manga_preview
Boruto TBV 15

Trosečníci, Odměna za Soutěž v Líbání 08


„Hej, co se -“ zavrčel Jiraiya, když k němu do budky přiběhla Tsunade s výrazem zuřícího býka a začala všechno převracet a kácet.

„Počkej!“ Štěkla a dál pokračovala v ničení majetku. „Propána, kde máš ten telefon?!“ Otočila se na něj netrpělivě.

„Já někdy měl telefon?“ zamrkal překvapeně.

„Grrr…!“

„No – vlastně – já -“

ZATÍM U BAZÉNU
„Huh – co se vlastně děje?“ Zeptala se hlasitě Temari, aby přehlušila hádku nahoře.

„Vim já?“ Zasupěl Itachi ´odpověď´, když konečně doběhli ke stolečkům.

„To vim já!“ Doběhl je Orochimaru, pohodlně se posadil na jeden ze stolečků, a očima hypnotizoval hladinu.

„Tak povídej!“ Vyhrkla Ino a už jen pohledem se ho snažila donutit mluvit. Škoda že se na ni ani nepodíval.

Uběhla chvíle napjatého ticha, než se hádek rozhodl odpovědět.

MEZITÍM POD HLADINOU – NEJI A TENTEN
´Mám to!´ Vykřikla v duchu šťastně Tenten, když konečně svírala klíček v ruce. Začala jim odemykat pouta, Neji zatím chňapl po baňce s žabkou. Chvilku nepřítomně přemýšlel, jak je možné, že se žabičky ještě neudusily, když ho do reality vrátila Ten – táhla je oba na hladinu.

Jakmile mu to došlo, pustil se její ruky a začal plavat sám.

Vynořili se nad hladinu a zhluboka se nadechli. Jako zázrakem nevdechli žádnou vodu. Docela je překvapilo, když kolem sebe ani nikde před sebou neviděli hlavy jejich kamarádů.
Od břehu, kam měli plavat, viděli jen postavy Itachiho, Ino, Shikamara a Temari, jak nervózně chodí sem a tam, a Orochimara, který bez hnutí s uvolněným výrazem seděl na stolku.

„Poplav, Tenten!“ Zavolal na ni Neji a začal plavat. Ten se okamžitě chytla taky.

NAHOŘE VE ZVUKAŘSKÉ BUDCE
Tsunade se zrovna napřahovala za účelem uštědřit Jiraiyovi pořádnou facku.

„N-ne! Hele! Podívej!“ Vyhrkl zběsile, ukazoval z okénka, ale stejně ´trestu´ neunikl. „Maminkó!“ Fňukl pak jenom.

„Co je?“ Zeptala se nevrle Hokage a vyhlédla ven. Ulevilo se jí, když zahlédla hlavy Nejiho a Tenten, které se postupně blížily ke břehu.

„Ještě že tak…“ Zamumlala, konečně vzdala ničení všech věcí okolo, a vydala se dolů k bazénu.

MEZITÍM POD HLADINOU – NARUTO A HINATA
Naruto se vítězoslavně usmál – po osmi pokusech se mu konečně podařilo odemknout pouta. Zkontroloval, jestli má Hin žabku, ukázal zvednutý palec a začali plavat nahoru.

Udělali sotva pár temp, když se kolem nich rychlostí světla prořítila Glórie. Pokud by šlo u hadů odhadnout náladu podle obličeje, mísil se v ní vztek s nesmírnou radostí. Oběma došlo, že připlavala ze směru, kde původně měli být Sasuke se Sakurou.

Rychle doplavali na hladinu, kde se zhluboka nadechli teplého vzduchu. Před sebou viděli Nejiho a Tenten, kteří již téměř doplavali k druhému břehu.

Hinata se otočila kolem dokola, nikde ale Sakuru ani Sasukeho nezahlédla. Podívala se na Naruta, který se také právě rozhlížel do všech směrů. To už se dvě postavy plavající před nimi pomalu škrábaly na břeh.

NA BŘEHU
„Itachi, nenervuj se, hele!“ Ukazovala Ino do vody a vytrhla tím kolegu ze zamyšlení.

„Uh?“ Podíval se, kam ukazovala. Oddechnul si, když spatřil hekající Tenten škrábající se z vody na břeh, Nejiho, který už tam chvilku seděl, a kdesi uprostřed blonďatou hlavu s Hinatou.

„Ale co, sakra…“ Už ho to přestávalo bavit. Orochimaru jim před tím řekl jen to, co už dávno věděli, jako třeba že ´si s nimi Glóry trochu pohraje´ a podobně užitečné věci.

„No ták, Tenten, poběž!“ Rychle k ní Ino přiběhla, čapla ji za ruku a táhla ke stolečku. Položila jí tam jejich žabku, zasalutovala a běžela zase pryč.

