manga_preview
Boruto TBV 11

Narutov návrat I. - chuuninská skúška 23. (špeciál)

„To na mňa nezaberie,“ upozornil ho, keď odrazil kunai, ktorý mu vďaka protivníkovej ruke mieril na krk. Diváci mali smolu, dym sa ešte úplne nerozptýlil. Bol počuť len cingot kovu o kov a sem-tam, kde bol dym redší sa zjavovali obaja finalisti v bojovom nasadení.
Raitu skočil, meč v ľavej ruke sa mu čepeľou dotýkal malíčka, Katanovú časť luku držal pevne, jeho úmyslom bolo ublížiť, zraniť, poprípade zabiť. Jediný rozdiel v týchto možnostiach preňho bol čas, ktorý ešte musel so súperom stráviť predtým ako vyhrá.
„Mám pre teba novinku. Ani na mňa takéto chabé triky-“ nedopovedal, všimol si, že sa niečo zmenilo. Jeho protivník zmenil štýl. Katanová, útočiaca, časť v jeho ľavej ruke jemne pulzovala. Naruto si v poslednej chvíli uvedomil čo to znamená.
Chakrová čepeľ. Pri tak rýchlom útoku sa miniatúrne výboje bleskovej podstaty svojho pána javili ako jemné pulzovanie. Vyhol sa a začal tvoriť pečate. To, že uhne útoku Shimuro očakával, dopadol zaňho, otočil sa a s druhou polovicou luku v pravej ruke zaútočil. Meč sa vrhal na obeť neúprosne ako a jeho majiteľ mienil spraviť s Uzumakiho telom to čo už viackrát spravil s tými nepravými, s klonmi.
„Kryjem ti chrbát,“ vychádzalo z úst žabiaka. Akoby odnikiaľ sa pred útočníkom zjavil Gamatatsu. Odrazil meč, ktorý sa práve snažil preseknúť telo jeho privolávateľa. Blondiak neodpovedal, vedel, že to Gamatatsu spraví. Spoliehal naňho, veď mali tieto situácie natrénované. Ultimátnu obranu, ktorá zastaví každý útok, momentálne preveroval Raitu. Zatiaľ čo sa on čudoval jeho protivník za žabiakovým chrbtom dotvoril pečate. Otočil sa tak aby vykukol po pravici svoj bojového partnera.
„Katon: Karyuu-Endan!“ zvolal a v tej chvíli plameň z jeho úst oblizoval telo jeho protivníka.
To bolo tesné. Pomyslel si finalista z dediny ukrytej v oblakoch. Vtedy však už mali diváci výhľad čistý, takže mohli nerušene pozorovať a stali sa svedkami jeho kawarimi.
„Tak ty si ten šťastlivec,“ lačne sa prihovoril žabe.
„Šťastlivec?“ nechápal obojživelník.
„Áno,“ odvetil Raitu spokojne. V hlave sa mu vytváral plán. Musel byť dokonalý aby vyšiel, ale tým sa on netrápil. Bol si istý, že ho uskutoční nech sa deje čokoľvek.
Škoda, že už nemôžem použiť luk. No nič, budem to musieť spraviť pekne zblízka. Rozhodol sa. Pomaly kráčal k svojim súperom a nespúšťal z nich oči, až narazil na náhradu čo horela namiesto neho. Svojimi mečmi rozsekal horiaci peň na menšie kúsky a odhodil ich k najbližšej stene arény, kde plápolali ďalej.
„Typický mladík,“ odfrkol si žabiak, „Snaží sa demonštrovať svoje umenie meča, asi chce aby som sa zľakol.“
„To to má ťažké,“ usmial sa na odpoveď Naruto.
Shimuro ako by si privolané zviera nevšímal, zaútočil priamo na druhého finalistu.
„Rovnaké komba ako vždy,“ stihol Uzumaki oznámiť Gamatatsovi predtým ako uhol. No jeho súper sa len tak ľahko nedal, útočil znova a znova. Diváci mali krásny výhľad na súboj podobný nedávnemu, ktorý však už nebol sprevádzaný dymovou clonou. Tentokrát však pri niektorých útokoch Shimuro narazil na zvieracieho protivníka.

