manga_preview
Boruto TBV 12

Upratovanie v Sune III.

,,Sila mladosti!“

Chodbou sídla kazekageho sa otriasol dvojhlasný výkrik. Nemal vonkoncom žiaden súvis s čímkoľvek, čo sa tam práve odohrávalo, a nezdalo sa, že by mu to prekážalo. Naopak, ozvena prehlušila aj zvuky urputného boja momentálne zvádzaného v okrúhlej pracovni a zdalo sa, že sa dokonca postará aj o jeho ukončenie. Po tom, čo sa jeden z účastníkoy s výkrikom „Áááánie, to sú zas oni!“ pokúsil odporúčať sa cez okno, sa však rozpútala nová vlna násilností. Kage Piesočnej dediny nemal rád, keď ho rušili pri upratovaní, no ešte menej oceňoval, keď sa objekt jeho hnevu snažil zdrhnúť.

Kakashi Hatake si však nič z toho nevšímal. Práve sa k nemu totiž rútil jeho zlý sen v zelenej kombinéze osobne. Keď sa hľadanie najbližšej únikovej cesty skončilo po chvíli fatálnym neúspechom, povzdychol si a márne sa pokúsil o nadšený výraz.

,,Gai, rád ťa zas vidím.“ Asi ako pijavicu, pomyslel si.

Gai-sensei sa nedal odradiť nie práve prívetivým uvítaním svojho kolegu.
,,Yo, Kakashi!“ zrúkol nadšene. ,,Ako sa máš?“ Rýchlosťou svetla pribehol k svojmu rivalovi.

Až doteraz dobre, mal chuť odpovedať sivovlasý ninja, ale napokon sa obmedzil len na taktnejšie: ,,Fajn, len tu máme pár menších problémov s...“

,,No to je skvelé!“ nedal sa odradiť Gai-sensei, ktorému očividne nič na situácii na chodbe neprišlo nezvyčajné. ,,Tak v tom prípade si môžeme dať ďalší súboj!“

,,...“ vyjadril svoje stanovisko Kakashi a tváril sa, že ho nesmierne zaujalo Shikamarove shogi. Nevyšlo mu to, lebo to, čo hral Shikamaru sa už dobré dve hodiny na shogi nepodobalo ani náhodou. Kakashi stihol akurát dojsť k záveru, že Shikamaru sa už zas začal nudiť a teda jediný spôsob, akým sa kedy budú môcť dostať ku kazekagemu bude, ak sa vyhodí z okna spolu s Nejim a kaktusmi, keď ho Gai schytil a za Leeho povzbudzovania ho odvliekol do neurčita.

Na chodbe zavládlo ticho.

,,DATTEBAYO!“

Bohužiaľ, nevydržalo dlho.

,,Našiel som ramen, tebayo!“ vykríkol nadšene ninja v oranžovej kominéze. Technicky z neho bolo vidieť len kombinézu, zvyšok bol skrytý za horou porcelánových misiek naskladaných vratko na sebe. Občas z niektorej z nich vyšplechlo pár rezancov.

,,Zobral som si pár aj na cestu,“ oznámil celkom zbytočne. ,,Netuším síce, prečo za mnou ten chlapík asi pol cesty utekal a niečo kričal, ale...Sakura-chan! Ak chceš jeden ramen, tak...“

V tej chvíli sa stalo hneď niekoľko vecí.

Naruto, pre horu ramenu nevidiac pre oči, vrazil v plnej rýchlosti do krabicovej barikády.

Neji po šiestykrát preletel oknom, tentokrát spolu s Gaarom.
Sunou otriasol ohromný výbuch.

xxx

,,Idiot! Idiot! Idiot!“

Najmladší Uchiha si vytieral prach z očí a nadával, až sa hory zelenali. Nech za to mohol ktokoľvek (a Sasuke presne vedel kto), jeho starostlivo pripravený imidž je úplne zruinovaný. Výpravu do Suny budú musieť zas odložiť.

Otvoril oči, aby zistil, v akom stave je jeho hakama. Tiež by si mohol zadovážiť nejakú náhradnú, táto je už tak zaplátaná, že drží len silou vôle.
Kimono na cucky však nebolo nič oproti tomu, na čo mu padol zrak.

