manga_preview
Boruto TBV 10

Keby bolo keby 1.diel

Vietor, oheň, voda, blesk, zem. Priemerný ninja môže ovládať jeden element. Snaživejší može ovládať dva. Elitný už ovláda tri. Zatiaľ nebola zmienka o tom žeby ninja ovládal všetkých päť. Zatiaľ. Toto slovo treba zdôrazniť.
No svet zrodil legendu.

Na Konohe si najviac všimnete kamenný monument všetkých Hokage akých dedina mala. Vyníma sa presne za budovou kde sídli terajší Hokage. To je tá červená budova so špicatými piliermi na streche. No venujme sa skale. Na skale sú vytesané tváre všetkách Hokage (to som už vravel). Prvý zľava je Shodaime Hokage-Hashirama Senju. Založil Konohu a ovládal drevo-mokuton. Druhý je Nidaime Hokage-Tobirama Senju. Bol to mladší brat Prvého Hokageho. Majstrovsky ovládal Suiton (vodu). Tretí je Sandaime Hokage-Sarutobi Hiruzen. Ovládal Katon (oheň), privoláva opičky, na ktorú sa podľa mna veľmi podobá. Štvrtý je Yondaime Hokage-Namikaze Minato. Ovláda techniku premiestňovania,(nejdem tu dávať všetky jeho techniky, ok?) privoláva žaby a jeho sensei je legendárny sannin Jiraiya. Má krásnu ženu Uzumaki Kushinu a syna Uzumaki Naruta. Spolu tvoria nádhernú rodinku. A práve o nich je môj príbeh.

Na zobúdzajúci sa svet je krásny pohľad. Štebotanie vtáčikov, ranná rosa, na tráve a vychádzajúce slnko vytvára nádhernú scenériu. No zrazu toto všetko preruší detský plač. Plač vychádza z domčeka na kraji Konohy. V tom domčeku býva náš Hokage s rodinou. Rodičia nechajú dieťatko ešte chvílku plakať, no potom sa zdvihne matka a ide ho utešiť. Otec si vydýchne, prevráti sa na druhý bok a znovu zaspí. Ešte nevie čo ho čaká za zobudenie.

Kushina prešla do detskej izbičky. Dnu uvidela malého Naruta ako kričí. On neplakal ale zúril. Nemohol sa dostať z postieľky. Keď ho uvidela, musela sa zasmiať. Naruto zvieral malými ručičkami mreže postieľky. Hračky mal porozhadzované po celej izbe a matrac ležal v kúte. Kushina si ho hneď zobrala na ruky. Kukla sa na ten bordel a späť na Naruta. Už ho chcela karhať no ten odhalil biele zúbky s medziekami a hnev z matky hneď vyprchal.
"Tento bordel necháme upratať tatíka," povedala.
Naruto len kývol hlavičkou a Kushina sa zasmiala. Bol taký podarený.
Po špičkách vošli do spálne. Keď Kushina uvidela Minata ako si spokojne odfukuje, bola nazlostená. Tak ona má stále vstávať k Narutovi a on si zasa pokojne spinká? Teraz jej to nevadilo, lebo už bolo ráno. No Naruto takto vyvádzal aj v noci. A Minato vždy poslal Kushinu. Teraz mu to vráti aj s úrokmi.
Položila Naruta na posteľ a zašepkala mu do ucha: "Choď prosím ťa a zobuď ocka."
Naruto kývol a nastavil ruku. Kushina si s ním ťapla a sadla si do kresla, kde mala výborný výhľad.
Naruto po štyroch prešiel na druhú stranu postele. Usadil sa pri Minatovej hlave. Naklonil sa a zakričal mu do ucha piskľavým hlasom: "Oťkóó stááávaj!"
Minato vyskočil z postele tak vysoko až narazil hlavou o strop. Spadol na posteľ a už mal Naruta na hrudi. Ten sedel ako na koni a usmieval sa. Každý si viete predstaviť malého Naruta v pyžamku so shurikenmi, ktorý sa na vás usmieva bielymi zúbkami, medzi ktorými má navyše medzierky. Minato sa pozrel na Naruta, na ktorého pršala omietka. Už chcel dačo povedať, keď ho prerušila Kushina hlasitým smiechom. Smiať sa začal aj Naruto a nakoniec sa pridal aj Minato. Mal tú najlepšiu rodinku akú mohol kto kedy mať.
Kushina zobrala Naruta na ruky.
"My sa ideme najesť," povedala mu a vypochodovala z miestnosti.
Minato pozametal omietku a ustlal posteľ. Obliekol sa a vyšiel zo spálne.
Keď zišiel dolu schodmi, zacítil vôňu praženice a tak vošiel do kuchyne. Naruto sedel v detskej stoličke a stískal v ruke plastelínu. Kushina pripravovala raňajky. Minato podišiel k Narutovi a postrapatil mu vlasy. Podišiel ku Kushine, chytil ju okolo pása a pobozkal na líce. Tá sa len usmiala a pokračovala vo varení. Minato otvoril chladničku.
"Aký chcete džús?" opýtal sa.
"Ja si dám pomarančový" povedala mu Kushina.
Naruto zakričal: "Jabĺťkový."
Minato vybral potrebné džúsy. Ako Naruto, aj on miloval jablkovú šťavu.
Položil ich na stôl. Narutovi hneď nalial, aby ho dačím zabavil, lebo plastelína už ležala na zemi.
Minato vybral taniere a dal ich na stôl. Kushina každému rozdala praženicu a pustili sa do jedla. Tentokrát ale Naruta kŕmil otec. Kushina sa posadila za stôl a pustila sa do jedla.
"Dobrú chuť!" povedali zborovo.
Teraz však začala tá pravá sranda.
Nakŕmiť Naruta nieje tak ľahké ako sa zdá.
"Len si daj Naruto," povedal mu Minato a vopchal mu do úst lyžičku s praženicou. Naruto to vyprskol naňho. https://konoha.cz/?q=node/45375
"Tak inak," povedal Minato. "Ide auto, ide, ide, šup, do garáže," a zas mu vopchal lyžicu do úst. Tentoraz to neschytal Minato ale chladnička.
Minatovi sa podarilo nakŕmiť Naruta až na piaty pokus. Kushina a Naruto sa potom išli prezliecť. Minato si vydýchol, otočil sa a zbadal špinavú kuchyňu. Spadla mu sánka.
"Ako môže TOTO narobiť trojročné dieťa?!" Vzdychol si a pustil sa do upratovania. Umyl riad a pozbieral praženicu.

