Změna je život - 7.Operace zachraň Saiu
"Jak? Kdo? Kdy? Proč? Cože?" vychrlila ze sebe Tsunade a až poté si v hlavě začala usměrňovat myšlenky. Kiba se tedy nadechl a vylíčil jí celé dění dnešní noci.
Když Kiba dovyprávěl, Tsunade sepjala ruce, lokty se zabořila do stolu a upřeně zírala na hromadu papírů před ní. Kibu její reakce a nečinnost nehorázně vytáčela, ale nijak to na sobě nedal zdát. Jackie a Naruto nezúčastněně stáli ve dveřích pracovny a váhali, jestli vejít nebo počkat.
Nakonec Tsunade zčekla všechny v místnosti a ďábelsky se usmála. "Vy ste se tu sešli jako na zavolanou." Pronesla ke všem přítomným. Kiba neviděl souvislost mezi tím, co jí řekl on a co na ně teď vyvalila ona, ale nechal tomu zatím volný průběh.
"Tákže Naruto, dej mi sem papíry z vaší předešlé mise! Jackie ty se zamysli, proč by kdo unášel Saiu! A Kibo no ty si tu třeba na chvíli sedni!" rozdala povely Tsunade, převzala papíry od Naruta a poté její pohled stanul na Jackie.
"No nejspíš jí unesly kvůli mně." Poznamenala tiše Jackie. "Cože?" podívali se na ni všichni v místnosti. Jackie se zhluboka nadechla a dala se do vyprávění. "Tak jak to říct. Zkrátka možná jste si už všimli mojí neobvyklé barvy vlasů. Všichni v naší rodině mají černé vlasy, jenom já je mám bílé. Se Saiou jsme dvojčata, takže je to o to podivnější. No ale zpátky k tématu, náš rod má speciální kekkei genkai. Dokážeme pomocí mysli a soustředění rozložit molekuly na atomy a složit je buďto na jiném místě nebo přemíchat uspořádání a vytvořit z nich něco jiného. A jelikož toto kekkei genkai spotřebovává příliš mnoho energie tak se v naší rodině vždy rodí dvojčata a kekkei genkai se souměrně rozdělí mezi oba jedince. Ovšem když jsme se měly narodit my, naše matka byla v té době nemocná a hned po porodu zemřela, a tak se kekkei genkai nerozdělilo mezi nás, ale vstoupilo pouze do mě, jelikož jsem byla prvorozená. A tím jsem Saiu vlastně vyhostila z našeho klanu. Protože náš klan si toho kekkei genkai velmi váží a odmítá jedince, kteří nemají ani jeho špetku. Jenže můj otec i já jsme odmítli nechat Saiu vyhostit pryč z našeho sídla, a proto jsme se odstěhovali. Putovali jsme krajem, procházeli různými vesnicemi a nakonec jsme se usídlili ve skryté oblačné. Když jsme tam dorazili, byly jsme se Saiou už dost staré abychom mohly nastoupit na Ninja akademii a dostat se na úroveň na jaké jsme i nyní. Ovšem ve vesnici žilo mnoho lidí, kteří nebyly zvyklí na mojí kekkei genkai a báli se mých schopností, takže se nám většina lidí stranila. A tak jsme se rozhodli přestěhovat se do jiné Ninja vesnice a nakonec jsme skončili tady." Skončila Jackie celý jejich příběh a sklonila hlavu.
Ostatní si tiše v hlavě přebírali vše, co se právě dozvěděli. 'Páni vyhostit někoho takhle z domu jenom kvůli tomu, že nemá kekkei genkai? No to sou dneska móresi. Chudák Saia…' soucítil s ní v duchu Kiba.
"Takže takhle… Budeme to muset risknout. Ve vesnici teď není dostatek ninjů navíc než bychom někoho vzbudili to by zabralo příliš času! Kibo, Naruto, Jackie máte misi typu A! Zachránit Saiu! Nevíme kdo je nepřítel, takže buďte opatrní. Velitele si určete sami a buďte opatrní." Rozkázala Tsunade a dala jim povel na odchod.
"Okey, operace zachraň Saiu začíná!" zařval bojovně Naruto a vykročil vpřed následován Jackie s pomstychtivým výrazem, Kibou odhodlaným jí zachránit za každou cenu a Akamarem s vesele vrtícím ocasem, který celou misi bral spíš jako pořádné vyvenčení.
Táák po delší době o5 pokračování Já vim nechávám si opravdu na čas a za to se omlouvám, ale prostě ke mě inspirace nějak poslední dobou vůbec nepřichází ...
pěkný moc povedená FF ...jen tk dál