manga_preview
Boruto TBV 09

19.Masky stříbrného vlka

19.Odmaskování
Deidara byl vysoko ve vzduchu, aby na něj nemohli ti dva dole zaútočit, ale aby on mohl útočit na ně.
,,Tohle je dost trapný.“ řekl Tučňák.
,,Mě si neztěžuj, já jsem chtěl jít rovnou, abychom si vybrali někoho normálního.“ řekla Lasička.
Mezi Lasičku a Tučňáka vletěl další ptáček a ten opět explodoval.
,,Máme mi to vůbec zapotřebí, vždyť nám nic nemůže udělat.“ řekl Tučňák.
,,Sice nemůže, ale abychom si ho nevšímali to taky nemůžeme.“ řekl Lasička a vyslal ohnivou kouli které Deidara bez problémů uhnul. Pak dolů Deidara hodil své největší dílo.
,,Tak tohle je problém.“ řekl Lasička a když se dílo Deidari dotklo u nich země, vybuchlo.
Tučňák vyskočil z kouře, ale to už u něj byl malý ptáček a ten taky vybuchl.
Tučňákova maska se rozpadla. ,,Tohle jsi neměl. Já, Haku, ti slibuji, že za tohle zaplatíš.“ řekl Haku a oblohu zakryl černý mrak, ze kterého začalo pršet, a pak vše zmrzlo.
Lasička se díval na to, jak vše bylo pokryté ledem, ale pak se ozvalo pár výbuchů a Deidara byl zase volný.
,,Ten neví kdy skončit.“ usmál se Lasička.
Po celé obloze se objevili zrcadla a jedno se zjevilo i na zemi hned u Lasičky.
,,Skonči to.“ řekl Haku. Lasička vyslal blesk v podobě bodce a vyslal ho do toho zrcadla.
Deidara začal lítat po obloze aby se tomu blesku vyhnul, protože ten se odrážel od zrcadel a čím víckrát se odrazil, tím víc se zrychloval.
,,Konec.“ řekl Lasička a Deidaru probodlo asi pět blesků. ,,Neposlal jsem jenom jeden.“
,,Tak teď už můžem jít do té vesnice.“ řekl Haku a oba vyrazili.
Kisame se díval na obrovskou písečnou postavu a nevěděl co dělat protože na ní voda vůbec neplatila.
Kisame chtěl použít svůj meč, ale objevil se tam Orel meč mu vykopl a dlaní ho praštil do obou rukou.
,,Tak teď vám něco předvedu já.“ řekl naštvaný Kisame, udělal několik pečetí, ale nic se nestalo. ,,Jak to že necítím v rukou žádnou chakru.“ divil se.
,,To protože jsem ti jí okoval svým útokem.“ řekl Orel.
,,Ty jsi Hyuuga.“ podivil se Kisame, ale to už na něj dopadla písečná tsunami a pohřbila ho pod ní.
,,Tak to by bylo.“ řekl Gaara a spolu s Orlem šli směrem k vesnici.
Písek ztmavl a pak se zkrz něj dostala voda a na ní se objevil Kisame.
,,Snad jste si nemysleli, že to je konec!“ zakřičel a na vodní vlně se rozjel na ně.
,,Teď jsem na řadě já.“ řekl Orel, stoupl si před Gaaru a sundal si masku.
Pod maskou byl skrytý obličej Hyuugi Hizashiho. ,,Mangekyou Biakugan.“ řekl Hizashi.
Kisame letěl přímo na Orla, a pak explodoval.
,,Tohle už nerozdejchá.“ řekl Hizashi a masku si opět nasadil.
,,To teda doufám.“ řekl Gaara a udělal to samé.
Kakuzo skočil mimo dosah křoví, ale to už na něj letěly kůly s bodcem na konci.
,,Sakra, takhle to nemůže skončit.“ řekl Kakuzo, protože už měl jenom jedno srdce, pak se usmál. ,,Adios.“ řekl a zmizel.
,,Je pryč?“ zeptala se Mona Liza.
,,Jo, utekl mimo les a míří někam pryč odsud.“ řekl Yamato, nasadil si masku a proměnil si nohy zase do pořádku.
,,Co teď když je pryč? Půjdem dál?“ zeptala se Mona Liza.
,,Jdem, tady je to stejně ztráta času.“ řekl Pinocchio a oba vyrazili směrem k vesnici.
Kakuzo běžel pryč, až uviděl nějakou postavu.
,,Ale našel jsem si nové srdce.“řekl si Kakuzo a zaútočil.
Postava si ho všimla, zvedla ruku a Kakuzo spadl na zem a nemohl se pohnout.
,,Co si myslíš že děláš.“ zeptala se postava. Pak se otočila a začala odcházet, nechajíce Kakuza na zemi.
Kakuzo se za tou postavou díval a všiml si pláště, který měla na sobě, na tom plášti bylo číslo Nula.
,,Dej mi své srdce.“ zařval Kakuzo a jeho ruka zachycena na lankách vyletěla směrem k cizinci.
Kakuzo ucítil tlak svého těla, který začal tlačit na zem.
Nula šel dál a za sebou uslyšel jenom výkřik, kdyř se otočil tak z Kakuza byla placka zarytá do země.
Sasori sledoval jak se maska Bez Tváře připravuje k boji.
,,Nevím kdo jsi, ale vzdej se a možná vás nechám odejít živé.“ řekl Sasori na tu postavu.
,,To je pravda, neznáš mě a přece mně podceňuješ.“ řekl maska Bez Tváře. Lebka se najednou proměnil v kouř a pak se zjevil u zdi domu. ,,Tam počkej, teď to je na mě.“ řekl maska
,,Ukážu ti jaký je rozdíl mezi váma, Akatsuki, a námi Maskami.“ řekl Bez Tváře a všude se začal zjevovat kouř.
Sasori si všiml stínu v pravo a bodl tam katanou, kterou si vzal od jedné ze svých loutek.
Trefil přesně. ,,A to bylo všechno?“ zeptal se Sasori.
,,Kam to míříš.“ ozvalo se za Sasorim a ten si všiml že má katanu zabodlou do stěny domu. Pak si všiml dalšího stínu a sekl, ale opět se tam zjevil dům.
,,Co to sakra je?!“ zakřičel Sasori.
,,Nekřič, vždyť stojím vedle tebe.“ ozvalo se. Poslední co si Sasori pamatoval byli rudě svítící oči v mlze.
Lebka seděl na lavičce a díval se na mlhu a čekal až jeho parťák vyjde, pak se ozval výkřik ,,No myslým že to je konec.“řekl Lebka když Bez Tváře vyšel z mlhy.
Mlha se rozplynula a ukázala jak Sasori stojí na místě s pusou dokořán a vyvalenýma očima. Vypadalo to jako by ho něco vyděsilo k smrti.
,,Jdeme.“ řekl Bez Tváře a oba odešli.
Uprostřed vesnice se zjevil Mýval s Orlem.
,,Vypadá to, že jsme tady první.“ řekl Orel.
,,To bych neřekl .“ ozvala se další osoba, která seděla u fontány, jenž se zde nacházela, byl to Králík.
Dále se zde nacházel ještě Potkan a Morče, kteří leželi u sebe a spali.
,,Vypadá to, že vše dopadlo dobře.“ řekla Mona Liza, když se tam zjevila s Pinocchiem.
Nakonec se tu zjevili všichni až na Vlka.
,,Co teď, když jsme vyhráli?“ ozval se Tučňák.
,,Něco mi vrtá hlavou.“ ozval se Potkan, který se probral.
,,A to je co?“ ozval se Králík.
,,Jak to, že jsme v týhle vesnici nepotkali žádné lidi, kromě Dark Akatsuki.“ řekl Potkan.
Jakmile to dořekl, nebe se zatáhlo a ze všech domů začali vycházet lidi, kteří vypadali, jako kdyby je někdo ovládal.
,,Nemohl jsi pro jednou mlčet?“ zeptal se Králík, ale to už s ostatními byl v bojové pozici a čekal co se bude dít dál.
Všem vesničanům narostly tesáky a drápy, které vypadaly, že rozdrásají i železo. A všichni z těch vesničanů v sobě měli stejný kus černého kovu, dokonce se všem v očích zjevil Rynnegan.
,,Vypadá to, že ten hnusnej Pein přežil.“ řekl Králík když si ty vesničany prohlídl.
,,Neměli jste ho náhodou porazit?“ zeptal se Lebka.
,,Chybička se vloudila.“ usmál se Potkan ,,Jdem na ně?“ zeptal se.
,,Tak jo, schválně kdo jich porazí nejvíc.“ řekl Králík a všichni se pustili do boje.
Potkan se vytratil trochu dál a sledoval zápas, jak Masky ničí bojovníky Peina. Potkan uslyšel za sebou pohyb a těsně uhnul sekeře, která dopadla na místo kde před chvílí stál. Potkan se podíval, co se stalo a uviděl jednoho z vesničanů.
