manga_preview
Boruto TBV 09

A co kdyby... 01 - Dlouholetí přátelé

Zachmuřeně procházel Konohou. Pohled měl zabodnutý do země a ruce zastrčené do kapes. Mohlo mu být maximálně tak devět let. Blonďaté vlasy měl rozcuchané okolo celého obličeje.

Tvářil se smutně.

Najednou zaslechl nějaký hluk a ohlédl se tím směrem. Zastavil se.

„J-já se o-omlouvám.“
„Řekni to pořádně!“
„J-já,…“

Před ninja akademií, stáli schovaní za stromem tři chlapci. V jejich kruhu byla uvězněná nějaká tmavovlasá dívka. Klečela na zemi, obličej skloněný dolů. Plakala.

„Přestaňte!“ vyzval je Naruto tvrdě. Všichni se k němu otočili. Tři chlapci se posměšně ušklíbli.

„A ty seš jako kdo?“ optal se ho nejvyšší z nich vyzývavě.
„To je přece tamten…ten, co pořád lítá v průšvihu.“
„No jo, máš pravdu. Tamten.“

Zasmáli se.

„Já nejsem žádnej tamten!“ zakřičel Naruto vztekle, „jmenuji se Uzumaki Naruto a jednoho dne se stanu Hokagem!“

„Hahaha, to si děláš srandu?!“ smál se ten nejvyšší a zlomený v pase se opřel o svého společníka.

„Někdo jako ty se Hokagem nikdy nestane!“ poučil ho povýšeně ten třetí a vrhl se po něm. Vrazil mu pěstí do tváře. Naruto se složil k zemi. Tvář ho bolestně pálila, ale nevnímal to. Mnohem víc ho bolela ta slova. Zacloumal jím vztek.

„Já to dokážu! Jednoho dne mě budou všichni uznávat!“ zařval, vyskočil ze země a vyrazil na toho spratka. Prudce ho srazil k zemi a dal mu pěstí. Pak znovu…a znovu…a…

Jeho společníci nelenili dlouho v pozadí. Popadli Naruta v podpaží a vytáhli ho do vzduchu. Všichni tři šikanáři se na něho najednou vrhli. Jedna pěst následovala druhou. Naruto ucítil v puse krev.

„N-nechte ho! J-já jsem se přece omluvila! Prosím, DOST!“

Přestali. Pomalu se k ní otočili. Ten uprostřed se posměšně zašklebil.

„Snad to není tvůj kluk, když ho tak bráníš!?“ uculil se na Hinatu.
„N-ne, j-já jen,…“ Další její slova se ztratila v ohlušujícím výbuchu smíchu.
„Ti se k sobě teda hodí! Jeden ubožejší než ten druhej!“ smáli se a pomalu se otáčeli k odchodu.

„Stejně to už začínalo bejt nudný,“ oznámil ten nejvyšší a teatrálně si pokrčil rameny. Pak se všichni tři rozeběhli pryč. Jejich smích k nim z dálky ještě dlouho doléhal.

„H-hej…jsi v p-pořádku?“ ptala se Hinata sotva slyšitelně a opatrně se nad neznámého chlapce sklonila. Naruto nejdřív stiskl oči pevně k sobě a pak zamrkal. Překvapeně vytřeštil oči.

„AAAA!“ vykřiknul a vystřelil do vzduchu jako po ráně elektrošokem.

„P-promiň, j-já jsem tě nechtěla vyděsit,“ omlouvala se hned.
„Vyděsit? Já se nevyděsil já jen…myslel jsem, že to jsou ti tři, tak jsem se radši rychle připravil na protiútok,“ prohlásil Naruto.

„A-aha...,“ kníkla Hinata zmateně.

„A kdo vlastně jsi?“ optal se a naklonil se zvědavě blíž.
„J-já se jmenuju H-hinata,“ zakoktala.
„Já jsem Uzumaki Naruto a jednou se stanu Hokagem! To je můj sen!“
„D-děkuji ti Uzumaki Naruto, děkuji ti, že jsi mě zachránil.“

…………………………………………………………………………………………………...

O sedm let později:

Hinata zamyšleně hleděla z okna. V hlavě měla hrozný zmatek. Všechno vypadalo tak jednoduše.

Poslední dobou se jí dny slévaly do jednoho a každodenní rutina jí pokaždé absolutně vyčerpala.

Dnešek však nebyl jako ty ostatní dny. Dneska si poprvé uvědomila něco zásadního. Když nad tím teď přemýšlela,…vlastně to věděla vždycky. Jen si to nepřipouštěla. Po tolika letech strávených s ním si teprve teď uvědomila, že ho má ráda. Vlastně dokonce i víc než to.

Miluje ho. Miluje Uzumaki Naruta.

Znělo to tak jednoduše.

Závěsy se zavlnily ve větru a Hinatě přejela přes paže husí kůže. Zatřásla se a rychle okno zavřela. Chvíli si prohlížela zářící hvězdy na obloze za sklem, ale pak rychle zatáhla závěsy k sobě.

Teď nemělo cenu se tím zabývat. Pomyslela si smutně a zamířila k posteli. Bylo okolo půl třetí ráno. Hinata šla v noci spát velmi brzo, ale probudil jí sen. Tenhle se jí dřív zdál pořád dokola, ale už to bylo tak dávno, že na něj málem zapomněla.

Byl to sen o tom, jak se s Narutem poprvé seznámila. Od toho dne se spolu začali vídat mnohem častěji. Nejdřív neměla moc čas, protože byla pod stálým dohledem svého klanu, ale když začala chodit na akademii, všechno se změnilo.

Naruto byl vždycky ve třídě sám. Nikdo nechtěl sedět vedle něho, posmívali se mu, ignorovali ho,…

Když Hinatu ve třídě poprvé spatřil, hned k ní vyrazil jako ke své staré kamarádce.

„My se už známe, že jo?“ prohlásil tehdy s úsměvem na tváři.

Od té doby byli pořád spolu. Ona nikdy nebyla moc komunikativní typ a kamarády si hledala těžko. Naruto by s tímhle sice neměl problémy, ale nikdo se s ním bavit nechtěl.

Trvalo dlouho než si uvědomila proč.

Naruto jí změnil. Dřív vždycky tolik koktala a styděla se, ale přátelství s takovýmhle rošťákem jí v mnohém pomohlo.

Teď už na tom stejně nezáleží. Tolik let byli přátelé, ale ona si nikdy dřív neuvědomila, co k němu vlastně cítí. A teď už bylo pozdě.

Dneska totiž Sakura vyznala Narutovi lásku.

Poznámky: 

Tak jsem zkusila zase něco trochu jinýho. Budu ráda za všechny komentáře i kritiku. Dyštak mi řekněte jestli má smysl dávat sem ještě další díly.

Jo a jen tak mimochodem, ta první část je víceméně slovo od slova přepsaná z dílu 166 Naruto Shippuuden.

4.645835
Průměr: 4.6 (48 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, St, 2011-01-19 19:55 | Ninja už: 4949 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Tak jo, vypadá to... docela zajímavě Smiling je to i hezky napsané (těch pár malilinkatých chyb pominu) a pokud se to nezvrhne jen a pouze v nudnou romanťárnu, bude mě to i bavit. A docela by mě zajímalo, co vyvedeš se Sasukem Eye-wink... Budu se těšit na další díl.

(A mimochodem... taky jsem byla zvyklá psát s mezerama, Word mi je generoval automaticky, ale hned u první povídky tady mi to Yamatka opravila - a jsem ráda, poněvadž jsem zjistila, že to bez nich vypadá vážně líp Smiling)

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Imakki
Vložil Imakki, St, 2011-01-19 17:30 | Ninja už: 4903 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

Jestli vám ty mezery vadí můžu je zkusit trochu omezit, ale jsem na tohle psaní zvyklá a myslím ,že se v tom pak dá lépe vyznat, ale záleží na názoru Smiling.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, St, 2011-01-19 20:13 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

No problém s tím je, že každý používá a vnímá interpukci trochu jinak. Já třeba prázdnou řádku používám (a taky ji tak "čtu"), jako skok v čase nebo prostoru. Pak je jasný, že u tebe mě to mate a tedy hůře se mě to čte.
Pokud ty jako autorka to vnímáš jinak, pak se nedá nic moc dělat. Rozhodně to není chyba to takhle používat. Jen se to někomu čte hůř.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, St, 2011-01-19 17:22 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Musela jsem se zapřemýšlet, jak by asi Naruto lehce hledal kamarády, kdyby v sobě neměl Kyuubiho xD Ale to je jedno, jenom jsem se u toho docela smála xP
Zajímavý začátek, možná to dokonce budu sledovat i dál, přestože poslední dobou zase nic nečtu =D (Samozřejmě se mi tam taky nehodí ty mezery, ale to nevadí xD)

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, St, 2011-01-19 16:43 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Proč jsou tam ty volný řádky?
No nic. Když si je odmyslím tak je to docela dobrý. Začínat NaruHinu větou: "Dneska totiž Sakura vyznala Narutovi lásku." Má něco do sebe.
Jen bych doporučil do té povídky dát něco jiného než jen jejich tokání. Přeci jen s toho nechceš harlequinku.
Samotná milostní tématika je totiž podle mě na utažení dobré povídky málo. Ale ty jsi autorka.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele JiYong
Vložil JiYong, Út, 2011-01-18 23:39 | Ninja už: 5005 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

jeeej som zvedava na dalsi Laughing out loud

Obrázek uživatele Imakki
Vložil Imakki, Út, 2011-01-18 23:05 | Ninja už: 4903 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

Pani diky za komentáře. Dalsi dil bude za tyden! Smiling

Obrázek uživatele Taya-chan
Vložil Taya-chan, Út, 2011-01-18 21:49 | Ninja už: 5244 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

hmmm....otočení o 360 stupňů....Sakura vyznála lásku Narutovi??? Hmmmm tak na tohle si tedy počkám..... Libovka.....

Obrázek uživatele MaStar
Vložil MaStar, Út, 2011-01-18 21:56 | Ninja už: 5974 dní, Příspěvků: 654 | Autor je: Egocentrický bastard, Recepční v lázních


JOSEPH IS MAKING MY BODY FLY!

Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, Út, 2011-01-18 22:00 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele Lonewolf1101
Vložil Lonewolf1101 (bez ověření), Út, 2011-01-18 21:57 | Ninja už: 19836 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

XD inak sa nato reagovat neda XD

Obrázek uživatele Tsunade-neechan
Vložil Tsunade-neechan, Út, 2011-01-18 21:28 | Ninja už: 5334 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Fakt se těším na příští díl, zatím to vypadá velice zajímavě. Smiling

Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Smiling Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, Út, 2011-01-18 21:21 | Ninja už: 5245 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Je to skvělý!

Obrázek uživatele MementoMori
Vložil MementoMori, Út, 2011-01-18 20:43 | Ninja už: 4929 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Nevadí, že je to z toho dielu, vyzerá to zaujímavo! Som zvedavá, čo sa bude diať ďalej Smiling

Zoznam mojich FF

Dávajte pozor na to, čomu veríte, lebo pravda môže byť len jedna.