manga_preview
Boruto TBV 11

Proměna 1 díl

Tak má první Povídka, snad se bude líbit Eye-wink

Bylo pozdě večer a Konoha utichla. Přicházela půlnoc. Za svitu měsíce, který byl v úplňku, přicházel neblahý pocit zla a strachu.
Ospalý blonďák se na posteli převalil na břicho, strčil nohy pod sebe a vzepřel se na čtyřech.
„Teprve půlnoc?“ A spadl zpátky na polštář.

Bylo devět ráno, když Naruta začala brnět hlava. Sedl si a rukou přejížděl svou hlavu.
„Au, bolí mě hlava.“ Zívnul, očima sjel na svou pravou ruku, ale neviděl jí. Naskytl se mu pohled né na pravou ruku, nýbrž na oranžovou packu s dlouhými ostrými drápy.
Seskočil z postele na nohy, neudržel rovnováhu a spadl na oranžové packy.
Otočil se, neviděl své pyžamo, místo nohou měl oranžové tlapy s tupými drápy. Za nima vlálo nespočet ocasů.

„Devět! Devět ocasů a dopr.“ Naruto se rozběhl přes kuchyň, kde nabral několik misek od rámenu. S miskami na tlapkách pelášil do koupelny. Vletěl dovnitř, přistál na jedňeh zelených trenkách a tak jel po trenkách až k vaně, do které spadl. Celý mokrý, a dvakrát tak těžký, se vydrápal z vany. Spadl na hlavu, přisunul se ke zrcadlu a packami se opřel o umyvadlo. S obavami a strachem pohlédl na svůj odraz.
To, co se objevilo v zrcadle, vypadalo asi takto: dvě modré oči se zúženou zornicí v černé ozdobné kresbě kolem očí táhnoucí se až ke špičkám velkých uší. Pod očima černý čenich jako uhlí posazený na dlouhém, oranžovém čumáku plný velmi ostrých zubů.
„ÁÁÁÁÁ, proč vypadám jako Kyuubi?“ Díval se na svůj odraz v zrcadle. Couval do zadu a přišlápl si ocas. Zakňučel, spadl a narazil hlavou o roh vany.

Po několika minutách mimo se konečně probral, chvíli tam jen tak seděl a přemýšlel co se stalo. Po hodně velké chvíli so konečně uvědomil neustálé bubnování do dřevěné podlahy.Otočil se za zvukem a spatřil svůj oranžový ocas, jak bubnuje o zem.
Vzpomněl si, že je Kyuubi. Zkusil se přeměnit, ale nešlo to. Akorát místo devíti ocasů měl jen jeden ocas.
V této podobě nedokázal zůstat dýl než 15 vteřin, tak s devíti ocasy vyrazil otevřeným oknem ložnice k budově hokage.

Kdykoliv přeskakoval z jednoho domu na druhý a mezi nimi vedla rušná ulice, zvedlo nějaké to dítko hlavu a křiklo: „Hele, oranžový pejsek!“
„Já nejsem oranžový pejsek.“
A tak to šlo až k Tsunade, kde už si někteří povídali: „Kyuubi!? Nacopak si to Naruto zase hraje?“ S pokrčenými rameny odcházeli za svým, dnes zadaným, cílem.
Naruto skočil nad okno k místnosti kde sedávala Tsunade. Chvíli si užíval pohled na polední Konohu.

Poznámky: 

Budu ráda za komenty tak piště, jestli mám pokračovat, nebo ne.

4.72222
Průměr: 4.7 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lefthandedpower
Vložil Lefthandedpower, Po, 2014-11-17 11:53 | Ninja už: 3537 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

"Hele, oranžový pejsek!" zvolalo nadšené dítě a zatahalo svou mamku za sukni.
...
*škubnutí ve špičatém uchu*
...
*smrt roznášející pohled krvavých očí*
...
"Já nejsem žádný oranžový pejsek! Cožpak není nad slunce jasné, že jsem ve skutečnosti zoufalý, vystrašený, do týlu vanou praštěný, vodou z ní nasáklý, chlupatý, huňatý a nade vše roztomilý... oranžový pejsek?!"

