manga_preview
Boruto TBV 09

Sasukeho tým 7 – část 2 – Těžké začátky

Po třech týdnech pronásledování a zachraňování zatoulaných domácích mazlíčků a jiné havěti, měli všichni členové Týmu Sedm, včetně Sasukeho, až po krk mísí typu D. Je pravda, že občas se jim dostalo zpestření v podobě domácího úklidu, nebo práce na poli, či zahradě, ale i tak byli znaveni lehkou činností, kterou pro ně tyto mise představovaly.
Sasuke, se snažil několikrát přesvědčit Tsunade, že jeho tým je dost schopný na to, aby jim konečně přidělila misi typu C, ale Tsunade mu oponovala a říkala, že když jeho tým tak schopný, ať s nimi po misích ještě trénuje. Sasukemu nezbývalo nic jiného, než se podřídit jejímu rozhodnutí.
„Je mi líto týme, ale dnes máme za úkol opět hledat tu kočku, co jsme ji chytali i včera.“ Řekl zklamaně Sasuke.
„A taky předevčírem, den předtím a den před tím dnem předtím.“ Poznamenala Suzume.
„My víme Suzume.“ Řekla znuděně Taura.
„Tak pojďme, ať už to máme za sebou.“ Řekl Yuki.
„Je mi jich skoro až líto, ale více lituji sebe, že se musím nudit s nimi. Možná bych je po misi mohl něco naučit, třeba pak ožijí.“ Uvažoval Sasuke.
„Jdete s námi, mistře?“ Zeptala se Suzume zamyšleného Sasukeho.
Suzume stále neměla Sasukeho moc v lásce, něco uvnitř jí říkalo, že by se ho snad měla bát a zároveň nenávidět, ale snažila překonat tento podivný pocit, přece jenom je v jeho týmu, tak s ním musí vycházet.
“Mám pro vás takový návrh, týme.“ Řekl Sasuke.
„Je to něco užitečného?“ Zeptal se Yuki.
„Je. Pokud stihnete misi do dvou hodin, naučím vás něco o ovládání chakry. Předpokládám, že Yuki nemá s ovládáním své chakry potíže, proto doufám, že jim pomůžeš.“ Řekl Sasuke.
„A jaké zlepšení to přinese mně?“ Přeptal se Yuki.
„Víš co je tohle?“ Vytasil Sasuke malý papírek.
„Netuším.“ Nechal se podat Yuki.
„To určí jaký typ chakry má ten dotyčný člověk.“ Řekla Suzume. Pamatovala si ten papírek, stejně tak jako jeho účel, ale nevěděla, odkud přicházejí její vzpomínky.
„Na to, že jsi byla ve třídě mezi posledními, toho víš docela dost.“ Pochválil ji Sasuke. „Ví spoustu věcí, ale někdy to i ji samotnou překvapí. Co je špatně?“ Ptal se sám sebe.
„Hm. Myslím, že mi to vyhovuje.“ Rozhodl se Yuki.
„Takže vyrazte.“ Řekl Sasuke.
Jeho tým se dal do pohybu a on si mezitím zašel koupit něco k jídlu. Stále poslouchal komunikaci svého týmu přes vysílačku. Během půl hodiny se dostali kočce na stopu a asi po hodině sledování se jim ji podařilo chytit. Za chvíli už stepovali před Sasukem se svým úlovkem, který se už vzdal naděje na útěk.
„Stihli jste to v časovém limitu, takže jakmile odevzdáme, tady kočičí slečnu Útěk, půjdeme trénovat.“ Oznámil radostnou zprávu Sasuke.
Během dalších několika minut se jim podařilo dostat do sídla Hokage, konkrétně do místnosti, kde Tsunade zadávala mise. Kočku se jim podařilo předat bez větších problémů. Jednou se jí sice podařilo vysmýknout se Suzume z rukou, ale díky včasnému a sebeobětavému zásahu Yukiho se nedostala dále než ke dveřím. Poté ji Yuki předal majitelce, ta zaplatila a šla domů.
„Když dovolíte Hokage-sama, rád bych s nimi pár dní potrénoval. A proto vás žádám, zda-li byste nás na čtyři dny neuvolnila z misí?“ Zeptal se Sasuke.
„A proč bych to jako měla dělat?! Jste nejlepší na odchyt domácích mazlíčků!“ Rozčílila se Tsunade.
„Moc vás prosím Hokage-sama, nenuťte nás zase zítra chytat tu kočku.“ Žadonil Sasuke.
„Už jsem řekla! Zítra si sem přijďte pro další misi. A teď už zmizte.“ Rozhodla se Tsunade.
„Sazím zase na tu kočku.“ Řekl při odchodu ze dveří Yuki.
„Pojď už Suzume, jdeme trénovat.“ Volal na ni Sasuke, ale Suzume se rozhodla protestovat.
„Proč nás nechceš nechat trénovat Bábi Tsunade?“ Zeptala se v narutovském stylu Suzume.
Tsunade nevěřila vlastním uším, jak jí Suzume právě oslovila. Dívala se na ni jakoby spáchala hrdelní zločin. Suzume ten pohled trochu vyděsil, ale stejně tak jako byla v šoku ona, tak byla překvapená i Tsunade. Byla překvapená, ale mile, protože měla pocit, že slunce nad Listovou svítí o něco více a nebyla jediná, komu to tak připadalo.
„Omlouvám se Hokage-sama, už se to nikdy nestane.“ Zděsil se Sasuke nad tím, co by mohla Tsunade Suzume udělat.
„To nic Sasuke. Dávám vám tři dny na trénink. A chci vidět výsledky, abyste se mohli dostat i na těžší mise!“ Řekla Tsunade.
„Moc vám děkuji Hokage-sama. Slyšeli jste, jde se trénovat!“ Poděkoval a zavelel Sasuke.
„YATAAA!“ Ozvalo se sborově, když vyšli ze dveří a zavřeli je za sebou.
Celý tým, včetně Sasukeho, byl neuvěřitelně nadšený, z toho, že jim Tsunade odsouhlasila třídenní trénink.
„Konečně si odpočineme.“ Řekla Suzume.
„Ne, to jenom já budu odpočívat, vy budete tvrdě trénovat.“ Usadil ji Sasuke.
„Pořád lepší, než jít znova chytat tu kočku.“ Promluvila po dlouhé době Taura.
