manga_preview
Boruto TBV 09

Obrana Konohy pred Kumogakure 4

Teraz sa presunieme pred hlavnú bránu, kde sa odohráva boj Naruta s Peinom.
Naruto úspešne použil Oodama rasengan a zabil dvoch zo šiestich Peinov. Potom ostatní zabili tiež dvoch, takže zostali dvaja. Hlavný Pein sa držal vzadu a používal Rinnegan. To mu ale bolo prd platné. Kyuubi práve použil dva chvosty a roztrhol Peina. Ostal už len Yahiko. Kyuubimu už bolo vidno chrbát.
"Sakra", pomyslel si Shikamaru a skríkol:"Kagemane no jutsu!"a chytil ním Peina. Naruto vtedy dobehol a začal ho škriabať. Medzi tým sa mu chvosty spojili na veľkú päsť a vrazil ňou do Peina (päsť bola veľká ako celý Pein) takže ho to nabralo a vyrylo to dieru na ktorej dne ležal amotný Pein.
Ostatní s úžasom hľadeli na tento zápas.
Naruto si vybral z púzdra kunia a odsekol mu nohu.
"Ku-va, do p-če, ty magor, vypadni odtiaľto" a odkopol ho druhou nohou.
"škoda že Kakuzu zomrel, mohol mi to zašiť. Ty smrad, za toto zaplatíš, teraz ťa zabi..."
to už ale nestihol dopovedať, lebo mu Naruto napchal rasengan rovno do úst. Pein sa už ani nepohol.
"Tak, teraz už len ukľudniť Naruta a bude to", povedal Sai.
"Kapitán Yamato", doplo Sakure.
"Čo?!", spýtal sa Shino.
"Kapitán Yamato ovláda mokuton (živel drevo) tak ako 1. hokage a Naruto nosí jeho prívesok. kapitán Yamato použije nejaké mokuton jutsu a na ruke sa mu zobrazí pečať, ktorú pritlačí Narutovi na čelo", vysvetlila mu Sakura.
"Dobre, Ino bež za Inoichim a povedz mu, nech ti pomôže nájsť Yamata. My sa postaráme o Naruta.", povedal Shikamaru.
Ked Ino odišla, Kiba sa spýtal Shikamara, čím zastaví rozzúreného Naruta. Shikamaru mu jednoducho odpovedal:" Kagemane no jutsu."
V tom Sai zakričal: " Bo-a, Naruto uteká."
Naruto sa rozbehol po štyroch smerom od Konohy. Ostatní sa rozbehli za ním. Shikamaru začal Kagemane no jutsu, Sai s Ninpouu chooju giga a nakreslil dlhého hada. Shinovi vyleteli z rukávov chrobáci, ktorých poslal za Narutom. Lee si začal dávať z nôh dole závažia a pripravoval sa. TenTen mala v pohotovosti zvitok so zbraňami a Chouji sa pripravoval na Niikudan Senshan. Kiba sa sústredil naGatsuugu a Sakura si už navliekala rukavice.
Medzi tým Hinata chodila po Konohe a hľadala kapitána Yamata.
"Les chakry", doplo jej. Chodila po tréningovom ihrisku a prezerala stromy. Vtom uvidela v jednom z nich znak Konohy.
"Kapitán Yamato?" spýtala sa nesmelo.
Zo stromu sa postupne vynorila tvár, potom plecia až sa nakoniec vysúkal celý.
"Á Hinata, čo ťa ku mne privádza?" spýtal sa a pritom si oprašoval z nohavíc triesky.
"Nie čo ale kto! Je to Naruto a Kyuubi mu vykúka z chrbta!" zakričala.
"A do r*iti!" skríkol Yamato, položil Hinate ruku na plece a zmizli v dyme. Vynorili sa nedaleko hlavnej brány. Na oblohe sa zablyslo pár iskier. Rozbehli sa tým smerom. Keď boli už o trochu bližšie, videli pomedzi stromy čo sa tam deje. Naruto bol chytený v Shikamarovom tieni a ceril zuby. Shikamaru bol celý spotený. Ostatní boli pripravení kedykoľvek zasiahnť, ak by kagemane no jutsu povolilo.
"Všetci sa stiahnite!" zavelil Yamato. Poslúchli ho a odišli do bezpečnej vzdialneosti. Yamato podišiel bližšie k Shikamarovi a povedal mu: "Eľte chvílku vydrž!" Vytvoril pár pečatí a zamrmlal jutsu. Zo zeme okolo neho sa vynorili drevené totemy. Sadol si do stredu a nohy prekrížil do tureckého sedu. Namieril ruku na Naruta a okolo neho sa začali vynárať hrubé korene. Začali mu obväzovať nohy. Postupne rástli až kým nebol celý zabalený do akéhosi stromu. V korune stromov začali rásť jablká. Boli čoraz väčšie a bolo ich čoraz viac. Chakra okolo Naruta začínala rednúť. Jablká zo stromu opadli. Yamato jutsu zrušil a korene sa stiahli naspäť do zeme. Naruto pokľakol na kolená a zrútil sa k zemi. Jablká odrazu vybuchli a na zem začal dopadať krvavočervený dážď. Hinata sa už už chcele rozbehnôť k Narutovi, no Yamato ju zadržal.
"Teraz začne tá nepríjemnjšia časť. Kyuubi začne Narutovi trhať chrbát. Ak sa Naruto nevzdá, tak bude v poriadku. Ale ak nie, tak..." hovoril ale Hinata mu skočila do reči: "To sa nedá nič robiť čo by mu mohlo pomôcť?" no keď videla jeho pohľad, sklopila oči a začal plakať. Zrazu ucítila na pleci niečiu ruku. Obzrela sa a bola to Sakura, ktorej po tvári stekali slzy.
Dievčatá sa na to nemohli pozerať. Chalani sa však museli. CHceli svojmu kamarátovi pomôcť no nedalo sa. Naruto strašne reval, zmietal sa a všade bola krv. Po chvíli zrazu náhle prestal. Hinata sa vystrašene pozrela na Yamata. Ten si vydýchol a usmial sa. Hinata aktivovala Byakugan a prezrela Naruta. CHrbát mal celý dodriapaný, šľachy potrhané. Ale žil. Rozbehla sa k nemu a hodila sa na zem. Všetci podišli bližšie. Sakura ho žačala liečiť. Hinata mu zložila čelenku a hladila ho po hustých žltých vlasoch. Po chvíli sa tam zjavila Ino s Tsunade. Keď Ino zbadala Naruta rozplakala sa. Sai k nej podišiel a utešoval ju. Tsunade pomohla Sakure s liečením Naruta.
Ponad stromy začalo vykúkať slnko. Po chvíli začali štebotať vtáčiky a Naruta previezli do nemocnice.

Pokračovanie nabudúce

Poznámky: 

Myslím, že keď to celé prerobím, tak by táto FF-ka stála zato. Poprosil by som o komentíky.

Zoznam všetkých mojich FF-iek.

4.4
Průměr: 4.4 (5 hlasů)

Kategorie: