manga_preview
Boruto TBV 09

A co kdyby... 02 - Dvojité vyznání lásky

Pozor obsahuje spolier z dílů z 8. série anime (přibližně od 155)

„Ahoj Hinato,“ pozdravil jí Kiba mile. Hinata se otočila po hlase a usmála se.
„Ahoj Kibo, ahoj Akamaru,“ pozdravila je oba a sklonila se k Akamarovi, „tak co, jak se máš? Není na tebe Kiba moc těžký?“
Akamaru jen vesele zaštěkal a oblíznul Hinatě tvář. Ta se zasmála a narovnala se. Kiba se taky usmál a nervózně se podrbal na hlavě.
„Takže…hmm…,“ začal pomalu a horečně vzpomínal na všechny Narutovy rady.

„Jestli chceš, aby tě začala mít ráda, musíte se blíž poznat,“ poučoval ho, „někam jí pozvi, ale nesmí to vypadat jako rande - znáš Hinatu, akorát by si kvůli tomu ukousala všechny nehty“

„…takže, nezašli bysme dneska někam spolu, třeba…?“

„Vem jí třeba na rámen. Chodíme na něj spolu už léta a přitom jsme jen kamarádi.“

„…třeba na rámen?“
Hinata se celou dobu přátelsky usmívala, ale při zmínce o rámenu jí úsměv z tváře zmizel.
„Promiň Kibo, ale už jsem na jednom byla sama, tak možná někdy příště.“
„Hmm, no tak to nevadí, zajdem tam někdy jindy,“ zamluvil to rychle Kiba a jen nad tím mávl rukou.
„Dobře tak se zatím měj, nazdar Akamaru!“ rozloučila se a zamířila pryč. Kiba tam ještě nějakou dobu stál a vrtěl nad tím vším hlavou. Co udělal špatně?

…………………………………………………………………………………………………...

„Zpackal jsem to,“ prohlásil Kiba, když mu Naruto otevřel dveře od svého bytu.
„Co se stalo?“ vyptával se hned. Kiba sebou žuchnul na židli a Akamaru si mezitím přivlastnil prázdný kelímek od rámenu, který se válel na zemi pod stolem.
Kiba se pustil do popisování jeho setkání s Hinatou.
„Myslím, že jí nic nedošlo,“ povzdychl si, když skončil.
„Vždyť to ani nemělo, nejdřív tě musí začít mít sama ráda,“ prohlásil Naruto znalecky.
„Tobě se to mluví, dívka tvých snů ti včera vyznala lásku před celou Konohou, takže si fakt nemáš na co stěžovat.“
Kéž by. Pomyslel si sklíčeně blonďák. Včerejší den byl tak nějak celkově na palici. Celé ráno strávil na hoře Myobokuzanu a zoufale se snažil naučit získat sage mód za běhu. Nakonec to vyřešil trochu jinak, ale to je teď stejně jedno.
Když se dozvěděl, že Konoha je v nebezpečí hned, se tam vydal. A Konoha byla v troskách…a mohl za to Pein.
Naruto s ním bojoval a jejich síly byli zezačátku vyrovnané, ale pak se situace změnila. Pein využil jeho vzteku a připoutal ho k zemi. Byl fakt v úzkých, jenomže pak se do boje vmísila Hinata.
Ona…neměla proti němu šanci, ale stejně Naruta bránila. Těsně před tím, než Pein Hinatu zneškodnil, řekla Narutovi něco, co ho zaskočilo. Něco, co by ho nikdy předtím nenapadlo.
Hinata mu řekla, že ho miluje. Pak se ho zmocnil vztek a kyuubiho síla zaplavila celé jeho tělo.
Narutovi se nakonec podařilo Peina porazit a když se vrátil do vesnice, všichni ho oslavovali jako velkého hrdinu. Sakura se prodrala tím velkým davem až k němu a skočila mu do náruče. Objala ho okolo krku a pře všemi přítomnými mu vyznala lásku.
Naruto měl pocit, jako by se mu právě splnily všechny jeho sny. Jenže…co Hinata? Jsou přeci přátelé už tak dlouho. Nemůže jí ublížit. Ne to není přesné. On jí nedokáže ublížit. I kdyby chtěl, nikdy by něčeho takového nebyl schopen.

…………………………………………………………………………………………………...

