manga_preview
Boruto TBV 09

Narutov návrat II - Strata blízkeho 01


01. Tak prešiel rok -Tsunade-

Slnko zalievalo Konohu hrejivým svetlom. Nebolo divu, veď už bolo pár hodín usadené na oblohe. Všade bolo počuť jemný šum pokojne kráčajúcich a náhliacich sa ľudí. Hokage stála vo svojej kancelárii pri okne. Bola to malá skromná miestnosť, určená len na pracovné záležitosti. Všetko, čo sa v nej nachádzalo patrilo do klasického vybavenia, jedna skrinka s vitrínou a jednoduchý stôl z kvalitného dubového dreva. Požiadavky na stôl boli vysoké, museli byť, aby vydržal ťarchu, ktorou denne prechádzal a to nie len váhu štósov papierov, ktoré deň čo deň vybavovala obyvateľka kancelárie, ale aj jej zdrvujúce vyjadrovanie niektorých emócii ako napríklad hnev. Tento stôl nie je prvý a zrejme nebude ani posledný, ktorý sa v tejto kancelárii vystrieda, bolo však potrebné aby vydržal čo najdlhšie.
„Ryby! Čerstvé ryby!“
„Čerstvé mäso! Grilujte si ho samy na stole alebo využite služby našich kuchárov, ktorý ho spracujú podľa vašich požiadaviek priamo pred vašimi očami! Zeleninové prílohy, ryža, rezance! Všetko čo si zaželáte, čo vám hrdlo ráči!“
„Víno! Saké! Kvalitné! Tie najlepšie ročníky!“