Je ťažké sa mu brániť, najmä s tou jeho zbraňou. Raitu naňho zaútočil zhora. Zbraň teraz používal ako kópiu pričom jej vrchol smeroval priamo na miesto kde stál genin z Listovej. Môže kedykoľvek zmeniť jej tvar, použiť ju ako štyri rôzne zbrane a to ešte nemusí byť všetko. Rozmýšľal Naruto. Odskočil aby sa tak vyhol vážnemu zraneniu. Jeho protivník však neváhal, chvíľku potom čo sa jeho luk naprázdno zapichol do zeme už obe ruky držali stred zbrane a bolo počuť slabé cvaknutie. Toto bol jeho živel, so zbraňami bojuje odjakživa a svoju obratnosť aj patrične využíval. Ihneď po cvaknutí už pravá ruka vystrelila k oblohe a spoločne s mečom v nej sa jej majiteľ snažil preseknúť svojho protivníka na dve časti. Uhol, ale on neprestal. Neprestane kým nezasiahne, tak bol naučený, tak to chcel. Využil prvý útok a spolu s katanou v ľavej ruke dokončil obrátku okolo svojej osi. Jej ostrie nekompromisne mierilo na blonďavého finalistu.

Uzumaki uhol prvému útoku a premýšľal o tom ako sa vyhýbať takej univerzálnej zbrani, keď v tom ho zastihol druhý výpad. Nemám na výber. Ešte sa mu ta veta ani nevytvorila v mysli a reflexívne uskočil. Rovnako inštinktívne sa mu začali pohybovať ruky. Prstami skladal rôzne tvary, ktorými spoločne s kontrolovaním chakry , na ktorú sa sústredil tvoril neznáme jutsu. Neuskočil však ďaleko a jeho súper neprestal húževnate útočiť. Katana si už razila cestu k jeho krku. Spolieham na teba. Vedel, že to nebude počuť, ale aj tak si to pomyslel, no len na chvíľu, potreboval sa koncentrovať na svoje ninjutsu.
„Také ľahké to mať nebudeš,“ oznámil Gamatatsu keď aj tentoraz odrazil útok smerujúci na jeho spojenca. Je veľa žáb, ktoré by mi len tak ľahko neodpustili ak by som dovolil aby Naruta niekto zranil. Dodal si pre seba.
Jeho privolávateľ už dokončil tvorbu pečatí, on si to všimol a odskočil. Boli zohraní.
„Fuuton: Shinku Renpa!“ skríkol a na protivníka sa rútili vákuové čepele.
„Dvakrát na ten istý trik znova nenaletím,“ oznámil mu Shimuro. Tentokrát nebol prekvapený, že jeho súpera ochraňuje privolané zviera a navyše ninjutsu očakával.
„Raiton: ShugoToku,“ vyslovil svoju obranu a v tej chvíli medzi nim a Narutom stál bleskový štít. Jeho majiteľ v podstate len vystrel ruku akoby v nej držal štít a ten sa jednoducho vytvoril, máloktorý divák to však zaznamenal. Bleskové krivky v obrannom tvare a iskričky odskakujúce od nadbytočnej chakry po jeho okrajoch zazreli len tí trénovaní. Štít útok vzdušného ninjutsu nevydržal nadlho. Rozpadol sa a svojho pána nechal napospas vákuovým čepeliam. Tie spolu s ním rozrážali vzduch až sa napokon s doprovodom kvílenia jutsu zastavil o stenu arény. Múr sa pod mohutným úderom zatriasol a na mieste dopadu sa tvorili neprirodzené pukliny. Genin z Mračnej sa zviezol na zem, z úst si cestu von prerážal pramienok krvi.
Keď už vzdušné ninjutsu ukázalo svoju silu Raituovi zažiarili oči a ústa sa mu skrivili do napodobeniny úsmevu. Je silný, bude zábavné ho počuť žiadať o milosť, ale bolo to užitočné. Našiel som slabinu v ich spôsobe boja. Na tvári mu svietil lačný výraz. Rozbehol sa a zaútočil na Naruta. Blondiak uhol skôr ako tam mohol doraziť a začal tvoriť pečate. V okamihu keď Raitu dopadol sa jeho súperom stal žabiak.
„Takže ho kryješ, zatiaľ čo on sa na mňa snaží použiť ninjutsu, to je vaša stratégia,“ uvažoval nahlas.
„Heh! Máš pravdu,“ odpovedal mu ako by si to len pred chvíľou uvedomil.
„Ale, čo ak spravím toto?“ výhražne sa usmial, zložil svoje meče do pôvodnej zbrane, ale tentokrát už jej súčasťou nebola tetiva. Chytil luk tak aby rukami zároveň vytvoril pečať.
„Shunshin no Jutsu,“ dodal s úškrnom na tvári.
„Sakra!“ zaklial Gamatatsu, poznal to jutsu od Naruta. Na nič nečakal a ihneď mu skočil na pomoc. Shimuro sa však nezjavil tam kde žabiak očakával. Hneď po premiestnení sa rozbehol a vyskočil. Vyvolané zviera nemohlo robiť nič iba sa prizerať ako ho chlapča z dediny ukrytej v mrakoch nabodáva na svoj luk. Útočil s ním ako s kópiou, ľavá ruka držala miesto kde sa luk zvyčajne držal, ale pravá zaplnila výrez v dolnej časti. Získal tým väčšiu stabilitu pri náraze a silu útoku. Podarilo sa, pripichol ho o stenu arény, kde sa obojživelník nezmohol so svojimi zraneniami ani pohnúť.
Tak, o večeru je postarané. Oblizol sa. Uistím sa aby mi tentokrát neunikla, tak ako sa to stalo s opičkami. Otočil sa na zostávajúceho protivníka. Vypariť sa nemôže, natoľko som ho nezranil a pomalé opekanie mu tiež nespôsobí také zranenie. Bol spokojný, že mu plán vyšiel podľa predstáv.
Naruto sa už chystal na útok, ale keď uvidel situáciu pred sebou, tak mu slová ninjutsu ostali visieť v hrdle.
Nemôžem zaútočiť, zranil by som Gamatatsua. Musím mu pomôcť sa z toho dostať.
„Eh? Nečakal som, že sa oňho budeš tak starať,“ divil sa Raitu, „Je jasné, že on ťa ochraňuje keďže si s ním uzavrel zmluvu, ale prečo ty? No, to je jedno, využijem to,“ po tvári sa mu rozlial úsmev. Zameral svoj pohľad na obojživelníka, začal tvoriť pečate a sledoval súperovu reakciu.
Musím jednať rýchlo. Upozornil sa Naruto.

„Teraz to príde,“ oznámil.
„Čo príde Jiraya?“ zvedavo sa opýtala blondína, no svoj zrak zo súboja nespúšťala.
„Vlastne sa divím prečo to použije. Som si istý, že by to v pohode zvládol aj bez toho. Možno to chce vyskúšať,“ uvažoval nahlas.
„Povieš nám čo príde alebo nás tu budeš nudiť svojimi úvahami?“ reagovala podráždene Hokage.
„Myslím, že bude lepšie ak to uvidíš, sleduj, je to ľahký súper takže na to pôjde klonmi,“ naďalej blúdil v myšlienkach.

„Kage bunshin no jutsu!“ vykríkol tak aby získal úplnú pozornosť svojho súpera. Vytvoril tri klony. Jeden začal tvoriť pečate a ďalší dvaja sa zamerali na tvorbu rasenganu, on sám sa premiestnil na druhu stranu arény a sadol si. Raitu na nič nečakal a rozbehol sa na svojho súpera.
Tú modrú guľu som už videl, bude problém, keď ma ňou zasiahne, keď... to je dobré, vyhnem sa jej. Ten tretí tvorí pečate, zrejme niečo ohnivé alebo veterné, podľa toho čo už použil. S ohnivou by nemal byť problém, ale ak použije niečo veterné na rovnakej alebo vyššej úrovni ako ja... každý blbec vie, že blesk je slabší. A nakoniec ten vzadu, zdá sa, že medituje, musím ho dostať čím skôr, ktovie o čo mu ide. Nemôžem použiť svoj meč, to je zlé, momentálne ho potrebujem. Vtedy si spomenul. Presne, grilujem si stehienka, žabacie. Myslím, že ten môj trik na presunutie ohniska zobrali ako frajerinu a ja mám teraz vďaka tomu konečne šancu sa najesť, nie, nevzdám sa toho. Porazím ho. Dokončil tvorbu pečatí.
„Katon: Housenka no Jutsu,“ jeden z klonov dokončil pečate a vyslal ohnivé strely na svojho protivníka.
Oheň a navyše nič vážne, tomu sa v pohode vyhnem. Vyskočil aby uhol útoku.
„Rasengan!“ počul pár metrov od seba, rútil sa naňho ďalší z klonov.
„Raiton: Jibeshi!“ zvolal a elektromagnetická vlna sa stretla s Uzumakiho technikou.
To mi stačí. Pomyslel si spokojne Shimuro, keď vychýlil rasengan a zároveň zasiahol súpera. Jeden dole. Dopadol a rozbehol sa naproti klonu, ktorý sa naňho už rútil s kunaiom v ruke.
„Raiton: Rakurai tek’ken!“ rozbehnutý Shimuro sa dal do šmyku a automaticky zohol kolená. Z podrepu neváhal ani chvíľu a ako cvičený ninja zaútočil pravačkou na svojho súpera, zasiahol. Blesková päsť zmenila existenciu klonu na zmes zbytočných plynov. Rozbehol sa na druhý koniec ku svojmu ďalšiemu cieľu.
Počkať, boli traja, nie? Uvedomil si to neďaleko od svojho tretieho súpera, prudko zastavil a otočil sa. Uvidel postavu v oranžovom ako sa blíži ku jeho večeri. Chcel aby som si myslel, že je to len klon a zatiaľ čo by som sa staral o tohto pripravil by ma o jedlo, ale prepočítal sa.
„Shunshin no Jutsu!“ zvolal a v tom okamihu bol pri Gamatatsovi. Chytil luk a znova ho rozdelil. Jedna polovica stále držala obeť priklincovanú a druhú mohol použiť v boji. Odrazil sa od steny, napriahol meč a...

