manga_preview
Boruto TBV 09

Keby bolo keby 2.diel - Kakashi

Cŕŕn.
Minato sa prebudil na zvonenie zvončeka. Vstal a došiel ku dverám. Otvoril ich a za nimi čakal Kakashi.
"Bré ránko sensei," pozdravil ho Kakashi.
"Dobré," odzdravil Minato. "Poď dalej," povedal mu a Kakashi vošiel dnu.
Vošli do kuchyne. Minato dal postaviť vodu na čaj. Sadli si za stôl a Kakashi hneď vyhŕkol.
"Kedy budeme mať nejakú misiu?"
Minato si pomyslel: "Chceš jednu? Dostaneš ju."
"Mal by som pre teba nejakú," povedal mu.

Kakashi nastražil uši a počúval.
"Je to misia typu C no môže sa zmeniť na B," odpovedal mu Minato.
"A podrobnosti?" vyzvedal Kakashi.
"Je to tu v Konohe. Budeš musieť strážiť jednu osobu," povedal mu Minato a kútikom úst mu mykalo.
"Kto to je?" vyzvedal jeho žiak.
"Dozvieš sa to potom. Pôvodne som ju mal strážiť ja, ale s Kushinou ideme na piknik, tak som ju zveril tebe," odpovedal.
"Musí to byž dôležitá osoba, keď ju mal strážiť sensei," pomyslel si Kakashi.
"Prijímam!" zasalutoval Kakashi.
"Dobre, príď sem za hodinu. Vtedy sa to celé začne," povedal mu sensei a Kakashi odišiel.

Po ceste domov sa Kakashi zastavil v rámen bare. Objednal si a najedol sa. Vtom ho niekto plesol po chrbte.
"Nazdar Kakashi!" zakričala osoba.
Kakashi sa obrátil a uvidel Asumu.
"Čau Asuma," odzdravil a vrátil sa k jedlu.
Asuma si prisadol a tiež si objednal.
"Tak. Máš dneska niečo na práci?" pýtal sa ho s plnými ústami.
"Sensei mi zadal misiu, možno budem mať voľno až večer. Prečo?" spýtal sa Kakashi.
"Len tak som premýšľal, či by sme nezašli na výlet jazdu. Pôjde aj Gai, Obito a ešte niekoho zoženieme," odpovedal Asuma.
"Ok, už sa teším," odpovedal mu Kakashi.
Dojedli a rozišli sa domov.

Medzitým u Minata doma. Ten už zobudil Kushinu a povedal jej prekvapenie.
"Dnes pôjdeme na piknik."
"Zlatko a čo Naruto?" spýtala sa ho.
"O Naruta je už postarané. Na neho dá pozor Kakashi," odpovedal Minato.
"Pochybujem že by na toto Kakashi pristúpil," pochybovačne nanho pozrela.
"Zadal som mu to ako misiu. A mimochodom, on ešte nevie že ide strážiť práve Naruta," uškŕnal sa Minato.
Kushina ho pobozkala a obliekla sa.

Minato šiel do kuchyne pripraviť jedlo. Do košíka dal obložené chlebíčky, minerálku, deku a pár nezbytností. Potom len čakal kým nepríde Kakashi.
Po chvíli prišla dole Kushina a na rukách niesla Naruta.
"Ahój oťkó!" zakričal Naruto a rozbehol sa k nemu. Minato ho zobral na ruky a postrapatil mu nádherné žlté vlasy.
vtom ho vyrušilo klopanie na dvere. Postavil Naruta na zem a šiel otvoriť dvere. Ako si myslel bol to Kakashi. Pozval ho dnu.
"Dobrý deň Kushina, čau Naruto," pozdravil.
"Aoj Kakati" odzdravil mu Naruto.
"Ták, detaily misie máš na stole. My sa ponáhľame. Maj sa," povedal mu Minato a rodinka zmizla v dyme.
Kakashi prešiel ku stolu, vzal papier a čítal.

Milý Kakashi
Na svojej misii budeš musieť strážiť môjho syna Naruta.

"Naní!" zakričal Kakashi a obzrel sa.
Za ním sedel Naruto a zakýval mu. Kakashi sa vrátil k odkazu.

Pôjdete spolu na detské ihrisko. Poobede ho nakŕmiš, môžeš ho vziať aj do ichiraku. Nezabudni o druhej musí ísť spať. My sa vrátime okolo šiestej.
Pekný deň praje: Minato a Kushina.

