manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a Sasuke: Jejich cesta k vrcholu! 12. část - Jde se na misi!

Naruto ještě celou dobu před spaním přemýšlel, jaké to bude skvělé, až začnou plnit mise. Usnul až kolem půlnoci. Vzbudil se asi kolem sedmé hodiny. Vyskočil z postele a podíval se na hodiny, aby viděl jestli nezaspal:
,,Proč musím mít zrovna já dnes hodinu zpoždění?!" křičel a rychle se začal oblíkat. Snědl rychle jeden instantní rámen a běžel na cvičiště číslo 14.

Doběhl tam asi deset minut poté, co vyběhl z domu. Sasuke tam v pohodě seděl a zase si ničeho nevšímal. Ale Sakura už se k Narutovi řítila obrovskou rychlostí, napřáhla se a dala pěstí Narutovi do brady. Ten letěl přes celé cvičiště, až narazil do stromu.
,,A to bylo za co?"
,,Abys už příště nechodil pozdě!"
,,A to uděláš i Kakashimu, až příjde?" vstoupil do rozhovoru Sasuke.
,,Ale Sasuke..."
,,No vidíš, tak proč to děláš Narutovi?!"
,,Ale já....."
,,Já kecám, můžeš to klidně Narutovi udělat znovu." usmál se Sasuke.

Čekali tam. Asi po hodině se tam objevil Kakashi:
,,Promiňte, že jsem se dnes zpozdil."
,,Dnes?! Neměl jste říct zase?!" vykřikli na něj všichni.
,,No dobře, fajn..."
,,Máme nějakou super misi?" vykřikl Naruto.
,,Jo, máme nějakou tu misi." usmál se Kakashi a hodil jim papírky s textem:
Zadání mise: Najím kočku jménem Tiffany a dopravit ji bezpečně domů.
,,To je všecno?! To je tak lehké?!" rozkřikl se Naruto.
,,Naruto, asi jsi zapoměl, že jsi jen gennin." napomenul ho Kakashi.
,,Já vím, ale když tohle bych zvládl i na akademii."

Kakashi ho po chvíli uklidnil, a tak se pustili do hledání té kočky. Trvalo jim asi dvě hodiny než ji našli a chytili. Potom ji odnesli k jedné paní, které se ta kočka stratila. Nakonec se rozešli a Kakashi šel k Tsunade podat ji hlášení o tom, že misi splnili úplně bez problémů.

Naruto přišel domů. Byl celkem naštvaný, že plnili tak strašně snadnou misi.
Ještě ani nebyl oběd, tak se loudal k Ichiraku. Přišel tam asi po půl hodině. Sedl si na židli před pult.
,,Ahoj Naruto, co jsi dáš?" zeptala se Ayame.
,,Ahoj, no dal bych si extra-velký-miso-rámen. Dostal jsem dost lehkou misi, tak bych se potřeboval najíst, abych zítra mohl dělat něco lepšího."
Ayame na chvíli odešla a pak se vrátila i s rámenem. Naruto hned začal jíst. Objednal si pak ještě pár misek rámenu, zaplatil a loudal se domů. Měl ještě v kapsy nějaké kunaie a shurikeny, tak šel k lesu trénovat. Šel domů až v šest hodin večer. Přišel domů o půl sedmé. Nevěděl co má dělat. Skočil do postele, ale asi po deseti minutách usnul.

Ráno ho vzbudilo slunce, protože nechal otevřené okno. Myslel jsi, že Kakashi stejně dnes přijde pozdě, tak se převlekl a přišel tam až v sedm. Kakashi tam přišel kolem půl osmé:
,,Takže, dnes nám dá osobně misi Hokage. Takže vyrazíme k ní do kanceláře." Šli. Přišli k Tsunade do kanceláře. Kakashi zaklepal.
,,Dále!" ozvalo se zevnitř.
Vešli dovnitř.
,,My jsme teda tady pro tu misi." ohlásil Kakashi. Tsunade se zadívala do papírů:
,,Ano, mám tady pro vás dvě, můžete si vybrat, kterou dnes splníte. První možnost je, že budete venčit psy. A ta druhá, že budete trhat plevel na zahradách."
,,Tak teame, co chcete dnes dělat?" zeptal se Kakashi.
,,Ani jedno! Já chci dělat něco pořád..." rozkřikl se Naruto, ale ani to nestihl doříct, protože ho Sakura praštila pěstí. Naruto se uklidnil.
,,Tak vám teda dám misi typu C. Musíte doprovodit jednoho obchodníka s jeho vozy do Písečné vesnice. Budete ho chránit před napadením nějakých banditů. Půjdete dnes ve dvě hodiny odpoledne. Sraz je u hlavní brány."

Team sedm teda odešel. Rozešli se domů, aby si nachystali vše potřebné. Naruto se naobědval a nachystal věci. Vzal si do batohu taky pět instatních rámenů. Vzal si batoh a šel k hlavní bráně. I Kakashi přišel celkem včas. Jen o deset minut později. Vyrazili teda i s tím obchodníkem do Větrné země a do Písečné vesnice...

Poznámky: 

Tak doufám, že se vám to líbilo. I na škole v přírodě jsem trochu vymýšlela. Laughing out loud

5
Průměr: 5 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Ne, 2010-05-09 11:55 | Ninja už: 5192 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Jistě že se nám to líbilo. Teším se dál Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)