Zachvíľku zišla dolu Kushina a za ňou Naruto. Kushina si obliekla pekné kvietované šaty, veď je predsa leto. Naruto mal krátke tričko s medvedíkom vpredu a kraťasy. Všetci išli do obývačky pozerať rozprávku.

Minata vyrušilo pri tom ako Macko Pú varil medík pípanie. Kukol sa na hodinky. Bolo presne osem. Musí ísť do práce. Pobozkal Kushinu a rozlúčil sa aj s Narutom. Keď šiel ku dverám prešiel cez kuchyňu. Naruto bežal za ním lebo dali reklamu a Kushina išla dať prať. Minato si obliekol svoj plášť. Ešte zdvihol na ruky Naruta a chvíľku sa s ním rozprával.
"Kamoško za tri roky začneš chodiť na akadémiu!" povedal mu.
"Ano, ano, ano, ano," výskal Naruto.
Minato vedel že jeho syn bude ninja. Už teraz mu brával skurikeny a hrával sa s nimi. A Minato sa na to tešil tiež. Konečne mu bude môcť kúpiť katanu a Kushina nebude nič namietať. Každý otec by sa najlepší deň svojho syna tešil.
Kushina sa vrátila z práčovne a spolu sa rozlúčili z Minatom. Vyšli pred dom a kývali mu. Naruto sa začal smiať. Kushina sa naňho pozrela: "Na čom sa smeješ, zlatko?"
"Aha, oťko má na topánke, moju puasteínu,".
Obaja sa pozreli Minatovým smerom a naozaj. Na jeho podrážke sa vynímala oranžová plastelína, ktorú Naruto ráno hodil na zem. Minato si to všimol až pred budovou Hokage a dúfal že si to nikto nevšimol.

Na obed ho prišli pozrieť do práce. Naruto vbehol dnu a Minato si ho hneď zo bral do náruče. Poriadne ho vystískal a posadil si ho na kolená.
"Zlatko, máš veľa papierovačiek?" opýtala sa Kushina.
"Vieš že v papierovačkách mám rekord v Guinessovej knihe rekordov?" zaškeril sa Minato.
"Ozaj? Tak sa nám ukáž Žltý Blesk z Listovej" povedala mu manželka.
Minato postavil Naruta na zem a postavil sa. Zdvihol ruky k nebu a vyriekol:
"Kage bunshin no jutsu!" a smial sa na celé kolo. Kushina sa smiala tiež.
Naruto ich nevnímal, lebo sa hral s otcovým klobúkom.
Minato vytvoril 7 klonov, ktorá si s papiermi poradili do troch minút.
"Tak toto je tá tvoja super rýchla technika na podpisovanie?" smiala sa Kushina.
"Presne tak!" smial sa Minato.
"No dobre, keď si s papiermi hotový, nechám ti tu malého," povedala mu.
Minato súhlasil a tak Kushina odišla. Naruto vybehol ockovi na kolená a zobral si plastelínu (Minato sa s ňou hral, dokým neprišli Laughing out loud). Začal ju stláčať. Minato sa otočil s kreslom ku oknu a vychutnávali si spolu nádherný výhľad na Konohu. Cez otvorené okno fúkal vetrík. Toto bola výhoda postu Hokage. Keď si mal hotové papierovačky, mohol si si vychutnávať ten výhľad. Bolo tu veľmi príjemne. Po chvíli Naruto zaspal. Minato si točil kunai na prste a vychutnával si svojho syna. Bol celý poňom. Spomínal si na staré časy.

