manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a Sasuke: Jejich cesta k vrcholu! 13. část - První den mise

Vyrazili do Písečné vesnice. Po chvíli přiběhl Naruto ke Kakashimu:
Kakashi-senseii, je možné, abysme na této misi narazili na nějaké pořádné nepřátele?"
,,Na pořádné asi ne, ale nějací bandité by se tady mohli objevit, takže buď ve střehu." Naruto jenom přikývl a odběhl blíž k Sasukemu. Dal se s ním do řeči. No, spíš mluvil jen on. Sasuke ho ani moc nevnímal. Sakura odposlechla rozhovor Naruta s Kakashim. Ona osobně nechtěla, aby je někdo přepadl.

Naruto si začal víc všímat toho vozu. Táhli ho dva hnědí koně. Zadíval se i na vůz, ve kterém jel ten obchodník. Zamyslel se:
,,Proč se mi vlastně taky nasvezeme v tom voze. Jeden z nás by v něm měl jet, aby ho mohl lépe ochránit. Co takhle já?" Takhle Naruto uvažoval pěknou chvilku. Podíval se znovu na ten vůz. Už tam ani tak moc jet nechtěl, protože ten chlap se pořád šťoural v nose a popíjel alkohol. 3li ještě chvíli, ale pak se zastavili na jedné louce.
,,Tady si chvíli odpočineme." zavelel Kakashi. Všichni si sedli na trávu a odpočívali. Naruto si snědl jeden instatní rámen. Kakashi uslyšel nějaký šramot od okolních stromů:
,,Počkejte tady chvíli, jdu se podívat do okolí."

Ostatní čekali tam. Někdo na ně zničeho nic vyskočil s kunaiem v ruce. Sasuke hned pohotově zakročil a vykryl jeho útok. Sakura se lekla, ale vstala, a běžela k tomu obchodníkovi, kterého měli chránit. Jen Naruto stuhl. Tohle byla jeho první akce. Koukal jenom tak před sebe. Nakonec se ale vzpamatoval. Všiml si jednoho, který mířil rovnou na Sakuru k vozu. Rychle vytáhl shurikeny a hodil. Ale netrefil se. Jenom trochu ho trefil do ramena a udělal mu tam docela velký šrám. Tak vytáhl kunai a ještě jeden shuriken. S tím shurikenem hodil, tentokrát úplně mimo. Tak se rozběhl proti němu s kunaiem. Až byl v dostatečné blískosti, tak začal házet kunaie. Hodil jich pět, a z toho se třikrát trefil rovnou do břicha. Ten útočník spadl na zem.

Sasuke ještě pořád odrážel jeho útoky. Začal skládat pečetě:
,,Katon: Housenka no jutsu!" Až oheň zmizel, útočník ležel na zemi.

,,Děkuji vám! Mnohokrát vám děkuji!" děkoval pořád ten obchodník.
,,Nemáte zač, to patří k naší práci." dělal machra Naruto.

Kakashi se právě vracel z obchůzky:
,,Tak jo můžeme jít, nikoho jsem nena..." zarazil se, když uviděl ty dva na zemi.
,,To vy tři jste je porazili?" ptal se nedůvěřivě. Všichni přikývli. Kakashi se zadíval tázavě na obchodníka. Ten taky přikývl.
,,No dobře. Tak dobrá práce. Ale teď už půjdeme."

A vyrazili na cestu. Šli přibližně ještě tři hodiny a potom se utábořili na jedné louce. Postavili stany a rozdělali oheň. Ještě si chvíli povídali. Šli spát. Kakashi zůstal na hlídce. Řekl Sasukemu, že ho pak zbudí, a bude hlídat on. Ten ať pak vzbudí Naruta...

Poznámky: 

Uf.. Dalo mi to celkem práci. Laughing out loud

4.75
Průměr: 4.8 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Út, 2010-05-11 15:08 | Ninja už: 5192 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Mohlo to být delší. Ale mně se to líbí. Teším se dál Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, Út, 2010-05-11 16:36 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Neměla jsem moc času... A hlavně nápady! Laughing out loud
Příště to bude určitě lepší.