manga_preview
Boruto TBV 14

Upratovanie v Sune II.

,,Eeh..."

Neji Hyuuga sa nezmohol na slovo, a krásy Piesočnej dediny za to naozaj nemohli. Na tvári sa mu usadil natoľko prekvapený výraz, ako mu len dovoľoval zapnutý Byakugan.

Škoda len, že si ho nikto nevšímal.

,,Sila mladosti!" Záblesk chrupu Gai-senseia by oslepil aj mangekyou sharingan.
,,Aby sme sa zahriali pred misiou, navrhujem tisíc koliečok okolo Suny!"
Jeho najvernejší žiak bol príliš zamestnaný obdivným pohľadom na to, aby ho nejak znepokojil postupujúci západ slnka o pol druhej poobede, pozostatok ich poslednej výmeny názorov. ,,Dvetisíc, Gai-sensei!"
,,Takže tritisíc! Počujete, tím? Tritisíc koliečok!"
TenTen na nich len zagánila zobďaleč a ďalej pokračovala v zúrivom čmáraní niečoho, čo pripomínalo dva kastróle v zelenom neopréne.

Neji však rozhodne práve nemal možnosť pohoršovať sa nad správaním svojho tímu. Scéna, ktorá sa odohrávala pred jeho zrakom, rozhodne patrila k tomu najbizardnejšiemu, čo v živote videl. A že toho videl už dosť veľa.

,,Má Gaara nejaké tajné dvojča?" spýtal sa napokon. Bolo to jediné možné vysvetlenie, prečo práve pozoroval, inak toho času zväčša pokojného a stoického kazekageho, ako nazúrene vyhadzuje kompletný obsah svojej kancelárie von oknom. Pre Temari, krčiacu sa pri dverách, Shikamara v očividne vertikálnej polohe a ohromné množstvo krabíc so znakom Listovej dediny už teóriu nemal.

Otrasene vypol Byakugan a s nekonečným uspokojením zaregistroval, že Gai-sensei s Leem odišli demonštrovať svoju silu mladosti niekam inam. TenTen znudene zabodávala kunai do náčrtu kastrólov a nezdalo sa, že by ju Nejiho vyvedenie z miery nejak zaujalo.

Počkať. Krabice?

Áno, hokage pri zadávaní misie hovorila niečo o krabiciach. Ale pri jej rannej schopnosti artikulácie to rovnako mohlo byť Kabuto alebo názov včerajšieho druhu alkoholu.

Neji si povzdychol. Opäť sa utvrdil v presvedčení, že jediný obyvateľ Konohy, kto berie aspoň niečo vážne, je on sám. Možno by sa mal presťahovať.

Suna sa mu však už zrazu nezdala tak bezpečná.

xxx

,,Načo...je...ti...sakra...toľko...kaktusov?!" ziapala Temari, uhýbajúc sa pred dobre mierenou kanonádou z produkcie svojho brata. Úbohé sukulenty v črepníkoch sa triasli od strachu ako želatína, aj keď si Gaara zjavne cenil objekty svojej najnovšej záľuby natoľko, aby ich nevyšmaril na ulicu. Dobre vedieť, aké máš priority, braček, pomyslela si Temari a smerom ku dverám zakričala: ,,Hej, Listoví, dostali ste už nejaký nápad?

,,Pracuje sa na tom," ozval sa Shikamaru. Temari by možno aj ocenila jeho nezvyčajnú aktivitu, keby na ňu práve nebol páchaný atentát kaktusmi.

,,Už sme skoro dokreslili všetky figúrky shogi," dodala Sakura, „už len hracia doska a Shikamaru už na niečo príde. Ešteže je všade toľko papiera." Temari skoro švihlo o zem. Shogi? Teda, vždy mala tušenie, že Narovi raz z toľkého pozerania oblakov preskočí, ale prečo práve teraz?

Gaarovi sa medzičasom minuli črepníky a bezvýrazne si prezeral výsledok svojho vyčíňania. Jeho predstava upratanej miestnosti sa, zdá sa, medzičasom trochu poupravila, keďže momentálne bola kancelária okrem absencie nábytku ozdobená pieskovými chápadlami a majestátnou prasklinou na strope. Temari sa bez rozmýšľania rozhodla tentokrát nepremeškať príležitosť. Ak chce jej brat zdemolovať vlastnú dedinu, prosím, ale nech si to robí sám.

,,Gaara, tie krab..."

Žiadosť o pomoc však nikdy nemala byť vyslovená. V tej chvíli sa totiž na okennej rímse pracovne objavila postava zahalená v kúdole prachu a s výrazom boha pomsty. Jednu dlaň mala vytrčenú v bojovnom geste a druhou zvierala ligotavý shuriken, pripravený preťať hustý púštny vzduch a zasiahnuť objekt hnevu. Pred tým pohľadom cúvol aj kazekage.

Keď prach opadol, ukázalo sa, že to bol len Neji Hyuuga.

Temari si vydýchla. Konečne niekoho napadlo prísť z opačnej strany.

,,Hyuuga, neviem, prečo si prišiel, ale máme tu taký malý problém..." Kým stihla ukázať na rozčapené dvere, zasiahol ju priamo do tváre prúd piesku. Vinníka určila pomerne jednoznačne.

,,GAARA!" zrevala, vytierajúc si piesok z očí. Stačil však jediný pohľad, aby zhodnotila, že primárnym cieľom prvého a všetkých ďalších útokov je značne prekvapený návštevník z Konohy, ktorému bol v tejto situácii Byakugan užitočný asi ako Tobimu slnečné okuliare. Gaara nemal rád, keď ho niekto rušil pri veľkom upratovaní.