Šli volným krokem, proto se dostali na cvičiště během slabší půlhodinky. Když sem došli, bylo pravé poledne. I když se Yuki choval většinu času dost odměřeně, nyní byl jako malé dítě, které čeká na lízátko, takové napětí v něm vzbudilo těšení se, až zjistí jaký typ chakry má.
„Sasuke-sensei, mohl byste mi dát ten papír, rád bych se dozvěděl, jaký typ chakry mám.“ Žadonil Yuki.
„Chápu tvoji zvědavost, ale nejdříve bych si vás rád všechny otestoval, jak jste na tom s ovládáním chakry.“ Řekl Sasuke.
„A jak ten test bude probíhat?“ Ptal se nedočkavě Yuki.
„Zkusíte soustředit svoji chakru do nohou, tak abyste byli schopni vylézt na strom bez pomoci rukou.“ Vysvětlil Sasuke.
„Hm.“ Uvažovala Suzume.
Sasuke jim vysvětlil celý postup a poradil jim, aby to nejdříve zkusili s rozběhem, protože zatím nejspíš nedokážou chakru vypouštět rovnoměrně, a aby se dostali, co nejvýše musejí nabrat rychlost.
„Na, vezměte si, každý po jednom kunaii. Tím si zaznačíte, jak vysoko jste se dostali. A Suzume, jestli chceš překonat Naruta, zkus napoprvé hned nespadnout.“ Řekl Sasuke.
„To víš, že jo. Nedopřeju ti pohled na můj kolosální pád a vylezu navrch hned napoprvé.“ Říkala si Suzume.
„Zkoncentrujte chakru do noh a pod sebe. Soustřeďte se. A běžte!“ Instruoval Sasuke.
Jak se dalo očekávat, nejlepšího výsledku dosáhl Yuki, kterému se podařilo dostat až na jednu z vyšších větví. Po něm následovala Taura, které se podařilo dostat do výšky pěti metrů, pak ale ztratila potřebnou koncentraci a musela se vyhnout tvrdému pádu.
„A na posledním místě máme Suzume, které se podařilo překonat Uzumakiho Naruta o rovný půlkrok.“ Řekl Sasuke jako komentátor.
„Ha! Děsně vtipný!“ Křičela Suzume, která se zvedala ze země.
„Ne to je naprostá pravda. Když jsme se to učili my, tak se Narutovi povedlo udělat napoprvé půlkrok a ty si zvládla celý krok. To je úspěch, ne?“ Řekl Sasuke.
„Však počkejte, já vám ještě ukážu.“ Řekla Suzume.
„To ukážeš, ale jenom v případě, že se nevzdáš.“ Řekl Sasuke.
„Sasuke-sensei, mohl bych už tedy zjistit jaký typ chakry mám.“ Volal na něj z větve Yuki.
„Jistěže, ale nejdřív budeš muset dolů.“ Odpověděl mu Sasuke.
Yuki na nic nečekal a okamžitě se vrhl na lístek, který Sasuke držel v ruce.
„Co mám dělat Sasuke-sensei?“ Zeptal se Yuki.
„Musíš do lístku soustředit svoji chakru.“ Vysvětlil Sasuke.
Yuki udělal, co mu Sasuke poradil a lístek, který svíral v ruce, shořel.
„Co to znamená?“ Divil se Yuki.
„To znamená, že tvoje chakra je ohnivé podstaty.“ Odpověděl Sasuke.
„Takže mě naučíte nějakou ohnivou techniku?“ Vyzvídal Yuki.
„Ano. Ale něco za něco. Mohl by si poradit holkám, ať se tolik netrápí.“ Řekl Sasuke. „Hlavně Suzume.“ Dodal tišeji.
„Já to slyšela!“ Rozčílila se Suzume.
„A není to snad pravda, že potřebuješ poradit? Protože prozatím si udělala jenom dva kroky.“ Zpražil ji Sasuke.
„Až mi Yuki poradí, tak se to změní! Pak budete zírat.“ Řekla Suzume.
„Aha. Až ti Yuki poradí.“ Pronesl Sasuke.
Taura a Suzume dostali od Yukiho asi deseti minutovou přednášku o ovládání chakry, ale když to na závěr Yuki shrnul, věděly pouze to, že se mají soustředit a znova a znova zkoušet.
„Možná ještě jedna věc. Zkuste soustředit chakru spíše pod sebe, než do nohou.“ Řekl Yuki.
„Konečně něco užitečného.“ Poznamenala Suzume.
Obě dvě se okamžitě daly do ověřování právě nabytých vědomostí. Dařilo se jim o dost lépe, než bez Yukiho rady. Po několika málo pokusech, byly obě dvě schopné dostat se do výšky deseti metrů. Za chvíli to už bylo dvanáct metrů. Taura i Suzume vypadaly dost unaveně, ale ani jedna z nich nechtěla přestat jako první, proto znovu a znovu soustředily chakru a rozbíhaly se vstříc stromu.
Sasuke mezitím trénoval s Yukim používání ohně. Chtěl ho naučit Techniku Velké Ohnivé Koule. Vysvětloval mu, že nejdříve musí složit pečetě a zhluboka se nadechnout a potom to vše vypustit. Yukimu se to ze začátku moc nedařilo a začal být nervní, ale jakmile se mu technika částečně povedla, zklidnil se.
Tímto tempem jim den utekl dosti rychle a ani si nevšimli, že Slunce už zapadá. Sasukemu se zdálo něco jinak, ale moc si toho nevšímal. Až když Slunce úplně zapadlo, tak si všiml, že je noc.
„Vypadá to, že jsme trochu přetáhli. Nezdá se vám?“ Zeptal se Sasuke.
„Už mám dost.“ Řekl Yuki.
„Já taky.“ Přidala se Taura.
„Na mě se nedívejte, já ještě můžu.“ Řekla věčně hyperaktivní Suzume.
„Opravdu máš velký chakrový potenciál. Ale když vás zvu na večeři, tak snad nikdo neodmítne, ne?“ Řekl Sasuke.
„Ne, jídlo zdarma nikdy.“ Řekla Suzume a přiřítila se k Sasukemu.
Jelikož, je pozval, tak musel Sasuke taky zaplatit a tato společná večeře ho přišla celkem draho. Asi někde ve skrytu duše doufal, že se jim ho zželí a příště bude zvaný on a přál si, aby zde byla alespoň malá šance, že se mu jeho přání splní.