Pohľad na dedinu jej pripomenul pokriky denne vychádzajúce z obchodnej ulice, ktorou prechádzala takmer každý deň. Pri posledných predstavách sa jej myseľ uberala príťažlivým smerom vidiny saké.
Nie! Upozornila sa. Znova svoje zmysly upriamila k pokojnej prechádzke obchodnou štvrťou. Mysľou prešla na koniec uličky, zvuky utíchali.
„Áno, konečne pokoj,“ vzdychla. Kútikom oka zaregistrovala malý nenápadný, ale vychýrený obchodík, Ichiraku rámen. Tak preto. Usmiala sa pre seba a vdýchla vôňu zo spomienok ako by znovu prechádzala okolo. Ichiraku, asi najznámejší obchod. Aiame s otcom nemali potrebu vykrikovať všelijaké slogany, ani na seba nemuseli upozorňovať čerstvosťou alebo kvalitou rámenu, ktorý varili. Mali dosť práce s množstvom zákazníkov, ktorých obsluhovali; vlastne-
Myšlienka pominula, vystriedala ju obava, obava niečoho hrozného. Je to až príliš krásny a pokojný deň. Také v skutočnosti nie sú, vždy je nejaký problém, zvlášť keď ste Hokage. Neprejde deň bez problému.
„Shizune!“ zvolala na svoju pomocníčku, ktorá sa ihneď objavila vo dverách akoby tam čakala kým začuje svoje meno.
„Áno, Tsunade-sama?“ spýtala sa s prekvapenou tvárou. Veď je dnes všade pokoj. Nudí ju to? Čudovala sa.
„Kde mám papiere?“ opýtala sa akoby ich stratila.
„Aké papiere?“ prekvapene pozerala jej žiačka.
„Tie štósy, ktoré musím každý deň čítať, schvaľovať, pečiatkovať a podpisovať. Tie, ktoré nahradzujú môj tréning zápästia,“ pokrútila pravým zápästím a druhou rukou si ohyb masírovala.
„Eh?“ nezmohla sa na slovo a ukázala na stôl, „Dokončila ste to pred hodinou.“
„A ďalšie?“ spytovala sa nervózne.
„Ďalšie?“ zopakovala začudovane. „Ďalšie už nie sú, preto ste mi zatiaľ dala voľno. Ani som nestihla odložiť tieto,“ po chvíli dodala s úsmevom. Blondíne sa však v tvári zjavil vážny výraz. Rýchlo otvorila vrchný šuplík svojho stola, vytiahla žreb a porovnala ho s číslami v novinách, ktoré ležérne ležali pohodené pri vybavených papieroch. Zhodovali sa. Vyhrala. Pretočila noviny na úvodnú stránku a svoj pohľad smerovala kdesi do vrchnej časti. Nechcela tomu veriť.
„Akého je dnes?“ spýtala sa naliehavo. Hlavu mala prázdnu, nemohla si spomenúť.
„Tretieho-“ začala čiernovláska.
„-apríla,“ dopovedala za ňu Hokage zdesene. Dátum v novinách sedel. Shizune pochopila.
„Možno je to šťastie, veď je tretieho, viete šťastné číslo. Je-“ znova bola prerušená.
„Klop, klop,“ ozvalo sa od dverí. Obe sa na seba pozreli.
„Vstúpte,“ váhavo pozvala Piata.
Do miestnosti vbehol tím Shikamaru a hneď sa dal do rozprávania.
„Shikamaru je-“ začala celá napätá Raki.
„Hinata-“ prerušila ju Hanabi, no hlas jej zlyhal. Celá sa triasla.
„Sakura-chan teraz vyšetruje-“ do chaotického rozprávania sa pridal aj ich tímový partner Ichigo.
„v nebezpečí a-“ pokračovala Raki.
„my... sme...“ mladšia zo sestier Hyuuga nevedela ako to zo seba dostať.
„vyšetruje a navyše-“ nenechal sa rušiť.
„Naruto-“ vydala zo seba mladá Nara.
„nevedeli sme čo...“ viac slov použiť nevedela. Mozog jej úplne zlyhal, akoby viac slov nepoznal, akoby vypol.
„Akatsuki,“ oznámil Ichigo.
„Akatsuki?“ zareagovali Shizune a Tsunade naraz. „To predsa nemôže... veď je to len mesiac...“ presviedčala sa skľúčene.
Mladý shinobi sa už zas chceli pustiť do rozprávania, ale zdvihnutá ruka Piatej ich zastavila.