,,Budu to muset vyřešit jinak.“ řekl si Potkan a rozsekl vesničana katanou, která se mu objevila v ruce.
V jednom z domu ve vesnici ukryté v lávě stál pravý Pein ,,Tak vy si myslíte, že to bude jen tak?“ řekl si, pak se na chvíli soustředil a poslal tam další své bojovníky.
,,Konečně jsem tě našel.“ ozvalo se od dveří, když se tam Pein podíval uviděl Potkana. ,,Hrát na schovku mě nebaví.“ řekl Potkan.
,,Zase ty?“ zeptal se Pein.
,,To víš, nemám rád, když musím jednoho člověka zabít dvakrát.“ řekl Potkan a sundal si masku.
,,Vypadá to, že na mě pudeš v plné síle hned od začátku, toho si cením, ale pořád nejsi dost silný abys mě porazil..“ řekl Pein.
Potkan se přemýstil za Peina a zaútočil, bohužel Pein aniž by se otočil tak jenom uhnul a útok prošel na prázdno. Potkan útočil jak mohl, ale aniž by se na něj Pein podíval tak vyblokoval všechny útoky.
,,Copak to je vše co umíš?“ zeptal se Pein.
,,Teprve se zahřívám.“ řekl Potkan a znovu zaútočil.
Potkan zaútočil katanou, která se mu zjevila v ruce, ale Pein opět uhnul a přesně mířeným kopem zasáhl Potkana do žeber, až ho poslal ke stěně. Potkan se dotkl rukou žeber a sikl bolestí, byly zlomené, nejméně tři, ale bál se, že jich to odskákalo mnohem víc. Pein se zjevil u Potkana s ohnivou koulí v ruce a tou ho zasáhl přesně doprostřed hrudě.
Pein odskočil pryč, protože se oklo Potkana nacházela mlha.
,,Tak tady si hrajete.“ ozval se Maska Bez Tváře.
,,Jakto, že jsem tě neviděl přijít?“ divil se Pein.
,,,Protože jsem ti všechny postavy co tu byly poschovávaný pozabíjel..“ řekl Bez Tváře. ,,Vyřešíme to rychle.“ řekl a sundal si masku a hned jak to uděl tak se proměnil v kouř.
,,To je dobrý tryk, ale kouř je slabší než plameny.“ řekl Pein a začali ho obalovat oranžové plameny.
,,Vypadá to že nemáš normální plameny, ale já nemám normální kouř.“ řekl Bez Tváře a kouř se zbarvil do temně ruda.
Jakmile se tyhle dvě techniky setkaly, nastal zmatek. Vzduch se začal oteplovat a skončil až na čtyřiceti stupních, vzduch začal kvílet tak vysokým zvukem až začaly praskat stěny domu a k tomu všemu nebylo vidět na krok.
Potkan jentaktak z toho domu utekl a už se ozval výbuch a celý se zhroutil, ale ty dvě techniky byly stále v sobě a nevypadalo to, že by chtěly skončit.

V mlze a ohni
Pein odskočil od Masky Bez Tváře a podíval se na svou řeznou ranu, která vedla přes celou pravou ruku.
Oba měli své ruce obaleny svojí technikou.
Pein už byl na pokraji sil, ta onivá technika ho stála skoro všechnu chakru, pak se ale dostal do výhodné pozice a a probodl Bez Tváře rukou.
,,Tak to se ti povedlo.“ řekl Bez Tváře a pak se proměnil v kouř.
Pein si všiml pohybu, ale už bylo pozdě, prohrál.
Všichni čekali až se Bez Tváře oběví, a opravdu oheň zmizel a kouř se zhlukl do jednoho bodu kde se proměnil v postavu. Všichni si všimli jak Pein padá na zem celý rozřezaný na kusy.
,,Kde máš masku?“ zeptal se Lebka.
,,Tady.“ řekl Bez Tváře, byl to mladý chlapec. Bez Tváře si nasadil masku.
Nedaleko toho všeho stál Vlk ,,Já věděl že se nemusím bát když tu jsi Ranmaru.“ řekl a běžel zpátky do podzemí.

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Po, 2010-10-11 20:12 | Ninja už: 5018 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

ten konec je pěkný Laughing out loud