Trosečníci, Odměna za Soutěž v Líbání 11
VE VILE
„Naruto!“ Zařvala Tsunade poněkud popuzeně na blonďáka. Nebyli zpět ani deset minut a on už v ruce svíral své milované jídlo.
„Ale, no tak, ba-“ Zaprosil, nasadil nejdojemnější psí oči, jakých byl schopen. Odpovědí mu byl otrávený pohled a prst ukazující ke stolu v kuchyni. Všichni se tedy pohodlně (no dobře, v rámci možností) usadili na nějakou z židliček. Tsunade si zabrala místo v čele stolu, Jiraiya se zatím vydal k lince připravit brzkou večeři (nezdálo se to, ale prvním úkolem strávili přes půl dne).
„Shikamaru, prosím,“ kývla Hokage na klimbajícího Naru, ten poslušně vstal (potom, co mu Temi něco s jiskřičkami v očích pošeptala do ouška) a vydal se k ovládání tabule na stěně.
Na tabuli opět naskočily všechny čtyři kolonky, pro každý pár jedna. Text na řádku označeném jedničkou se změnil z černé na zelenou, zmizel datum a čas, kdy se úkol konal, místo toho se zde objevilo velké písmeno ´B´ (jak si domysleli, toto písmeno znamenalo ´Body´).
Tsunade se ujala slova.
„Takže, první úkol je za námi, a musím přiznat, že to mohlo být lepší, o hodně lepší,“ všechny přejela vyčítavým pohledem, „nicméně, pravdou je, že jste to zvládli, přesto vám ještě gratulovat nebudu.“ Dodala. Ostatní se na ní zmateně podívali, byla najednou tak zvláštně vážná…
„Ale – Tsunade-sama, co Orochimaru?“ Vyhrkla najednou Tenten, slova opustila její ústa dřív, než tomu stihla zabránit.
„Ach, ano, Orochimaru,“ pročistila si hrdlo, „toho podle všeho vyhodit nemůžu. Zaplatila jsem mu předem,“ dostala tik do oka, „takže ho tu budeme muset nechat, ale zaručuji vám, že Glórii ani nikoho z jeho rodiny už nepotkáte,“ zahučela.
Všichni přítomní si oddechli, pak se ale místností neslo sborové zakručení v žaludku. Ovšem, hlad měli všichni kromě Naruta, který právě s andílkovským výrazem dopapal svůj rámen. Šéfkuchař Jiraiya před každého položil chleby se salámem a-…
„Co to je?!“ Vykřikl Neji potom, co s odporem spolknul první sousto.
„Žabí stehýnka,“ usmál se kuchtík. Po těchto slovech Sasuke zavřel pusu a chleba s bouchnutím položil zpět na stůl.
Sakura se na něj soucitně podívala, trochu neohrabaně rozdělala krajíce chleba od sebe a vyhodila všechno, co by jen vzdáleně mohlo připomínat žábu. Nakonec mu chlebík s mírným úsměvem vrátila pouze se šunkou a plátkem okurky. Jiraiya se po nich uraženě podíval.
„Ehm,“ odkašlala si Tsunade, zraky všech přítomných teď směřovaly na ní. „Předpokládám, že alespoň někoho bude zajímat, jak jste dopadli, že?“ Koukla na ně se zvednutým obočím.
„A-“ chtěla Hinata odpovědět, přitom se ale udusila kouskem večeře, který vdechla. Naruto jí ihned jemně bouchnul po zádech.
„Takže,“ postavila se, do ruky si vzala jakýsi fix, kterým plánovala ovládat tabuli. Špičkou fixu ťukla na záhlaví kolonky Shikamara a Temari. Za ´B´ se objevil čas ´07:24´, za tím naskočilo ´rovná se´.
„Vy dva jste šli první,“ obrátila se na ně Godaime, „váš čas už všichni známe. A teď,“ ťukla na kolonku podruhé, čas i rovnítko zmizelo, bylo nahrazeno velkou ´trojkou´. Temari nervózně polkla. V koutku duše byla ale ráda, že nebyli ´úplně poslední´.
„Můžete si blahopřát, získali jste první místo, nejlepší čas vám zaručil nejvyšší počet bodů, tedy tři. Ode mě s Jiraiyou,“ klikla do třetice, „získáváte ještě o bod navíc, za Temariin vtipný výraz při pitvání žabky,“ zakřenila se poprvé za dobu, co jsou ve vile. Ne, nikdo nepochopil, co jí na tom výrazu připadalo vtipného. Trojku nahradila čtyřka.
Shika s Temi zapomněli dýchat, s otevřenou pusou zírali střídavě na tabuli a na Hokage. Shikamaru se probral jako první.