„Nenechávajme sa uniesť predstavami,“ nadýchla sa aby sa upokojila. „Pekne po poriadku,“ prehovorila, „Najprv chcem vedieť prečo spomínate tím Kakashi keď ste s nimi neboli na misii?“ Ukázala na Raki čím ju pobádala k odpovedi.
„Stretli sme ich na ceste späť z misie,“ odpovedal najstručnejšie ako vedela a netrpezlivo čakala na ďalšie otázky. Chcela všetko vyklopiť čím skôr. Rovnako ako zvyšní dvaja.
„Čo sa stalo potom?“ spytovala sa ďalej. Jej prst tentokrát padol na Hanabi, ktorá nervózne prešľapovala z nohy na nohu.
„Cesta prebiehala pokojne, práve sme prechádzali cez akési jazero, keď sa to stalo. Padli sme do pasce-“
„Boli to členovia Akatsuki a-“ nevydržal Ichigo, ale Hokage ho opäť zastavila zdvihnutím ruky.
„Kto to bol?“ pokračovala v otázkach a znovu sa obrátila na mladú Nara.
„Hokage-sama, Shikamaru teraz-“ nikdy ho neoslovovala sensei, bol to jej bratranec a on na tom ani netrval.
„Kto to bol?“ dôrazne zopakovala otázku. Tiež chcela vedieť čo sa stalo Sakure a ostatným, ale toto bol najrýchlejší spôsob.
Raki sklonila hlavu.
„Kisame Hoshigaki a Itachi Uchiha,“ reagoval jediný chlapec v kancelárii.
Teraz si Tsunade bola istá, že informácie o vzhľade členov pozná každý, aj ten najmladší ninja v Konohe. Bolo to jedno z protiopatrení, ktoré urobila po tom, čo sa stalo počas chuuninskej skúšky.
„Vravíte, že ste padli do pasce. Čo sa stalo potom?“ položila ďalšiu a cítila, že sa blíži k jadru veci. Rukou švihla k Hanabi. Jej reakcia naznačovala ako by bola z niečoho obvinená a snažila sa čo najrýchlejšie odpovedať aby sa vyhla nespravodlivému trestu, ale nedokázala to, myslela len na jedno.
„Hin-“ znova jej zlyhal hlas, „Musíte-“ prosila naliehavo.
„Hinata-san nás zachránila v poslednej chvíli a kvôli nám sa nechala zasiahnúť-“ ujala sa slova Raki. Piata ju zastavila.
„Kde je teraz? Čo je s ňou?“
„Sakura-san ju zobrala do nemocnice a lieči ju,“ oznámil stručne Ichigo.
„Ako ste im utiekli?“ Otázku smerovala Raki. Predpokladala, že Hanabi je príliš rozrušená kvôli svojej sestre aby odpovedala. No tentoraz sa mýlila, mladá Nara nemala slov a odpovedala za ňu jej tímová partnerka.
„Naruto-kun a Shikamaru-sensei povedali, že ich zadržia a my máme utiecť.“
„A keď sme dorazili, Sakura-san nám povedala aby sme šli hneď sem, oznámiť vám čo sa stalo,“ dokončil Ichigo.
„Dobre, môžete ísť.“ Len čo dokončila vetu, rozbehli sa do nemocnice.
„Shizune!“ skričala. Bola tak vyvedená z tejto udalosti, že celkom zabudla, že stojí pri nej.
„Áno?“ ozvalo sa jej pri uchu čo ju vyľakalo.
„Zavolaj tím Asuma a tím Kurenai, potom oznám Nejimu čo sa stalo Hinate, myslím, že to bude chcieť vedieť,“ vydávala príkazy.
„Oba tímy majú misie,“ oznámila jej Shizune.
„Tak kto je voľný? Kakashi?“ opýtala sa s nádejou v hlase.
„Na misii s Yamatom a Saiom.“
„Tím Gai?“
„Áno, ten je voľný,“ oznámila a vybehla z kancelárie. Netrvalo dlho a opäť sa tam objavila aj s kompletným tímom. Hokage na nič nečakala a stručne vysvetlila situáciu.
„Neji, zvládneš to?“ opýtala sa ihneď.
„Uhm,“ prikývol.
„Tak dobre, tím Gai, choďte im okamžite na pomoc,“ vydala príkaz a oni zmizli.
„Čo si o tom myslíš, Shizune?“
„Neviem čo si mám myslieť. Dúfam, že to zvládnu kým im na pomoc príde podpora.“
„Aj ja,“ nádejala sa pri pohľade z okna.
Sakra! Mala som to tušiť. Také krásne dopoludnie. Karhala sa.
„Idem do nemocnice, ak sa dozvieš niečo nové, daj mi vedieť,“ s týmto opustila kanceláriu.

