manga_preview
Boruto TBV 09

Láska v Sune - Minulosť ep. 4

No a máte to tu. 4 diel. V tomto diely som sa snažila dať niečo z Chinesinej minulosti. Chcela som aby ste trocha vedeli niečo viac o tom ako vyrastala, čo plánovala a aká vlastne bola pred tou udalosťou. (Viete o čom hovorím) Smiling
Ak to bude o niečo slabšie dúfam že mi to prepáčite.
Takže ako obyčajne príjemné čítanie. Laughing out loud

Hneď ako som opustila kanceláriu kazekage-ho, šla som rovno na adresu ktorú mi dal. Keď som tam prišla už ma na moje prekvapenie čakali, čo ma úprimne potešilo. Naozaj som nemala chuť sa rozprávať s nejakými nájomníkmi. Takže som opäť kazekage-mu zaviazaná. Skvelé. Naozaj úžasné. Som mu zaviazaná. Opäť. No a teraz aby som sa k nemu správala milo. Hehe. No tak to určite. Ja nikdy neprestanem byť ironická.

Po chvíli mi ukázali 3 byty. Ja som si vybrala až ten posledný za veľmi výhodnú cenu. Mal útlu chodbu, kuchyňu spojenú s obývačkou, spálňu s veľkým oknom čo ma potešilo lebo sa rada v noci pozerám na hviezdy a kúpeľňu. Bol už zariadený takže som si veľa toho dokupovať nemusela. V skutočnosti som mohla mať luxusnejší byt než sám kazekage, pretože naša rodina bola vždy známa tým že bola veľmi ale veľmi bohatá ale mne toto stačilo. Bola som vlastne nadmieru spokojná.

Celý deň som sa iba túlala po Sune,spoznávala som rôzne obchody a tiež som si nakúpila nejaké potraviny a maličkosti do bytu.

Večer som si išla ľahnúť skôr. Zvláštne bolo som nebola veľmi unavená hoci som pár dní poriadne nespala. No a stalo sa to čo som naozaj nemala v pláne. Opäť som sa zamyslela nad minulosťou.