„No vidíš,“ mrknul na blondýnku po jeho pravici. Ta mu padla do náruče (ptáčci zpívali, západ slunce dojatě zčervenal, moře omílalo břehy a z povzdálí hrály housle…).
„Gratuluju,“ usmála se na ně Hinata, když se uklidnili.
„Kohopak tu máme dále…“ Přemýšlela nahlas, fixem přejížděla centimetr od tabule. „Jistě, Neji a Tenten,“ hvízdla. Kdo by to nečekal, když měla zrak celou dobu zabodnutý na jejich jménech.
Neji jí poprvé za celou dobu začal doopravdy věnovat pozornost.
„Vy dva jste byli první, kteří ze všech tří párů dokončili úkol.“ Klikla na jejich tabulku. Naskočil čas ´08:11´. Tsunade se špičkou fixu opět dotkla záhlaví jejich kolonky, čas zmizel a nahradilo jej číslo ´dva´. „Máte tedy druhé nejvyšší bodové ohodnocení. Sledovali jsme vás kamerami, a za styl, jakým jste zvládli najít klíček a poradili si s Orochimarovými potomky,“ opět se dotkla tabule, „máte ode mě a kolegy další bod.“ Dvojku nahradila trojka.
Tenten nadšeně vypískla a lehce praštila Nejiho do ramene.
„Auč…“ Zaskuhral, ale nadále se usmíval.
„No a teď… Tady už se nám to trochu komplikuje. Dobře, dobře… Nejdřív Naruto a Hinata,“ přikývla pro sebe a přemístila se k jejich tabulce. „Vy jste se hodně zdrželi v bazénu, víme ale, že to nebylo vaší vinou. Také jste pomohli těmhle dvěma,“ kývla směrem k Sakuře a Sasukemu, „a Hinatina práce na žabce byla na jedničku. Proto jsme se rozhodli i přes váš čas,“ špičkou fixu se dotkla tabulky, objevilo se ´13:02´, „vám udělit stejný počet bodů, jako Nejimu a Tenten.“ Čas nahradily tři body.
Hinata zčervenala, když jí Naru nahlas pochválil, objal kolem ramen a přitiskl si ji k sobě.
„Eh,“ povzdechla si Tsu, rychle šáhla po lahvi s vodou, trochu jí vyschlo v krku, „a pak nám už zbývá jen nejproblematičtější pár, hm,“ počkala, než odezní mírné pobavení, které svou poslední větou mezi ostatními vyvolala.
Sakura si unaveně položila hlavu na Sasukeho rameno, vypadalo to, jako by se přemáhala, aby neusnula.
„Když jsme přemýšleli, jak váš dnešní úkol zhodnotit, snažili jsme se vám plusy najít úplně na všem.“ Začal Jiraiya. „Například jsem podotýkal, jak už je Sakura-“ rukama naznačil ženské křivky. Ze strany Tsunade mu přiletěla facka, po které se mu hlava otočila o sto osmdesát stupňů, ze strany Sasukeho vražedný pohled doprovázený Sharinganem, po němž mu naskočila husí kůže.
„Omluvte ho, asi mu tam pod vodou z nedostatku kyslíku odumřely některé mozkové buňky,“ procedila mezi zuby Hokage.
„To nebude tím, mě se zdá naprosto v pořádku,“ zavrtěl zamyšleně hlavou Naruto.
„Šmarjá, to je jedno,“ dala si Tsu jeden pramen vlasů za oko a otočila se zpět k tabuli. Chvilku něco kouzlila, následně se u kolonky posledního páru objevil čas ´16:20´. „Ten čas je vážně děsivý,“ pronesla poté, co se otočila zpět k nim, „ale všichni víme, co za tím stálo. Navíc místo Sakury musel druhou část úkolu plnit tady Sasuke, což nebylo moc moudré rozhodnutí,“ pousmála se při pohledu na jeho zalepený palec. „Přes to všechno, co se událo, přihlédli jsme taky k tomu, že jste úkol nakonec úspěšně dokončili. Navíc, kdyby se do toho nepřipletla Orochimarova hádka s Itachim,“ její obličej se změnil v škleb, nechala nedokončenou větu viset ve vzduchu. Děs. Poté, co Itachi odmítl jít za kmotra, byla ona donucena stát se těm novorozeňatům kmotrou.
Jiraiya, stále se držící za nateklou tvář, se na ni vyděšeně podíval. Vypadala, jako by měla každou chvílí začít vrhat blesky.
„No, nebudeme to protahovat, že,“ poslepu se opět fixem dotkla jejich kolonky. Naskočila velká ´dvojka´. „Víme, že za normálních okolností byste to asi zvládli rychleji, ale pravidla jsou pravidla. Byli jste sice poslední, ale bez bodů vás nenecháme. Tyhle dva body jsou taková naše ´pozornost´.“ Mrkla, odložila fix na poličku a zatahala Zvrhlíka za rukáv.
