manga_preview
Boruto TBV 07

Sedm minut v ráji - Naruto-kun

V Listové se konal novoroční večírek u Ino doma a to by nebyla Ino, aby (s velkou pomocí Tenten, že) nevymyslela velmi zvrhlou a kontroverzní zábavu. Byla to hra, která se jmenuje 7 minutes in heaven (v Čechách jsem o ní v životě neslyšela) a jde zhruba o to, že se přítomným pánům rozdají čísla, která si pak losují děvčata, a s pánem, který vlastní příslušné číslo, je pak dívka zavřena na sedm minut do temného kumbálu a mají se tam políbit či provádět cokoli chtějí, jelikož to nikdo nevidí a nikdo se to nikdy nedozví. Ano, takže skvělá hra pro intelektuálně náročné, jak vidíte. Dalo trochu práce přemluvit dost lidí, aby se zúčastnili, ale nakonec byla účast přece jen hojná. Ino jim všem rozdala čísla, napsala je na papírky a ty zamíchala v košíku. Když jsi byla na řadě s losováním, s očekáváním nejhoršího a nadějí v nejlepší jsi zalovila v košíku. Pak ses podívala, co jsi vytáhla, a je to číslo...

„Ééé... mám šestku!“ rozšifrovala jsi nakonec rafinovaně zabalený papírek s číslem.
„To jsem já!“ vyskočil hned blonďatý výrostek – Naruto, kdo jiný. „Tsss, říkal jsem ti, ať podstrčíš šestku Sakuře-chan!“ zaslechla jsi, jak říká vyčítavě k Ino. Zároveň sis taky všimla, že Hinata se zatvářila dost zklamaně.
„Já si klidně vylosuju někoho jinýho...“ nabídla jsi ochotně. No, možná ne zas až tak ochotně, protože Naruto byl dneska kupodivu málo otravný a dokonce se učesal a vzal si košili!
„Vážně? To bys pro mě udělala?“ divil se Naruto.
„No... jasně!“ I když zrovna on byl ten poslední důvod, řekla jsi to kvůli Hinatě.
„Nenene, první volba je závazná!“ vrtěla však rezolutně hlavou Ino a tlačila vás oba do kumbálu.
„Jo!“ přisadila si Sakura, což Naruta trochu zdrtilo. Tenten za vámi přirazila dveře a bylo.
„Abys věděl, tak jsi mě urazil,“ řekla jsi, abys ho poškádlila. Samozřejmě jsi věděla, že pokud by si fakt měl vybrat mezi tebou a Sakurou, vybere si jedině tebe, protože ho nemlátíš a nenadáváš mu, jsi na něj milá a tak podobně, nemluvě o tom, že jsi mnohem hezčí a duchaplnější, i když to asi u Naruta nebyl nejdůležitější argument.
„Ale já jsem to přece tak nemyslel, ty jseš skvělá kámoška, _____-chan!“ začal hned Naruto.
„Hm, nojo, ale víš, možná by zafungovalo, kdybys hned nevyblábolil, že jsi chtěl ji, potom by třeba začala žárlit!“ zapojila jsi svou ženskou vychytralost.
„Hmmm, to je na mě moc složitý, ale naštěstí to nepotřebuju! Protože až se stanu Hokagem, určitě mě bude chtít!“ A jéje, bylo to tady. Jakkoli ti Naruto připadal sympatický, tohle tě na něm hodně štvalo.
„Boha jeho, Naruto, ty jsi snad vážně myslíš, že se tím Hokagem někdy staneš?“
„No... jasně že jo!“ byl Naruto překvapený a taky trochu raněný, že o tom můžeš pochybovat.
„Já nevim, mně to přijde ujetý, tyhle tvoje cíle, to samý se Sasukem, že ho chceš zachránit a tak...“
„Hele, co se ti nelíbí?“ Teď už se Naruto urazil doopravdy. Založil ruce na prsou a našpulil naštvaně pusu. „To jsou přece věci, pro který stojí za to vynakládat energii!“
„No dejme tomu, i když mi to nepřijde moc reálný,“ vrtěla jsi hlavou.
„Ale... přece...“ snažil se Naruto najít slova, kterými by ti to do té tvé nechápavé makovice vtloukl, „Každej přece musí mít nějaký cíl, nějaký, co tě pořád motivuje, co ti dodá odhodlání, něco tak úžasnýho, že i když na tom jsi fakt špatně, stačí ti jenom si vzpomenout na svůj sen a hned víš, co máš dělat, protože... je to jako kdyby to byla hvězda, tak zářivá, že přebije všechno ostatní, ať se ti děje co chce, tak jasná, že se nikdy neztratíš, protože ji pořád vidíš před sebou a jdeš za ní, prostě...“ Dál už se nedostal. Během jeho řeči jsi na něj civěla jako u vytržení, ještě nikdy jsi ho neslyšela mluvit takhle souvisle o něčem jiném, než o rámenu. Nemohla sis pomoct, ale jeho zapálená gesta a zářící oči tě přitahovaly blíž k němu... A když ses dotkla jeho košile někde v místech, kde měl náprsní kapsu, to ho zarazilo.
„Naruto, ty jsi fakt neuvěřitelnej!“ řekla jsi užasle. Jako by on sám byl hvězda a díky svému optimismu a neústupné povaze zářil na cestu ostatním. Naruto vydal jen nějaký nechápavý zvuk a když jsi mu rukama vyjela ke krku, chtěl ustoupit, ale bohužel za ním byla stěna, takže se mu to nepovedlo.
„_____-chan, co to děláš?“zeptal se nejistě.
„Jdu tě políbit a nepokoušej se mě zastavit a varuju tě – nezmiňuj se o Sakuře!“ a s tím jsi ho pevně objala kolem krku a políbila ho.
„Mmmmm!“ chtěl něco říct, tak ses zase trochu odtáhla. Naklonil hlavu na stranu, jako by něco ochutnával. Potom se šibalsky zakřenil.
„Tak dobře, ale neříkej o tom... ehm... víš komu,“ a sám ti ovinul ruce kolem pasu.
„Nic neslibuju,“ zavrněla jsi, přitiskla ses k němu a znovu ho políbila, o něco vášnivěji. Tentokrát už se nesnažil uhnout, naopak...