´He…hehe….jejda,´ zbledla Ten v obličeji. Rozhodla se ale zbytečně nezdržovat, představila si, že když tohle splní, přijede si pro ni chrabrý princ Neji na bílém oři, a začala se rozhlížet kolem, co z daných nástrojů by mohl být skalpel. (moc by toho nenadělala, kdyby do žabky začala omylem šťourat hůlkami na jídlo nebo dokonce neořezanými pastelkami)

Konečně našla, co hledala. Polkla. Vytáhla ze sklenice žabku, kterou mezitím stihla uspat, a prstem přejela tam, kde bude muset otevřít rány.

MEZITÍM STÁLE POD HLADINOU – SASUKE A SAKURA
„He?!“ Lekli se. Samozřejmě, otevřít pusu pod vodou se neobejde bez problémů. Sasukemu začal docházet i ten zbyteček vzduchu, co ještě měl.

´Do háje…´ Pomyslel si, když na ně Glórinka znovu zlostně pohlédla. Malý hádek radši odplaval, aby si ho matka nespletla s krevetkou.

Znovu zaútočila. Rychlosti, jakou se kolem nich prosmýkla, nemohli konkurovat. Pokusili se plavat kousek dál, stejně je ale ihned dohnala a znovu kolem nich kroužila. Mírně je to vytáčelo. Když kolem nich proplavala potřetí a otřela se Sakuře o záda, rozhodli se neotálet a zkrátka plavat, jak nejrychleji to v dané chvíli šlo.

To hada zjevně nepotěšilo, ba dokonce přímo rozzuřilo.

Orochimarová proti nim vyjela naposledy, ovšem mělo to nejhorší možné následky. Otevřela tlamu a dlouhými zuby se zabořila do Sakuřina stehna.

Sakura ztuhla. Chtěla vykřiknout bolestí, ale byla dostatečně při smyslech, aby si uvědomila, že by tím napáchala ještě víc škody. Vyděšeně se na svou nohu podívala. Glóry na ní byla stále zaklesnutá.

V Sasukem v tu chvíli hrklo. Zapomněl, že jsou pod vodou, zapomněl na úkol. Automaticky do té ´hadí stvůry´ kopnul (no, spíš jen do konce jejího ocasu). Jako zázrakem se pustila a rychle se začala řítit směrem, kde měly být druhé dva páry.

Sasuke Sakuru chytil, vykašlal se na žábu a klíče a plaval na hladinu.

STÁLE UPROSTŘED BAZÉNU – NARUTO A HINATA
„Naruto-kun, poplavme už,“ prosila poněkolikáté Hin, pomalu se začala klepat zimou, a zároveň kývala směrem na Tenten, která už měla kus práce za sebou.

„Podívej…“ Ukázal kousek od nich, kde se právě vynořila Sasukeho hlava. „Sasuke! Co to děláte?! Vždyť už nemáte mít pouta a kde - !“ Zarazil se.

„Pane Bože,…“ Zašeptala Hinata při pohledu na ně. Rychle začala plavat k nim a Naruto se přidal.

Shora se nečekaně ozval klakson a vzápětí Jiraiyův hlas.

„Beeep. Doufám, že si uvědomujete, že tento úkol musíte ukončit všichni. V jiném případě budete nemilosrdně odvezeni zpět do Konohy a budete zavřeni do Strašidelného domu!“ (To si ale vybral skvělou chvíli. Skutečný důvod ale byl jeden z Tenteniných ztrápených pohledů směrem k Nejimu.)

NA BŘEHU
„Vy jste v Konoze mezitím postavili Strašidelný dům?“ Podíval se Itachi, který si ničeho nevšiml, zmateně na Nejiho, který stejně zmateně zavrtěl hlavou.

UPROSTŘED BAZÉNU
„Ale -“ Hinata chtěla něco namítnout, pak jí ale došlo, že by jí moc lidí stejně neslyšelo. Vyděšeně se podívala na Sakuru, kterou Sasuke svíral v náručí. Pod ní se voda barvila do temně červené.

„Sakra, sakra, sakra!“ Zařval na celé kolo Naruto. Nikdo z lidí na suchu si ho nevšiml. Vzápětí se ponořil zpět pod hladinu.

„Naruto-kun!“ Kníkla Hin. „Argh…“ Zavrčela pak nešťastně a bezmocně se začala rozhlížet. Z ničeho nic chňapla rukáv Sasukeho košile a vši silou zatáhla. Naštěstí se jí ho nakonec podařilo utrhnout. Dotyčný Sasuke si jí snad ani nevšiml, vnímal jen studenou Sakuru a občas nějaké ty hlasy z okolí. Bylo mu jasné, že teď by dalším plaváním všechno ještě zhoršil.

Hinata se stejně jako blonďák ponořila pod vodu. Vzala rukáv a začala jím hbitě obvazovat Sakuřinu nohu. Pořádně to utáhla a jen doufala, že to na tu chvíli postačí.

Mezitím se z vody opět vynořil Naruto. V jedné ruce svíral klíček, ve druhé baňku s poslední žábou. Tu jejich, před tím, když vyčkávali na hladině, pro jistotu hodil na nejbližší břeh.

Podal klíček Hin, která rychle odemkla jejich pouta. To už si jich všimli ti na břehu. Vlastně to byla Tenten, která nachvíli znechuceně odvrátila hlavu od žabky, když se vyvalilo větší množství krve.

„Podívejte! Itachi!“ Otočila se na něj.

„Co to -“ Heknul jmenovaný. Chvíli strnule pozoroval dění před sebou. Očima se zastavil na červené barvě, ktkterá kolem nich tvořila menší kolo. Pak se ale probral, přišel k Orochimarovi a dal mu pořádnou ránu pěstí. „To mi zaplatíš, sakra, vždyť jsi ty pravidla vymejšlel taky! Nebylo tam nic o tom, že je ten pitomej had může i sežrat!“

„Takhle o Glórii nemluv!“ Plivnul mu ´král hadů´ do tváře. Za to mu přiletěla facka, až se to plesknutí šířilo ozvěnou po celé hale.

„Vy dva, to si nechte na potom!“ Ozvala se roztřeseně Tsunade a vyběhla směrem ke skupince ve vodě. (tedy, neběžela po vodě, samo sebou se pokusila na břehu dostat zhruba na jejich úroveň)

„Poběžte!“ Otočila se na ostatní Temari a vydala se za Hokage.

Poznámky: 

Tak, konečně vyšla najevo "Orochimarova krutost" Evil Omlouvám se jeho fanouškům, ale on nemůže být svatý ani v mých povídkách... No, vlastně, tak si říkám... ^^
Dále jsem "vymyslela" takovou "vychytávku". Pár dní před tím, než pošlu povídku ke schválení by bylo možné, abych tady zveřejnila pár řádek z další kapitolky. Abyste si třeba už sami mohli zkusit domýšlet, co by tak mohlo následovat, heh Laughing out loud

Datum, kdy pošlu ke schválení Příští díl: Tím to nekončí - 17./18. 4. Eye-wink

Edit: Kapitola by tu měla být co nevidět, takže pro zkrácení ´dlouhé chvíle´ přidávám i slibovaných ´pár řádek´ z ní. ^^ Pouze něco málo z úvodu, jakpak se to vyvýjí s Tenten? Laughing out loud

4.85366
Průměr: 4.9 (82 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rai
Vložil Rai, So, 2012-03-31 15:52 | Ninja už: 4675 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

Vždyť Tsunade mohla běžet po vodě, né?

Proč padáme? Abychom se naučili znovu se zvednout. Další hroznej den máš za sebou ale nezapomeň zítra tě čeká další!

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, So, 2011-08-20 16:14 | Ninja už: 4894 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Eli je hvězda! Eli je nejlepší! *V kostýmu roztleskávačky s 'E' na prsou, na vršku piramidy s cedulí v ruce na který je nápis JEDU NA DALŠÍ DÍL!*

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, Ne, 2010-05-09 13:31 | Ninja už: 5392 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Ja len k tomu, čo si napísala v tom "než začnete číst". A akú mal podla teba Naruto kombinézu v "normálnych" dieloch. Mne sa zdá, že aj vtedy mal oranžovú Smiling. Pochybujem, ze by nosil zelenú Laughing out loud

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele Eli von London
Vložil Eli von London, Ne, 2010-05-09 16:50 | Ninja už: 5746 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Prostý občan

to tím, že v týhle povídce je jim kolem 16-17, čili jsou skoro stejně staří jak v Shippuudenu, takže proč do toho motat něco, kdy jim bylo třináct jako v "normálním" Narutovi Eye-wink
Mimochodem, Naruto v zelené by taky nebyl špatný, he Laughing out loud

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Pá, 2010-04-16 06:07 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Skvělé Laughing out loud

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, St, 2010-04-14 15:13 | Ninja už: 5397 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

hehehe super

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Út, 2010-04-13 16:11 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

hej hou, mazec, jako vždy Laughing out loud ňáký napínavý koukám Laughing out loud

Obrázek uživatele jirka-kun
Vložil jirka-kun, Út, 2010-04-13 14:15 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Pěstitel rýže

Suprrrrrrrrr nemužu se dočkat dalšího dílu

Obrázek uživatele Nanimo
Vložil Nanimo, Út, 2010-04-13 13:26 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

ouuu super, chudacek Sakura (jako ne ze bych ji nejak moc milovala, ale tady je fakt chudinka) a bejt Sasukem, tak hned vyplavu na breh a nakopu Orouse do pusinky =o)

Webová stránka kinshipu Taura-Arnor, věnující se hře The Lord of the Rings Online.

Obrázek uživatele DeChu..
Vložil DeChu.., Út, 2010-04-13 10:25 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

fOstrÝ!!!!

Obrázek uživatele Jokí
Vložil Jokí, Po, 2010-04-12 21:14 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Dokonalý ^^

Obrázek uživatele Sabaku no Yuri
Vložil Sabaku no Yuri, Po, 2010-04-12 21:02 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

nemám slov Laughing out loud je to uplně supr já cu už vědět jak to dopadne Laughing out loud

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, Po, 2010-04-12 18:10 | Ninja už: 5481 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)