„A poslední věc,“ otočila se na ně ještě spěšně, „jak jsme vám řekli už na začátku úkolu… Náš čas byl nejrychlejší, všechny ceny propadají nám,“ pronesla smrtelně vážně, v duchu už přemítala, co si za ty peníze pořídí.
„Uf,“ oddechl si Ero-sennin, „tak, naše práce zde pro dnešek končí. Vám doporučujeme se pořádně vyspat, zítra brzy ráno si pro vás někdo příjde a oznámí vám, co vás čeká v příštím… Málem bych zapomněl!“ Poškrabal se na hlavě. Ťukl na tabuli, druhý řádek všech tabulek zaplnil nový text: ´Druhý úkol: Let Historií´, časový údaj chyběl. Trosečníci zbledli.
„Jak jsem říkal,“ začal znovu, pomalu se vydal ke dveřím, „zítra vám druhý úkol blíže vysvětlí a odvede vás na něj můj kolega.“ Už chňapal po klice. „Tak tedy, dobrou noc, máte padla,“ mávnul na ně a zmizel. Tsunade jen pohodila hlavou na rozloučenou a po vzoru Jiraiyi opustila vilu.
Místnost se ponořila do ticha.
„Asi… asi si půjdu lehnout,“ oznámila jen mimochodem Hina, vstala od stolu a vydala se ke schodům.
„Jo, taky to balím,“ zavrněl Naru, ani v nejmenším ale nevypadal unaveně. V očích mu hrál ohníček.
Sasuke se ohlédl po Sakuře opírající se o jeho rameno. Oči měla otevřené už jen silou vůle. Opatrně jí tedy vzal do náručí, kývnul na ostatní a pomalu se vydal po schodech nahoru.
Temari beze slova čapla Shikamara za ruku a táhla ho do jejich ložnice. Nakonec zde zůstali jen Ten a Neji.
„Asi taky půjdeme, ne?“ Otočila se na něj potom, co zamaskovala zívnutí. Neji souhlasně zamručel, přešel k ledničce a vytáhl láhev Kofoly. Pomohl Ten vstát a vydali se za ostatními.
POKOJ NARUTA A HINATY
Hina si sedla na postel, rukou si prohrábla již skoro suché vlasy. Zbystřila, když zaslechla otvírání dveří.
„Hin, dneska se ti to vážně povedlo, jsi skvělá,“ zasmál se na ní blonďák, přisedl si k ní.
„Naruto-kun…“ Opět trochu zčervenala. Cítila horkost ve tvářích. ´No tak, proč už zase?!´ Volalo její vnitřní ´já´. Naru se usmál.
„To na tobě miluju,“ zapředl jí do ucha, následně jí ho lehce políbil. Hinata opět téměř zapomněla dýchat.
„Měla – měla bych s tím jít k doktorovi,“ usmála se, trochu se k Narutovi přitulila. Odpovědí jí byl jen smích.
POKOJ SHIKAMARA A TEMARI
„He-hej, Temi, neblbni,“ zasmál se Shika, když ho Temari vtáhla do dveří a zabouchla je takovou rychlostí, že to téměř neustál.
„Já že blbnu?“ Podívala se na něj s ďábelským výrazem v očích. Vážně se jí leknul.
„Chci říct – ne, jasně že ne,“ začal se bránit, Temi si ale mezitím unaveně lehla na postel a zavřela oči. Shikamara ta náhlá změna z akčního Ďábla na unaveného Andílka překvapila. Sedl si vedle ní a pohladil ji po vlasech. Pousmála se, ale byla moc unavená na další rozmlouvání.
POKOJ SASUKEHO A SAKURY
Sasu přišel dovnitř, ani nevěděl, jak se mu podařilo otevřít. Opatrně skoro spící dívku položil do postele, vrátil se zavřít dveře. Povzdechl si a vydal se do koupelny. Hlavu strčil do umyvadla pod proud studené vody. Cítil, jak se mu probudilo jasné myšlení. Celou dobu měl pocit, jako by měl v hlavě duté prázdno. Osušil si vlasy a vrátil se zpět do ložnice, kde Sakura tichounce oddechovala. Pohledem zavadil o její ovázanou nohu. Obvazy lehce nasákly krví, zdálo se ale, že skvrna už se dál nešířila. S povzdechem si lehl vedle ní a chvilku jen pozoroval její bezstarostnou tvář.
