manga_preview
Boruto TBV 15

Keby bolo keby ŠPECIÁL: 3. a 4. časť

Párty v lese

"Konečne, myslel som si že dnes už nevyrazíme," povedal a pozval ho dnu. Vnútri čakali Izumo, Kotetsu, Iruka, a jeden zelený mužík. Až po chvíli mu došlo že je to Gai. Všetci už boli zbalení, tak šli ku Kakashimu domov. Ten si pobalil základné veci a vyrazili.

Zrazu Kakashimu do nosa udrel hrozný zápach. Išlo to odniekiaľ zpredu. Presnejšie od Kotetsua.
"Čo to tu tak smrdí?" spýtal sa ho. No hneď dostal odpoveď. Kotetsu sa mastil Konskou masťou. Kakashi radšej pridal do kroku. Podišiel k Asumovi, ktorý ako vždy fajčil. Asuma ho ponúkol. Kakashi pozrel na značku. "To sú Goldeny, tie mi nechutia."
Asuma zatriasol krabičkou. Kakashi to už nevydržal a zobral si. Spolu si vychutnávali cigaretky dokým ich Iruka neprerušil.
"Ták? Kde rozbijeme tábor?" spýtal sa.
"Čo chceš rozbíjať," ozval sa Izumo s plnými ústami chipsov. Iruka ho len ignoroval a zvedavo pozrel na fajčiarov.
"Zachvíľku," odpovedal Asuma a potiahol si z cíga.

Keď sa ocitli na onom mieste, Asuma sa spýtal: "Kto zabehne po drevo?" Do vzduchu okamžite vyletela Irukova ruka. Asuma mu kývola Iruka zmizol v lese.
Asuma, Kakashi a Kotetsu začali stavať stany. Izumo medzitým začal vybaľovať obsah batohov. S čímsi zaštrngal a skupinka od stanu naňho namierila zrak. Natešený Izumo v rukách držal, čo iné ako alkohol. Chlapci nechali stan stanom a dali si po jednom.

Po chvíli z lesa vyšiel Iruka, ktorému sa podlamovali kolená pod váhou dreva. Hodil to všetko na kopu a začal zbierať skaly. Postavil provizórne ohnisko a zapálil oheň. Ohník sa pomaly rozhorel. Iruka zrakom skúmal táborisko. Stany, kopa dreva, kotlík, alkohol, ruksaky... "Alkohol?!" zreval a bežal ku pníku, na ktorom bolo všetko porozkladané.
"Takže vodka, rum, saké a tequila," porátal Iruka, no neodolal a nalial si poldecák tequily.
Chutilo mu tak si dal ešte jeden a začal spievať pesničku:

Tequila je alkohol,
čo robí z ľudí rambov

No daľej ju už nepoznal, tak začal fúkať do vatry. Po chvíli z lesa vybehli Kakashi,Gai, Asuma, Izumo a Kotetsu.
"Čau Iruka, ty náš malý skaut. Ako sa ti darilo v lese?" spýtal sa Kotetsu.
"Mne sa vodilo dobre. Nazbieral som drevo. Ale čo vy? Kde ste boli?" spýtal sa.
"No Kakashi tvrdil že porazí Gaia v lezení na strom. Tak sme sa na to išli pozrieť. Uzatvorili sme stávky. No nakoniec to skončilo remízou." oznámil mu Asuma.
"Dosť už bolo kecania, poďme jesť!" vyhlásil Gai. Kakashi si zabehol uľaviť do kríkov. Izumo začal strúhať paličky na opekanie. Kotetsu vybral z ruksaka špekačky a sadol si vedľa Asumu, ktorý spokojne bafkal.

Keď Izumo vystrúhal konáre do správneho tvaru a ponapichoval na ne mäso, všetci si posadali okolo vatry. Nastal západ slnka a po chvíli aj noc. Kamaráti sedeli okolo ohňa a opekali. Po chvíli ticho preťal zvuk pripomínajúci trúbku. Všetci pozreli na Gaia a začali sa smiať.
"Čo takto si porozprávať strašidelné príbehy?" zahováral Gai.
Všetci na to pristali a pokynuli mu nech začne. Gai si odkašľal a začal rozprávať:
Raz som sa vracal neskoro v noci domov.Bol som trénovať.
Izumo pošepkal Kotetsuovi: "Ako inak,". No Gai si to nevšímal a pokračoval: Na oblohe svietil mesiac. Bol spln. No ako som sa pomaly blížil ku Konohe, zbadal som na zemi krv. V ten deň som ešte pozeral film o Draculovi, takže asi viete na čo som hneď pomyslel.
Všetci prikývli a vyzvali ho nech pokračuje.
Začal som sa báť. V tej chvíli sa z lesa ozvalo zavytie a dupot nôh. Pustil som sa na útek. No to "čosi" mi bolo stále v pätách. Nakoniec som sa dostal ku hlavnej bráne. No bola ZATVORENÁ! Tak som sústredil chakru do nôh a začal som liezť cez hradby. Už som bol skoro hore, keď som cítil ako padám. Hu!
Všetkých tak trhlo, že Izumo vyskočil do náruče Kakashimu (ktorý sedel vedľa neho), Kotetsu bol už v stane a Asuma na strome. Gai sa začal rehotať na celé kolo. Kamaráti sa vrátili ku ohníku. "A dalej?" ozvalo sa zborovo.
Stihol som sa zachytiť, prehupol som cez okraj a už skákal po strechách domov.
Publikum mu zatlieskalo. Zjedli svoju večeru a začali piť. Opekačka sa razom zmenila na párty. Izumo nalieval, Asuma s Kakashim robili ohnivú show a Kotetsu s Irukom spievali. Párty vyvrcholila Kakashiho beatboxom. To teda bolo niečo.
Keď boli už všetci ožratí a zfajčení, pobrali sa spať. No Izumo (ktorý toho mal v sebe asi najviac)netrafil do stanu a vyspal sa pod stromom.

