manga_preview
Boruto TBV 09

Obrana Konohy pred Kumogakure 2

Ale neboli úplný. Boli to tí čo prežili po útoku ninjov z konohy.
"Znovu sa stretávame Kyuubiho jinchuriki," povedal Deidara a na tvári sa mu pohrával veselý úškrn.
"Senpai, to je Uzumaki Naruto, syn štvrtého hokageho, nie?" spýtal sa Tobi a začal si ich prezerať ako opice v ZOO.
"Čo na nás tak čumíš dyňa, he?"Odvrkol mu Naruto.
"Že dyňa, to bolo vtipné..., počkať to si povedal mne? Dávaj si pozor na jazyk chlapče," povedal nazúrene Tobi a už už sa chcel vrhnúť na Naruta ale Pein ho zadržal a povedal:
"Nerob urýchlené závery hej? No dobre, Kisame ber si toho skákajúceho zelenáča, Zetsu ty tú kunoichi a ja si vezmem toho jinchuurikiho, ostatní dávajú pozor a keď pôjde do tuhého Deidara nám pomôže a Tobi tiež, dobre? Deidara a Tobi, vy sa postaráte aby nás tu nikto nerušil."
"To si myslíte že sa budem len pozerať?" spýtal sa Deidei s náznakom hrubosti v hlase Deidara.
"Áno to urobíš a neoponuj mi,"prikázal Pein. Deidara sa pod tým tónom strhol a zavŕtal sa v korune stromov.
"Tak ideme na to!" zakričal Kisame, vytiahol meč z pošvy a vrhol sa na Leeho. Lee jeho útok odvrátil a zaútočil ale to isté urobil aj Kisame.
Lee kopal ako šialený, no Kisame obhájil svoj titul a všetky vykryl. Nafúkol sa vypustil do okolia vodu. Lee sa naraz ocitol pod hladinou. No nedalo sa mu z nej vyjsť. Kisame sa nad ním uškŕňal a do vody vpustil žraloka ľudožrúta. Lee sa obrátil zoči-voči rybe. A už do nej mlátil. Ľavý hák, pravý hák. Bil len tak sa prášilo (ak sa pod vodou dá prášiť). Lee mu dal rýchly a silný úder nohou zospodu do papule a žralok pretrhol hladinu. Kisame sa zdvihol a poznamenal: "Vidím že ovládaš iba taijutsu"
"Teba porazím aj s tým, čo som sa naučil na Akadémii" zakričal Lee a vrhlo sa naňho. Kisame sa uškrnul a presekol ho Samehadou napoly. No Lee vybuchol.
"He? Kage bunshin?" povedal prekvapený Kisame. Zrazu vyletel do vzduchu. Lee bol totiž stále pod vodou a hore vyslal iba klon. Teraz vykopol Kisameho do vzduchu a vyskočil za ním. Na rukách uvolnil obväzy a obmotal nimi Kisameho.
"Omote Renge!" zakričal a šmaril Kisameho na ostré skaliská. Kisame zomrel krutou smrťou.

Medzi tým sa tím Neji bránil pred náletmi kunaiov, shurikenov, a výbušných lístkov. TenTen vytiahla zvitok a vyvolala z neho fuuma shuriken(démonský shuriken) a hodila ho do jedného ninju, ktorý ho roztavil pomocou katonu. Neji využil situáciu a aktivoval byakugan. Našiel si chakrové obvody súpera a povedal:
"Hakke hasengeki"(drtič hôr). Trávový ninja schytal úder priamo do hrude a letel, letel až kým nezrazil z nôh svojho spolubojovníka. Ninja zasiaknutý drtičom sa už nezdvihol ale ten druhý hej.

V tíme Naruta práve Hinata zablokovala Zetsuovi všetky tenketsu (chakrové otvory) a vrazila doňho kunai. Zetsu sa zdvihol, vytrhol si z hrude kunai a už ho chcel vrátiť jeho majitelovi keď zrazu doňho Naruto hodil zo 10 shurikenov. No Zetsu sa vtiahol do zeme. Vtedy tam nabehol Deidík a začal bojovať s Hinatou. Hinata použila juken a rozdrtila prekážku, ktorú vytvoril Deidara z výbušného ílu.. Všetko to vybuchlo a Naruto skríkol:
"Nie!". Vtedy sa vykašlal na Peina a bežal do dymu za Hinatou.
Konečne mu to došlo. Vždy keď ho Hinata videla tak buď odpadla alebo celá zčervenela.
"Ona ma vlastne MILUJE!" skríkol Naruto a hladal ju naďalej v dyme.

Poznámky: 

Diel je prerobený. Pridal som tam boj Lee vs. Kisame.

4.77778
Průměr: 4.8 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kasukē
Vložil Kasukē, So, 2009-07-18 16:03 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

dobre,takže keď budem písat novú FF-ku tak dám nováčikov a jeany4ever a Vl k díky za chválu

Zbabelci umierajú často ešte pred smrťou, hrdinovia zakúsia smrť len raz.
Nikdy nemaj strach z tieňov. Proste znamenajú, že niekde nablízku svieti svetlo.
O život môžeme prísť rôzne. Smrť je len jednou z možností.

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-07-15 22:28 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, St, 2009-07-15 20:20 | Ninja už: 5438 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

mne sa to pacilo a to oblecenie necham na teba aj ked predstavu uz o tom mam Smiling

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2009-07-15 18:40 | Ninja už: 6050 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.