Päťdesiatpäť. Počítal blondiak. Blížil sa ku Gamatatsovi a kútikom očka zazeral na svojho protivníka. No tak! Upozornil ho v duchu.
Päťdesiatšesť. Jeho súper ho zazrel. No tak! Zdalo sa mu akoby čas zrýchlil.
Päťdesiatsedem. Shimuro sa premiestnil. Takže to nakoniec stihnem.
Päťdesiatosem. Raitu siahol po luku a oddelil jeden z dvoch mečov.
Päťdesiatdeväť...

Meč presvišťal vzduchom a Narutovo telo mu kládlo len minimálny odpor. Príjemný pocit. Pomyslel si genin zo Zeme blesku .
„PUF!“ klon zmizol.
„Čože?!“ Nechápal Shimuro, pozrel na cieľ, ktorý vynechal.
„Šesťdesiat,“ šepol. Po tvári sa mu rozlial úsmev. Otvoril oči, mal ich iné ako predtým. Boli žlté a zreničky nabrali obdĺžnikový tvar, vyzerali viac ako žabie než ľudské. Okolie zrakov mu sčervenelo, ale inak na ňom nebolo vidno žiadnu zmenu.

„Neverím,“ žasla Tsunade.
„Tiež by som bol prekvapený keby som o tom nevedel,“ usmial sa na ňu Jiraya.
„Nechcem sa miešať do vašej debaty a byť netaktný, ale to je zmena farba jeho oči až tak úžasná? “ zaplietol sa do rozhovoru Kazekage.
„Tá zmena farby o ktorej hovoríte je len vonkajší prejav,“ upozornila ho Piata.
„Takže použil na seba nejakú techniku?“ stále nechápal Gaara.
„Nie tak celkom, naučil sa pridať do chakry aj tretiu zložku a teraz nám to predviedol,“ vysvetlila blondína.
„Sage mód,“ odpovedal mu Jiraya keď sa stále tváril nechápavo.
„Stav keď sa výrazne zvýši jeho sila a stane sa takmer nezraniteľným, ale prečo sa nezmenil hneď ako to robíš ty?“ smerovala otázku na bielovlasého zvrhlíka.
„Na zmenu do Sage módu potrebuješ čas alebo mať pri sebe niekoho kto to spraví za teba zatiaľ čo ty bojuješ s nepriateľom, preto ja privolávam Pa a Ma,“ objasnil jej, „A Naruto vymyslel pár spôsobov ako to urobiť bez toho, lebo kvôli Kyubimu sa nemôže spojiť s nikým iným. Toto je ten najjednoduchší. Vytvorí slabé klony aby minimalizoval výkyvy chakry a tí majú za úlohu zdržať súpera na tak dlho aby sa sústredením mohol dostať do Sage módu. Zvyčajne na to potrebuje šesťdesiat sekúnd.“
„Slabé klony? To mali byť slabé klony a nízke výkyvy chakry? Veď použil ohnivé ninjutsu a rasengan,“ ohromene reagovala Tsunade.
„Hovoril som ti, zmenil sa,“ usmial sa Jiraya.