Následujícího dne

Tento den, byl prvním oficiálním dnem určeným k tréninku. Celý Tým Sedm se ráno sešel na cvičišti a pokračovali tam, kde včera skončili. Sasuke korigoval Yukiho trénink manipulace s ohněm a zároveň dohlížel na Suzume a Tauru, aby se jim nestal nějaký úraz.
Během dopoledne se holkám podařilo dostat se do stejné výšky jako napoprvé Yukimu, ale nechtěly skončit, a tak se jim podařilo do večera dostat až úplně na vrch stromu.
„Zírejte Sasuke-sensei.“ Volala na něj z výšky Suzume.
„Skvělé, opravdu skvělé. Ale už radši slezte dolů.“ Pochválil je Sasuke.
Během několika málo vteřin se Taura i Suzume dostaly zpět na pevnou zem. Všichni byli opět unaveni z tréninku. Dnes měla dost dokonce i jindy hyperaktivní Suzume.
„Vypadáte hodně unaveně. Tak víte co? Zítra se sejdeme u horkých pramenů a vezměte si s sebou ručník.“ Řekl Sasuke.
„To budeme zítra snad odpočívat?!“ Zděsil se Yuki, který stále ještě nezkrotil oheň.
„Vše se zítra dozvíte, ale odpočívat se asi moc nebude.“ Řekl Sasuke.
„Nepozvete nás zase na Ramen, Sasuke-sensei?“ Tvářila se mile Suzume.
„Zasloužíte si to, ale kdybych vás každý den zval na jídlo, tak bych rychle přišel na buben. Takže, ne. Možná zítra, ale po tréninku spíš bude chtít ledový čaj.“ Ďábelsky se usmál Sasuke.
Po těchto slovech a s velkým zklamáním se členové Týmu Sedm vydali domů. Všichni tři byli velice unavení, a proto šli hned po večeři spát. Ale Suzume nemělo čekat klidné spaní.
Měla noční můru, jako už párkrát předtím a vždy byla stejně vyděšená a zmatená. V její můře na ni lidé zírali neuvěřitelně studenýma očima, někdy měla pocit, že ti lidé nejsou živí, ale přitom se tvářili, že ona je ta mrtvá a tudíž méněcenná. Dnes však její noční můra ještě nekončila. Všichni lidé mizeli ve víru a ten se stáčel do nové podoby. První věc, kterou Suzume poznala, byly oči, nebyly lidské a ona nemohla určit, komu patří. Pak spatřila šílený bestiální úšklebek a vzbudila se hrůzou. Do rána už nebyla schopná usnout, naštěstí zbývalo něco okolo hodiny do svítání. Rozhodla se tedy, že se půjde projít po Listové. Oblékla se do svého oblečení, vyšla z bytu, zamkla za sebou a vydala se bezcílně toulat.
Po chvíli potulování se Listovou došla až k ninja akademii, kde ještě nedávno studovala. Vzpomínky se jí vracely. Ale Suzume nebyla jediná, kdo se časně ráno potuloval Listovou. I Tauru něco táhlo ven, i když vůbec netušila co. Bylo jenom otázkou času, kdy ty dvě na sebe narazí.
„Ahoj Tauro, co tu děláš?“ Zeptala se Suzume, která si Taury všimla dříve než ona jí.
„Cože, vůbec jsem si tě nevšimla.“ Řekla Taura.
„Mě přehlédnout? Tak to sis dovolila hodně.“ Usmála se Suzume.
„Promiň.“ Omluvila se Taura.
„Ne neomlouvej se, já to myslela jenom tak, z legrace.“ Řekla Suzume.
„Aha. A co tu vlastně tak brzo děláš?“ Zeptala se Taura.
„Nemohla jsem spát.“ Odpověděla Suzume.
„Já taky nemohla.“ Řekla Taura.
„V poslední době se mi zdají často noční můry. Lidé se na mě dívají, ale z toho jejich pohledu ve mně mrazí, protože jejich oči jsou neuvěřitelně chladné.“ Řekla smutně Suzume.
„To mě mrzí. Já zase nemůžu spát z toho důvodu, že mě pořád něco táhne ven. Je to tak silná touha a já nemůžu odolat.“ Řekla Taura.
Neměla ponětí, co ji tak moc táhne ven, ale pomalu a jistě začínala tušit. Její touha byla neukojená, a proto se dříve či později musí vydrat na povrch. Taura se pomalu, ale jistě začínala bát sama sebe. Začala být nejistá a netušila kým je.
„Tak to máš ještě dobrý. Alespoň se nebudíš zpocená strachy.“ Usmála se Suzume, která už si ze své noční můry už nic nedělala, ale bála se, že se jí vrátí.
„Páni, čas utíká mnohem rychleji, když si má člověk s kým povídat, za půl hodiny máme být u horkých pramenů.“ Lekla se Taura, kolik času už uplynulo.
„To máš pravdu, měly bychom se jít připravit. Tak zatím ahoj.“ Řekla Suzume.
„Zatím.“ Odpověděla Taura.
Obě dvě se vydaly směrem domů, připravit si vše potřebné pro dnešní trénink.

O půl hodiny později u horkých pramenů

„Všichni včas, jak originální.“ Řekl ironicky Sasuke.
„Buďte rád, že chodíme včas, Sasuke-sensei.“ Řekla Suzume.
„Máš pravdu Suzume, takže rovnou přejděme k tréninku.“ Řekl Sasuke a zatím, co mluvil, tak přešel na vodu.
Jeho tým zíral, jak to udělal a bylo jim jasné, co budou dnes trénovat.
„Takže budeme chodit po vodě?“ Zeptal se Yuki.
„UČIT se chodit po vodě.“ Poopravil ho Sasuke.
„To nebude tak těžké.“ Řekla Suzume, soustředila chakru do chodidel, stoupla na hladinu vody a koupala se v horké lázni.
„Ano. Chtěl jsem říct, že to není stejné jako při šplhání na strom.“ Řekl pozdě Sasuke.
„To jste nemohl říct dřív!“ Rozčílila se Suzume.
„Chtěl jsem, ale ty jsi byla rychlejší.“ Usmál se Sasuke.
„Vážně vtipné.“ Poznamenala Suzume, která se s Yukiho pomocí dostala opět na pevnou zem.
„Tak o čem je to dnes?“ Zeptal se Yuki.
„Rozdíl je v tom, že voda není pevná jako strom, proto musíte uvolňovat konstantní množství chakry pod sebe. Jak jsem řekl, voda není pevná, a proto se k ní nemůžete přisát jako ke stromu, musíte se něčím podepřít a to svojí chakrou.“ Vysvětlil Sasuke.
„Hm. To nezní moc složitě.“ Poznamenala Suzume.
„Zkoušejte.“ Vydal pokyn Sasuke.
Yuki byl v ovládání svojí chakry velice zručný, a proto se mu podařilo chodit po vodě po několika málo pokusech.
Taura a Suzume už tak úspěšné nebyly. Nejdříve musely přijít na to, jak vypouštět chakru a poté udržet její konstantní množství. Hodně krát se vykoupaly a postupně se zbavovaly oblečení, což se Yukimu líbilo. Sasuke ho několikrát pokáral, ať na ně nezírá a ať se raději věnuje tréninku ovládání ohně.
„Jseš zvrhlík Yuki.“ Řekl schválně dost nahlas Sasuke.
Suzume i Taura Sasukeho slyšely a proto se podívaly směrem, kde byl Yuki. Tomu nezbývalo nic jiného, než zrudnout a stydět se. Ale holky už plánovaly odplatu.
„Jsou hodně schopní. Zvláště holky, naučily se ovládání chakry dosti rychle. Nevím, jak dlouho to trvalo naučit se Yukimu, ale vypadá to, že to špatně bere, když to holky zvládly tak rychle.“ Přemýšlel Sasuke, když kolem druhé hodiny odpoledne Suzume a Taura chodily po vodě bez sebemenších problémů.
Sasuke se rozhodl, že obětuje zbytek svých peněz a pozve svůj tvrdě pracující tým na pozdní oběd.
„Takže můžeme využít zbytek dne a zítřek k odpočinku?“ Zeptala se Suzume.
„Já myslel, že bude třeba taky chtít zjistit jaký typ chakry máte.“ Řekl Sasuke mezi sousty.
Z těchto slov byly Taura i Suzume nadšené a popoháněly Yukiho a Sasukeho v jídle, tak byly netrpělivé.
Po obědě se vydali na cvičiště, kde potkali Sakuru.
„Ahoj Sakuro, co tu děláš?“ Zeptal se Sasuke.
„Ahoj. Sasuke, vzpomínám. Už je to více než šest let, kdy jsme tady začínali my jako Tým Sedm.“ Odpověděla Sakura.
„To je, ale doba.“ Zavzpomínal Sasuke.
„Sasuke-sensei…“ Připomenula se Suzume.
„Sasuke-sensei.“ Začala se smát Sakura.
„Co bylo na tom tak vtipnýho!“ Rozčílila se Suzume.
„Jenom mi přijde směšné, když někdo řekne Sasukemu sensei.“ Usmívala se Sakura.
„Aha.“ Usmála se Suzume.
„Víte co? Běžte zatím něco dělat, já bych si rád chvíli promluvil se Sakurou o samotě.“ Řekl Sasuke a jeho tým se otráveně loudavým krokem vzdálil.
„Ta dívka co tě nazvala sensei…“ Zase se usmála Sakura.
„Suzume.“ Poznamenal Sasuke.
„Hodně připomíná Naruta, když byl v jejím věku.“ Dořekla Sakura.
„Máš pravdu. Ona si totiž z Naruta udělala vzor a všem napotkání říká, že ho překoná.“ Řekl Sasuke.
„A jak jim to jde?“ Optala se Sakura.
„Jsou úžasní. Yuki jediný kluk v mém týmu, je synem lékařských ninjů a je to strašný perfekcionista, ale zase na druhou stranu perfektně ovládá chakru. Taura a Suzume se ale nevzdávají a během necelých dvou dnů se dostaly na jeho úroveň.“ Pochválil svůj tým Sasuke.
„Tak to se máš, takový skvělý tým.“ Řekla Sakura.
„A co děláš ty, Sakuro?“ Zeptal se Sasuke.
„Nic moc. Jenom léčím zraněné a občas mě Tsunade-sama pošle na misi.“ Řekla Sakura.
„Třeba příště dostaneš tým ty.“ Povzbudil ji Sasuke.
„A trápit se s nimi? Ne díky, to radši budu ošetřovat zraněné.“ Usmála se Sakura.
„Promiň, Sakuro, ale já už budu muset se jít věnovat svému týmu. Vypadají dost netrpělivě. Zatím.“ Řekl Sasuke.
„Zatím ahoj.“ Řekla Sakura a vydala se zpět do nemocnice.
„Promiňte mi to malé zdržení.“ Omluvil se Sasuke svému týmu.
„No konečně.“ Řekla Suzume.
„Takže. Teď zjistíme jaký typ chakry máte. Počkat. Nejdříve se vás zeptám, jaké jsou druhy chakry?“ Položil otázku Sasuke.
Nikdo neodpovídal, protože nevěděli.
„Já mám ohnivou.“ Prolomil ticho Yuki.
„To je jenom jeden druh, ale jaké jsou další?“ Zeptal se Sasuke.
Opět nastalo hrobové ticho a všichni byli hluboce zamyšlení.
„Země, voda, vítr a blesk, to jsou další.“ Řekla Taura.
„Výborně Tauro. Jak jsi na to přišla?“ Řekl Sasuke.
„Oheň je jeden z pěti základních živlů a země, voda, vítr, blesk jsou zbylé čtyři. Navíc je po nich pojmenováno pět velkých národů.“ Vysvětlila Taura.
„Ano a je to tak. Takže tady máte papír, vyrobený ze dřeva stromu živeného chakrou, který vám umožní zjistit jaký typ chakry máte. Stačí do něj soustředit chakru.“ Řekl Sasuke a podal papírky Tauře a Suzume.
Taura i Suzume to zkusily zároveň, ale jenom Tauře se s papírkem něco stalo.
„Co to znamená?“ Zeptala se Taura a podala Sasukemu pokrčený papírek.
„To že je pokrčený, znamená, že jím prošel statický výboj a z toho vyplývá, že tvoje chakra je blesková.“ Vysvětlil Sasuke.
Suzume se dále snažila soustředit chakru do papírku, ale ten stále nereagoval. Nejdříve držela papírek v levé ruce, protože byla levák a bylo to pro ni tak přirozenější. Ale ani opakované pokusy nepřinesly žádný výsledek, proto vzala papírek do pravé ruky a znovu soustředila chakru, ani nyní se však s papírkem nic nestalo. Suzume už z toho byla zoufalá, byla si naprosto jistá, že dokázala do obou rukou soustředit chakru, ale papírek ne a ne reagovat. Několikrát si stěžovala Sasukemu, že je ten papír nějak rozbitý, ale Sasuke to vždy po ověření vyvrátil a podal jí nový. Nakonec ji napadla spásná myšlenka, že když to nejde ani pravou ani levou, tak to zkusí oběma zároveň. Uchopila papírek oběma rukama a součastně do nich soustředila chakru. Tento nápad se shledal s úspěchem, ale výsledek byl podivný.
„Co to bylo za druh?“ Zeptala se Suzume.
„Nevím, ale nejspíš žádný. Zkus to znovu, podívám se na to pomocí Sharinganu.“ Řekl Sasuke.
Suzume se podivila, jak by mohla mít žádný druh, ale Sasukeho poslechla a zkusila to znovu. To, co uviděl nebo spíše neuviděl, ho překvapilo. Spatřil jasný záblesk a papírek byl pryč, ale podstata mu stále unikala. Proto se rozhodl pro ještě jeden pokus, při kterém použil Mangekyou Sharingan. Byl schopný prokouknout jasnou záři a to, co nyní uviděl, ho udivilo. Vše se dělo natolik rychle, že obyčejným okem šlo vidět pouhý záblesk, ale Sasuke tomu nyní rozuměl.
„To jsem mohl předpokládat.“ Řekl Sasuke.
„A?“ Zeptala se Suzume.
„Víš, každý má více typů chakry, ale musí je objevit a naučit se požívat. Já mám bleskovou a ohnivou podstatu chakry, ale nedokážu je používat zároveň, ale ty ano, protože máš kekkei genkai. To je schopnost zkombinovat dva druhy podstaty chakry v jeden silnější.“ Vysvětlil Sasuke.
„Takže jakou mám teda podstatu chakry?“ Řekla Suzume.
„Ani jednu ze základních, což je divné, ale máš kombinaci ohnivé a bleskové, to je ta záře.“ Řekl Sasuke.
„Takže mě naučíte, používat podstatu mojí chakry?“ Zeptala se Suzume.
„Rád bych tě to naučil a tebe taky Tauru, ale chce to čas, protože manipulace s podstatou chakry je složitější, než vše, co jste se prozatím naučili. Navíc se obávám, že tebe Suzume nebudu schopen naučit žádnou techniku, protože já nedokážu zkombinovat oheň a blesk. Budeš si muset přijít na techniky sama.“ Řekl Sasuke.
„Yukiho jste učil ovládat oheň, Tauru naučíte ovládat blesk a já z toho vyjdu naprázdno?!“ Urazila se Suzume.
„Pochop to Suzume, já neumím ovládat oba dva typy chakry zároveň a neznám nikoho bez kekkei genkai, kdo by to dokázal.“ Snažil se ji uklidnit Sasuke.
„Tak mi sežeňte člověka s kekkei genkai a já se ho zeptám, co mám dělat.“ Řekla Suzume.
„Lidí se kekkei genkai znám dost, ale nikdo z nich neovládá kombinaci ohně a blesku. A ty nedokážeš ovládat zvlášť oba své typy chakry, takže ani tak ti nemůžu pomoct.“ Řekl s lítostí Sasuke.
„Takže už tu nemusím být.“ Rozběhla se Suzume pryč se slzami na krajíčku.
„Počkej!“ Volal na ni marně Sasuke.
Suzume utíkala pryč, chtěla být sama, ale netušila proč, proč by chtěla být zase sama. Vše najednou zdálo být tak obtížné, tak nesrozumitelné. Suzume se litovala, proč zrovna ona musí být výjimečná a není nikdo, kdo by jí mohl pomoci. Běžela pořád pryč, ale jak pomíjel vztek, tak jí docházely síly i vůle běžet dál. Při dnešních tréninku spotřebovala obrovské množství chakry a proto byla pořádně unavená. Rozhodla se tedy, že si na místě kde je, trochu odpočine. Jenom co si sedla a opřela se o strom, okamžitě usnula. Opět se jí zdála její noční můra.
Když se vzbudila, zjistila, že je už ráno. To ji poněkud překvapilo, protože po svých nočních můrách už nemohla usnout, dnes se ale vyspala jako už dlouho ne.
„Musíš si vymyslet vlastní techniku. Ale, co by to mělo být? No tak Suzume mysli. Uvažuj. Blesk i oheň samy o sobě vydávají světlo. Takže si můžu zkusit posvítit, když bude tma. Haha. To by asi nebylo nejlepší využití. Co dál. Hm. Oheň pálí a sežehává věci. A blesk? Blesk se dá tvarovat, ale i přesto zůstává divoký. Myslím, že mě něco napadlo.“ Uvažovala Suzume.
Postavila se a začala soustředit chakru do své levé ruky, ale neshledala se s žádnou reakcí a proto si pomohla i pravou rukou a složila pečeť Tygra. Nejdříve se jí podařilo do levé ruky zkoncentrovat velké množství chakry a pomocí pravé do ní přidala její podstatu. Její levá dlaň se rozzářila fialovým světlem v místech, kde měla pod kůží žíly. Dlaň jí v těch místech začala silně pálit, a proto rukou rychle trhla, aby se nesnesitelné horkosti zbavila. Všechna zkoncentrovaná a o svoji podstatu obohacená chakra, kterou měla v levé ruce, se z ní postupně uvolňovala a vytvořila oblouk, který začínal v Suzumině ruce a sahal do vzdálenosti asi jednoho metru. Suzume pak byla schopna, na malou chvíli, manipulovat s tvarem chakry. Po dalších pokusech zjistila, že se její vypouštěná chakra chová jako provaz, je naprosto ohebná v jakémkoliv směru.

