manga_preview
Boruto TBV 09

Posledný boj - I.

Krásny deň v Konohe začal na dvoch miestach úplne rozdielne. Vo svojej kancelárii sa Tsunade radovala, že prvý krát za celý čas čo bola Hokage je skoro voľný deň a dnes je na splnenie len jedna misia. Túto misiu priradila k tímu Kakashi. U Naruto nezačal celkom najlepšie, lebo o šiestej ráno ho už niekdo budil.
„Naruto vstávaj, musíme isť na misiu." kričala naňho Sakura.
„Nechaj ma ešte spať, veď je len šest hodín ráno." odpovedal polospiaci Naruto.
„Vstávaj a príď za Tsunade do kancelárie." a len čo povedala, dala mu takú facku, že jeho hlava trčala zo steny a pozeral von na ulicu ako Sakura odchádza a ostatní ľudia sa mu smejú.
„Vašou úlohou je dopraviť jeden zvitok od feudálneho pána sem do Konohy. Tomu zvitku sa nesmie nič staň." zadávala Tsunade úlohu.
Jediný, kto počúval zo štvorice Kakashi, Naruto, Sakura a Sai, bol práve Sai. Kakashi si čítal svoju knižku a Sakura sa pokúšala zobudiť Naruto, ktorý zaspal.

Počas cesty bolo podozrivé ticho. Sai si kreslil, Kakaski stále čítal knižku a Sakura už od rána chcela zobudiť Naruta, ktorý sa pohyboval vďaka Kyuubimu.
Keď dorazili k feudálnemu pánovi, zobrali zvitok a odišli naspäť do Konohy.
Tri km pred Konohou povedal Naruto prvé slová: „Dobré ráno" a prvé čo uvidel bol strom, do ktorého ihneď narazil.
„Dobré ráno? Veď už je skoro večer, ty i..." a Sakura tiež narazila do stromu. Kakashi len neveriacky krútil hlavou ako sa mohli trafiť stromu a keď pozrel na Saia, ktorý mal na hlavu veľkú hrču, tak radšej zastal a dokedy sa zase nedajú dokopy, tak išiel na prírodné WC.
„Viete, že nás kvôli hluku, ktorý robíte pri narážaní do stromu nás môžu ľahko nájsť a prepad..." nestihol to dopovedať a vybehli naňho štyria ninjovia a jeden z nich naňho zaútočil.
Fuuton: Kaze no Yaiba.
Katon: Goukakyuu no Jutsu
Kakashi odrazil útok katonom. Naruto sa konečne spamätal a vybehol na jedného s Rasenganom. Na mieste bol mŕtvy, keďže zasiahol srdce.
Jeden z ninjov zaútočil na Saia s Sakurou s Katon:Karyuu-Endan. Sai sa stihol vyhnúť, ale Sakura nestihli. Celá jej ruka bola zhorená a pri dopade na zem ju zasiahli kunaimi s jedom, ktoré ju odhodil a dopadla na kamenné výčnelky, ktoré trčali zo zeme.

Z Naruta vyšli dva chvosty a hneď nato ďalšie dva.„Teraz sa budeme musieť vyporiadať s Kyuubim." a skôr než to Kakashi dopovedal, Naruto už mal šesť chvostov a dvaja zo troch ninjov boli už tiež prepichnutý Narutovými/Kyuubiho chvostami. Tretí ninja bol len zranení ale Kakashi ho dorazil s Chidori.
„A čo teraz s Narutom a Sakurou." povedal Sai a na to mu Kakashi odpovedal „Musíme skrotiť Naruta a zobrať Sakuru k Tsunade, ale najprv to druhé." Naruto bol však u Sakury a všetci očakávali to najhoršie, ale mýlili sa. Jeden s Kyuubiho chvostov zobral Sakuru a dal ju Kakashimu. V tej chvíli sa Naruto premenil naspäť a odpadol. Kakashi zobral oboch do nemocnice a ešte nespamätaný Sai z toho, že Naruto sa premenil naspäť išiel pre Tsunade.

„Naruto je len unavený môžeme ho prepustiť." dopovedala Tsunade a hneď sa dotyčný prebral s otázkou: „Čo je Sakure?"
Tsunade nevedala ako to má povedať a tak Kakashi to povedal za ňu.
„Ehm...No... Naruto, ako ti to len povedať aby si tomu rozumel. Tak začnem takto."
Naruto dúfal, že nezomrela, lebo zranenia, ktoré mu spôsobil Kyuubi by boli potom k ničomu.
„Utrpela veľa zranení, našťastie kunaie netrafili žiadne dôležité orgány, ale jed z nich zasiahol všetky, najviac srdce."
Naruto celý smutný sa pozrel na Tsunade a povedal:
„Dokážete ju vyliečiť, či nie?"
„Bohužiaľ, v tele má sedem rôznych jedov, ktoré ešte zmutovali v iné, na ktoré nemáme protijed. Čiže Sakure...zostávajú...tri dni života!"

Poznámky: 

Je to moje prva fanfiction, tak dufam ze sa vam bude lubit. Tiez dufam ze budete citat aj dalsie diely

K pribehu
Ked si vymyslím nejaké jutsu, ktore neexistuje tak ho napisem v SJ a nie v japonstine kedze by som to nevedel a na konci dielu napisem co to jutsu robi.

4.77778
Průměr: 4.8 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, Ne, 2016-09-04 08:24 | Ninja už: 5629 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise L: Na první FF je ten děj hodně ale hodně dynamický. Boj je popsán stroze v několika větách a všude lítají jutsu a podobně. Chtělo by to trošku zvolnit s tempem a ději se drobet více věnovat. Ale jak bylo předem avizováno, je to první pokus, takže bych to příliš nehrotil. Co se týče pravopisu, nemohu soudit Laughing out loud

Obrázek uživatele Apacer
Vložil Apacer, So, 2010-03-20 22:21 | Ninja už: 5253 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Prostý občan

Dej to má celkom dobrý, len by trebalo popracovať na tom pravopise.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Ne, 2010-03-21 12:04 | Ninja už: 5160 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

To tam mam tolko pravopisnych chyb? Nabuduce to bude lepsie, aj keby nie, tak aspon sa budem snazit ich mat co najmenej.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Hadarak
Vložil Hadarak, So, 2010-03-20 20:36 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

celkom zaujímavee uvidíme ako to bude pokračovat Eye-wink