manga_preview
Boruto TBV 09

Posledný boj - II.

„Bohužiaľ, v tele má sedem rôznych jedov, ktoré ešte zmutovali v iné, na ktoré nemáme protijed. Čiže Sakure...zostávajú...tri dni života!"

Naruto celý smutný sedel na posteli a premýšľal nad všeličím možným. Po chvíľke ticha si zase ľahol a všetci, až na Kakashiho, odišli z izby. Ten zostal v izbe s Narutom, kebyže by chcel niečo spraviť. V tom sa zrazu v bielom dyme Fukasaku. Pozorne si prezrel situáciu a začal hovoriť.
„Zdá sa, že náš tréning musíme odložiť, Naruto."
„Ale nie, môžme začať ihneď, aj keď je to veľmi obtiažné, ja to zvládnem"
Naruto to povedal smutným hlasom, ktorý sa nezdal nikomu. Fukasaku sa pýtal čo sa stalo a Naruto smutne rozprával, čo sa stalo Sakure. Po tomto obidvaja sa rozprávali šepky. Naruto naraz prekypoval šťastím. Kakashimu to nedalo a pýtal sa na Narutov tréning.
„Čo za tréning podstúpi Naruto"
„No, budeme trénovať..." začal Fukasaku
„To je naše tajomstvo" prerušil ho Naruto a ihneď s Fukasakem zmizol.
Kakashi čakal od neho niečo iné, ale bol rád, že ho nemusí strážiť a tiež, aby
ho nemusel priviazať o posteľ po prvom úteku.

U Akatsuki prebiehala veľká hádka medzi Madarom a Sasukem, ktorí sa nevedeli dohodnúť kedy zaútočia na Konohu.
„Povedal som za tri týždne, teraz sa tam bude konať míting piatich kage, bolo by to nebezpečné."
„Nie Madara, musíme zaútočiť teraz. Keď zabijeme všetkých kage, tak budeme mať menej práce s Narutom. Všetci ostatní by ho chránili kvôli tomu, že je posledný jinchuuriki. Predsa kvôli pohotovosti zostanú v blízkosti Konohy."
„Povedal som, že za tri týždne."
„Teraz budú nepripravený na útok."
Poslední žijúci členovia Akatsuki, teda Suigetsu, Karin, Juugo, Zetsu a znova zošitý v jeden kus Hidan, sa pozerali na túto hádku a v duch si mysleli, že toto bude koniec Akatsuki.Po hodine hádok, do ktorých sa zapojili už aj ostatní, Madara navrhol kompromis.
„Zaútočíme za dva týždne, dovtedy by som sa mohol tú techniku naučiť, ale bez nej taútočíme za tri týždne. Vtedy ju naisto budem ovládať. A navyše vtedy by nemal byť blízko Konohy žiadny iní kage."
Všetci jednohlasne výkrikli: „Aká?"
„To sa dozviete pred bránami Konohy."
Madara ihneď začal trénovať. Sasuke ho vyrušil a začal sa ho pýtať.
„Čo to bude za jutsu?"
„Poviem ti len jedno, Hokage zničia svoju dedinu."
„Nechápem."
„Nemusiš, podrobne to vysvetlím v Konohe. Nehovor nikomu, čo som ti povedal" Sasuke odišiel a Madara si odfúkol, že to nepochopil a bude to aj tak stále prekvapenie.

Pred tréningom, aj počas neho, Naruto čakal, kedy mu to Fukasaku prikáže.
„Naruto, vieš čo je náplňou tohto tréningu?"
Najskôr nechápave prikyvoval a keď to si spomenul tak sa to z neho len sypalo: „Samozrejme. Na takúto vec by som nezabudol."
„Som rád, že si nezabudol. Teraz môžeš ísť."
Tsunade vo svojej kancelárii sedela v kresle s fľašou sake v ruke. Shizune s krikom vbehla dnu.
„Tsunade-sama, toto som našla na izbe kde mala byť Sakura." a podala jej lístok s odkazom, na ktorom bolo:

Nebojte sa, Sakure sa nič nestane. Privediem ju za desať dní naspäť. Nechoďte prosím za mnu na horu Myouboku. Váš Naruto

Tsunade rozmýšľala a onedlho si spomenula na vec, ktorú jej hovoril Jiraiya kedysi dávno:„V Myoubokuzane sú najlepší medici. Vyliečia všetko. Ak chceš mohla by si tam trénovať lekárske ninjutsu, ktoré u nás nikto nepozná. Vyliečila by si všetko, aj to, na čo by si nikdy nemala so svojimi schpnosťami." , po tejto spomienke s kľudným hlasom povedala.
„Neboj sa, viem čo viem a tiež viem, že máme desať dní na Naruta."
„Ale..."
„Už som povedala!" s krikom povedala Tsunade a neskôr s kľudom povedal:„Ti to dúfam chápeš Kakashi?"
„Tak je to nakoniec pravda, čo mi hovoril Jiraiya-sama."
Shizune stále nechápavo stálo, ale neskôr bez slova odišla."

Zatiaľ v Myoubokuzane Shima sa snažila vyliečiť Sakuru a Naruto išiel trénovať. Ale onedlho Fukasaku doniesol k Shime Naruta a hovorí:„Je len unavený, ale konečne ovládol nový element a už má tri(o tom druhom vie len Fukasaku, Naruto ho nikdy nepoužil v boji). Vylieč ho prosím ťa, od zajtra je na rade ovládnutie jeho vlastnej ďalších dvoch a nakoniec kekkei genkai, nato bude potrebovať veľa síl."
„Ale nezabudni, že na jeho tréning má tiež dohliadať Gamabunta, lebo je tiež možnosť, že môže vypustiť Kyuubiho."
„On príde na rad neskôr. Povedal by som, že Naruto-chan je teraz ďaleko silnejši ako bol Jiraiya-chan."
Naruto trénoval ďalej. Po deviatich dňoch sa prebrala Sakura z bezvedomia.

Poznámky: 

Tu mte druhy diel, v tretom vas oboznanim s priebehom Narutovho treningu a popisem blizsie den ked sa prebrala Sakura

4.930235
Průměr: 4.9 (43 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, Ne, 2016-09-04 08:29 | Ninja už: 5629 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise L: Opět stejná dynamika příběhu, která se asi moc nezlepší Laughing out loud Trošku mě zarazila skupina Akatsuki, která něco chystá, o to zajímavější čtení to bude Eye-wink A že jsou v žabím království skvělí léčitelé, to jsem teda netušil Laughing out loud Zase jsem o něco chytřejší! Jen se mi moc nelíbí, kolik toho Naruto umí atd...

Obrázek uživatele Hadarak
Vložil Hadarak, So, 2010-03-27 22:08 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

krasa zacina sa to pekne rysovať Sticking out tongue