manga_preview
Boruto TBV 09

Dračí bojovnice 16. Smrt a znovuzrození

Když jsme se vrátili ze skryté v Oblacích, v sídle ještě nikdo nebyl. Pomalým krokem jsme šli ruku v ruce do našeho pokoje. Když jsme vešli do pokoje, Hidan si s předtuchou sedl na postel a čekal, já jsem mezitím zamířila do koupelny. Po chvíli, jsem vyšla z koupelny, mé dlouhé vlasy mi splývaly kolem obličeje, měla jsem na sobě krátkou noční košilku, která byla celá průsvitná. Hidan se na mě podíval zkoumavým pohledem.
"Vau, bez pláště vypadáš úplně jinak!"
"Jak jinak?"
"No… božsky?!!!!!"
"Ou..díky." červenala jsem se.
"Kde jsi na to vzala?"
"Kakuzu, ale ticho! Nemusí to vědět."
"J-jasně."

Sedla jsem si vedle něho a přitulila se. On mě začal hladit po vlasech. Chvíli jsme byli jen tak, ale pak se Hidan odhodlal a…(domyslete si sami)
Bylo to tak KRÁSNÉ! Ale museli jsme toho nechat, protože nás vyrušil debil.í Šéf. Chjo. Chtěl zprávu z naší osobní mise. No, ale pak jsme si to všechno vynahradili.

Dalších pár měsíců jsme to tajili, protože by nás Šéf asi zabil. On neuznával vztah mezi zaměstnanci, přitom měl na 100% něco z Konan. Ale to je jedno. Nicméně věčně jsme to tajit nemohli. Hidan měl dva návrhy: První byl, že bychom odešli z Akatsuki a žili normální rodinný život. Na to byl můj názor: FŮJ! A druhý byl, že bychom mohli zabít Šéfa. A tohle bylo zase úplně na hov.o. A tak jsem navrhla já: Prostě to řekneme, mě se všichni bojí a tebe nejde zabít, takže co nám můžou udělat? Nic! Cha, cha. A na tohle byl Hidanův názor: úplně boží, nejlepší. Co by ti chlapi dělali bez nás?

No a tak jsme jednoho rána vykročili za Šéfem pravou nohou. Slušně jsme zaklepali a po chvilce vešli dovnitř:
"Brej Šéfe, jak je? Doufám, že máte dobrou náladu."
"Ne, já nikdy nemám dobrou náladu, tak co chcete?"
"No víte, my bychom vám chtěli něco říct."
"Co? Nevyvraždili jste tu vesnici, že ne? Nebo neutratili jste všechny Kakuzovy prachy?"
"Ne ani jedno."
"Uf, tak co?"
"No my z Hidanem, se už dlouho máme rádi, milujeme se a dlouho jsme to tajili."
"C-cože?!!!!!!!!!!!!!!!!!! To si děláte prde.l!"
"Hele Šéfe, nedělejte tady moc jo?! Vy taky paříte s Konan!"
"No-no to není pravda!"
"Ale je!"
"Chjo tak budíš, buďte spolu, stejně vám nic nemůžu udělat. Chjo."
"Super, slyšela jsi?"
"Ano!" oba jsme vesele vyšli ven z pracovny a vášnivě se políbili, ale zrovna kolem nás procházeli Kisame a Itachi:
"Fuj to je hnus! Tak ty paříš s tou příšerou jo?"
"Víš co! Zalez, protože jediný, kdo je tu příšera jsi ty, jestli sis toho nevšiml!"
"Bla, bla, bla!"
"Zalez nebo!"
"Hidane nech toho!"
"Ale Anaru! On- na tebe- vždyť!"
"Neřeš, Itachi, prosím mohl bys na Kisameho použít Amaterasu?"
"Jistě Madam."
"C-co? I-Itachi-san?! To nééé!"
"Jak si to dokázala?"
"Ženský šarm." řekla jsem s menším úšklebkem.

Tak a náš utajený vztah byl venku. Ulevilo se mi. Teď jsme konečně byli "svobodní" a bylo to nádherné. Všichni Akatsuki o tom věděli a přehlíželi to.
__________________________________________________________________________

Uběhl další rok a mi teď bylo dvacet jedna, hezký věk. Hidan už asi měsíc naléhal na to, že by chtěl rodinu. (divím se, že ji tak hrozně chce, když je prvotřídní zabiják: D)Já jsem ji taky chtěla, ale pod podmínkou, že bude pro dítě vše připraveno. No a tak jsme začali shánět vybavení, ale tajně, protože Šéf nepovolil děti, takže vše bylo utajeno. Abychom měli více místa, tak jsme si spojili postele a měli jsme tak manželskou. Takže místo na postýlku jsme měli a už jsme ji koupili a složili, byla hezká. Měla modrozelenou barvu. Pak jsme koupili vaničku, hračky, chodítko, plenky a plno dalších věcí potřebné k výchově ratolesti. No a jednoho dne jsem si koupila v lékárně těhotenský test a... byl pozitivní! Hidan byl štěstím bezsebe. Staral se o mě a nosil mi různé dobroty, ale Šéf o tom ještě nevěděl, ale pak když už jsem byla v pátém měsíci, jsme museli jít s pravdou ven. A tak jsme to oznámili Šéfovi. Ten sice zuřil a dokonce si vyrval dva pearsingy z obličeje a pak zuřil ještě víc, ale zase nám to prošlo.

Měsíce ubíhaly rychle a naše nadšení stále sílilo, ale já jsem se cítila stále slabší a připadalo mi jako by ze mě pomalu vyprchával život, ale myslela jsem si, že je to normální, ale nebylo. Už mi chybělo jenom pár týdnů do porodu a to už jsem byla tak slabá, že jsem už ani nemohla chodit. A když přišel den D, cítila jsem se téměř mrtvá…

Bolesti jsou silné, avšak vytrvám. Nemohu pořádně dýchat, ale snažím se dál. Necítím nohy a ruce, ale pořád vytrvávám. Cítím, jak mi srdce bije stále pomaleji a pomaleji, ale vytrvávám. A poslední slova, co slyším, jsou: "Anaru zvládla jsi to, máme dceru! Anaru! Anaru! Co je s tebou?!" Já už ji bohužel nikdy neuvidím, ale konečně jsem odhalila tu kletbu. Já zemřela a nový život se zrodil a sním i nový drak. Starej se o ni dobře, Hidane.................

Po osmnácti letech

Sedím před hrobem mé matky, brečím, už tisíckrát mi vysvětlovali, že to že zemřela, není moje vina, ale jak by to nemohla být má chyba? Vždyť mě porodila a zemřela, kdybych se nenarodila já, ona by žila. Praštila jsem silně do země, najednou slyším něčí smích, otočím se a vidím toho kluka z vesnice, chodila jsem s ním do školy, přistoupí ke mně a kopne do hrobu a dokonce praští i mě, neudržím se. Rychle se přeměním a zabiju ho, bez citu, změním se zpátky, pak nakreslím na zem mou krví symbol a dovnitř vložím tělo, vytáhnu růženec a odříkávám. Upravím hrob. Poté odcházím. Když jsem vešla do sídla, otec mě už čekal a nejspíš, když mě uviděl, poznal, že jsem je zase použila.
"Midori, už zase? Kolikrát jsem ti říkal, že je nemáš používat?"
"Ale otče, proč je nemůžu používat, Jashin-sama mě obdaroval neuvěřitelnou mocí! Tak proč?"
"Už jsem ti to tolikrát vysvětloval a obětovala si ho?"
"Za koho mě máš? Samozřejmě, že ano."
"Aspoň něco. A teď bež do svého pokoje, potom za tebou přijdu."
"Jo, jo."
Odešla jsem. Bydlela jsem v pokoji po mámě, byl hezký, nikdy jsem ji neviděla, ale otec mi říkal, že jsem stejná jako ona i v dračí podobě. Sedla jsem si na postel a přemýšlela o všem možném. O tom, že bych už měla odejít z tohoto zatuchlého místa nebo, že bych měla udělat další věci, které jsou pro mě důležité. Nakonec jsem se rozhodla.

Poznámky: 

Tákže, tohle byl poslední díl Dračí bojovnice, ale pokud byste chtěli, můžu vám napsat pokráčko s názve Dračí bojovnice 2 Laughing out loud Asi vám došlo, že by to bylo o Midori. Laughing out loud
Midori-zelená

Teď to záleží jen na vás, chcete DB 2 nebo ne?

