sedělo. Už bylo načase, aby se i Nekomata ozvala, když už zná pravdu. Jen se divím, že ji to tak vyděsilo. Hmmm, Sasori a kuchař? Tomu se mi nechce věřit a ještě s takovou zástěrou... musel to být pěkný pohled. Jak tohle rozmotáš, to je mi záhadou...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska