manga_preview
Boruto TBV 09

Láska v Sune - Sen a Rozhovor ep. 5

Takže 5-ty diel. Smiling Tento diel som chcela trocha Chinese rozhýbať, nechceme predsa aby bola stále taká chladná, no nie? A potom som niečo písala aj z pohľadu Gaary, dúfam že to nebolo až také zlé a že sa Vám to bude páčiť!!! Laughing out loud Smiling
Príjemné čítanie Laughing out loud

Pomaly som sa ponorila do ríše snov.

*******************************************************************************

Gaara sa stále nesúhlasne krútil keď som sa mu snažila dať na krk kravatu.
„Láska, vieš že som trpezlivá ale nie zas až tak." Upozornila som ho.
„Chinese, veď mi tú hlúpu kravatu ani dávať nemusíš. To si radšej vezmem rúcho."
„Rúcho? Veď je to svadba tvojej sestry a ja pochybujem že sa ti bude páčiť keď sa ti budú stále klaňať nejaký slizký ri*olezi." Uškrnula som sa.
„Tak ale to že je to svadba Temari ešte nie je dosť dobrý dôvod aby som ti dovolil dať mi tú kravatu." Vzdychla som si no potom som sa usmiala lebo som dostala nápad. Podišla som k nemu ešte bližšie, kravatu som položila na postel, ruky som si dala okolo jeho krku a jemne som ho pobozkala. Keď som sa odtiahla, zašepkal:
„Tak toto už dôvod je." Zasmiali sme sa a už am ťahal k posteli na ktorú ma zvalil, ľahol si na mňa a začali sme sa bozkávať. Páčilo sa mi to, ako samozrejme vždy no na svadbe sme mali byť za pol hodinu a ja som ešte nebola upravená. Preto som začala protestovať.
„Gaara, nestihneme to..." No než som stihla dokončiť dal mi ukazovák na pery a povedal:
„Nič sa nestane keď budeme desať minút meškať."
„Lenže ja som družička a ty máš Temari odprevadiť k oltáru."
„Dokelu." A začal sa obliekať. Keď som videla jeho naštvaný výraz na tvári musela som sa zasmiať.
„Cez hostinu sa ale vytratiť môžeme." Povedala som a jemu sa evidentne ten nápad veľmi zapáčil.

*******************************************************************************

Zrazu som otvorila oči, posadila som sa a dala si tvár do dlaní. Dopekla čo to bolo? No sen, ale takýto? Veď, veď mne sa snívalo o... o kazekage-ovi. O ňom! To nie je možné. Ani sa mi nepáči. Nepáčia sa mi jeho zelené oči, jeho vlasy farby krvi, nepáči sa mi tá jeho tajomnosť. Ach, zase klamem samú seba, toto bola len malá hŕstka toho čo sa mi na ňom páči. Naozaj veľmi. Ale prečo sa mi sníva o ňom? Prečo teraz? A predovšetkým prečo sme v tom sne boli pár? Toto naozaj netuším. Prečo sa mi to nesnívalo so Shiom? Je úplne jedno že už ej mŕtvy no jeho som milovala a nie kazekage-ho. Ja nemilujem kazekage-ho. Nie. Opäť som si ľahla. Gaara. Ďalšia vec. Dopekla odkiaľ viem jeho meno? Nespomínam si že by som ho niekde počula alebo čítala, tak odkiaľ? Nie, nebudem na to myslieť. Musím sa sústrediť na zajtrajší - och! Pozrela som sa na hodiny a tie ukazovali 4.32 am. Takže dnešný súboj. Musím si ešte pospať. Potom budem môcť racionálne premýšľať. Aspoň v to dúfam.

***********************Kancelária Kazekage-ho 4.32 AM*************************

*Pohľad Gaary*

Zase tie nudné papierovačky. Koho to má dopekla baviť? No je to moja povinnosť.
„Gaara, choď si už ľahnúť." Povedal Kankurou ktorý sa práve rozvaľoval na sedačke ktorú som tam mal.
„Nie som unavený. Vlastne som dosť čulý."
„Čulý? Hm.... čo si myslíš o tom dievčati?" Spýtal sa zrazu.
„Kankurou, máš ty vôbec poňatia koľko sa mi za deň premelie touto kanceláriou kunoichi?"
„Okey, tak to upresním. Má asi 170 cm (Gaara má 176), vlnité, hnedé vlasy po lopatky, ofina do strany, modré oči..." Stále som sa tváril nechápavo no už mi začínalo dochádzať koho má namysli.
„Hádala sa s Temari."
„Ja už viem koho máš myslíš."
„No konečne."
„A čo je s ňou?" Spýtal som sa nevinne a zahľadel som sa do papierov.
„Je naozaj krásna." Povedal a ja som sa naňho rýchlo pozrel. Diabolsky sa usmieval. O čo mu ide? Nech sa už vymáčkne!
„Ani som si nevšimol." Povedal som, no Kankurou si mojej poznámky nevšímal, jedol hrozno a pokračoval:
„Krásna a nebezpečná. Povedal by som." Keď som sa zatváril nechápavo, pokračoval. Ako môže byť podľa neho nebezpečná? Veď pokiaľ viem ešte spolu ani nehovorili. Ja by som skôr povedal že je tajomná. Že niečo ukrýva.
„Človek ktorý sa len tak bez okolkov háda s Temari a ešte ju aj vyprovokuje tak ako ona musí byť nebezpečný. Buď to alebo je bláznivá. Oboje je fajn."
„Vymáčkneš sa už konečne?" Naozaj som si nebol istý či chcel popisovať to čo už dávno viem alebo mi chcel povedať niečo iné a ešte sa k tomu nedostal.
„Takže dnes budú mať ten súboj?"
„Ano."
„Pôjdeš tam?"
„Nie."
„Aha, myslel som že to budeš chcieť vidieť. Nemáš čas kvôli tej návšteve z Konohy?"
„O to nejde. Naruto s ostatnými majú prísť až zajtra. A Temari mi povie aká bola. Ak chceš tak sa na to môžeš ísť pozrieť. Nemám nič proti."
„Ešte to by mi chýbalo. Aby som si pýtal tvoje povolenie." Potom prejde k oknu a spýta sa:
„Čo si o nej myslíš?"
„Prečo Ťa to zaujíma?"
„Len tak." Vzdychol som si a odpovedal:
„Nuž ako si sám povedal - je pekná, tajomná a zrejme aj nebezpečná - alebo šialená. To sa uvidí po tom súboji."
„Tajomná, krásna a nebezpečná. Pozor, Gaara, to je vražedná kombinácia." Zasmial sa. Ja mu na to nič nepoviem.
„Prečo ti príde tajomná?" Spýta sa a vezme si jablko z misi kde bolo ovocie. Požehnane veľa ovocia.
„List od mizukage som čítal tak podrobne že ho už viem aj naspamäť, no stále mi to nedáva zmysel. Prvotriedna kunoichi, ktorá vždy končila ako jedna z najlepších v Mlžnej príde do Suny. Tam už mala aj svoje postavenie a potom odišla. Len tak. A jediná odpoveď ktorú som od nej dostal bola že jej Mlžná nevedela poskytnúť to čo potrebovala. Je naozaj zvláštna a nepredvídateľná."
„A drzá. Temari dokázala vytáčať každým jedným slovom a aj ty si bol po rozhovore s ňou mimo." Uťahoval si zo mňa.
„To už si povedal. Každopádne po tom súboji budem chcieť vedieť každý detail. Každý jeden." Povedal som a opäť som sa pustil do písania.

*******************************************************************************

Ráno som sa zobudila na zvonenie budíka. Bolo tesne pred obedom takže som to ako ráno brať nemohla. Chcela som si trocha pospať, preto som vstávala tak neskoro. Vstala som, zavrela sa v kúpeľni a spravila rannú hygienu. Práve keď som dojedala posledné sústo zo svojich raňajok niekto zaklopal. Tanier s pohárom som dala do drezu, zamočila to a išla som otvoriť. Pred dverami stál nejaký brunet s pomaľovaným ksichtom. určite som ho už videla no nevedela som si spomenúť kde. Potom prehovoril:
„Som Kankurou.Mám Ťa odprevadiť na tréningové pole. Budeš tam mať súboj s Temari." Vzala som si tašku, zavrela dvere, zamkla a a išli sme. Po ceste som sa spýtala:
„Nemala som byť o jednej v pracovni kazekage-ho?"
„Mala ale pozmenili sme to. Inak tu máš novú čelenku." Povedal a podal mi ochrannú čelenku so znakom Piesočnej. Čelenku som si zaviazala okolo krku.
„Tú druhú si nedáš dole?" Spýtal sa keď videl že druhú so znakom Mlžnej mám ešte stále pripevnenú na nohe a nedávam si ju dole.
„Je to snáď protizákonné?" Spýtala som sa arogantne.
„Ujasnime si jednu vec. Ja nie som Temari. Mňa nenaštveš svojím arogantným chovaním, ja sa tak ľahko vyprovokovať nenechám." Hehe. Toto myslí vážne? To si myslí? Ach, aký je len naivný.
„Nie, ty sa necháš vyprovokovať ešte ľahšie. Apropo, už mi došlo na čo si tu ty. Aj tá blondína si uvedomila že po našom súboji bude taká dolámaná že to sama nezvládne. Takže si vybavila sluhu." Zastal a díval sa na mňa s výrazom ktorý hovoril že už o chvíľu príde o nervy. Ešte trocha postrčiť a bude fakt vynervovaný. No potom som za sebou začula:
„Som zvedavá kto bude nakoniec potrebovať sluhu." Obrátila som sa a usmiala. Súboj sa môže začať.

Koniec piatej epizódy.

ČO BUDE ĎALEJ? TO ZISTÍTE V ĎALŠEJ EPIZÓDE!!! Laughing out loud

Poznámky: 

No napísala som ho ešte včera (pondelok) písala som ho asi do 23.30 ale keďže som marod nebola som nevyspatá. Smiling No dúfam že sa Vám páčil a poteším sa komentíkom. Smiling Laughing out loud xoxo

4.913045
Průměr: 4.9 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2020-11-24 18:26 | Ninja už: 2684 dní, Příspěvků: 3010 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

„Misia PM:“ Čítam, čítam, ako sme strihli na dve hrkútajúce holubičky, a to je sen Nevím, co jsem si dal, ale bylo to vážně silné! Gára s Chinese sa chystajú na Temarinu svadbu. Napodiv je Gára celý vášnivý Gaara HeHe Prebudená Chinese zápasí so svojimi myšlienkami, toto autorka ozaj vie Kvítek sakury Na inej strane debatujú o Chinese Gára s Kankuróom. Aspoň máme akú takú predstavu, ako Chinese vyzerá a je krásna Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Gára ani nechce ísť na jej súboj so sestrou. A jeje, dotrepe sa návšteva z Konohy Naruto Gárovi sa hlavne javí ako tajomná, má svoje indície. Ooo, Kankuró osobne príde vyzdvihnúť Chinese na pripravovaný súboj a doniesol aj čelenku, čo je česť Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Chinese rada vytáča ľudí, ale aby s ňou niekto nezatočil Hehe...

P.S. 6. kapitola: https://konoha.cz/node/93354

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, So, 2012-03-03 14:46 | Ninja už: 4654 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Tak a po dlhej dobre, je tu šiesty dieľ. Odkaz je priložený, takže sa poteším ak si ho prečítate, necháte hodnotenie či okomentujete. Smiling

Obrázek uživatele MayaGaara
Vložil MayaGaara, Pá, 2011-11-11 19:39 | Ninja už: 4586 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Krása Laughing out loud Teším sa na pokračko Smiling

Moje FFky:

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Út, 2011-11-01 15:11 | Ninja už: 4581 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

sem zvědavá na jejich souboj

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, St, 2011-10-05 13:19 | Ninja už: 4682 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Hohohoho teď uvidíme co se v Chinese skrývá!!!

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele ulquiorra-schiffer
Vložil ulquiorra-schiffer, Čt, 2011-09-29 20:34 | Ninja už: 4700 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

zase si mě dostala je to super Laughing out loud sem zvědavá jak to dopadne teda Laughing out loud

"MOUDŘEJŠÍ USTOUPÍ" ŘEKL MOZEK A OUSTIL MĚ

Obrázek uživatele Rikki
Vložil Rikki, Čt, 2011-09-29 15:56 | Ninja už: 4682 dní, Příspěvků: 457 | Autor je: Prostý občan

doufam ze kankurovi rupnou nervy...

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Čt, 2011-09-29 15:16 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Tvoja poviedka je veľmi zaujímavá, len by som privítala keby bola dlhšia Laughing out loud dobre sa to číta Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Zlaterik
Vložil Zlaterik, Čt, 2011-09-29 14:44 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

zaujímavé... páči sa mi to, len keby ta poviedka bola dlhšia ale ináč super