***

„Na ktorom sále operuje Sakura?“ kričala na vrátnicu už zdiaľky a ani nezastavovala, keď šla okolo nej.
„Sál číslo tri!“ volala za ňou dozor konajúca sestrička, potom čo pozrela do záznamov.
„Aká je situácia?“ túto vetu zo seba vysúkala namiesto pozdravu.
„Je to zlé, zasiahli jej niektoré životne dôležité orgány. Hodili by sa ďalšie ruky, ak chceme zvýšiť šancu na prežitie,“ doplnila zúfalo, no ani na chvíľu zo seba neprestávala vydávať zelenú chakru.
„Preto som tu,“ usmiala sa povzbudivo a podišla k operačnému stolu.
***

„Zvládla to,“ vydýchla si s úsmevom, keď po mnohých hodinách opustila operačný sál. Hanabi a jej tímový partneri ju okamžite obdarili šťastnými tvárami.
„Kedy ju môžeme navšt-“ nedopovedala.
„Hokage-sama, mám vám odkázať, že sa vrátil tím Gai,“ kričal už z diaľky.
Na nič nečakala a okamžite sa rozbehla do svojej kancelárie.
„Hokage-sama...“ pokúšala sa ju Hanabi osloviť, ale márne, Piatej už tam nebolo.
Prudko rozrazila dvere, na nič sa nepýtala do chvíle kým si nesadla za svoj stôl. Nech boli novinky akékoľvek, musela sedieť aby to zvládla. Mala zlé tušenie a týmto si aspoň na okamžik predĺži nádej. Sadla si a pomaly položila ruky na stôl.
Ešte aspoň chvíľku. Snažila sa to predĺžiť ako sa len dalo, jej obvyklé gesto – prekríženie prstov, jej trvalo aspoň dvakrát dlhšie ako obvykle. Napokon, keď už si bola istá, že to viac nenatiahne, dvihla hlavu. Každý v miestnosti netrpezlivo čakal. Čakali kým sa opýta, kým položí akúkoľvek otázku, len aby prelomila to mučivé ticho.
Poobzerala sa po miestnosti, aby videla kto sa v jej pracovni nachádza. Prechádzala ich jedného po druhom.
Shizune, Gai, Lee, Tenten. Neji? Shikamaru? A... Naruto? Zasekla sa, keď ich v miestnosti nevidela. Určite ich Neji odviedol do nemocnice. Museli sme sa minúť. S Narutom to vždy takto dopadne. Upokojovala sa. Určite je s ním aj Shikamaru, no a Neji ich tam doviedol a zároveň šiel pozrieť Hinatu. Áno, určite to tak bude. Uisťovala samú seba. Zhlboka sa nadýchla.
„Ako to dopadlo s Akatsuki?“ opýtala sa priamo. Nikto nereagoval ihneď, akoby čakali kto naberie odvahu ako prvý. Ich smutné tváre však prezrádzali opak toho o čom sa Tsunade toľko snažila presvedčiť.
„Kisame mŕtvy a Itachi na úteku,“ vecne, bez obvyklého elánu, odpovedal Gai.
Itachi utiekol? To nič, určite zvážil, že bez partnera nemá šancu a tak zdupkal. Myslela optimisticky.
„A čo Naruto so Shikamarom?“ Miestnosť naplnilo ťaživé ovzdušie, do odpovede sa nechcelo nikomu s prítomných.
„No ták,bude to?“ pýtala sa Piata, teraz už nedočkavo.
„Shikamaru má vážne poranenia,“ odhodlal sa Lee, „Neji ho odviedol do nemocnice,“ vysvetlil ich neúčasť.
„Shizune, choď pomôcť Sakure,“ reagovala ihneď.
„A Naruto?“ Znova opakovala, teraz jej to naťahovanie času prekážalo.
Všetci však mlčali, nikto nechcel vysloviť to čo sa dozvedeli, aspoň ešte okamih nie. Nechceli povedať to čo aj tak musia; to, čo vyslovením definitívne potvrdí skutočnosť, ktorej sa báli.
„A čo Naruto?“ vstala a nástojila na odpovedi. Snažila sa nezvyšovať hlas. Všetci okrem nej sa ošívali.
„Čo je s ním?“ položila ďalšiu otázku pričom jej preskočil hlas, už niečo tušila.
„Mŕtvy,“ so slzami v očiach nakoniec oznámil Gai.
Tsunade nemo padla na stoličku. Zasiahlo ju to prisilno, aby dokázala vydať čo i len hláska.
Kancelária sa po chvíli vyprázdnila. Všetci chápali, že to jediné, čo jej teraz môžu dopriať, rovnako ako aj sebe, je samota.
„Ja... ja...“ habkala, „Naruto, ja...“ vyronila slzu.
„Narutooo!“ jej výkrik preťal večerný pokoj v Konohe tak hlasno až z toho zabolelo srdce. Z očí sa jej valili kvapky a ona sa ich ani nesnažila zastaviť. Nemalo by to zmysel, ich miesto by v rovnakej chvíli nahradili iné.
Pozrela do svojej ruky, stále v nej zvierala výherný žreb.

