manga_preview
Boruto TBV 13

Ticho

Bylo ticho. Ničivé, tíživé, zlověstné a hlavně prázdné. Chlapec stál uprostřed tohoto ticha a slza mu stékala po jeho narůžovělých tvářích. Vlasy, obvykle ježaté, měl zplihlé a promáčené. Pramínky se mu lepily na obličej a zakrývaly jeho čelenku. Jinou svíral ve své ruce. Přes zaslzené oči nic neviděl, ale přesto zíral na tu čelenku. Pár slz skáplo na znak. Chlapec ji sevřel v ruce a zaklonil hlavu.
„Proč?“
Jeho šaty byly špinavé. Špinavé od všedních věcí, hlíny, prachu, ale také od krve. Měl ji nejen na šatech, ale i na rukou, krku a obličeji. Jeho vždy jasné a zářivé oči plné optimismu byly bez života smáčené slanou vodou smutku.
Stál přímo nad mrtvým tělem. Bylo zohyzděné, zkroucené, špinavé a sálala z něho bolest. Každý, kdo by to tělo v tu chvíli spatřil, by se té vidiny už nikdy nezbavil.
Blonďatý chlapec se sehnul a své ruce zasunul pod krk a kolena ležícího těla. Zvedl ho v náruči a nesl ho tím tichem daleko od všeho. Neslo se mu těžce a špatně. Končetiny vlály a chlapci docházely síly. Jako by to tělo nechtělo být odneseno. Blonďákovi se podlomily nohy a klekl k zemi.
„Ach Sasuke,“ šeptl do onoho ticha a skápla mu další várka slz.
„Kdybych to mohl vrátit zpět. Kdybych to byl nikdy neudělal!“ Rozkřikl se smutkem vysílený chlapec.
„Ale můžeš si za to sám! Slyšíš Sasuke?! Sám!“ Řval na celé kolo.
„Kdybys nebyl takový hlupák! Takový pošetilec! Ach kdybych k tobě nebyl nikdy tak připoutaný!“ Plakal chlapec a objímal tělo.
„Měl jsi zabít ty mě,“ šeptl mrtvému tělu do ucha a pokropil ho dalšími slzami.
Hodnou chvíli klečel a v náručí svíral mrtvolu. Čelenku zahodil daleko od nich.
„Už dlouho nepatříš mezi nás Sasuke,“

Zlověstné ticho stále trvalo. Bylo to ticho v chlapcově hlavě. Měl tam prázdno a bál se pomyslet na jedinou věc. Teď tady byl jen on a jeho mrtvý kamarád.
„Musím něco udělat,“ řekl unaveně a znovu se postavil s tělem v náručí. Tělo bylo měkké, nestabilní a těžké. Pro Naruta to bylo velmi těžké břímě a nechybělo málo k tomu, aby se zhroutil.
„Musím tě odnést, nemůžeš tady zůstat,“ šeptal si.
„Jsi můj kamarád a já tě uložím do postele. Neboj se Sasuke, všechno bude zase v pořádku, osprchuješ se, vyspíš se a najíš a budeme spolu zase soupeřit.“
Slova z chlapcových úst vycházela, ale v jeho hlavě bylo stále tíživé ticho. Položil Sasukeho tělo na kámen a zaházel ho listím.
„Neboj Sasuke, všechno bude jako dřív,“

Z nebe padaly kapky deště a smívaly krev z Narutových tváří. Oči byly dávno suché a chlapec klečel před kamenem. Pod listím bylo schované tělo Sasukeho a Naruto svíral jeho čelenku.
V tom listí viděl vykreslený celý jejich zápas. Měl namále a všechno mohlo dopadnout jinak, jenže to dopadlo tak jak dopadlo a Naruto to neunesl. Zíral na listí a snažil si vymyslet jiný boj. Měnil opačně postavy, přidával a ubíral síly.