,,V pohode, šéfe?“ Juugo sa vyhrabal spod kopy kamenia, ktoré ešte pred minútou bolo kazekageho pracovňou. Vzápätí vypleštil oči a v kombinácii s kaktusom na hlave to pôsobilo tak komicky, že aj sám Sasuke by sa zasmial.
Tomu však momentálne veľmi do smiechu nebolo.

Naruto pohyboval ústami ako ryba na suchu a ignoroval fakt, že na seba práve prevrhol dvojciferný počet porcii ramenu. Sakura vyzerala, akoby jej práve padol kameň na hlavu, a nebolo to len tým, že tak kus stropu skutočne učinil.
Shikamaru spal. Našťastie je pre túto scénu úplne nepodstatný.

,,Nerada ti to oznamujem, Uchiha,“ ozvalo sa spod kopy spáleného kartónu, ,,ale práve si môjmu bratovi kompletne zničil úrad.“

Poznámka prerušila Sasukeho v pokuse vyzízať v Narutovi dieru. Nevedel, čo na to povedať, tak sa len tváril husto. Nevyšlo mu to.

,,Sasuke?“ Medzičasom sa na zdesenie predmetného missing-nina z prvotného šoku prebral Naruto. Otriasol zo seba rezance a zdalo sa, že sa nevie rozhodnúť, či svojho starého kamaráta objať alebo na mieste zavraždiť črepníkom. Kým stihol prísť na to, ako vykonať súčasne oboje, prenikol mu do mozgu fakt, že práve prišiel o dvojdňovú zásobu ramenu.

Uh-oh.

Sasuke nikdy nebol tak vďačný za svoju schopnosť vyhýbať sa letiacim predmetom ľubovoľného charakteru. Napokon, svojho času žil v jednej jaskyni s Orochimarom. Človek si na poletujúce hady a inú háveď pri každodenných výmenách názorov zvykne. Bol odhodlaný nenechať sa zahanbiť – aj štýlový ninja bažiaci po veľkolepej pomste sa raz za čas musí znížiť k takým prízemnostiam. Nanešťastie nedostal príležitosť zruinovať aj poslednú nedotknutú časť svojho outfitu.

Na úbohého Naruta sa vyrútila Karin s cieľom zabrániť ďalšej prípadnej devastácii svojho idolu. Jej okuliare však utrpeli pri výbuchu menšie poškodenie. Trafila teda tesne vedľa – do svojej úhlavnej ružovovlasej rivalky. Výkrik ,,Ochránim ťa, Sasukáčik!“ situácii tiež veľmi nepomohol.
Karin očividne ešte nikto neinformoval, že pästný súboj so Sakurou nemôže skončiť inak než so súperom natrvalo prirazeným k najbližšej stene. Naruto okolo nich pobehoval a pokúšal sa to napraviť, ale po pár sekundách sa to zvrtlo na povzbudzovanie Sakury. Vo zbytkoch kazekageho úradu sa objavovali nové praskliny a začal sa podozrivo nakláňať.

Sasuke nepohnute stál ako kôl v plote a mračil sa. Na taký nedostatok pozornosti nebol zvyknutý. Vrhol očkom na Temari, ale tej sa práve podarilo zobudiť Shikamara a práve rozkladali shogi na čomsi, čo kedysi možno bývalo kusom schodiska. Suigetsu a Juugo sa obďaleč zabávali s úbohými kaktusmi a Gaara s Nejim boli ešte stále v bezvedomí. Maito Gai si to šinul po ulici popri nich a Kakashi sensei...počkať.

Sasukemu napadlo jediné riešenie situácie.

Rozhodol sa zdúchnuť.

xxx

Sunou sa rozľahlo toho dňa už druhé zadunenie. Tým, ktorí by sa pozerali z okna, by sa naskytol jedinečný pohľad na zaprášeného ninju opásaného fialovou šnúrou, ako uteká nadzvukovou rýchlosťou ulicami Piesočnej dediny. Za ním v tesnom závese nasledovalo niekoľko ďalších, podobne zaprášených postáv, medzi ktorými nechýbal ani samotný kazekage-sama, a starostlivo sa vyhýbali skalám, ktoré bývali jeho sídlom.

Z okna sa však nikto nepozeral. Všetci vedeli, že keď kazekage upratuje, nie je bezpečné zostávať nablízku.

Ešteže veľké upratovanie v Sune býva len raz do roka.

5
Průměr: 5 (4 hlasů)