Mezitím u zbytku Týmu Sedm

„Suzume tu ještě není?“ Zeptal se Sasuke Yukiho a Taury, kteří na něj už chvíli čekali na cvičišti.
„Ne, neviděla jsem jí od chvíle, kdy včera utekla.“ Odpověděla Taura.
„Já ji taky neviděl.“ Přidal se Yuki.
„Měli bychom jí najít, protože odpoledne nás přijde zkontrolovat někdo od Hokage-sama.“ Řekl Sasuke.
„Neměli bychom právě proto ještě cvičit, ona to určitě ví a dorazí včas.“ Řekl Yuki.
„Máš pravdu Yuki, ale i tak nevíme, kde je, co když se jí něco stalo.“ Strachoval se Sasuke.
„Tak já se po ní půjdu podívat, dobře to tu znám. Já ji najdu.“ Nabídla se Taura.
„Ne, půjde Yuki, protože ten je momentálně nejdále s tréninkem.“ Rozhodl Sasuke.
„Ale já…“ Namítal Yuki.
„Podívej Yuki, ty ses naučil Techniku Velké Ohnivé Koule během dvou dnů a to jako ukázka vašich výsledků pro Hokage-sama stačí. A když budeme hodně přesvědčiví, tak nám dá třeba ještě nějaký čas na trénink.“ Vysvětlil Sasuke.
„Rozumím, pro teď je nejdůležitější najít Suzume.“ Řekl Yuki a šel ji hledat.
„Slyšela si něco o současném Raikage?“ Zeptal se Sasuke Taury, když se Yuki trochu více vzdálil.
„Že prý je strašně rychlý.“ Řekla Taura.
„Ano to je a víš díky čemu?“ Položil otázku Sasuke.
„Ne, tak to netuším.“ Odpověděla Taura.
„Je to díky tomu, že používá bleskové brnění a tvá chakra je?“ Řekl Sasuke.
„Myslíte, že bych mohla být taky tak rychlá?“ Zeptala se Taura.
„Možná jednou, ano.“ Odpověděl Sasuke.
„A vy mě to naučíte?“ Optala se Taura.
„Můžu tě naučit základ, ale na zbytek si budeš muset přijít sama.“ Řekl Sasuke.
„Co se dá dělat.“ Usmála se výjimečně Taura.
Sasuke se dal do vysvětlování zacházení s bleskovou podstatou a Taura si zkoušela všechny poznatky, které jí Sasuke vysvětlil, takže během tří hodin byla schopna vytvořit část bleskového brnění. Sasuke jí také vysvětlil, že si bude muset zdokonalit reflexy, aby mohla dosáhnout plné rychlosti a nezranit se při tom.
Yuki stále hledal Suzume, ale neshledal se s úspěchem. Měl sto chutí to vzdát, vrátit se a pokračovat v tréninku, když uviděl několik pokácených a popálených stromů v místě řezu, který byl naprosto hladký.
„Co to mohlo způsobit?“ Zeptal se sám sebe Yuki.
Neměl žádný důvod, ale přesto se rozhodl to tu prozkoumat. Po chvíli zjistil, že padlých stromů je mnohem více, než byl jeho původní odhad. Když tu náhle uviděl Suzume, jak leží na zemi bez hnutí. Napadla ho možnost, že třeba Suzume s někým bojovala, a byla raněna v boji, ale tuto myšlenku zavrhl, když se opět podíval na tu spoušť kolem. Pak dostal nápad, že tu bojovali dva jiní shinobi proti sobě a Suzume se jim do toho připletla. Yuki se okamžitě dostal k Suzume a chtěl zjistit, co s ní je. Jelikož jeho rodiče byli ninja-medikové, tak i on ovládal základní diagnostická a léčící ninjutsu. Když se k ní však dostal, zjistil, že je naprosto v pořádku a že jenom spí. Tento fakt nepotvrzoval ani nevyvracel žádnou z možností.
„Hej. Suzume vstávej.“ Snažil se jí vzbudit Yuki.
„Cojeee, neruš.“ Odmítala vstát.
„Není ti něco?“ Zeptal se Yuki.
„To by se ti líbilo, ty zvrhlíku, co.“ Usmála se Suzume a snažila se vstát.
„Cože? Ne já jenom, že jsem medik, tak jestli tě třeba něco nebolí?“ Zrudnul Yuki studem.
„Ne, jsem úplně pořádku, jenom jsem si po tréninku trochu zdřímla.“ Ukázala Suzume na zdevastované stromy.
„To… To je tvoje práce?“ Těžko věřil Yuki.
„Je a nebylo to tak těžké vymyslet vlastní techniku.“ Usmála se Suzume.
Yuki z toho byl naprosto v šoku, nevěděl jak dlouho Suzume trénovala, ale i tak byl výsledek ohromující. A kdyby mu Suzume nezvedla bradu, tak by se ještě hodnou chvíli divil s otevřenou pusou.
„Měli bychom se vrátit k Sasukemu-senseii.“ Navrhl Yuki.
„Jo, jo měli.“ Vítězoslavně se usmívala Suzume.
Suzume i Yuki se vydali na cestu zpět.

