manga_preview
Boruto TBV 09

Obrana Konohy pred Kumogakure 3

KYUUBI MU VYCHÁDZAL Z CHRBTA.
"Čo to", zaziapal Deidara, "šéfe on to neprežije, Kyuubi mu vychádza z tela.
"Ku-va", povedal Pein a v hlase mu bolo cítiť obavy.
"Musíš to zastaviť, Kisame odbachni toho s hustým obočím a príd nám pomôcť, rýchlo", zaziapal Pein.
"Dobre", povedal Kisame a začal Leeho v tom hustom blate (blato zostalo po Kisameho tsunami vlne). Lee tam však nebol. Vtedy dostal Kisame ostrý úder do hlavy a rozbilo mu ju. To ho Lee kopol.
"Nabudúce si dávaj pozor, no aj ked neviem či nejaké nabudúce bude, hahaha", zasmial sa Lee a zapichol mu polku jeho Samahedy do chrbta. Kisame zomrel vlastnou zbraňou.
V tom istom čase tím Shikamaru skončil s ninjami z Trávovej a išiel na pomoc tímu Kibu. Ked tam prišli, videli ako Sakura lieči Kibu a Sai si obväzuje ranu na pleci (po katane od shinobiho z Trávovej). Ino k nemu rýchlo pribehla a začala mu liečiť rany. Shikamaru sa začal pýtať Kibu (ktorého už Sakura vyliečila) ktorému tímu idú pomôcť.
"To je ale otrava", povedal Shikamaru (ako vždy) a Kiba sa zasmial ale to mu iba priťažilo lebo začal znovu vykašliavať krv.
"Utrpeli ste nejaké straty?", opýtal sa po chvíli Kiba.
"Nie ale mali sme nejaké zranenia, Chouji mal slabší otras mozgu a zlomenú ruku a Ino pár škrabancov a pár rezných rán ale tie už m vyliečené a ja som si rozmliaždil kus rebra ale vdaka Ino mi je už lepšie, a čo vy?", spýtal sa Shikamaru.
"Skoro to čo vy až na ten otras mozgu", povedal Kiba.
"Tak čo, ideme už pomôcť ostatným tímom?" spýtal sa pomaly Sai.
"Dobre, ideme", povedal Chouji a začal sa zdvíhať pričom zlomil strom.
Tím Neji bol už dávno po bitke, len odpočívali a ošetrovali si rany.
"Shino, podal by si mi ešte zopár tých obväzov?", spýtala sa TenTen.
"Jasné", povedal Shino a hodil jej dva balíčky obväzov odporučených od Godaime(v preklade piaty, piata, označenie pre hokage Tsunade).
"Neji vidíš niečo zaujímavé?", spýtala sa TenTen.
"Zatial nie, ale cítim tu Narutovu chakru a je dosť silná.
"Narutovu?", opýtali sa jednohlasne Shino aj TenTen.
"Asi chcete pomôcť, nie?", ozval sa z tmy niečí hlas.
"SHIKAMARU!!", zakričal Neji ale zabudol že má zranenia a zapraskalo mu v hrudi.
"Sakra, zabudol som", zastonal Neji.
"My si pomôžeme, Ino zober si na starosť TenTen a ja Nejiho dobre?", povedala Sakura.
"Hai", povedala Ino rýchlo a šla za TenTen.
"Ked boli všetci vyliečený, niekto musel ísť s Nejim do nemocnice lebo mal peasknuté rebro a natrhnuté pľúca. Navrhla sa TenTen a povedala že aj tak musí ešte niečo povedať Tsunade. Všetci súhlasili a tak šla. Ostatní(Kiba, Shikamaru, Ino, Sai, Chouji, Sakura, Shino a samozrejme aj Akamaru) šli rýchlo za tímom Naruta.
Ked tam dobehli naskytol sa im hrozný pohľad.
Práve videli ako z Narutovho chrbta vychádza Kyuubi. Kyuubi mal už von obe uši a tri chvosty. Narutovi to ale ajtak pridávalo silu. Vtedy to uvideli.
"AKATSUKI!", zašepkali všetci naraz. Potom uvideli Leeho omdletého vedľa mŕtveho Kisameho, potom Deidaru a Peina, omráčeného Zetsua a Tobiho ako ho kriesi(XD).
"Takže, tu sú traja a jeden omráčený a jeden mŕtvy", skonštatoval Shikamrau.
"Naruto, drž sa kým ti nepomôžeme", povedal Chouji.