„Už je to takmer rok,“ povedala do ticha kancelárie. Opäť hľadela na slnkom zaliatu Konohu. Pri spomienke otočila svoj pohľad na stôl, kde ležali dnešné noviny s nevýherným žrebom. Vzdychla si, už je to takmer rok čo nič nevyhrala.
„Klop, klop,“ ozvalo sa od dverí až Hokage nadskočila.
„Vstúpte,“ zareagovala po chvíli. Vo dverách sa objavila Shizune.
„Toto mi nerob,“ upozornila ju a pozrela vpravo na stenu. Visel tam malý rám, ktorý spoločne so sklom chránil spomienku, spomienku na ten deň.
„Prepáčte,“ ospravedlnila sa jej pomocníčka, keď spozorovala ako Piata hľadí na starý výherný žreb, ktorý si nikdy nevybrala.
„Nejaké novinky?“ nakoniec prerušila ticho Tsunade a svoj pohľad opäť nasmerovala na svoju pomocníčku.
„Ohľadom-?“ vedela na čo sa pýta, presnejšie na koho, ale ak existovala šanca, že sa zmýlila, tak to mala v úmysle využiť.
„Áno,“ netrpezlivo jej pritakala blondína.
„Nie.“
„A...“ chcela položiť druhú otázku, no Shizune bola rýchlejšia. Sklonila hlavu a záporne ňou pokývala.
„Ani sa nečudujem. Najprv Naruto, potom Shikamaru,“ smutne poznamenala, „Porozprávam sa s ňou.“

Poznámky: 

Tak! Síce to trvalo enormne dlho, ale predsa vám tu dodávam prvú časť druhej série. Dúfam, že ste medzitým na mňa nezabudli všetci. Smiling
Snáď sa vám to bude páčiť a ak pridáte nejakú tú kritiku, tak budem len rád. Smiling

p.s.: Túto sériu budem vydávať veľmi pomaly, t.z. žiadne týždenné a dokonca ani mesačné intervaly sa konať nebudú, je mi to síce ľúto, ale s časom som na tom biedne už riadne dlho, takže som sa nakoniec rozhodol, že to urobím aspoň takto. Smiling

4.578945
Průměr: 4.6 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele kurowo
Vložil kurowo, Čt, 2013-09-26 17:31 | Ninja už: 3894 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Prvá séria sa mi veľmi páčila, no a začiatok druhej je tiež celkom dobrý. Už tu dlho nič nepribudlo, a preto už začínam strácať nádej že ešte sem niečo pridáš. Je to veľká škoda, fakt, podľa mňa píšeš veľmi dobre Smiling

Obrázek uživatele Choko
Vložil Choko, Út, 2013-06-04 18:08 | Ninja už: 4174 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

je to super Smiling ale už by mohl být další díl Eye-wink

Obrázek uživatele drtikost
Vložil drtikost, St, 2013-01-30 22:47 | Ninja už: 4863 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Pěstitel rýže

Hezky napsané ale Naruto umřel a porazil ho Itachi, takže už číst dál nebudu.

Naruhina Forever
Smrt Sasukemu

Obrázek uživatele Bobin
Vložil Bobin, Út, 2012-03-06 21:30 | Ninja už: 4487 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Úžasný diel. Dúfam že bude taká aj celá séria. Smiling Dúfam že sem hodíš další diel čo najrychlejšie a dúfam že Naruta z Shikamarem počase zase oživíš. Bola by ich škoda a nechcem aby Hinata ostala sama. Laughing out loud Máš zaujímavý štýl písania a veľmi dobre opisuješ súboje. Len tak dalej. A dúfam že s tým neskončíš v polke príbehu. Laughing out loud

Obrázek uživatele Zlaterik
Vložil Zlaterik, Ne, 2012-02-05 21:01 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Celá minulá séria a tento posledný diel bol úchvatný, pre istotu dám do obľúbených a za par mesiacov si na to možno spomeniem, a dúfam že už bude nový diel Eye-wink

Obrázek uživatele novotd00
Vložil novotd00, Pá, 2011-12-16 22:45 | Ninja už: 4546 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Pěstitel rýže

