manga_preview
Boruto TBV 07

Láska v Sune - Nový Domov ep. 2

Tak a je tu druhý diel mojej poviedky Láska v Sune. Laughing out loud
Dúfam že sa Vám bude páčiť.
Ako minule želám príjemné čítanie. Smiling Smiling

Do Suny som dorazila po dvoch dňoch. Bola som už poriadne unavená pretože som za celý ten čas nespala. Väčšinu času som cestovala lesom a nechcela som riskovať že by tam číhal niekto z klanu Hygashi. Som predsa ich nepriateľ číslo jedna. Aká česť.

Práve som prišla k hlavnej bráne a tam nikto. Dosť zvláštne. Práve som sa chystala niekoho ohlásiť no na zemi som uvidela dvoch mladých strážnikov. Najskôr mi napadlo že tu boli nejaký nepriateľský ninjovia no nie, oni spali. Pekne si chlapci plnia svoje povinnosti. Zohla som sa a oboma som zatriasla.
Hneď ako ma uvideli dali sa do pozoru.
„Kto si?" spýtal sa červenovlasý.
„Nepriateľ?" doplnil ho brunet
„Piánko chlapci, piánko, keby som bola nepriateľ asi by som Vás nezobudila. Rovno by som Vás prebodla katanov." Hneď ako som to dopovedala, ukázala som im katanu ktorú som mala na chrbte.
„Má pravdu" šepol brunet červenovlasému.
„To má" povedal červenovlasý
To je ale podarená dvojka. Ak budú všetci ako títo dvaja, bude sa mi v Sune páčiť. Možno.
„Moje meno je Chinese Ashio a som z Mlžnej. A ako sa voláte vy dvaja?"
„Ja som Yushi," odpovedal červenovlasý.
"Dashi" povedal brunet.
„Takže... Yushi a Dashi. Rada Vás spoznávam."
„Aj my teba, Chinese. Ale čo robíš tu keď si z mlžnej?" spýtal sa Yushi.
Tí dvaja mi boli naozaj sympatický no určite im nepoviem celý môj životopis, hoci to zistia keď ma nájde klan Hygashi. A ja nepochybujem že ma nájdu. No to im nejaký ten čas potrvá.
„To je veľmi dlhý príbeh a ja som už unavená takže ak sa nenahneváte radšej by som už išla za kazekage-sama a dala mu list od mizukage-sama. Mohol by mi niekto z Vás ukázať cestu? Teda ak by to nevadilo."
„Nie, nie to určite nebude problém, Yushi dal by si tu na to zatiaľ pozor sám kým sa vrátim?"
„Iste, len chode." usmial sa Yushi.

S Dashim sme išli chvíľku mlčky, no keď sme boli už pred budovou kazekage tak sa Dashi začal vyptávať.
„Chinese, ty tu plníš nejakú misiu?"
„Misiu? Oh nie, nie ja chcem v Sune žiť. Kazekage-mu nesiem iba list od mizukage-sama aby ma prijal."
„Vážne? No to je super! Teda... vlastne som chcel povedať že môžme byť priatelia." keď to dopovedal tak sa celý rozžiaril a ja som mu nemohla povedať nie, teda, niežeby som to mala v pláne. V podstate toto bol môj plán prísť do Suny nájsť si priateľov, schovať sa na nejaký čas, naučiť sa nové jutsu aby som sa vedela ubrániť keď si po mňa príde rodina Hygashi.
„Iste, rada, ty a Yushi ste veľmi milý." Už sme kráčali schodmi a spýtala som sa Dashiho na otázku ktorá mi vŕtala v hlave.
„Dashi, aký je kazekage? Čítala som že má iba sedemnásť ako ja, preto mi nejde do hlavy prečo ho zvolili." Naozaj som tomu nerozumela. Prečo by ľudia s rozumom vyberali tínedžra za kazekageho? Veď je to zvláštne.
„Áno je to tak, kazekage-sama má naozaj iba sedemnásť. Kazekage-sama nie je zlý. Robí svoju prácu veľmi dobre. Som rád že zvolili práve jeho, veď keď ho spoznáš tak to zistíš aj ty."
„Hm..." Chcela som sa spýtať ešte na niečo no v tom Dashi zaklopal a keď sme začuli tiché „Ďalej" vošli sme do pracovne kazekageho.