„Teraz to pôjde rýchlejšie,“ povedal blondiak a mal pravdu.
Shunshin no Jutsu. Premiestnil sa ku vyvolanému zvieraťu vytiahol meč a odhodil ho, oslobodil svojho parťáka.
„Puf!“ ozvalo sa slabo po tom ako sa Gamatatsu vyparil.
Raitu zreval ako zviera, ktoré práve zahnali do úzkych. Prišiel o žabie stehienka. Naruto však nečakal až ho niekto vyzve aby zaútočil. Shimuro sa sotva pohol z miesta, keď ho zasiahol Uzumakiho úder. Bolo počuť prasknúť kosti, na mieste kde ešte pred chvíľou obaja stáli sa vytvorila menšia tlaková vlna, ktorá Nejimu zavlnila vlasy. Mladý genin zo zeme blesku sa teraz v bezvedomý skĺzol po stene arény kde za sebou zanechal odtlačok od ktorého sa niektoré praskliny niesli aj pár metrov. Tento úder už nezvládol.
Celá aréna onemela úžasom. Neji skontroloval Raituov stav, nechal ho previesť do nemocnice, potom za ním hľadel až kým spolu so zdravotníkmi neopustil arénu. Každý napäto čakal. Hyuuga sa vydal smerom k poslednému geninovy v aréne, kráčal pomaly. Byakugan mu v očiach stále svietil. Pozrel do hľadiska, užíval si to. Ako proktor chuuninskej skúšky začal minulý rok a tá minuloročná ani zďaleka nemala taký ohlas ako táto. Koľkokrát to ešte zažije? Neverí, že sa to zopakuje tak skoro, odďaľoval to, toto bola jeho chvíľa. Všetci čakali iba za ním, na jeho vyhlásenie.
„Víťaz je Naruto Uzumaki,“ šepol, to bol jeho posledný tromf. Usmial sa a zablahoželal mu.
Na tribúnach vybuchla vrava.
„Počul si ho?... Vyhral to?... To mu blahoželá, alebo ho chce utešiť?... Vyhral!... Nie! Povedal, že prehral... Nie vyhral!... Vyhral? Vyhral!!!“ po tomto presvedčení už každý opakoval to isté. Aj keby nakoniec nevyhral, tak by po tom čo predviedol bol v ich očiach víťaz.

Jeho priatelia, sensei-i, Hokage, všetci ktorých poznal zrazu stáli pri ňom aby mu pogratulovali. Počul radostné slová z každej strany.
„Môžem poprosiť o chvíľu ticha?!“ zvolala hokage. Rozhodla sa, že to oznámi skôr ako sa sem prihrnie dav. „Ticho!“ na prvýkrát to zrejme nezabralo, ale tentoraz už radšej každý držal ústa.
„Ešte sa s tebou musím o pár veciach porozprávať, ale vyhral si chuuninskú skúšku, to, že sa z teba stane chuunin je myslím, len o papierovaní. Vieš, predpokladali sme aj takú možnosť, takže tu pre teba máme jeden návrh. Shikamaru?“ požiadala ho.
No jasné, že vraj máme, a potom sa akoby len tak obráti na mňa. Celé to na mňa hodila a ona si išla vypiť so starým priateľom sanninom.
„O čo ide, Shikamaru?“ zo zamyslenia ho prebudil až Narutov hlas.
Tak dobre. Zatváril sa kyslo a dal sa do vysvetľovania.
„Podľa toho, čo si ukázal, musíš zložiť ešte jednu skúšku, skúšku, kde sa rozhodne o tvojom konečnom statuse.“
„Ešte jednu skúšku?“ divil sa Kiba.
„Konečný status?“ nechápala Ino.
„Skúšku na Jounina,“ objasnil Nara a každý sa naňho vyvalene díval. „Nuž čo, starať sa o hladký priebeh a prípravu chuuninskej skúšky nebolo mojou jedinou úlohou,“ prevrátil očami a zavŕtal pohľad do piatej.
„Tak čo si vymyslel?“ pridal sa Chouji.
„Čo to bude za skúšku?“ pýtala sa Sakura.
„Najlepšie čo som vymyslel,“ odmlčal sa a ešte raz uvažoval o všetkých možnostiach, „je, že bude bojovať s jedným z nás, aby sme jeho schopnosti preverili detailnejšie. Prihlási sa niekto dobrovoľne?“ spýtal sa.
„Tak čo, zoberie si ho niekto?“ spýtala sa Hokage ako na nejakej dražbe.
„Skúsim to,“ oznámil Gaara.
„Niekto nejaké námietky? Nie. No myslím, že ho preveríte dostatočne Kazekage,“ usmiala sa.
„O týždeň sa budú vyhlasovať výsledky chuuninskej skúšky, tiež je to najvhodnejší čas na túto skúšku keďže Kazekage-sama-“ vysvetľoval mladý Nara keď bol prerušený.
„Gaara,“ ozval sa dotyčný.
„Tak dobre, Gaara by sa mimo svojej dediny nemal zdržiavať dlho a kvôli výsledkom tu ostane. Tiež ju nemôžeme spraviť skôr ako by si bol oficiálne uznaný za chuunina, Naruto. Súhlasíte?“ spýtal sa napokon.
„Hai,“ usmial sa Naruto a Gaara prikývol.