Nevěděl, jak dlouho to trvalo, ani se nenadál a byl v říši snů. Spíše nočních můr. Neustále mu hlavou blikal první úkol a křenící se Glórinka, sem-tam se jeho myslí mihnul i ďábelsky se smějící Itachi.
POKOJ NEJIHO A TENTEN
„Nemáš žízeň?“ Optal se Neji potom, co za sebou zavřel, před obličejem jí zamával již zmíněnou lahví Kofoly. Tenten stála kousek před ním.
„Mám,“ přikývla s tajemným úsměvem. Neji začal odšroubovávat víčko nápoje, Ten ho ale zastavila.
„Hm?“ Podíval se na ní nechápavě.
„Já myslela něco jiného,“ zamrkala, přitáhla se ho a dlouze ho políbila. Nechal se, ruce zamotal do jejích rozpuštěných vlasů.
SOCHA SVOBODY, USA
„No tfak, Itfachi,“ zamumlal Orochimaru, téměř mu nebylo rozumět. Dával si pozor, aby se nekousl do bolavého jazyka, jeho jedinou šanci, že nespadne. „Pflosfimtě, fytahni mě,“ pokusil se udělat psí oči, ale tak jako neuděláte z komára velblouda, pravděpodobnost, že z hada uděláte štěně, je deset krát osm na mínus třiašedesátou v závorce to celé na mínus sedmou (a to, pokud počítáte poctivě – exponenty vynásobíte a číslo upravíte, vyjde vám sakra zajímavý výsledek…), no, zkrátka je to nemožné.
„To si vážně myslíš, že se toho dotknu? Vždyť támhle máš ještě kousek pizzy,“ ukázal kamsi metr od Orochimarových úst. Lidé už si oné podívané všimli, Itachiho bavilo v balónu pózovat, rozhodně to nehodlal jen tak skončit.
„Pizza?“ Podíval se na Orochimarův jazyk Kakashi. „To ne,“ zaskuhral a šel zvracet přes palubu, kbelík už byl plný. Chuděrka malá Američanka z toho bude mít velmi zajímavý zážitek.
U TSUNADE A JIRAIYI
Jiraiyovi se spustila krev z nosu, Tsunade u hlavy naskočil křížek a jednu mu vrazila. Byli právě v hlavním štábu, kde měli možnost vidět záběry všech skrytých kamer.
„Nech jim taky trochu soukromí,“ zpražila ho, vzala si do ruky mikrofonek. „Všechny kamery v pokoji Nejiho a Tenten vypnout!“
Hehee
Přiznávám, trošku se to zvrhlo ^^
Ale i tak... snad se líbilo, já vím, ty ´rekapitulace´ nebývají moc záživné A druhý úkol... Let Historií nemusí být tak nezáživný jak se může zdát
Příští díl: Druhý úkol - za týden - sobota/neděle ^^
Edit: Znovu je tu pár vět z další kapitoly ^^ Těžko si podle toho něco domyslíte, ale tím líp
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Kdyby už nebyla skoro půlnoc, tak to dočtu.
Dobrou :3
I have one last request. Please slap me in the face with that wad of cash.
Yui Hirasawa (K-On!)
Kdyby už nebylo tak pozdě, četla bych dál. Je to úžasný, dost jsem se při tom nasmála. Myslím že by podle toho mohli natočit i nějaký filmík nebo Naruto speciál Je to vážně super, vtipný, originální a taky romantický (to nesmí chybět). Jsi génius, taky bych chtěla umět takhle psát ^^
DOKONALÉ! Čtu tu sérii celou, fakt je to vydařený Nejvíc mě rozmlátilo asi to " Kamery v pokoji u Nejiho a Tenten, vypnout!" Trololo, fakt povedený
toto je fakt super .... nemozem sa prestat smiat
Super!!
Syrinox, moje malá sbírka FF
No to bylo jako vždycky bombastický O.O
bože, tohle byl snad nejlepší díl, hlavně ta poslední věta mě dostala...
subaraší...uz aby byl další dílek
Zajimave. Uz som zvedava jak sa to zvrtne nabudúce.
http://www.mugiwara.cz/
nadhera, co jinak rict =o) jsem desne skodolibej clovek, takze JEN DO OROUSE!!! =oDDD
hmmmmmmmmm let hisstorii... aha už vím budou leťet cez celý svět a cestou se staví pro ita ora kaka a ino XD
No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje
Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype
To už som tu 3 roky? ^(*o*)^
( ͡° ͜ʖ ͡°)
SKVELLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
už sa teším na další dielik juchúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú
UZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASNNNNNNNNNNNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY... Perrrrfectooooo.... MASTERPIECE...
Uh... vazne jsem to rekl nahlas???
Hmph, slo to...... : D:D
PS : BOMBASTIC, FANTASIC