"Ďakujem sensei," povedal sarkasticky a otočil sa k Narutovi. Ten sa hral s autíčkom a vydával zvuky podobné: Brm, brm.
Kakashi si vzdychol a šiel kukať telku. Len tak ledabolo prepínal programy, keď sa zastavil. DávaliNinja Faktor. Kukal ako obyčajní dedinčania napodobňujú ninjov. Väčšinou mali prejsť dráhu, ktorá obsahovala prekážky. Pri niektorých "ninjoch" sa musel poriadne zasmiať. Veď deti na ich Akadémii majú tažšiu prekážkovú dráhu.

Keď program skončil, vydal sa s Narutom do parku. Tam si sadol na lavičku a pozoroval Naruta ako sa hrá na pieskovisku. Po chvíli prišiel aj Itachi so svojím mladším bratom. Sasuke sa šiel hrať s Narutom a Itachi si prisadol ku Kakashimu. Boli spolu v ANBU jednotke a tak sa spriatelili.
"Ako si prišiel k Narutovi?" spýtal sa po chvíli Itachi.
"Misia od senseia," povedal mrzuto Kakashi.
"Ty si dostal misiu strážiť senseiovo dieťa?" povedal a musel zadržiavať smiech. Po chvílke to už nevydžal a smial sa na celé kolo. No keď si všimol Kakashiho vražedný pohľad, tak sa prestal smiať.
"Náhodou je s ním sradna," povedal Kakashi.
Itachi sa pozrel na pieskovisko. Dačo tam však chýbalo.
"Sasuke, Naruto!" zakričali naraz a rozbehli sa ich hľadať.
Nikde po nich nebolo stopy. Rozdelili sa. Kakashi šiel ku Minatovi domov a Itachi do Uchiha štvrte. No neboli tam.
Keď sa stretli pred budovou Hokage, nevedeli si rady. Sadli si na zem a premýšľali, kde asi môžu byť tí dvaja. Zrazu pristál na Kakashiho hlave balónik s vodou a o pár sekúnd trafil balón aj Itachiho. Obaja sa pozreli za seba a z očí im šľahali blesky.

Z okna Hokageho kancelárie vykúkal Naruto so Sasukem a hádzali po nich vodné bomby. Kakashi však nebol v ANBU pre nič za nič. Spravil pečať a objavil sa dnu. Hneď vedľa neho sa zjavil aj Itachi.
"Ups," vyznelo z Narutových úst. Chytil Sasukeho za ruku a schovali sa za stôl. Kakashi zobral na ruky Naruta a podal Itachimu Sasukeho. Spolu sa šli najesť do Ichiraku.
O druhej sa rozišli každý domov a Kakashi išiel dať Naruta spať.
Potom sa zvalil na gauč a odpočíval. O šiestej sa vrátili Minato s Kushinou.
Minato sa pozrel na gauč a uvidel spiaceho Kakashiho. Zobudil ho a prehovoril: "Tak ako to šlo?"
Kakashi sa s Itachim dohodol, že o tom incidente nepovedia rodičom.
"Parádne. Kukal som Ninja Faktor, pri ktorom som sa poriadne zasmial, zobral som malého do parku, najedol sa a zaspal," oboznámil ho Kakashi.
Minato len prikyvoval. "Dobrá práca Kakashi," povedal a potom mu zaplatil.
Kakashi vyšiel z domu a bežal za Asumom. Pri dverách zazvonil a dlho čakať nemusel.
"Konečne, myslel som si že dnes už nevyrazíme," povedal a pozval ho dnu. Vnútri čakali Izumo, Kotetsu, Iruka, a jeden zelený mužík. Až po chvíli mu došlo že je to Gai. Všetci už boli zbalení, tak šli ku Kakashimu domov. Ten si pobalil základné veci a vyrazili.

Poznámky: 

Tákže daľší dielik. Pokračko bude 26.5.2011 čo je štvrtok. V daľšom dieli uvidíte stanovačku Kakashiho a jeho priateľov. Zápletka bude, ale ešte neviem aká. Dúfam že sa vám tento diel páčil aj napriek tomu, že bol kratší.

4.88889
Průměr: 4.9 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kasukē
Vložil Kasukē, Čt, 2011-05-19 12:21 | Ninja už: 5481 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

tretí diel sa o deň, dva oneskorí, takže ho čakajte buď zajtra alebo až v sobotu

Zbabelci umierajú často ešte pred smrťou, hrdinovia zakúsia smrť len raz.
Nikdy nemaj strach z tieňov. Proste znamenajú, že niekde nablízku svieti svetlo.
O život môžeme prísť rôzne. Smrť je len jednou z možností.

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, St, 2011-05-18 13:42 | Ninja už: 5195 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Viem si tu scénku s balónikmi živo predstaviť. Laughing out loud Teším sa na ďalší. Smiling