Jinak přijímám kritiku, tady tenhle díl byl strašný..... fuj tajksl Laughing out loud

4.846155
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, St, 2010-07-28 14:03 | Ninja už: 5079 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

Itachi, prosím mohl bys na Kisameho použít Amaterasu?"Jistě Madam." toto ma dostalo si dobre naladena Laughing out loud ale njak vzkrisis Anaru prosim psi ocicka *_* pls
ale urco napis DB2 je to jasny ale vzkris ju nechju jashin-sama vrati pls jashin-sama Sad

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Čt, 2010-07-29 10:33 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

eeeee, i Jashin-sama je na tohle krátký....bohužel....Anaru j ejiž v Dračím nebi Laughing out loud

Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, Čt, 2010-07-29 12:56 | Ninja už: 5079 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

naa ten jashin-sama co on vlastne vi??? len primat obete???nebo co hidan daj se na njakeho ineho boha tento jashin-sama je zm*d Laughing out loud

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino

Obrázek uživatele Shinjiku
Vložil Shinjiku, Ne, 2010-03-28 14:31 | Ninja už: 5344 dní, Příspěvků: 446 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Super! Konečně jsem došla k poslednímu dílu Laughing out loudLaughing out loud jak jsem to tak za ty dva dny celý přečetla, musím říct, že tvoje psaní se rapidně zlepšilo Laughing out loud ze začátku si psala jako kdyby jsi to prostě říkala, ale na tomhle posledním dílu je vidět na změna Laughing out loudLaughing out loud super povídka Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Po, 2010-03-29 09:30 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Díky Laughing out loud

Obrázek uživatele Sylvie
Vložil Sylvie, Út, 2010-02-16 21:09 | Ninja už: 5354 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Pěstitel rýže

Tento díl byl moc pěkný a byla bych moc ráda (určitě nejsem sama Laughing out loud)kdybys napsala pokráčko,moc se teším Smiling Laughing out loud

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Út, 2010-02-09 20:23 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Dobrá, dobrá Laughing out loud Tak teď už jste mě definitivně presvědčili, že máte zájem, takže příští Neděli bo Pondělí DB 2!!!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Kimi no Naomi
Vložil Kimi no Naomi, Út, 2010-02-09 11:07 | Ninja už: 5229 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

Určo musíš napsat pokráčko je to chytlavííííííííí Laughing out loud DB2 Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele ArtemisFowlStar
Vložil ArtemisFowlStar, Po, 2010-02-08 19:12 | Ninja už: 5730 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Prostý občan

jj jak jinak ale že by tak brzo ale stěžovat si nechci když osobní mám posraný tak aspoň to potěší

[URL=http://theotaku.com/quizzes/view/1769/what_akatsuki_member_are_you%3F"][/URL]
What Akatsuki Member Are You?What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Kimka
Vložil Kimka, Po, 2010-02-08 18:45 | Ninja už: 5579 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Ano!!!!!!!!!!!!!! Drčí bojovnice2!!!!!!!! Klidně pak udělej DB 10! Laughing out loud XD
je to super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miluju to! Laughing out loud Laughing out loud XD XD Sticking out tongue
A taky jsem nemohla z toho "Hele Šéfe, nedělejte tady moc jo?! Vy taky paříte s Konan!"
XD
Jo a mělas tam jednou z místo s... ale to jedno! je to božíí!!!! Laughing out loud Laughing out loud Sticking out tongue

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Po, 2010-02-08 18:55 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

He, he. Díky, ale adminové by mě asi zastřelili.Laughing out loud To by ta Konoha praskla Laughing out loud Ale děkuju, že se ti to tak hrozně líbí, příjemně mě to potěšilo, od všech mě to těší. Chvála vždycky potěší Laughing out loud

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Po, 2010-02-08 17:46 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Dobrá, tak já teda něco napíšu, tak se těště Laughing out loud

Obrázek uživatele Suiteki
Vložil Suiteki, Po, 2010-02-08 17:08 | Ninja už: 5204 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

jo pokračuj je to moc pěkný

Obrázek uživatele papulka
Vložil papulka, Po, 2010-02-08 15:52 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

Jasne ze mas pokracovat je to moc supr napisane Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
http://s1.bitefight.sk/user/bite/115508

Obrázek uživatele Sabaku no Yuri
Vložil Sabaku no Yuri, Ne, 2010-02-07 20:44 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

je to super ..... mocinky cu další díly DB píšeš krásně tak bys v tom mohla pokračovat DB mě strašně chytla Laughing out loud

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Ne, 2010-02-07 21:59 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Díky, takže to je jeden hlas pro DB 2 Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Yuri
Vložil Sabaku no Yuri, Pá, 2010-02-12 22:50 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

kdyby to šlo tak těch hlasu dám nekonečně mnoho Laughing out loud

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, So, 2010-02-13 11:38 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Děkuju všem a nebojte, zítra vydávám 2 , těšte se Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Yuri
Vložil Sabaku no Yuri, So, 2010-02-13 22:21 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

a ted se celou noc budu budit:D:D ...... už aby to bylo:D