Mezitím u Sasukeho a Taury

„Výborně Tauro, takto asi nějak vypadalo bleskové brnění.“ Pochválil ji Sasuke.
„Myslela jsem, že bude těžší ho udržet, ale zatím je to docela pohodička.“ Řekla Taura.
„Tak se podíváme, jak moc dobré máš reflexy.“ Řekl Sasuke.
Aktivoval Sharingan a využíval Chidori ke svému zrychlení. Nejdříve útočil na Tauru relativně pomalu a ta mu uhýbala bez jakýchkoliv problémů. Pak postupně zrychlovat, ale Taura byla schopná se mu vyhnout i při jeho maximální rychlosti, což ho překvapilo. Mile.
„Vážně úžasné, máš reflexy možná lepší než Raikage. Chci ho vidět, jak se bude tvářit, až tě uvidí při Chuuninských zkouškách.“ Usmál se Sasuke.
„Chuuninské zkoušky?“ Divila se Taura.
„Prozatím toto téma není důležité, ale neboj, vše vám vysvětlím, až bude čas.“ Řekl Sasuke.
„Rozumím.“ Odpověděla trochu zklamaně Taura.
„Sasuke-sensei.“ Volala na něj šťastná Suzume.
„Takže jsi ji našel Yuki. Dobrá práce.“ Pochválil ho Sasuke.
„Když jsem ji našel, tak spala.“ Řekl Yuki.
„My tady trénujeme a ty si klidně spíš?“ Zeptal se trochu naštvaně Sasuke.
„Byla jsem unavená po tréninku. Nemůžu za to, že Yuki je idiot a neřekl vám to.“ Odpověděla Suzume.
„Je to pravda Yuki?“ Zeptal se Sasuke.
„Je sensei.“ Klopil dolů hlavu Yuki.
„Pak je všechno v pořádku a kontrola od Hokage-sama může klidně přijít.“ Usmál se Sasuke.
„Tak jsem tady. Hokage-sama osobně.“ Řekla Tsunade.
„Dobrý den Godaime Hokage-sama.“ Ztěžka polkl Sasuke.
„Tak co jsi je naučil, za ty tři dny?“ Zeptala se Tsunade.
„To by nás velice zajímalo.“ Přidal se Minato.
„Yondaime… Proč jste tu oba dva?“ Divil se Sasuke.
„Původně chtěla jít Tsunade sama, ale já si říkal, že když ty někoho trénuješ, tak to bude stát za to.“ Usmál se Minato.
„Tak co bude?“ Řekla netrpělivě Tsunade.
„Tauru a Yukiho jsem naučil používat podstatu jejich chakry.“ Řekl Sasuke.
„A Suzume?“ Zeptala se Tsunade.
„Tu jsem to nemohl naučit, protože má kekkei genkai využívající blesku a ohně zároveň, ale není schopná je použít zvlášť.“ Řekl Sasuke.
„Tak jsem se to naučila sama.“ Zubila se Suzume.
„Vážně?“ Zeptal se Minato.
„Chcete to vidět?“ Řekla Suzume.
„To teda chceme.“ Řekl Sasuke.
„No, tak dobře.“ Řekla Suzume a začala se soustředit.
Složila pečeť Tygra a chvíli se nic nedělo, ale pak se její levá ruka rozzářila fialovým světlem v místech, kde měla žíly pod kůží. Tentokrát jí záře sahala, až po loket. Poté uvolnila pravou ruku z pečeti a záře se ještě zintenzivnila. Suzume prudce trhla rukou a v ní se jí objevila záře, která se chovala jako lano, byla naprosto ohebná. Rozmáchla se jím proti nejbližšímu stromu, který od ní byl asi tři metry a ten se skácel k zemi. Záře se vzdálila od jejího lokte a bylo vidět, že jí postupně pomalu ubývá. Na spadlém kmeni šlo vidět, jak je jeho konec, tak i pařez, který zůstal po stromu, spálený. Všechny to ohromilo a spadly jim brady, všem kromě Suzume a Yukiho, který už si padáním brady prošel.
„Vidíte.“ Usmála se Suzume.
„Vedle tohohle vypadáme já a Yuki jako amatéři.“ Říkala Taura.
„Má cenu ještě ukazovat ostatní?“ Zeptal se Sasuke.
„Jistěže, protože, jak si řekl, tak na tohle přišla sama.“ Řekla Tsunade.
„A my chceme vidět, co jsi naučil ty dva zbylé.“ Dodal Minato.
„Dobře, dobře. Yuki můžeš?“ Požádal ho Sasuke, aby se předvedl.
Yuki poskládal potřebné pečetě, zhluboka se nadechl a vypustil obrovskou Ohnivou Kouli, ale nikoho to už neohromilo tak moc jako Suzume před ním. Yukiho to trochu štvalo.
„Během tří dnů je naučit manipulaci s podstatou chakry. Tomu se říká úspěch Sasuke.“ Pochválila ho Tsunade.
„Děkuji Hokage-sama. A ještě zde máme Tauru. Můžeš?“ Řekl Sasuke.
„Samozřejmě Sasuke-sensei.“ Řekla Taura a začala se soustředit.
Po chvíli se kolem ní objevilo bleskové brněné a Taura rychle zmizela.
„Mohl byste Yondaime, zjistit jak je ve skutečnosti rychlá? Já jí totiž nestačil.“ Zeptal se Sasuke.
„Ano, ale to abych nejdříve musel vědět, kde je.“ Řekl Minato.
„Za vámi.“ Řekla Taura a než se Minato stihl otočit, byla před ním.
„Jsi opravdu rychlá. To musím uznat, možná dokonce rychlejší než současný Raikage, ale musíš ještě hodně trénovat, abys byla tak rychlá jako já.“ Usmál se Minato a byl okamžitě za ní, ale Taura ho překvapila, protože pořád stál on před ní. „To zírám, ale stojí tě to spoustu sil, co?“ Zeptal se.
„Máte pravdu, ale já tuhle techniku vylepším.“ Řekla rozhodně Taura.
„Myslím, že tohle by jako ukázka stačila. Od nynějška vás můžu pustit i na mise typu C a očekávám, že z vás brzo budou Chuuninové.“ Řekla Tsunade.
„Já můžu jenom souhlasit.“ Přidal se Minato.
Celý Tým Sedm byl nadšením bez sebe, protože konečně se mohli na misích podívat mimo Listovou.