Poznámky: 

tak tu máte koniec finále a náznak ďalšieho deja dúfam, že sa páči Eye-wink
...ak nájdete nejakú chybu tak mi napíšte PM alebo tu do komentov...

5
Průměr: 5 (58 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, Pá, 2011-11-25 21:44 | Ninja už: 4638 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

uplne najsam lepsia fanfiction poviedka aku som cital:D a ked ti mozem poradit mozes tam kludne pridat aj zaner humor:D uz len pri zabacich stehienkach a prazenych opickach by sa to hodilo:Dsom nemohol z toho Laughing out loud

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, So, 2010-02-13 01:00 | Ninja už: 5491 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

júúúú ja ci ďalsí dielllllllllllllllllll!!!!

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele dendule95
Vložil dendule95, Pá, 2010-02-12 16:07 | Ninja už: 5294 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

kedy bude novej dilek ?

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Pá, 2010-02-12 18:28 | Ninja už: 5639 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

to ti neviem presne povedať... mám to už rozpísané, ale chcem dopísať to čo ma práve napadá a potom to ešte upraviť a prepísať do PC... snáď to dodám budúci týždeň Smiling

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele Riivy
Vložil Riivy, Pá, 2010-02-05 19:17 | Ninja už: 5344 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Moc pekný súboj... aj keď možno si mohol trošku opísať boj v Sage móde.... trošku viacej rán Shimurovi Laughing out loud ale inak super... sa teším čo bude ďalej Smiling

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-02-05 02:59 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

opravdu uzasne, fantasticke, skvělé nevím co vic dodat ale rorozhodne se tesim na dalsi dil
Ps. od tehle ff jsem se nemohla odtrhnut tak kdyby byly v komentu nejake nesrovnalosti muze za to tahle pozdni hodina

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, Pá, 2011-11-25 21:48 | Ninja už: 4638 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

uplne suhlasim ani ja som sa od toho nemohol odtrhnut kym som nepricital minimalne 2strany:D proste zavyslacka poviedka:D-samozrejme v dobrom:d

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Čt, 2010-02-04 23:45 | Ninja už: 5639 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

Apacer: Som rád,že sa páči a ďalšia časť... no, to neviem kedy bude. Ešte nemám nič napísané a nejak ma ani nič nenapadá. Tak teď ti nevím...
Matsuura: Išlo mu predsa o záchranu Gamatsua, nie? Laughing out loud
Kanzaki-San: Pôvodne som nechcel, ale keď na tom trváš, tak to spravím v ďalšej časti s tým, že hneď ukončím sériu... chceš? xD

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, St, 2010-02-03 22:19 | Ninja už: 5701 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

Super jen tak dál a otázka nechcež z něj udělat rovnou Hokageho?Laughing out loud

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, St, 2010-02-03 21:53 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Hehe dobrý díl Laughing out loud
Nejvíc se mi líbí, že dost dlouho spolu bojují, ale jamile Naruto vstoupí do Sage modu, tak za 10 vteřin je po všem Laughing out loud

Obrázek uživatele Apacer
Vložil Apacer, St, 2010-02-03 21:35 | Ninja už: 5315 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Prostý občan

Skvelé, je to dlhé a napínavé.Už sa teším na ďalšiu časť.