manga_preview
Boruto TBV 08

後ろの - ep.06 - Slib

"A co to bude?" otázala se.
Hlas se jí chvěl, jak se najednou bála. Ale rozhodla se, že nepoleví, bude chránit Nejiho, jak jen to je možné.
Udělá cokoliv, čeho bude schopna, pokud jemu zaručí klidný a snad i šťastný život.
I po tom, co předtím řekl u ohně. I přes jisté nutkání utéct za ním, říci mu že je tu pořád pro něj...
Věděla, že ta pohádka je nemožná. On zapomene, jednou určitě zapomene.
Odtrhla se od myšlenek a odhodlaně pohlédla Uchihovi do tváře.
Usmál se a pak pronesl jednou větu.
"Chci tebe."

"Mě?" podivila se.
"Tebe," přikývl.
"Jak-jak to myslíš?"
"Jen tak, jak to říkám. Chci tvou plnou poslušnost."
Poslušnost? Jak to myslí, poslušnost? Co po ní chce? Proč...?
"Nechápu..." zašeptala.

Jen se na ni díval, nic neříkal.
Vpíjel se rudýma očima do těch jejích, nepřítomně si pohrával s jejími rudými vlasy...a ona neměla sílu mu je vytrhnout z ruky.
Snad díky Sharinganu, snad dílem citového vypětí a zoufalství.
A nebo mu možná nechtěla zavdat příčinu, aby od té dohody upustil, ačkoliv se bála, co právě tímhle přáním zamýšlí.
Její plnou poslušnost...
...co to znamená?

"Chci, abys ode dneška pracovala pro mě...jako špeh v Listové." osvětlil konečně situaci.
Dívka ale jen zavrtěla hlavou.
"Ne, Itachi... to nemohu udělat. Víš to moc dobře, že nemohu..."
"...a proto to od tebe také žádám," usmál se, "navíc, už jsi mi to přeci slíbila. To tys řekla, že dáš cokoliv, má malá Ne-"
Než stihl doříci její jméno, přerušila ho:"Neko už neexistuje. Jmenuji se Shin."
"Jak chceš, to je fuk. Ale pokud chceš zachránit jeho život, život toho kluka, co je pro tebe tak důležitý, tak se STANEŠ mou otrokyní...mwuhehehehe..."
Dívenka před ním znovu padla na zem v plačtivých křečích.
Tolik jí zraňoval, tak moc jí bolela jeho slova.
Tak moc se jí nechtělo zradit Konohu...
...ale o to méně chtěla ztratit Nejiho. Ještě chvíli váhala, než se odhodlala tichým hláskem odpovědět.
"Dobrá...když mu neublížíš..."
"Slibuješ?"
"Slibuji."
Usmál se. Dosáhl svého.
"Výborně, má malá... Shin." řekl sladkým hlasem a úplně samozřejmě jí políbil.
Udělal to sám kvůli sobě, možná ji tím snad chtěl nazlobit...nevěděl.
"Pak tedy sbohem...prozatím."
Vyběhl z křoví a nechal tam dívku sedět, masku vedle ní na zemi.

Jen matně vnímala zvuk utichající bitvy, jak se Akatsuki začali stahovat. Ale jakmile se někdo začal prodírat křovím, směrem k ní, její instinkty zafungovaly a ona si znovu nasadila masku na obličej.
Právě včas, protože samozřejmě nedorazil nikdo jiný než Neji.
"Shin?" zazněl vedle ní jeho hlas, "Nejsi zraněná? Jsi v pořádku?"
Ne, samozřejmě že nejsem! chtělo se jí vykřiknout.
Chtěla se tak moc vykřičet, vyplakat na jeho rameni...přála si, aby věděl, co je zač...aby ji poznal, políbil, utěšil...
...aby všechno bylo tak, jak má být...
...ale má to tak být?
Má to tak skutečně být?
Ne...to jsou jen její zbožná přání.
Už se mu nesmí znovu míchat do života...
Zavrtěla tedy jen hlavou.
"Ne, jsem v pořádku..." pomalu se zvedla ze země, "odešli?"
"Hmm... ano. A Naruta tu nechali. Nechápu jejich jednání."
Celou tu dobu ji pozoroval zvláštním, zkoumavým pohledem.
Díval se na ni, ale Byakugan znovu nepoužil.
netušila, jestli proto, že ho o to prosila, nebo kvůli něčemu jinému.
"Asi bychom se k nim měli vrátit," prohásila, jelikož se velice bála, aby se nějak neprozradila.
Už toho dnes zpackala dost tím svým slibem. Ještě odhalit svou identitu, to tak... ještě zničit ten mír, který si už jistě stihl za ty tři roky vybudovat...
Vykročila směrem k východu z křoviska.
"Počkej..." zašeptal.
Ani nevěděla jak, ocitla se přibližně na stejném místě, jako stála před chvílí a mladý Hyuuga svíral její ruku.
"Co to..." zašeptala.
Na víc už se ale nezmohla.
"Prosím, sundej si masku. Jestli jsi Neko, musím to vědět."
Poklekl před ní v zoufalém gestu a ona cítila nezměrnou bolest z toho, že musí zklamat jeho očekávání.
"Nemohu si sundat masku. Dala jsem slib. A žádnou...žádnou Neko neznám."
Jak zvláštní, že se v jeho očích zaleskla slza. Tiše vstal, pusil její ruku, a vydal se tam, kam šla před chvílí ona.
"Promiň," omluvil se přiškrceným hlasem, "nejspíš jsem paranoidní a už ji vidím opravdu v komkoliv..."
Bum. Jako by jí někdo přetáhl něčím hodně těžkým po hlavě.
"Ne-neměl bys na ni myslet, když tě opustila," zašeptala zlomeně a už se ani nesnažila kontrolovat proud svých slz, které jí tekly pod maskou, "ona si to nezaslouží."
Ještě naposledy se na ní otočil.
"Nezaslouží," zašeptal, "takže tohle si myslíš?"
Po tváři mu přeběhl zvláštní úsměv, a pak už vyšel z křoví k ohništi.