Poznámky: 

No tak nevím je to trochu delší než minule, takže to snad někdo bude chtít číst, ale co Laughing out loud
Samozřejmě děkuji za komentáře.
Orenji

4.76316
Průměr: 4.8 (38 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele drtikost
Vložil drtikost, St, 2013-07-24 13:11 | Ninja už: 4876 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Pěstitel rýže

Je trochu dost zarážející , že i génius jako yondaime trénoval manipulaci živlu 4 roky a pár dětí ji zvládlo za dva dny ale dobře. Jinak je to povedené.

Naruhina Forever
Smrt Sasukemu

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, So, 2011-10-22 17:21 | Ninja už: 4592 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

uplne dobra cast hlavne s tym treninkom a novou kekei genkai nato ze si to vymyslel sam slusne Laughing out loud
ale aaj trenink tych dvoh bol dobry:D
havne to ze si vymyslel noveho jyrayu Laughing out loud Laughing out loud a druheho raikageho:D
a preto hodnotim tu poviedku na 5 hviezdiciek:D
a este sa to velmi dobre cita!Laughing out loud

Obrázek uživatele 6 hokage naruto uzumaki
Vložil 6 hokage naruto..., Út, 2011-08-16 17:17 | Ninja už: 4661 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

super pokračuj

Obrázek uživatele Klubargutan
Vložil Klubargutan, So, 2011-07-09 14:40 | Ninja už: 5516 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

no, dobry povidky, ale je 0% ze to kishi udela..navic podobne....a to hlave proto, ze blesk a ohen je plamenny element(enton-blaze release) http://naruto.wikia.com/wiki/Chakra_nature

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Po, 2011-07-11 16:07 | Ninja už: 5232 dní, Příspěvků: 703 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Tohle je první povídka, kterou čteš?
Všechny - nebo alespoň drtivá většina jsou vymyšlena jejich autory. A ti si můžou psát, co chtějí. Od toho tady rubrika FanFiction jsou.
Nikdo se nezmínil o tom, že by tohle měl být spoiler k tomu, co Kishi udělá, proboha...

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele Klubargutan
Vložil Klubargutan, Čt, 2011-07-14 00:23 | Ninja už: 5516 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

proboha, myslíš, že to nevím...já taky říkám svůj názor...

Obrázek uživatele Orenji
Vložil Orenji, So, 2011-07-09 15:36 | Ninja už: 4812 dní, Příspěvků: 226 | Autor je: Recepční v lázních

Tak sorry, že jsem si dal práci s vymýšlením něčeho vlastního. Vážně se velice omlouvám.

Obrázek uživatele Klubargutan
Vložil Klubargutan, So, 2011-07-09 16:37 | Ninja už: 5516 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

nene Laughing out loud rikam, ze kazdy si muze myslet vlastni, treba ja ze madara(pravej) je hodnej a jak byla zformována listova, tak byl uveznenen v nejake bariere tobim a ten se naucil pouzivat polovinu jeho sily...a ted pravy madara se chce odtamtud dostat, ovlada vsechny zivly, rinnegan, ems, vsechno co tobi a rikudou a hashirama Laughing out loud Laughing out loud.......jen ze to kishi neudela, taky si nemyslim, ze bude zit minato, kushina(u jiraiyi si myslim, ze jo), taky ze se nauci tolik veci..ale i to se muze stat(pokrok casu je pokrok casu Laughing out loud), ale ten element zablesku to je to, co tam byt nemelo Eye-wink

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, St, 2011-07-06 12:32 | Ninja už: 5206 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Fakt hezké. Smiling Teším sa na pokráčko. :-)

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Út, 2011-07-05 05:14 | Ninja už: 6166 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

tesim se na dalsi dil

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Po, 2011-07-04 21:01 | Ninja už: 5232 dní, Příspěvků: 703 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Delší kapitola to byla, jen mi to přišlo strašně uspěchané, naučit se chodit po vodě, po stromech a nakonec i to, co umí Sasuke. Prostě jen tak, hned.
Suzume je teoreticky stejná jako Naruto, je něčím neobvyklá a za jednu noc vymyslela vlastní techniku, navíc takovou, kterou neumí ani Sasuke - a to ani v nejmenším?
A Sasuke mi tam moc nezapadá. Jeho charakter je v povídce strašně odlišný, ale to dělám i já. Obzvláště ráda, takže ok. Laughing out loud A když to dám stranou, kapitola super, budu se těšit na další. Eye-wink

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele Orenji
Vložil Orenji, Po, 2011-07-04 21:10 | Ninja už: 4812 dní, Příspěvků: 226 | Autor je: Recepční v lázních

Čekal jsem, že někdo napíše, že je jejich trénink strašně uspěchaný, ale má to své důvody:
Souběžně píšu níže zmíněnou sérii => a aby mi to časově vycházelo tak hold to museli být super géniové.
Druhou možností bylo jejich trénink nějak natáhnout na více dílů, ale to by asi nikoho nebavilo číst.
Nyní alespoň zbývá více času na pořádné dobrodružství.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Po, 2011-07-04 22:00 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

super géniové je slabé když dokázala za pár hodin předčít rychlost raikageho Smiling

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Po, 2011-07-04 21:59 | Ninja už: 5232 dní, Příspěvků: 703 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ta poslední věta mě dostala, jako z vyprávění.
Je mi jasné, že by to nebylo tak čtené, kdyby se to roztáhlo jen na trénink. Já si jen prostě nemohla pomoct, vyčíst ti, jací jsou to géniové. Laughing out loud
Fakt je, že celkový nápad, že je Sasuke sensei, to se mi sakra líbí. Asi bych se tomu smála stejně jako Sakura, na tohle si těžko zvyknout.
Tak jako tak je to super, kašli na moje kecy s nádechem podoby nerudného dědka. Laughing out loud

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, Po, 2011-07-04 20:12 | Ninja už: 5036 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

paradní díl Laughing out loud hele bude tam někdy Naruto ? nebo co se snim stalo ? Laughing out loud

Obrázek uživatele Orenji
Vložil Orenji, Po, 2011-07-04 21:00 | Ninja už: 4812 dní, Příspěvků: 226 | Autor je: Recepční v lázních

Občas se tam Naruto objeví, ale především je tady
https://konoha.cz/?q=node/89584
série - Naruto šesti cest