Vyrážeme!

Minato sa ráno prebudil. Pozrel na budík. 6:30. Zívol si, vstal a obliekol sa. Zišiel do kuchyne a urobil si raňajky. Kým prežúval chlieb, rozmýšľal o Kakashim. Misiu nemali od toho incidentu, kedy zomrel Obito a Rin. Z premýšľania ho vytrhlo zvonenie mobilu.
"Haló?" spýtal sa.
"Tu je Mifune," ozvalo sa.
"Tu Yondaime Hokage, Namikaze Minato," odpovedal.
"Volám ohľadom stretnutia kagov, zúčastníte sa?" spýtal sa Mifune.
"Jasné. Kedy sa bude konať?" opýtal sa Minato.
"Presne o dva dni," oznámil mu.
"Ok, budem tam, dovi," povedal Minato.
"Dovidenia," odzdravil Mifune a spojenie sa prerušilo.

Minato vyšiel na balkón a zapálil si. Popritom popíjal kávu.
"Konečne nejaká akcia," pomyslel si.

Na stôl napísal odkaz a šiel do práce. Minato sa poceste zastavil u Kakashiho doma. No ten neotváral, tak Minato otvoril dvere a vošiel dnu. Na stole našiel lístoček, na ktorom stálo:

Šiel som s Asumom, Gaiom, Irukom, Izumom a Kotetsuom na výlet. Vrátim sa zajtra okolo obeda.

Kakashi

Minato sa len uškrnul a pobral sa do práce.

Medzitým v lese:
Izumo ešte stále chrápal pod stromom. Raz za čas zo stanu vybehol Kotetsu a šiel hodiť tyčku. Potom sa vysmiaty vracal naspäť. No tentoraz už do stanu nevošiel, ale spadol naň. Zdunka sa ozvali zvuky: "Au, ktorý d*bil!" a zo stanu sa pomaly vyhrabal červený Gai. Keď uvidel Kotetsua, ako leží na jeho stane, odmenil ho kopačkou do zadku. Ten sa ihneď prebudil a šúchal si zadnicu. Keď už bol hore aj Izumo, tak zobudili Kakashiho s Asumom. Všetci si zbalili veci. Vtom Kakashimu zaškvŕkalo v bruchu, tak znova všetko vybalili a spravili raňajky.

Po raňajkách vyrazili do Konohy. Cesta tam im trvala asi štyri hodiny. Všetci sa rozišli domov.

Kakashi si to mieril k budove Hokage. Vstúpil a pozdravil svojho senseia.
"Á, Kakashi, práve teba som chcel vidieť." pozdravil Hokage.
"Prečo?" vyzvedal Kakashi.
"Za dva dni sa bude konať stretnutie piatich Kage. Môžeme si so sebou zobrať ako doprovod dvoch ninjov. A ja si chcem zobrať teba a Asumu." oznámil mu.
Kakashi rýchlo prikývol.
"Dobre, vyrážame dnes o 15:00. Povedz to aj Asumovi," prikázal Minato.
Kakashi chcel už už odísť, keď ho sensei ešte zadržal.
"Aký bol výlet?" spýtal sa.
Kakashi sa usmial a riekol: "Parádne sme si to užili."
"To som rád," povedal Minato a prepustil ho.

O tretej Kakashi a Asuma zazvonili u Minata doma. Spoločne vošli do xhodby a už ich vítal Naruto. Spolu vošli do kuchyne. Kushina im urobila kávu a zavolala manžela. Minato zbehol dole s ruksakom na chrbte.
"Môžeme vyraziť?" spýtal sa. Keď mu kývli pobozkal Kushinu, Naruta si zabral na ruky a rozlúčil sa s ním. Minato sa vo dverách ešte pozrel na svoju rodinku.
"Aoj oťko, Kakati, Aťuma," zakričal na nich ešte Naruto. Všetci sa na neho usmiali, zakývali mu a vybehli dverami. Minato si po ceste nasadil plášť. A skupinka sa rozbehla vstriec slnku.

Poznámky: 

Takže, dúfam že sa vám tento špeciál páčil. Humor sa mi myslím podaril. Daľší diel bude o táždeň vo štvrtok t.j. 2.6.2011. Arigato za prečítanie!

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Út, 2012-09-04 20:08 | Ninja už: 4468 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

to je skvely pribeh bude aj pokracko? Smiling

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, So, 2011-05-28 14:18 | Ninja už: 5399 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Podarené! Smiling