*** Pohľad nikoho ***

Bola chladná noc a mladý ninja sa práve zakrádal pod oknami izieb klanu Ashio. Dával si veľký pozor aby sa nikto nezobudil a nespozoroval ho pretože by z toho mal veľké problémy. Veľmi veľké. Keďže boli okná nízko potichu na jedno vybrané zaklopkal a to okno otvorila vysmiata dievčina v kimone.
„Shio. Ideš neskoro." povedala, vpustila ho dnu a spoločne si sadli na jej posteľ.
„Prepáč mi Chinese ale musel som si dávať veľký pozor. Tvoj brat znova píše tie svoje stupídne odpadové príbehy." Obaja sa potom zasmiali. Všetci, úplne všetci z klanu Ashio a ich spojenci vedeli že prvorodený syn hlavy tohto klanu má podradný sen. Chce sa stať spisovateľom. No všetci ktorý čítali tie jeho pokusy veľmi dobre vedeli že to nikam nedotiahne. Až taký hlúpy nieje. Raz zistí že ho tie jeho pokusy nepreslávia. Aj keď mu to bude nejaký čas trvať.
„Poviem Ti, bol to o vlások. Myslel som si že prefrčím cez tie izby ako minule lenže nie. Ja som sa tam o niečo potkol a keby som nebol taký rýchly tak už sedím u tvojho otca a bol by som na výsluchu."
„Prepáč, Shio. Tak nabudúce pôjdem ja k Tebe."
„Nebuď smiešna. Ja chodím k Tebe. Páni, už si pripadám ako tvoj frajer." Potom sa Shio zasmial a Chinese sa k nemu pridala hoci v duchu plakala lebo sa pri tej myšlienke smeje. Bola rada že je úprimný no dúfala že ju aspoň trocha berie ako dievča (ženu) a nie iba ako svoju najlepšiu priateľku. Radšej sa posnažila zmeniť tému aby nemyslela na také veci pretože vedela že Shio pozná keď sa usmieva falošne.
„Môj otec ma celý deň trénoval ako divý. Príšerne ma štve že ma trénuje viac než Ichiga." Zdôverila sa Chinese svojmu priateľovi a a svojej tajnej láske.
„Tvoj otec vie že si skvelá kunoichi, najlepšia z nášho klanu. Trénuje Ťa viac pretože si veľmi dobre uvedomuje že náš klan raz nepovedie tvoj brat Ichigo ale ty." odpovedal Shio úprimne.
„Naozaj si to myslíš?"
„Viem to, Chinese."
„No i tak mi to vadí. Stále iba kričí, štve ma to. Nikdy sa ku mne nesprával ako ku svojej dcére. Počujem od neho iba príkazy čo mám a čo nemám robiť. Čo smiem alebo čo nesmiem. Niekedy... Niekedy mám chuť odtiaľto odísť."
„To nehovor. Nikdy. Chinese, ja by som bez teba nemohol existovať. Veď čo by som ja bez teba robil?" Chinese sa pomaly začala červenať. Potom sa na Shia usmiala.
„Tak je to lepšie. Skrivená tvár Ti vôbec nesedí."
„Shio, vieš že keby si tu nebol už dávno by som odtiaľto odišla? Vieš to?"
„Naozaj?" Chlapec zostal mierne šokovaný no bol šťastný že vie že Chinese zostáva kvôli nemu na mieste ktoré vlastne ani nemá rada.
„Iste. Nikto z klanu sa ku mne nikdy nechoval ako k svojej príbuznej. Po maminej smrti... po jej smrti ste ty a Aname pre mňa všetkým." Shio ju pomaly objal. Bol šťastný že toľko pre Chinese znamená no nechcel aby myslela na svoju matku. Tá rana sa ešte nezahojila a zrejme sa ani nezahojí. Keď sa od seba odtiahli tak jej Shio povedal:
„Chinese, ty vieš prečo sa k tebe tak chovajú. Majú strach pretože ty s tvojím otcom ste zatiaľ jediný kto dokáže ovládať kekkei genkai rodiny Ashio. Jediný žijúci. Keby si chcela v momente ich môžeš zabiť. Hoci ja viem že by si to nikdy neurobila."
„Nebuď smiešny, Shio, vieš že naša kekkei genkai takto nefunguje. Okrem toho objavilo sa u mňa iba pred pár dňami. Aby som mohla používať tie náročnejšie techniky potrebovala by som roky praxe."
„Ja viem, ja viem ale musím Ti predsa nejako povedať že som na teba hrdý. Chcem povedať, keď som k Vám prišiel, keď sa ma tvoja rodina ujala tak Ty si mi bola mojou najväčšou oporou..." no keď chcel Shio pokračovať tak ho Chinese zastavila už červená ako rajčina.
„Shio, prosím Ťa neospevuj ma tak. Ešte budem namyslená."
„Ach no dobre, ale nechaj ma aspoň povedať že ty si naozaj zázrak klanu Ashio. Veď všetci sme si mysleli že Vaše kekkei genkai končí u Tvojho otca a ono sa objaví u teba. A k tomu si žena, takže je väčšia pravdepodobnosť že ho budú mať aj tvoje deti.
„Deti? Shio mám iba 13, to je ešte ďaleko." Chinese, sa znova začala červenať ako rajčina. On o nej predsa uvažuje ako o žene. Bola ako v nebi. Pohúpavala sa na obláčiku spokojnosti. No vzchopila sa, nechcela aby ju videl červenať sa a nechcela aby prišiel na to že je do neho zamilovaná. Shio bol naozaj skvelý ninja no čo sa týkalo jeho všímavosti tak to bol naozaj na nule. Možno aj nižšie. Takže radšej zmenila tému.
„A aký si mal deň?"
„Bola to fakt nuda. Teta Yu zas varila a keď ma ráno videla prechádzať sa po dome, rozhodla sa zasvätiť ma do tajov jej kuchyne...

Ležala som na posteli a prehadzovala sa zo strany na stranu. Už zase. Už zase ma trápia spomienky. Prestane to niekedy? Čo bolo, to bolo. Mala by som zabudnúť. Zabudnúť? Ale je to naozaj to čo chcem? Už naozaj neviem. Keby mi niekto pred mesiacom povedal že sa budem v Sune schovávať asi by som ho poslala liečiť sa. No pravda je, že pred tou udalosťou som bola úplne iná.
Veselá, plná elánu, živá, tešila som sa z každej maličkosti, mala som plno snov... a teraz? Teraz je mojou jedinou radosťou uťahovanie si z ľudí a mojím jediným snom je pomstiť sa. No je to naozaj to čo chcem najviac? Nejaká časť zo mňa stále túži po priateľoch, po manželovi, deťoch... istá časť zo mňa to stále chce...