Naruto tam seděl dlouhou dobu, nikdo neví jak dlouhou. Mohl to být měsíc, či dva. Hleděl na listí, svíral čelenku a v hlavě měl stále ono mrtvolné ticho.
„Vždycky jsem věděl, že jsem silnější,“ usmál se blonďák a postavil se.
„Říkal jsem ti to, Naruto, ale neposlouchal si mě,“ usmíval se a postavil se na nohy.
„Teď si umřel a je to tvoje chyba, já mám teď důležitější věci na práci než nad tebou truchlit.“
Blonďák pomalu odcházel od mrtvého těla.
„Musím se pomstít za svůj klan a ty o tom nemůžeš nic vědět, protože ty jsi Naruto, nikdy nikoho neměl, ale já ano a všechny jsem ztratil, víš jaké to je?“

Deštěm kráčel blonďatý chlapec jménem Uzumaki Naruto, ale duší už byl někým jiným.

4.875
Průměr: 4.9 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Konan Namikaze
Vložil Konan Namikaze, Ne, 2012-12-23 15:33 | Ninja už: 4741 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

moc hezké,zvlášť ta poslední věta

Konan Namikaze podpis

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2010-08-19 15:25 | Ninja už: 6060 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Svým návratem jsi mi vážně udělala radost.
Ten konec je výborný. Nejlépe to vystihla Akumakirei.
Stal se jím... Výborná povídka.

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Čt, 2010-08-19 15:22 | Ninja už: 5342 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Poslední věta se mi zaryla do paměti. A ticho v jeho hlavě mě dostalo. Naruto je skvělý, když se zblázní... a tady až dvojnásobně. Čekala jsem jiný konec... a tohle mě dokonale překvapilo a zarazilo... přesto jistým způsobem pobavilo. Krásně šílená povídka, kéž by jich bylo víc.

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Dyrim 少し雌
Vložil Dyrim 少し雌, St, 2010-08-18 00:16 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 333 | Autor je: Prostý občan

Až tak jo... Ale proč ne. Smrt umí velmi dobře zpřeházet priority. Možná až příliš. Eye-wink

Jsem jen prach ve větru... Moje existence je bez významu... Zmizím na věčnost... A přesto... Možná si jednou někdo vzpomene... Doufám... Nevěřím... Zůstávám... Jsem jen prach... Prach ve větru... Vítr mi dal křídla... Nemám víc co si přát... Doufám... Nevěřím... Jsem jen člověk... I kdybych chtěla víc... Nesmířím se tím... Protože jsem jen člověk... A člověk je prach ve větru...

Obrázek uživatele Toren123
Vložil Toren123, Út, 2010-08-17 23:26 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím ... Krásné ale smutné v jednom ... prostě D-O-K-O-N-A-L-É! Narutova změna a jeho myšlenky jsi popsala prostě úchvatně ... tvé povídky jsou nejlepší právě díky tomu, že do nich dáváš srdce a jou tak emotivní Smiling Krása ... těším se na další ...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2010-08-17 22:48 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tu už jeden letí, čo nestíhal Smiling
Teda, Hayi, som naozaj rada, že si sa vrátila, lebo aj ty si jedna z mála, vďaka ktorým mám pocit, že sa stále oplatí čítať Smiling
Výborná poviedka. Ten záver ma úplne dostal. Musela som ho prečítať dva razy, aby som si bola istá, či som ho dobre pochopila. Tá zmena... uch, moc sa mi to páčilo Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2010-08-17 22:22 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 2349 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

"Tělo bylo měkké, nestabilní a těžké." Až jsem se při tomhle popisu otřásla, není to příjemný pocit... Celá ta atmosféra je taková šedá, černošedá, těžká a strašně smutná. Snažila jsem se tu povídku hodně vnímat, četla jsem ji asi dvakrát nebo třikrát a... Je těžký napsat líbí se mi k takovému tématu. I když je tak smutný...
Je to šílený. To, jak se Naruto uvnitř změnil (nebo aspoň doufám, že jsem to správně pochopila), to, jak všechno vzal na sebe, jak si to v hlavě pomotal... To, jak se stal Jím.
Tak jen... ticho tomu.
Mrzí mě, že tu není víc čtenářů...

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...