,,GAARA!" zopakovala výhražne Temari. Spojenectvu s Konohou by vražda člena ich šľachtického rodu rozhodne práve nepomohla. S unaveným povzdychom sa teda vrhla pomáhať úbohému Hyuugovi. Toto ti zajtra pripomeniem, braček.

xxx

,,Temari? Deje sa niečo? Prečo je tam taký hluk?" Sakura sa márne snažila prekričať čudesné podozrivé zvuky ozývajúce sa spoza krabíc. Vrhla zrak na Shikamara absolútne sústredeného na improvizované figúrky, mrmlajúceho si popod nos a z času na čas krútiaceho hlavou. Nepotrebovala byť génius, aby zistila, že to nevyzerá práve najlepšie.

,,Čau," ozvalo sa jej za chrbtom. Ani sa nepotrebovala otočiť. Rozhodla sa tak neučiniť však najmä preto, lebo prichádzajúci by uvítanie pravdepodobne neprežil v celistvom stave.

,,Jirayia sa opäť prekonal," oznámil veselo, „nový diel som prečítal už trikrát. Výborná je hlavne pasáž, kde..." Zarazil sa, keď uvidel takmer viditeľné plamene hnevu olizujúce Sakurin chrbát. Kakashi o bližšie zoznámenie sa s jej päsťou rozhodne nestál. Presunul teda svoju pozornosť na najpozoruhodnejšiu časť inak chudobnej scenérie, ktorá sa mu ponúkala.

,,Zaujímavé," podotkol a pristúpil ku škatuliam, aby si ich prezrel zblízka. ,,Má kazekage dnes zlú náladu, keď sa zabarikádoval?" spýtal sa vážne.

,,Veľmi vtipné, Kakashi-sensei," precedila kunoichi a v rámci zachovania svojho učiteľa pri aspoň relatívnom zdraví vrhla vražedný pohľad na pavúka nevinne sa presúšajúceho po stene.

,,Inak, dole na chodbe som stretol nejakého člena Rady," prehodil Kakashi, akoby mu vôbec práve nehrozila krutá a bolestivá smrť, „pýtal sa, či už kazekage doupratoval."

,,He?" povedala sa Sakura, no kým stihla vyjadriť svoj názor, že táto informácia je úplne od veci, bez súvisu, vôbec nerieši ich situáciu a celkove by sa Kakashi mal odporúčať do horúcich pekiel, zdvihol Shikamaru hlavu od shogi.

,,Takže kazekage je naozaj tam vnútri?" spýtal sa kontrolne a skusmo presunul figúrku o políčko vpred. Otázka to bola zbytočná vzhľadom na pomerne zreteľné zvuky spoza krabíc, ktorých by ani Temari pri najlepšej vôli nebola schopná. ,,Takže sa tam momentálne nachádza upratujúci Gaara a Temari, ktorá sa nemôže dostať von kvôli tomuto tu," pokúsil sa zhrnúť východiskovú situáciu. Neuľahčoval mu to fakt, že pri upratovaní väčšinou človek nevydáva bojové pokriky. Ale napokon, bol to Gaara.

Akékoľvek rodiace sa hypotézy však v zárodku zahubil zreteľný výkrik: „Si mŕtvy, Hyuuga!" nasledovaný dvojitým zajačaním.

,,Tem? Čo sa to tam deje?" prejavil prvý duchaprítomnosť Nara. Odpoveďou mu bolo len ďalšie zajačanie nasledované nepublikovateľným prejavom na adresu kazekageho.

,,WTF?" pridala sa Sakura. „Aký Hyuuga? Hádam len nie Hinatin tatko..." Predstava súboja Hiashiho Hyuugy s piesočným ninjom bola viac než desivá. ,,To bude Neji," vyjadril sa Kakashi. Vzápätí sa jeho domnienka potvrdila, lebo nepochybne Nejiho hlas za krabicami zakričal: ,,Upokojte sa, prosím, kazekage-sa...humpf..." Výrok bol nasledovaný tlakovou vlnou, ktorá zatriasla aj horou z krabíc.

,,Ak budú chvíľu pokračovať, možno to spadne samo od seba!" potešila sa Sakura. ,,Ale čo robí Neji v Sune?"

Kakashi sa zamyslel. ,,Takže sa mi to možno nezdalo, keď som videl Gaia s Leem bežať cez mesto..."

Po chodbe sa ozvali dva páry entuziastických krokov. Kakashimu prešiel mráz po chrbte.

xxx

Nad Piesočnou dedinou sa zdvihol vietor. Pohľadný mladý ninja zastal na skale so zachmúreným výrazom v tvári. Snehobiela yukata mu skĺzla z pleca. Nevšímal si to; bol príliš zamestnaný gánením na Sunu a tým, aby mu ofina viala správnym smerom. Vždy si potrpel na isté dekórum.

Nacvičeným pohybom namieril dve oči so sharinganmi na Sunu.

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, So, 2011-11-19 10:06 | Ninja už: 4877 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Veľmi pekné. Je však ťažké predstaviť si Gaaru ako upratuje Laughing out loud No som zvedavá na ďalšiu kapitolu Smiling

~FC for mestekova~

Moje FanFiction

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Pá, 2011-11-18 22:08 | Ninja už: 5375 dní, Příspěvků: 703 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Já tuhle povídku miluju. Smiling
Vtipné, takové milé. Při čtení se nejde neusmívat. Moc se těším na další kapitolu. Smiling

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci