manga_preview
Boruto TBV 11

ANBU láska - Kapitola 2.

Kapitola 2. - První shledání

[center]
Začalo se stmívat, a tak se stáhli. Na jedné mýtince postavily dva stany a přemýšlely, kdo s kým bude spát.
Naruto chtěl rozhodně do svého stanu Sakuru a tak po dlouhém domlouvání se i stalo.
„Hin, opravdu ti to nevadí?“ zeptala se ji Sakura, když Naruto na chvíli zmizel.
„Nevadí,“ řekla s úsměvem, který byl, ale naprosto falešný.
Sakura si toho, ale už nevšimla, jelikož se vrátil Naruto s dřevem na oheň.
Vytvořili menší plamínek, který krásně hřál. Hin si k němu hned sedla a začala se ohřívat. Byla už tma, když se k ní přidali i ostatní. Hinatě se udělalo velmi zle při pohledu na ně dva, jak se drží za ruce a zamilovaně na sebe koukají. A tak si zalezla do stanu, kde po chvíli usnula se slzami v očích.
Ráno se probudila jako první. Neodvažovala se vzbudit náš zamilovaný pár, a tak se šla vykoupat k nedalekému jezírku.
Jezírko bylo přímo neodolatelné. Přes jeho modrou průzračnou vodu viděla až na dno. Okolo jezírka byla nádherná louka, která byla samý květ.
Odhodila všechny své šaty a vlezla do vody. Byla velice příjemná a konečně se mohla v klidu odreagovat.
Konečně sama!
Najednou ji vyrušilo křupnutí větvičky v nedalekém křoví. Otočila se tím směrem a čekala, co se bude dít.
Aktivovala Byakugan a co nejrychleji vyběhla z vody, ke svému oblečení. Měla tam i ručník, který si okamžitě omotala kolem těla. Byla velmi vylekaná, a tak si ani nevšimla, že cestou z vody šlápla na střep.
Rudá krev jí tekla z chodidla, kde měla zaražený střep. Na trávě okolo ní, byly rudé šmouhy. Po chvíli si to uvědomila, sedla si na zem a i Byakugan deaktivovala.
Nevěděla, co má dělat. Krev jí tekla proudem a od ostatních byla daleko na to, aby jí pomohli.
Najednou se před ní objevil člen ANBU jednotek. Byl vyšší než Hin, ale jenom o kousek. Měl pořádně vypracované tělo a maska na jeho obličeji měla podobu kočky.
„K-kdo jsi?“ zeptala se Hin opatrně, když ho uviděla.
ANBU na ní koukal a pod maskou se usmál. V životě neviděl krásnější dívku. A to už na tom světě je, nějakou dobu.
„Jsem člen ANBU, jmenuju se Yuu,“ odpověděl Hin a vyndal obvaz.
Přišel k ní a začal ji vytahovat střep, naštěstí nebyl moc hluboko. Poté ji umyl celé chodidlo a obvázal ho. Když to dodělal, kouknul se na dívku.
Ta se jen červenala a stěží mohla dýchat, jelikož si uvědomovala, že tam sedí jen v ručníku.
Byla nádherná. Mohl oči nechat. Pak mu, ale probleskl hlavou jeden okamžik.
„ Ty jsi z Listové, že?“ zeptal se Yuu.
Hinata na něj hodila překvapený obličej.
„Ja-jak to víš?“ zeptala se a hleděla na své ovázané chodidlo.
ANBU se zasmál.
„Tak zaprvé támhle leží tvá ochranná čelenka a za druhé používáš Byakugan, takže si z Hyuuga klanu,“ vysvětlil jí.
Hinata na něj překvapeně hleděla.
„No nic, už musím, mám misi,“ řekl Yuu a stoupnul si.
Hin okamžitě na to zareagovala.
„Počkej, uvidíme se ještě někdy?“ zeptala se a při tom se opět začervenala.
Yuu si toho všiml a usmál se opět pod maskou.
„Věřím, že když jsi z Listové, tak určitě. Ale ještě máš šanci, když se přidáš do ANBU. Stejně teďko sháníme nové členy. Je nás opravdu málo, tak snad se ještě někdy uvidíme,“ dořekl a zmizel, tak rychle, jak se objevil.
Hin tam seděla a hleděla na místo, kde před chvíli stál. Nemohla tomu uvěřit, byl tak milý a přátelský. Najednou měla takový pocit u srdce, který ji jakoby hřál.
Najednou jsem si vzpomněla na svou misi. Sakura s Narutem určitě na mě čekají!
Rychle se oblékla a pomalu se vydala zpět. Noha ji ještě chvíli bolela, ale po chvíli přestala.
„Hinato, kde jsi byla?“ zeptala se jí okamžitě Sakura, když jí uviděla. Poté sklouzla pohledem na její kulhavou nohu, na které byl prosáklý obvaz krví.
„A co jsi dělala?“ ukázala na obvázanou nohu.
Hin se omluvně usmála.
„Byla jsem se vykoupat a tam jsem omylem šlápla na nějaký střep. A byla jsem daleko od vás, na to abych vás zavolala,“ odpověděla jim.
Naruto je jenom poslouchal a dál balil stany.
„Pojď sem, já ti to uzdravím,“ řekla Sakura a hned mi začala léčit nohu zelenou čakrou.
„Děkuju,“ řekla jsem a šla si dobalit své věci.
Mezitím oba měli už sbaleno, a tak si sedli a začali si povídat.
Najednou se zarazila. Otočila se na ně zrovna ve chvíli, kdy se líbali.
Nic.
Nic se nestalo! Její srdce chodilo pořád stejně. Žádné závratě, slzy, záchvaty. Prostě nic!
Usmála se pro sebe a děkovala záhadnému ANBU, který ji vyléčil od nešťastné lásky svojí láskou.
Určitě se někdy ještě setkáme, jen co dokončím tuhle misi!
Hinata už taky dobalila a tak se konečně vydali na cestu. Tentokrát běželi dnem i nocí, aby v Suně byli co nejdříve. To se jim také podařilo. Do Suny dorazili čtvrtý den večer.
Okamžitě šli za Gaarou, písečným Kazekagem, a jejich přítelem.
Gaaro,“ vykřikl nadšeně Naruto a objal ho. Gaara byl taky velmi rád, že potkal opět svého kamaráda.
Pak se uvítali Hin a Sakura s Gaarou. A nakonec přišli i Temari a Kankuro, přivítat své přátele.
Po uvítání hned předali svitky a dostali od Kazekageho jiné svitky, určené pro Hokage.
„Tak to bychom měli, teď se s námi pojďte navečeřet,“ pozval je Gaara.
Pozvání samozřejmě přijali, jelikož nechtěli urazit a navíc měli děsný hlad.
Snědli toho opravdu dost, až jim přetékala břicha. To víte nějaký ten den bez normálního jídla.
Poté popřáli všem dobrou noc a šli do svých pokojů. Sakura s Narutem měli jeden pokoj a Hin ten druhý. Byla zato ráda. Konečně ji od nich oddělovala zeď. Přes plachtu stanu slyšela věci, které v životě nechtěla slyšet.
Hin se umyla a natáhla se na postel. Přikryla se peřinou, ale pak jí zase odkopla. V pokoji bylo děsný horko i nato, že měla na sobě jenom slabou noční košilku.
Poté začala opět přemýšlet na Yuuem. Vzpomínala, jak se setkali a on jí pomohl se střepem. Jeho dotyky byli, tak lehké a něžné, že ani vyndání toho střepu nebolelo.
Byla rozhodnutá. Nemá cenu zůstávat v Konoze. Vždyť, co ji tam teď drží? Rodina. Otec ji nemá rád, ale Neji s Hanabi? Bude jim to líto. Moji přátelé. Láska. To všechno už dávno ztratila.
Ano, po dokončení mise se budu hlásit u ANBU a najdu si tě, Yuu!
Se vzpomínkou na něho usnula.

Poznámky: 

Další díl přidám příští týden! Doufám! Smiling

4.725
Průměr: 4.7 (40 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rikki
Vložil Rikki, Čt, 2011-09-22 20:25 | Ninja už: 4748 dní, Příspěvků: 457 | Autor je: Prostý občan

fajné

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, St, 2011-09-07 13:48 | Ninja už: 4720 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

ide to fajn, hoci mi tam trocha vadilo ze sa hin z tej zamilovanosti do naruta vyliecila tak rychlo. len koli jednemu zahadnemu chlapikovi sa nemoze odmilovat! ale newa, idem dalej... Smiling

Obrázek uživatele uchiha-eldest
Vložil uchiha-eldest, Pá, 2011-08-05 10:37 | Ninja už: 5340 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

souhlasim se všemi.. kawai ff.. jen tak dál Kakashi YES

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, St, 2011-08-03 18:03 | Ninja už: 5286 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

zajímavé. jsem zvědavá jaké bude pokračování.

userbarz.com

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, St, 2011-08-03 13:44 | Ninja už: 5250 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Krásne, ďakujem za ďalší dielik. :-)

Obrázek uživatele Neisel
Vložil Neisel, St, 2011-08-03 11:30 | Ninja už: 5578 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Skvělé, jen tak dál. Těším se na další díl Smiling