Romeo, Julie a Konoha aneb trocha klasiky 017
Ibiki Morino četl úvodní prolog a opona pomalu stoupala nahoru, všichni netrpělivě očekávali, až hra začne a na scéně se objeví naši mladí talentovaní herci. Na scénu vstoupili Izumo a Koketsu jako Samson a Řehoř, sluhové rodiny Kapuletů a vedli družný rozhovor, načež potkávají spřízněnce rodů Monteků a má dojit k souboji. Tsunade velmi prožívala každé slovo, které vyšlo z jejich úst napatě očekávala souboj. Když tu najednou se ozvala hlasité zarachocení a papírová kulisa Veronského kostela se najednou převrátila. Na jeviště se přikutálel Lee, který jí zezadu omylem strhl. V sále se ozval burácivý smích a přítomní na jevišti měli také dost práce s tím, aby se také nezačali smát. Tsunade jen zaťala nehty do dlaní a snažila se uklidnit. Když salva smíchu přešla, mohla vážná hra opět pokračovat. Už to vypadalo, že pokračování bude bez problémů, dokonce i Kankurou si odpustil jakékoliv své zvukové projevy, které padali vždy při společné Shikamarově scéně s Temari. Tsunade už si také oddechla, že ta malá katastrofa na začátku zase tak moc nenarušila představení.
Vše pokračovala až do třetího obrazu, kde měla přijít scéna s Narutem jako mnichem Lorenzem. Naruto zahálený v kápi vešel na scénu a odříkával svůj dlouhý monolog při sbírání bylinek až do okamžiku kdy na scénu vešel Shikamaru a pozdravil ho. V tom okamžiku se na něj Naruto otočil a sundal si kápi, jenže když to udělal, vše divákům včetně Shikamara trochu zatrnulo, protože jeho obličej byl pokryt rtěnkou a všichni si dokázali spočítat, co asi dělal, než vstoupil na scénu.
„Až to skončí, tak ho zabiji,“ opakovala si Tsunade pro sebe.
Trochu zaskočený Shikamaru se už vzpamatoval a začal na Naruta ukazovat, aby si utřel obličej, jenže Naruto tyhle posunky nějak nechápat a syknul na něj.
„Co to na mě ukazuješ?“
„Ty blbe, máš na hubě rtěnku,“ procedil skrze zuby Shikamaru.
Po tomto zjištění, si Naruto přejel rukou po tváři a na celý sál pronesl: „Takto to vypadá, když se šetří na líčidlech.“ A v celý sál se dal opět do velikého smíchu, jediný kdo se nesmál, byla Tsunade, která v ruce svírala další saké, které na uklidnění vypila. Jenže po této kratší etudě se rtěnkou se vše uklidnilo a vypadalo to, že už se všichni rozhodli brát konečně tohle představení vážně. Dokonce i Naruto při další scéně nedělal problémy a vypadalo to, že hra nakonec přejde ke zdárnému konci, a proto Tsunade každé úspěšné dějství zapila a pomalu se těšila na svůj trumf v podobě Kakashi.
Hra dospěla až tomuto momentu, kdy se smutný Shikamaru jako Romeo právě dozvěděl o smrti své milované a rozhodl pro konečné řešení, kterým mělo být získání jedu od lékárníka, kterého hrál právě zmíněný Kakashi, který ani při této příležitosti neodložil svou masku. Všechny zkoušky se projevoval jako způsobilý herec, jenže když se zjevil na jevišti, ozvalo se v hledišti od přítomných dam jen obdivné „ach“ a to mu samozřejmě neuniklo, proto se otočil směrem k divákům a nedopustil si několik grimas a vyzývavých mrknutí. Po tomto jeho činu Tsunade zatnula levou pěst, protože tohle přece ve scénáři nebylo a druhou rukou popadla další lahvičku, po níž už bylo téměř jisté, že všechny další události už jí asi nijak nevzruší. Během toho se děj pomalu přesunul až oné dramatické scéně, kdy Romeo stojí nad tělem Julie a je odhodlán ukončit svůj život jedem.
Když tu najednou se na scéně objevil Naruto na koloběžce, rychlým pohybem projel kolem Shikamara a vzal mu lahvičku a pronesl:
„Nejsem mnich Lorenzo, ale Uzumaki Naruto, to si všichni pamatujte a jako vždy jsem přišel zachránit situaci.“
Shikamaru jen nevěřícně zíral a Tsunade se těžkopádně zvedala ze židle, jenže to už se všichni v sále začali smát, proto dosedla a dopila své saké. Jenže to už Naruto začal ukazovat náznakově Shikamarovi, aby Temari políbil. Ten se podíval po sále, po všech lidech a nakonec padl jeho pohled na Kankuru, který stál v zákulisí a nespouštěl z něj oči, proto nasucho polknul a jemně Temari políbil, scéna jako vystřižená z pohádky o Šípkové Růžence. Po tomto už sál naprosto hřměl, jak všichni tleskali a Tsunade do sebe klopila dalšího panáka.
Po polibku Temari otevřela oči a začala se pomalu zvedat, pak chytila Shikamara za ruku a společně se uklonili. Po děkovačce hlavním hrdinům se na podium dostavili i další herci dnešního večera.
Děkovačky nebraly konce a Tsunade nepřestávala kroutit hlavou. Konoha byla představením nadšená a ani nikomu z diváků ani trochu nevadilo to, že se konec této slavné tragédie Romeo a Julie proměnil ve scénu jak vystřiženou z Hollywodského béčkového slaďáku. Později v zákulisí stále čekal Shikamaru smrt z Kankurových rukou za ten polibek Temari
„Jsi mrtvý,“ ucítil najednou ruce na svém krku, ale hned na to uslyšel smích a Kankurou pokračoval, „to jsem Tě ale vyděsil.“
„To máš pravdu,“ oddechl si Shikamaru, jelikož toto nečekal.
„Udělal si jen to, co obecenstvo žádalo,“ poplácal ho po rameni.
Když tu najednou do místnosti vtrhl Naruto a zakřičel: „všichni už vypadli, může začít afterparty.“
Proto se všichni přesunuli k připraveným stolům, kde už na ně čekala poněkud rozvláčněná Tsunade.
Představení už „zdárně“ proběhlo, jenže to znamená, že se Temari a Shikamaru budou muset v dohledné době asi rozloučit, jak se s touto okolností vyrovnají, to zůstává zatím nezodpovězenou otázkou.
Mno mě se zdálo že tenhle díl byl slabší než nějaké ostatní, ale taky byl super
Omnis vita supplicium est
Mors principium est
bomba! jak jinak taky že? xD supa xD
Ou x) Tohle byl zabiják!! Já myslela, že umřu smíchy ten Naruto...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.