Dítě oněmělo, než znovu vzalo za matčiny šaty a špitlo: "Mami, nemáš po kapse náhodou míček, kostičku nebo granulku? Je mi toho ubohého postiženého štěňátka líto."
*Zbytky Narutovi pýchy a vnitřní hrdosti byly následně rozbity pomyslným kladivem na milión kousků*
..........
Pardon, nemohl jsem si pomoct Smiling Jinak...
Zajímavý nápad Laughing out loud Jen mě zaráží... jak se z něj u všech čertů stala ta liška? To je jako nějaký "vlkodlak" nebo co?
Ou... A ha! Naruto je vlkodlak! Teda liškodlak, vlastně démonodlak, eee... trochu se mi to zamotalo.
Je to supr, čupr, fajne a jsem natěšený na to, co přijde.
Stejně si ale myslím, že je vlkodlak... a že ho pokousal vzteklinou nakažený Pakkun nebo jeden z jeho kamarádíčků.

Left-handers will rule the world!
Povídky od pomateného leváka

Obrázek uživatele Sanny-chan
Vložil Sanny-chan, Čt, 2011-12-29 16:04 | Ninja už: 4758 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Pěstitel rýže

povedlo se Smiling, akorát se tam někde neho dil humor Laughing out loud, ale jinak super

Všichni na tomhle světě jsou praštěný. Už jako dětem ve školce nám měli říct, že všichni jsou cáklí. Aspoň bychom pak neměli blbý pocit, když sami dospějeme ve cvoky.

Je těžké být debilem, konkurence je příliš veliká... a proto budu raději magorem! :3

Obrázek uživatele niky.riky
Vložil niky.riky, Út, 2011-12-20 19:03 | Ninja už: 4746 dní, Příspěvků: 227 | Autor je: Student Akademie

děkuji a pokusim se vám vyhovět, další díl už je hotov teď to jen poupravit a dám to sem Eye-wink ( pomocí správce tedy )

Obrázek uživatele Faith
Vložil Faith, Po, 2011-12-19 22:59 | Ninja už: 5651 dní, Příspěvků: 225 | Autor je: Prostý občan

Muhehehe xD
Tak vážně tedy Smiling nápad je to dobrý. Už sem tu viděla Naruta jako upíra a někoho jako vlkodlaka, ale že by se Naru měnil o úplňku na Kyuubi? Novinka! (Alespoň pro mě Smiling )
A k provedení, zatraceně krátké. Jako prolog budiž, ale jako díl bych řekla, že už je to moc.
Mám takový pocit z tohodle výtvoru, že se tam všeljaké humorné části snažíš vecpat ať to stojí, co to stojí. Humor? Jasně bez něj by to přeci dneska nešlo, ale všeho s mírou. Kdyby to byla parodie ani neceknu.
K tomu bych taky zapracovala na Narutových pocitech. Jeho zmatek, že má jiný tělo. Naučit se ovládat čtyři nohy a devět ocasů by mu mělo dát nějakou tu chvilku zabrat. Jenže to mi tu chybí a to je obrovská škoda.
Což v překladu znamená, líbí se mi to, ale chce na tom zapracovat. Spíš propracovat Smiling a samozřejmě pokračuj Smiling jsem zvědavá Eye-wink

  • Vím, že nic nevím.
  • Dokonalost je nudná.

Zůstat sám sebou ve světě, jenž se dnem i nocí pokouší udělat z tebe stejného člověka, jako jsou všichni ostatní: to je nejtěžší úkol, jaký si člověk může stanovit: úkol, který nikdy nekončí.
E. E. Cummings


Podmínkou koexistence jedince druho Homo sapiens a společenství druhu Canis lupus je sjednocení akustické signální soustavy.

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Po, 2011-12-19 21:26 | Ninja už: 4777 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Souhlasím s gagar...

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Po, 2011-12-19 21:11 | Ninja už: 4859 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Zajímavé, těším se na další díl Laughing out loud

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2011-12-19 20:30 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.