Kdy bude další díl? Tenhle díl mě celkem vzal. Fakt suprová povídka, mě se líbi, jen tak dál. Tenle díl je podle mě nejlepší co jsi napsal, lepší než ty z první série ale smutnější než první série dohromady Sad

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, Ne, 2011-11-27 22:16 | Ninja už: 4579 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

zaciatok sa ti podaril hned si naviazal na dej:D ale s tou dalsou smrtou dokonca dvomi si to asi prehnal Sad Sad !!! 'moj nazor'
ale necham sa prekvapit co napises dalej ,pokracuj Laughing out loud

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Ne, 2011-11-27 22:37 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

No, nechaj sa prekvapiť Eye-wink Laughing out loud

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele mike258
Vložil mike258, Po, 2012-03-05 01:53 | Ninja už: 4476 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

heh, pekná séria, hádam správne že naruto, itachi a shikamaru žijú a plánujú ničenie akatsuki ? Laughing out loud ... dúfam že ďaľšia časť vyjde čo najskôr Smiling

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Po, 2012-03-05 08:42 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

Tvoj tip nevyvrátim ani nepotvrdím, predsa nebudem prezradzovať dej dopredu, nie? Laughing out loud
Ďalšiu časť už prepisujem do PC, takže predpokladám, že ju vydám niekedy tento mesiac. Všetko závisí od toho koľko voľného času budem mať. Smiling

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele mike258
Vložil mike258, Ne, 2013-01-27 23:50 | Ninja už: 4476 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

hmm ... po dlhsiom case som sa sem opet vratil s tym ze uz bude pokracovanie ale asi sa volako predlzil ten jeden mesiac ci ? Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Po, 2013-01-28 17:37 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

njn, nejak sa predĺžil. Laughing out loud Vôbec sa mi do toho nechce. Tak teď ti nevím...

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele XlameCz
Vložil XlameCz, Út, 2011-11-22 20:07 | Ninja už: 4758 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

pekné ... sem viděl napis Narutov návrat II .... to mi neco říká .... autor Amhery .... to mi říka ještě víc .... mrknu na seznam povídek .... bingo to znám .... moc pěkné ... fakt hodně ... doufám že druhá série bude ještě lepší jak první

Jsem lama a jsem na to hrdej. Pokud se někmu nelíbí ať si nechá pro sebe, sežene si draka a pak si to přijde rozdat Jezdec proti Jezdci Sticking out tongue
a samozřejmě Odkaz dračích Jezdců RULES
Z popela oheň znovu vstane,
ze stínu světlo vzejde náhle.

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Út, 2011-11-22 21:10 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

Dík za koment, dosť potešil Smiling
A v lepšiu druhú sériu dúfam aj ja Laughing out loud

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele XlameCz
Vložil XlameCz, Út, 2011-11-29 12:37 | Ninja už: 4758 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

neni problém ... mně taky potěší když dostanu nice comment na moji povídku co píšu Smiling

Jsem lama a jsem na to hrdej. Pokud se někmu nelíbí ať si nechá pro sebe, sežene si draka a pak si to přijde rozdat Jezdec proti Jezdci Sticking out tongue
a samozřejmě Odkaz dračích Jezdců RULES
Z popela oheň znovu vstane,
ze stínu světlo vzejde náhle.

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Út, 2011-11-29 15:19 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

A hneď je aj väčšia chuť do písanie, že? Bohužiaľ to väčšina čitateľov nechápe...

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Ne, 2011-11-20 19:48 | Ninja už: 4723 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Páni... už je to tak dlouho, co jsem četla poslední díl, že už ani nevím, o čem byl. Jediné, co se mi vybaví je, jak se mi to líbilo... No, díl celkem dobrý, ale mám tam takové mezárky kdy nic nechápu (moj problem s pamětí XD S tímto UŽASNÝM dílem to nemá ni společného...) Smiling Pěkné!

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Po, 2011-11-21 23:25 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

Vďaka, som rád, že to ešte niekto číta a komentuje Smiling

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub