manga_preview
Boruto TBV 09

Trénik- pocit sbližování 5. díl

„No dneska by mně měli pustit už z nemocnice“ řekla jsem Kakashimu
„Jo to mně taky, konečně,“ řekl Kakashi a políbil mně. A měla jsem pravdu dneska mě opravdu pustili z podmínky, že nebudu dělat hlouposti. A stejnak nebudou, protože se vracím s Týmy do naší vesnice.
Cesta zpět a opět doma
„Tak půjdeme,“ řekl Kakashi
„Hai,“odpověděli jsme všichni a šlo se. Cesta ubíhala hrozně rychle a Kakashi se držel jen vedle mě. Bylo to jistější, kdyby se zase něco p*sralo. Celou dobu jsem měla strach z Itachiho, že si mně zas najde a splete si mně se sestrou.
„Moment, někdo tu je,“ oznámila Hinata a mi jsme se zastavili a Kakashi si stoupl před mnou a Kurenai za mnou. Hodlali mně chránit jen, co to půjde. Byl to opět Itachi a chtěl zas mně. Achjo on nepřestane, chová se, jak malé dítě.
„Mi vám nic neuděláme,“ řekl Itachi
„Jo a jak ti mám věřit?“ zeptal se Kakashi
„Hele Kakashi nech si to, chci jen mluvit z Anie o její sestře, jestli neví kde je?“ odpověděl Itachi
„Hm, … kdybych to věděla, tak ti to řeknu, ale já nevím, kde je,“řeknu
„Aha, tak promiň, že jsem vás rušil,“ odpoví Itachi a zmizí stejně jako jeho zbytek týmu.
„Co to s ním bylo?“ zeptal se Sasuke
„Ani se neptej. Jen zase hledá mou sestru, kterou nenajde,“ řeknu
„A co se stalo z Kery?“ zeptala se Kurenai
„Zdrhla a nikdo neví, kde je a už ji moc lidí nehledá,“odpovím a kouknu do země, i když jsem od ní nějaké čtyři metry nahoře…Tak potom pokračujeme v cestě domu. Už se hrozně moc těším a až se narodí miminko, tak to bude lepší… Jsou to ještě necelé tři měsíce k porodu. I když během cesty kůli mé únavě, tak do večera jsme doma. Já a Kakashi jdeme domů.
„Já si dám teď teplou koupel ano?“ řeknu
„Dobře, jen jdi,“ odpoví Kakashi a já zamířím do koupelny.
„Ahoj Anie,“ ozvalo se, jakmile jsem zavřela dveře
„Kery?!“ odpovím
„Jo, jsem zpět sestřičko,“ řekne Kery a já se už nezmohu na slovo a obejmu jí. Po dlouhé době svou sestru zase vidím.
„Kde ses tu vzala?“ zeptala jsem se
„Přišla jsem do vesnice před třemi dny a hledala jsem tě, Tsunade-sama mi řekla, že jsi na misi,“ odpověděla Kery
„No a Itachi je co?“ řeknu
„Itachi? Co je s ním?“ zeptá se Kery
„Co je s ním, hledá tě všude a málem mně a miminko zabil, protože si myslel, že já jsem ty,“odpovím
„Proboha, on nezapomněl a promiň,“ řekne Kery a sedne si na vanu. Nakonec jdeme spolu do kuchyně a Kakashimu představím svou sestru. Jenže jemu zjevně dost vadí a chce, aby odešla z baráku. A já se mu nedivím, mně také vadí. I když je to moje sestra, tak udělala kravinu a Itachi ji všude hledá a chce jí zabít.Kery nakonec ve vesnici zůstane, ale nesmí být s námi.
„Promiň, ale musel jsem to udělat,“ řekl Kakashi večer
„To je dobré lásko, já tě chápu a rozumím ti,“řeknu a políbím ho.
O tři měsíce později a porod
Jsou to tři měsíce, co se vrátila Kery. Co se za tu dobu stalo? Několikrát tu byl Itachi a málem rozmlátil celou vesnici jen kůli mé sestře. Všichni jsou z ní na nervy a já hlavně. Mám pár dní do porodu a nedělá mi to zjevně dobře. Kakashi zakázal se vůbec k nám přibližovat, jinak jí zabije. Má o nás hrozný strach a já se mu nedivím, mám hlavně totiž pár dní, před porodem, tak jsem nejistá a hlavně jsou plané poplachy. Ale Tsunade-sama mi pomáhá jen, co to jde a prej bude i při porodu.
„Kakashi?“ řeknu v noci, ale moje láska spí. Cítím hrozné bolesti a pak i cítím vodu. Dojde mi, že je tu porod a praskla mi plodová voda.
„Kakashi!“ zařvu, protože už se to nedá snést
„Anie, co se děje?“ řekne Kakashi
„Je to tady a teď na sto procent,“ odpovím. Kakashi začne vyšilovat a na vyšilování jsem tu hlavně já. Tak se rychle zklidní a odnese mně do nemocnice. S tím mně docela překvapil, ale snaží se. Tsunade-sama dorazí chvíli po nás.
„Neboj,“ řekne Tsunade
„Já se nebojím, ale já mám dost velký strach, že to nezvládnu,“ řeknu
„Ale zvládneš, jen dále pokračuj v tom, co jsi začala. Jde ti to velmi dobře,“ odpoví Tsunade
„Dobře,“ odpovím a odvezou mně na pokoj. Kakashi je celou dobu semnou a pak příjde i Sakura, Sasuke a Naruto. Naruto má zase plno elánu a humorných vtípků. Jenže mně to zjevně nepomáhá.
„Naruto buď prosím zticha,“ poznamená Sakura
„No dobře, já chci jen, aby Anie měla dobrou náladu,“odpoví Naruto
„Děkuju Naruto, ale tohle mi fakt nepomáhá,“ řeknu a Naruto jen kývne.
„Tak Ania půjde na porodní sál,“ řekne Tsunade
„Držíme vám palce,“ řeknou všichni. Tak když jsme na sále, tak porod je pro mě fakt utrpení. Malá mi dává hrozně zabrat. Bolest ani nebudu popisovat, je příšerná, ale já myslím jen na malou a snažím se. Tsunade mi při tom hrozně moc pomáhá a za necelou hodinu malá byla světě. Dala jsem jí jméno Kery po mé sestře. Byla naprosto nádherná a očíčka a vlásky měla po Kakashim.
„Ahoj,“ řeknou všichni, když jsme na pokoji už.
„Ahoj. Tak co jak vám je?“ zeptá se Sasuke
„Jo, pohodička, akorát trochu únava,“ odpovím a Kakashi příjde ke mně a předevšema mně políbí. Pak se podívá na malou Kery.
„Je nádherná a úžasná,“ řekne Kakashi a vezme si Kery do náruče. Kery se ho chytila za prst a usnula. Líbil se jí, no aby ne. Je to přece její táta, ne? Potom přišla Tsunade a všechny kromě Kakashiho vyhnala… Mám být v klidu a ne mít okolo sebe tolik lidí.
„Tsunade-sama kdy byste je tak pustila domů?“ zeptal se Kakashi
„No, když to půjde dobře, tak za tři dny je máte na krku doma,“řekla Tsunade a zasmála se
„Dobře, děkuji,“odpověděl Kakashi a podíval se na Kery. Spokojeně spinkala a nic jí nechybělo. Tak jí dal do postýlky a nechal jí spinkat. Dny ubíhali jako voda a náš stav se lepšil a lepšil, čím dál více. Ty tři dny utekly jako voda a mi jsme byly doma. Kery měla krásný oranžo-červený pokojíček a krásně vybavený. Kakashi říkal, že mu to dalo dost zabrat a hlavně malování…(Poznám. Autorky: Vážně jsem nevěděla jak to napsat a hlavně aby se to tam hodilo)
„Dobré ráno,“ řekla jsem
„Dobré ráno, moje holky,“ odpověděl Kakashi
„Chtěl bych se tě na něco zeptat, Aniao?“ zeptal se Kakashi po snídani.
„Ano, povídej,“ odpověděla jsem
„Anio chceš…“ řekne Kakashi

Poznámky: 

čte to vůbec někdo ????

4.5
Průměr: 4.5 (2 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nanami Haruko
Vložil Nanami Haruko, St, 2014-08-13 23:40 | Ninja už: 3601 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Recepční v lázních

jo čte, takže to koukej dopsát jasný? Laughing out loud