Kazekage bol naozaj veľmi mladý a to som videla aj keď sa ešte skláňal nad kôpkou papierov. Prvý sa ozval Dashi a kazekage sa naňho pozrel.
„Kazekage-sama prepáčte že Vás vyrušujem tak neskoro ale niekto by s Vami potreboval hovoriť." Keď mu to hovoril bolo vidieť že Dashi má ku kazekage úctu aj ked mohli byť v rovnakom veku.
Potom sa kazekage pozrel na mňa a ja som sa ujala rozhovoru.
„ Kazekage-sama, moje meno je Chinese Ashio." Keď som mu to povedala vytiahla som list od mizukage-sama a podala som mu ho.
„V tom liste je všetko čo by ste mali vedieť." Hneď ako som to dopovedala začal čítať list od mizukage-sama. Vedela som presne čo v tom liste je. S mizukage-sama som sa dohodla že bude najlepšie ak kazekage-ovi nepoviem nič o vyvraždení môjho klanu a to že ma klan Hygashi chce zabiť. Stačí tvrdiť že som sa do Suny prišla učiť nové bojové techniky. No kazekage nieje hlúpy. On si hneď domyslí že som ho prišla sledovať a podávať hlásenia mizukage-sama o tom čo robí. Keď to dočítal jeho pohľad skĺzol na Dashiho.
„Dobre, Dashi, ďakujem. Môžeš ísť." povedal Mr. Kamenná tvár (Gaara).
„Ďakujem, kazekage-sama, dovidenia. Chinese, uvidíme sa." Usmial sa a ja som mu úsmev opätovala.

Potom sa kazekage pozrel na mňa. Práve vtedy mi hlavou blysla fráza "keby mohol pohľad zabíjať" bola by som už iste 3 metre pod zemou. Sledoval ma vražedným pohľadom, až mi naskočili zimomriavky. Musím sa zobrať. Nevystraší ma predsa nejaký kazekage. Dashi povedal: „Kazekage-sama nieje zlý. Robí svoju prácu veľmi dobre. Som rád že ho zvolili. Veď ked ho spoznáš zistíš to sama." Naozaj. Kazekage nieje zlý je ešte horší. Dúfam že nebudem mať toľko nešťastia aby som ho musela spoznať. Potom ma z premýšľania vytrhol jeho hlas.
„Nikdy som si nemyslel že mizukage má vo mne nejakú veľkú dôveru, no aby posielala nejaké dievča, ktoré mi bude dýchať na krk..."
„Kazekage-sama, môžem Vás uistiť že nemám v pláne Vám dýchať na krk. Môžem Vám dýchať aj na vlasy." A po tej poznámke som sa usmiala nevinne ako anjel.
Kazekage zostal z tej poznámky ako obarený. Skáčem mu do reči, uťahujem si z neho... Tak sa zdá že si toto k nemu zatiaľ nikto nedovolil. Nuž, mal by si chlapec zvyknúť.
„Potreboval by som vedieť o tebe ešte nejaké veci." povedal s nevraživým tónom. Asi si povedal že sa so mnou hádať nebude. Škoda. A ja som už mala pripravených ďalších 20 spôsobov ako ho uzemniť ironickou poznámkou. Dopekla. Skazí mi každú radosť.
„V poriadku. Pýtajte sa." Tak som mu iba odvetila s jemným tónom v hlase.
„Ale nie teraz. Už je dosť neskoro. Mala by si si oddýchnuť..." Znova som mu skočila do reči.
„Kazekage-sama mňa dojíma vaša starostlivosť, no ja nie som unavená, radšej by som sa prešla po meste" Bola to lož. Bola som naozaj unavená, no nepotrebujem aby sa on o mňa staral. Nie, keď viem, že ma má v zuboch.
„Dobre teda, ale radšej by som to vybavil ráno. Zatiaľ teda môžeš ísť."
„Takže, ráno. Dovidenia, kazekage-sama." Už som sa iba uklonila a odišla.
Už keď som bola vonku z jeho pracovne kazekage si zašepkal niečo pre seba, aby som to ja nemohla počuť.
„Na tej kunoichi mi niečo nesedí a ja zistím čo."

Koniec druhej epizódy.

ČO BUDE ĎALEJ? TO ZISTÍTE V ĎALŠEJ EPIZÓDE!!! Laughing out loud

Poznámky: 

Tak? Čo hovoríte? Bolo to o niečo dlhšie a pokúsila som sa tam pridať humor. Dúfam že z toho nevznikol až taký guláš, a že sa Vám to páčilo. Takže dajte vedieť...
Ďalšiu epizódu môžte čakať budúci týždeň. Smiling
A ako minule ak bude nejaký preklep, napíšte mi do komentov. Ja Vám odpíšem. Laughing out loud xoxo

5
Průměr: 5 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2020-11-23 20:45 | Ninja už: 2658 dní, Příspěvků: 2989 | Autor je: Gaarova tykev

„Misia PM:“ Naša hrdinka dorazila do Suny Jump! Páni, stráže pri bráne si sladko spinkajú Už spinkám Tak Chinese pochádza z Hmlistej, nečudo, že sa tam nikomu nedalo veriť. Strážni sú ozaj milí a jeden ju odprevadí ku kazekage, tuším sa do nej zamiloval. Ale aspoň má kamošov, sotva prišla. Tušila som, že náš Gára je na najvyššom poste Gaara HeHe Aha, tak mizukage nenapísala pravdu o osude Chinese, ale dôvody jej pobytu sú celkom múdre. Páni, Gára má zabijácky pohľad, asi ho Chinese neočarila, ale tá začala aj vtipkovať, že mu nebude dýchať len na krk, ale aj na vlasy hihihi Gára má podozrenie, však nie je hlúpy. Uvidíme, čo bude ďalej, ale zápletka je interesantná Ino ti gratuluje!

P.S. 3. kap.: https://konoha.cz/node/90665

Obrázek uživatele Rikki
Vložil Rikki, St, 2011-09-28 19:38 | Ninja už: 4656 dní, Příspěvků: 457 | Autor je: Prostý občan

fajne...chyb si nevsimam nikdy a navic nevim jak se slova pisov slovensky(vim, ale jenom nektere) carky v souveti? sem rada kdyz je umim napsat v diktate natoz abych hledala kde maji a kde nemaji byt...ja je strilim jak si myslim ze by mohli byt, takze i kdyby neco, ja si toho nevsimla =)

Obrázek uživatele Hinata - sama
Vložil Hinata - sama, St, 2011-09-07 12:18 | Ninja už: 4598 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

máš to super... síce pár chybičiek, ale to ja ich budem mať viááác Laughing out loud aale fakt super FFka ... musím si hned teraz prečítať *ep. 3* Laughing out loud Laughing out loud

Bez práce nejsou koláče, ale bezva život. Sticking out tongue
moj spoločný blog s kamoškou: http://wwwnasnarutosvet.blogspot.com/2011/09/taakze-pre-zaciatook-by-som...
moja prvá FF-ka: séria, romantika Smiling .... Najlepší priateľ alebo láska? Z lásky1Z lásky --- http://147.32.8.168/?q=node/90764
Nie je dôležité vyhrať, dôležité je nas*ať toho, kto Ťa porazil!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, St, 2011-09-07 12:32 | Ninja už: 4628 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

diks. Laughing out loud

Obrázek uživatele Naykumi -chan
Vložil Naykumi -chan, So, 2011-08-20 13:16 | Ninja už: 4676 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

Na první povídku, je to úctihodné ^.^
Skládám poklonu, což není obvyklé hned po tom co jsem si sotva přečetla tyhle dva díly Sticking out tongue Nezbýva mi nic jiného, než to, že se těším na pokráčko (Tak šup, šup sedni k pc a nacvakej ho) Laughing out loud Máš to za 5* ;)

Život je boj?...
tak se všichni pozabíjejte a já bych s dovolením prošla.
"Nemá smysl žít, když se necítíš živý."-.Itachi.-

Jsem hrdá →.Uchiha.← FanGirl♀ číslo jedna a nikdo mi to nevezme!^^

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, So, 2011-08-20 18:13 | Ninja už: 4628 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

vdaka, uz zajtra zacnem pisat dalsi diel Smiling

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Čt, 2011-08-18 19:57 | Ninja už: 4628 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Emi no Maitsuki - vdaka Smiling zajtra sa budem venovat dalsej casti.

Fňu - Diky, pokusim sa vyvarovať tych chyb. Smiling

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, Čt, 2011-08-18 19:42 | Ninja už: 4655 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Nad poznámkou "Mr.Kamenná tvář" jsem se pousmála. Ta přezdívka mu sedí. Ta holka je drzá to se mi líbí. Začíná se to rozjíždět. Tak rychle sedej na zadek k počítači a hoď sem pokračování, už se nemůžu dočkat!!! schnell!!! Sticking out tongue

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2011-08-18 18:58 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.