"Minato, koľkokrát mi mám hovoriť, že keď privolávaš žabu, musíš byť plne sústredený!" kričal po ňom Jiraiya.
"Ale ..." vyhováral sa.
"Žiadne ale, skús to znova," zopakoval Jiraiya.
"Dobre, Kuchiose no jutsu!" zakričal.
Puk! Ozvalo sa po pol hodine.
"No konečne," povedal Jiraiya, ktorý sa opaľoval.
"Hurá!" zakričal Minato z vedľajšieho lehátka. Ten už nachytal dosť brondzu.
Jiraiya si nadvihol slnečné okuliare, aby lepšie videl. Po chvíli dym zmizol a naskytol sa mu pohľad na to čo privolal jeho žiak.
"Zasa PULEC?!" ziapal Jiraiya.
"Má nohy,senei on má nohy!" radoval sa Minato a skákal do výšky.
Jiraiya sa na neho pozeral a začal sa smiať.

Minato sa vrátil do reality. "Už je čas vrátiť sa domov," povedal a chytil Naruta lepšie. Zhasol svetlo, vyšiel a zamkol. Na dvere pripol cedulku: ŠIEL SOM DOMOV.
Keď vyšli z budovy, išli na nákup. Ako vždy si Minato kúpil instantný rámen. Potom kúpil čo bolo treba: korenie, cestoviny, mäso, chleba, rožky a iné vecičky. Zaplatili a vyšli von. https://konoha.cz/?q=node/8893
"Čo synak, ideme na rámen?" spýtal sa Naruta.
"Jacné" zapišťal a rozbehol sa.
"Hej, stoj!" zakričal Minato a rozbehol sa za ním.
Dobehol ho až na polceste k rámen baru. Naruto poznal cestu naspamäť.
"Jeden kurací rámen a jeden bravčový," objednal Minato.
Naruta si posadil na kolená. Toto bol zázrak: Naruto ani jedno sústo nevypľul. Dojedli, zaplatili a šli domov.

Doma na nich čakala Kushina.
"Tak, aký ste mali deň?" spýtala sa.
"Doblý," povedal Naruto. Ľahol si na zem a začal sa plaziť.
Minato si zavesil plášť a pobozkal svoju ženu. Naruto zapol telku.
"Mamí, oťkó, v teuke je Macko Pú!" kričal Naruto z obývačky.
"To je repríza," odpovedal Minato.
"Čo je pepuíza?" pýtal sa Naruto.
"Nie pepuíza ale repríza," opravil ho Minato.
"Repríza je keď niečo opakujú," povedala mu Kushina.
"Aha" povedal Naruto ale ajtak toho Macka pozeral.
"Vieš čo Minato, mám pre teba, robotu. Pôjdeš do detskej a upraceš malému izbičku," rozkázala mu Kushina.
"Hai, Kushina-sama" povedal Minato a uklonil sa.
Kushina sa len zasmiala a začala variť večeru.

Minato vbehol do izby a uvidel ten bordel. Hračky všade po zemi a matrac v rohu. Vzdychol si a pustil sa do upratovania. Pritom si pískal. Keď však dával matrac do postieľky, všimol si odtlačky Narutových rúk. Úplne postláčal mreže. A bolo to dosť tvrdé drevo.
"Zlatko?? Poď sem prosím ťa." zakričal.
"Už idem," ozvalo sa z kuchyne.
Kushina vybehla po schodoch a vošla do izbičky.
"Pozri sa na tie mriežky, sú úplne poškodené," povedal jej Minato.
Vymenili si pohľady, pokrčili plecami a Minato pokračoval v upratovaní. Kushina odišla variť večeru.
Minato upratal izbu a zbehol do kuchyne. Všetci na najednli a uložili malého spinkať. Spal ako drevo. Celý domček sa ponoril do spánku. A s ním aj celý svet.

Poznámky: 

Moja FF-ka = žiadna smrť Minata a Kushiny. Proste normálny svet. Pokrááčko bude vo štvrtok 12.5.2011. Pls kliknite na odkazy, sú to obrázky ku FF-ke.

5
Průměr: 5 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, So, 2011-12-10 19:08 | Ninja už: 5234 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Krása Smiling

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Út, 2011-05-17 09:33 | Ninja už: 5239 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Krásne idylické. 5* Smiling