"Takže", povedal Shikamaru, "tu je plán. Je nás sedem. Ak sa tomu v maske podarí zobudiť toho Zetsua tak budeme dvaja na jedného. Teraz však máme tento plán. Chouji, ty chitíš toho v maske zväčšenými rukami a Sai ho zabije, čo vy nato?", spýtal sa Shikamru.
"Hai", povedal Chouji. Sai iba prikývol.
"Dobre, potom zabijeme aj omráčeného, ked bude plán hotový znova sa tu stretneme", povedal Shikamaru.
"Hai", odpovedali tí ktorým bola pridelená táto misia(čiže Choiji a Sai) zborovo.
"My ostatní sa postaráme o Peina a pozor na Naruta, v tomto stave nieje pri zmysloch. ROZCHOD!", pridelil dalšiu misiu Shikamaru ostatním.
Tento plán rýchlo vyšiel ani sa nik nenazdal a ostali už len Deidara a Pein. Pein mal však čo dočinenia s ostatními.
Naruto sa vtedy rozbehol na Deidaru a vyformoval si po ceste rasengan. Ked ku nemu pribehol skríkol:
"RASENGAN!", a vtlačil ho Deidarovi do hlavy. Deidaru odhodilo a už sa ani nepohol. Potom sa Naruto rozbehol za Peinom. Ked ho ostatní uvideli, tak rýchlo odskočili a Pein sa len otočil a ledva čo sa uhol pred Narutovou päsťou. Začal sa boj na život a na smrť.
Medzitým už Hinata došla ku budove kde sídli hokage-Tsunade. Vybehla po schodoch a chodbách a vtrhla do jej kancelárie. Ani nečakala na vyzvanie a začala jej hovoriť ako bojovali zs ninjami z Trávnatej a potom Akatsuki. Ked to Tsunade počula, hned vyslala troch Chuuninov(ninja hodnosť po Geninovi, Chuunini su väčšinou učitelia v akadémii ako Iruka...) do Trávnatej po ostatních Jouninov(ninja hodnosť po Chuuninovi, Títo sú väčšinou velitelia tímov ako Kakashi, Asuma...) a jeden tým zdravotníkov ku bráne.
"Bežte, zavolajte Asumu, Kakashiho, Kurenai, Gaia a ostatných. A ponáhľajte sa!", skríkla Godaime.
"Hai hokage-sama!", odpovedal vysoký Chuunin aj so svojím tímom a zmizli v oblaku dymu.
"Shizune, ty bež s daľšími dvoma za ostatnými tímami", zavelila Tsunade.
Vtedy sa začali Narutove klony meniť. Kyuubi im začal vychádzať z chrbtov.
"Naruto, nie, prosím vydrž!", začala vzlykať Hinata. Klony sa vyparili a Tsunade skríkla:
"Vyhlasujem tretí stupeň nebezpečenstva. Hinata pohľadaj byakuganom(v preklade biele oko-očná technika klanu Hyuuga) Yamata a potom ked Naruto dobojuje tak nech ho ukľudní."
"Tsunade-sama?", spýtala sa Hinata.
"Áno?", odpovedala Tsunade.
"Dúfam že to Naruto prežije, prosím...", povedala Hinata zúfalo.
"Ak sa Kyuubi nezapečatí do deviatich chvostov, tak asi nie", povedala Tsunade s náznakom ľútosti v hlase.
Hinata sa rýcklo rozbehla hľadať kapitána Yamata a pri behu sa jej v hlave premietali myšlienky ako ju Naruto pobozkal, ked posledný krát videla, ked bežala za piatou...
"Nesmiem dopustiť aby zomrel", pomyslela si Hinata.

Poznámky: 

Tááák tu je další diel dúfam že sa bude páčiť. Hinata bude v mojej poviedke odvážnejšia ako naozaj tak sa tešte lebo nabudúce dostanete prekvapenie.
váš milý Namikaze Hikaru

4.6
Průměr: 4.6 (5 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kasukē
Vložil Kasukē, Po, 2010-12-13 20:55 | Ninja už: 5474 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

TááááK TU TO JE PRE VáSSSSS
!Naruto FOREVER!

Zbabelci umierajú často ešte pred smrťou, hrdinovia zakúsia smrť len raz.
Nikdy nemaj strach z tieňov. Proste znamenajú, že niekde nablízku svieti svetlo.
O život môžeme prísť rôzne. Smrť je len jednou z možností.