Po chvíli se dostavila i ona. A když se dohodli o tom, že už asi stejně neusnou, vyrazili na další cestu směrem k Písečné vesnici...

Poznámky: 

Hahá, hehé, huhů... další díl další FFky...
Je to...divný...podivný...prapodivný...co já vim -_-" Itachi si vybral Neko jako svýho špehouna, Neji očividně doufá, že se pod maskou skrývá právě ona...
...a Neko z toho má v hlavě chudinka maglajz... bejt ní tak to Nejimu řeknu a byl by Happy End, ale to by to skončilo...což by určitě nikomu nevadilo xD (ale mě možná trochu joo...)

4.90625
Průměr: 4.9 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Asaki Uchiha
Vložil Asaki Uchiha, St, 2017-02-08 22:00 | Ninja už: 3617 dní, Příspěvků: 403 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise V2: Další zajímavá zápletka. Neko jako špeh pro Itachiho, tak tady v tomto FF-ku už se nebudu divit vůbec ničemu. Popravě si myslím, že Neji asivví, že je to ona, je to kvůli ní předstírá. Opravdu super FF-ko.

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Ne, 2012-01-15 00:22 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

TRAMTARÁÁÁ! Vydána sedmička! Jupí? XDD (říká k mrtvé povídce...ehm...xD)

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Kia
Vložil Kia, Út, 2012-01-10 23:01 | Ninja už: 4492 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Konohamarova chůva

Vyžaduju další díl!! Laughing out loud ani nevíš, jak já jsem napjatá Laughing out loud Tak poooohyb! Laughing out loud

Nemohu tasit. Na záštitu meče se usadila vážka.

Obrázek uživatele Neko.chan
Vložil Neko.chan, Pá, 2011-10-28 13:22 | Ninja už: 4590 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

kedi bude dalši dilel????


[spoiler]Dress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll PalaceDress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll PalaceDress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll Palace

Obrázek uživatele Hanaki
Vložil Hanaki, Út, 2011-06-14 19:06 | Ninja už: 4732 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

Bude ještě někdy další díl??
Prosím, prosím, smutně koukám.

Moje FF:
Dívka ze Zvučné, Prolog



Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, So, 2011-03-05 01:45 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

takže...jelikož jsem zase dlouho psala velký houby, tak se přes ty prázdniny pokusim něco s tim udělat. Sice jsem tu asi už propadla do propadliště dějin, ale nevadííí Laughing out loud

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Po, 2011-02-07 17:53 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

No teda...na místě Nek--ech..Shin bych to asi nezvládla, tolik emocí v jedné hlavě Laughing out loud Respekt Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2011-02-05 23:20 | Ninja už: 5519 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

já chci další díl, je to vynikající a neko vážně obdivuji Smiling

Obrázek uživatele chibi-chan
Vložil chibi-chan, Po, 2010-12-06 16:39 | Ninja už: 5286 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

jěšte to tak! že bys to ukončila. Nech tě to ani nenapadne! ja jsem jedn s tvej věrných fandu a chci pokačováví ň.ň Laughing out loud je to naozaj úžo ja tohle zbožnuji Smiling tak nepřestávej třba nech to aj těch 400 dílu ale stejne to bude pecka Laughing out loud

Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, So, 2010-10-30 22:33 | Ninja už: 5010 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

nééé...neukončuj to!!!! já tuhle i předchozí povídku naprosto žeru Laughing out loud nemůžeš jí jen tak ukončit...máš svoje věrný fandy Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Ai
Vložil Sabaku no Ai, So, 2010-07-17 22:18 | Ninja už: 5147 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Na kolenou tě žádám! Přidej prosím další díl!

Obrázek uživatele elis23
Vložil elis23, Pá, 2010-02-26 21:40 | Ninja už: 5638 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Prostý občan

moc pěkné Smiling

Obrázek uživatele Kin-Ankoku
Vložil Kin-Ankoku, Pá, 2010-02-26 20:32 | Ninja už: 5639 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

HÉJ MĚ BY TO VADILO!!!
Čekam dost dlouho než se dokopeš k další kapitole a ty bys to chtěla ukončit?