manga_preview
Boruto TBV 09

Anděl bez křídel-2.Rezek

Rezavec mě plně ignoruje, takže si důkladně můžu nastudovat jeho postavu. Má na sobě orvané bermudy a rozepnutou košili bez rukávů.
Rozepnutá košile odhaluje jeho vypracovanou postavu, tohle by kdejakou holku složilo, ale jeho odpudivě božskému vzhledu korunní jeho obličej posetý piercingy.
Učitel zabraný do výkladu o počátcích písemnictví v Japonsku, třídu nějak nebere na vědomí a vesele mele dál. Asi 90% přítomných jeho "působivý" výklad ignoruje, 5% pozor dává a zbylých 5% spí.
Rezek patří k těm devadesáti procentů. Jeho poloha se změní na polohu znuděného, ale pořád hezkého boha. Evidentně si nevšímá mého zkoumání jeho maličkosti, což mi dodá elán k opětovnému nastudování jeho postavy.
Asi když ho zkoumám po desáté, mě zaregistruje a otočí se na mě na mě a naše pohledy se setkají, zrudnu. Chci se otočit, ale jeho pohled je tak božský, že to ani nejde.
Vidím, jak se mu na tváři začne rýsovat arogantní úsměv ."Líbím se ti , že jo?." řekne sebevědomě.
Přehnané sebevědomí z něj tryská jak z fontány. To mě ozbrojí šklebem a sarkasmem."Víš že ani ne." ušklíbnu se.
"Tak proč na mě zíráš?"
"Aby ses mě čemu divit."odseknu.
"Asi tě zklamu, ty se mi nelíbíš."
"Ó taková rána, jak to jenom přežiju?" zeptám se ironicky a konečně se otočím.

U oběda mě Sasori s Deidarou zatáhnou mezi partu kluků, do které mimochodem patří i Itachi, Hidan a arogantní rezek.
Má přítomnost mu evidentně příjemná není, narozdíl od ostatních kluků. Hidan a modrovlasý kluk jménem Kisame na mě chrlí jednu lichotku za druhou. Itachi si mě nevšímá a baví se Peinem-konečně vím jméno rezka.
Sasori a Deidara se stihnou pohádat o to, kdo bude vedle mě sedět.

Doma rozdýchávám úchylné očumování Jyraiy a péči Sasoriho, Hidana, Deidary a Kisameho. Ale nemůžu zapomenout na chování Peina a na jeho vzhled-za toto si sama sobě nadávám.
Jdu spát poměrně brzo, ale za to dost unavená.

4.77778
Průměr: 4.8 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2019-02-19 13:09 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

MiseVH: Souhlasím se všemi komentáři pode mnou. Je to tak krátké, že se sotva pořádně začtu, už je konec, ale to jak si vykreslila Yahika je prostě dokonalé. Až se mi chtělo slintat. Laughing out loud On celkově je to fešák a tady je ještě větší. No jo, Sasori a Deidara se budou hádat furt, pokud to není umění je to něco jinýho, oni už si důvod najdou. Přece jen to jsou "Umělci".

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Út, 2010-04-13 17:35 | Ninja už: 5413 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

No super Laughing out loud Já mám Peina HOOODNĚ ráda . a ty ho takhle popisuješ, sakra, musím utřít klávesnici od slin Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele UzumakiNaruko
Vložil UzumakiNaruko, So, 2010-04-10 09:25 | Ninja už: 5251 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

Páni!Vážně úžasná povídka....ale škoda že je tak krátká....i když si to nádherně kompenzuje tím že je dokonale čtivá Laughing out loud

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Út, 2010-04-06 19:30 | Ninja už: 5505 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

very good. You are amazing writer.

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele Niké
Vložil Niké, Po, 2010-04-05 20:25 | Ninja už: 5604 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Keby to nebolo také krátke, tak by to bolo dokonalé.

92% teenagerov počúva hiphop. Pokiaľ patríš medzi zvyšných 8%, pridaj si toto do podpisu.