Hinata procházela okolo jednoho stanu za druhým. Konoha byla po útoku Peina na kusy, takže skoro všichni obyvatelé teď museli bydlet ve velkých zelených stanech. Yamato pracoval, co mu síly stačily a například Hyuugové se už mohli nastěhovat do jednoho z jeho provizorních dřevěných domků.
Tsunade-sama však stále zůstávala v komatu v jednom z největších stanů a Shizune byla stále u ní. A právě za ní teď Hinata šla. Neji ji informoval, že se po ní Shizune shání už od rána.
Konečně se před ní objevil očekávaný stan. Hinata přejela nehty po plátěných dveřích, aby naznačila svou přítomnost.
„Dále,“ ozvalo se zevnitř a Hinata vstoupila. Uprostřed rozlehlého stanu ležela v bezvědomí na matraci Pátá Hokage. Vedle ní klečela Shizune se Sakurou. Když Hinata růžovlásku spatřila, pevně stiskla zuby k sobě.
Najednou jí zaplavila hrozná chuť křičet. Rychle se kousla do rtu, aby ten pocit zahnala.
„Á Hinato, konečně jsi tady. Mám pro tebe úkol,“ přivítala ji Shizune vřele a postavila se. Sakura jí rychle napodobila. Když se střetla s Hinatiným pohledem, přátelsky se usmála.
„O co jde, Shizune?“ optala se Hinata a rychle potlačovala ty náhlé emoce.
„Potřebuji tvůj byakugan,“ informovala, „ty a Sakura budete jistě skvělý tým. Vezmete si na starost severní blok a prozkoumáte ho. Jakmile narazíš na kohokoliv, kdo je zraněný, oznámíš Sakuře jeho polohu a ta ho buď na místě ošetří, nebo ho spolu dopravíte do stanu pro zraněné.“
„Hai,“ souhlasila Hinata rezignovaně. Tohle je jako naschvál! Proč zrovna se Sakurou!?
„Takže můžeme, Hinato?“ vyzvala ji Sakura mile a sama zamířila k východu. Hinata na to raději nic neřekla a sklíčeně se vydala za ní.

…………………………………………………………………………………………………...

Naruto seděl v nově opraveném Ichiraku. Sám pomáhal s jeho opravami, takže těch padesát misek bylo více než zasloužených.
Zíral na prázdné dno právě snědené misky a přemýšlel. Co by měl udělat? Má si s Hinatou promluvit?
„Jsi v pořádku Naruto?“ zeptal se ho Teuchi starostlivě. Naruto sebou polekaně trhnul. Pak se uklidnil a na staříka se usmál.
„Jasně, proč bych neměl?“
„Možná proto, že jsem ti sem už před minutou postavil další misku rámenu a ty ses jí ještě ani nedotknul!“ prohlásil Teuchi vážně.
„Eh, fakt?! No…já si jí asi nevšimnul,“ obhajoval se Naruto a rychle po misce sáhnul. Trochu se na staříka zazubil a ten jen nevěřícně zakroutil hlavou.
„Kam to ta dnešní mládež dotáhne?“ ptal se sám sebe zamyšleně a přesunul se zpátky do kuchyně.
Naruto se automaticky vrhnul na doteď nedotčený rámen. Během tří vteřin opět zíral do dalšího prázdného dna. Proč se kvůli tomu pořád trápí? Nic špatného přece neudělal? Hinata nikdy neměla nic proti, když zval Sakuru na rande (i když předtím to žádnou odezvu nemělo). Dokonce mu i párkrát poradila, jak se k ní chovat, aby nepůsobil tak otravně, takže…proč se najednou cítí tak provinile?
Proč má pocit, že zrazuje Hinatu? Jsou přeci jen přátelé a Hinata vždycky věděla, co k Sakuře cítí. A nikdy jí to nevadilo. A pak mu najednou řekne, že pro ní není přítelem, ale něčím mnohem víc?! Jak se k tomu pak má člověk postavit?
„Naruto, jestli tu budeš jen nečinně dřepět, tak ti ta další miska vystydne,“ poučil ho Teuchi. Naruto neodpověděl. Teď mu konečně došlo, co musí udělat, aby se zachoval správně. Musí si s ní prostě promluvit. Říct jí, jak moc ho to mrzí. Hinata to určitě pochopí.

Poznámky: 

Tak tady máte pokračování. Mezery jsem omezila, doufám, že je to tak lepší.

P.S.: Příští díl bude mít možná menší spoždění, odjíždím na lyžák Sticking out tongue.

4.848485
Průměr: 4.8 (33 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Imakki
Vložil Imakki, St, 2011-01-26 16:07 | Ninja už: 4904 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

diky moc za komenty Laughing out loud. Co se týče rámenu to byla jen obyčejná nadsázka a co se týče té romantiky noo... jestli doufáte v nějakou akční scénu, tak ta v téhle povídce rozhodně nebude, to vám můžu říct rovnou Smiling, ale rozhodně to můžu zkusit ještě něčím oživit.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, St, 2011-01-26 00:52 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Umírněnost, ta je klíčem! 50 misek ramenu by bylo větší než Naruto.
No, ale platí to o všem...
Jinak je to dobré (zlepšení bylo patrné), ale samotná romantika povídku neutáhne. Takže by to chtělo něco dalšího.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, St, 2011-01-26 00:46 | Ninja už: 4950 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Minulý díl se mi líbil, a tohle mi přijde dokonce jako posun k lepšímu Smiling líbí se mi, jak dokážeš popsat a vystihnout situaci. A baví mě ty tvoje naschvály (Hinata se Sakurou spolu na "misi"), jen tak dál, jen tak dál... Eye-wink

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Mrs.Hyuuga-
Vložil Mrs.Hyuuga-, Út, 2011-01-25 20:47 | Ninja už: 4924 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

pěkné

OTAKUISMUS
Jejich revírem je internet.
Jejich tempo je vražedné.
Jejich nepřáteli jsou anti-otaku, Farmář hledá ženu a Ordinace v růžové zahradě.
Otaku pracují ve dne v noci.
Jejich úkolem je číst mangy a dívat se na anime.
Vyznávají OTAKUISMUS!

Obrázek uživatele Tsunade-neechan
Vložil Tsunade-neechan, Út, 2011-01-25 20:39 | Ninja už: 5335 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Super dílek. Smiling

Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Smiling Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...