Koniec štvrtej epizódy.

ČO BUDE ĎALEJ? TO ZISTÍTE V ĎALŠEJ EPIZÓDE!!! Laughing out loud

Poznámky: 

Tak hej, táto časť je o niečo slabšia no dúfam že mi to prepáčite. V ďalšom dieli sa ale plánujem posunúť ďalej z miesta, takže dúfam že so mnou budete mať trpezlivosť. Ja sa pokúsim poponáhľať ale tiež nechcem aby to skončilo tak že nikto bude chcieť kvôli mojej poviedke spáchať harakiri. Smiling

4.954545
Průměr: 5 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2020-11-23 23:51 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia PM:“ Autorka sa dobre rozhodla vyjaviť dačo z Chinesinej minulosti Kakashi YES Ubytovanie si vybrala podľa spokojnosti s pekným výhľadom, v púšti je ozaj krásne hviezdnaté nebo Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Jejda, jej brat sa chcel stať spisovateľom, ozaj nedôstojné podľa daktorých Takový trapas... Takže Shio sa k nej potajomky zakrádal. Fííha, otec osobne trénuje dcéru, lebo je najlepšia, to mi pripomína Hjúgovcov aj Itačiho. A očakáva sa, že ona bude vodkyňa klanu a nie jej starší brat Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Ooo, a tiež prišla o milovanú mamu Hrozná tragédie... Aha, tak preto ju nemajú radi, lebo sa jej boja, pretože len ona a jej otec ovládajú klanové kekkei genkai, zatiaľ nevieme aké. Páni, láska trinásťročnej je ozaj mätúca. Spomienky sú pliaga, chceme ich, nechceme? Ale je to náš život, lúdia sa do hlavy, či chceme, či nechceme Hehe... Páči sa mi posledný odstavec, kde Chinese dumá nad svojimi bytostnými dilemami Ino ti gratuluje!

P.S. 5. kapitola: https://konoha.cz/node/91040

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, St, 2011-10-05 13:00 | Ninja už: 4682 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Já mám tetu která neumí vařit... vlastně umí. Nejlíp jí jde vařit polívky z pytlíku Smiling. Opět jsem z téhle povídky měla dobrý pocit. Nevim jestli je to tím že mi Yu připoměla mojí tetu, ale tahle povídka se mi vážně líbí.

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Rikki
Vložil Rikki, Čt, 2011-09-29 15:34 | Ninja už: 4682 dní, Příspěvků: 457 | Autor je: Prostý občan

slabe to podle me nebylo... a navic ja bych neco tak dlouheho napsat nedokazala

Obrázek uživatele Hinata - sama
Vložil Hinata - sama, Pá, 2011-09-16 15:49 | Ninja už: 4625 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

síce je to trochu slabšie ale je to pekné ... len mnoo škoda že takéé kráátke Sad
alééé nevadíí Smiling je to aj tak peknééé Smiling Smiling
hroooozne sa tešííím na dalšiu epizooodku Smiling Smiling Smiling
skus to napísať čo najrýchlejšie Laughing out loud (sadaj a píš Sticking out tongue ) Smiling
veeelmi sa mi páááči Smiling ako píšeš Smiling Smiling mááš suprovééé poviedky Smiling Smiling Smiling
wauu ... a uš nemám čo dodať Smiling Smiling Smiling Smiling Smiling
Smiling

Bez práce nejsou koláče, ale bezva život. Sticking out tongue
moj spoločný blog s kamoškou: http://wwwnasnarutosvet.blogspot.com/2011/09/taakze-pre-zaciatook-by-som...
moja prvá FF-ka: séria, romantika Smiling .... Najlepší priateľ alebo láska? Z lásky1Z lásky --- http://147.32.8.168/?q=node/90764
Nie je dôležité vyhrať, dôležité je nas*ať toho, kto Ťa porazil!!! Laughing out loud