Poznámky: 

Nyaaaa, konečně náš velký hrdina Naruto pro lucwinku Eye-wink Snad tě potěší, i když to není tvůj oblíbenec Smiling Na to, že je to hlavní postava, je tu na Konoze.cz překvapivě málo oblíbený Shocked Chudák malý, a on se tak snaží...

4.9
Průměr: 4.9 (70 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mistra5
Vložil mistra5, Po, 2010-07-19 11:53 | Ninja už: 5022 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Naruto a tak chytře mluví? To se ráno proštil v koupelně dohlavy, že mu to cvaklo na správnou stranu, né? xDDD

Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..

Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, So, 2010-05-22 15:15 | Ninja už: 5192 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

heheheh..presne tak bych to udelala Laughing out loud..-
good FFka..Eye-wink

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-04-30 20:45 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

No oblíbený jistě je, a musím říct, že napsat něco tak úžasnýho na mého oblíbence... no prostě to bylo supr Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Matsue Nagasaki ...zrůda
Vložil Matsue Nagasaki..., Út, 2010-02-23 22:59 | Ninja už: 5624 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

hm...Naruto. Moc,moc pěkné... ^_^

Obrázek uživatele LaRriSa-chan
Vložil LaRriSa-chan, Po, 2010-01-18 20:51 | Ninja už: 5183 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Hmmmm...más fakt talent...co tak Shikamaru,(nejaky romantickejsi:-D)Kakashi...proste kto ta napadne..to je fakt skvele...mas moj obdiv:o)len tak dalej...

Obrázek uživatele suri-chan
Vložil suri-chan, Ne, 2010-01-17 15:11 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

krásné, krásné, krásné...Laughing out loud

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Pá, 2010-01-15 22:34 | Ninja už: 5470 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Laughing out loud zase super.... Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Po, 2010-01-11 19:00 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Waaa ^^ skvelý diel xD

Obrázek uživatele dendule95
Vložil dendule95, Po, 2010-01-11 16:08 | Ninja už: 5199 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

bude i kisame??

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Po, 2010-01-11 16:47 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Ježiši ne Laughing out loud

Obrázek uživatele dendule95
Vložil dendule95, Ne, 2010-01-17 15:35 | Ninja už: 5199 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

škoda mohla bejt sranda si tam mohla dat nejaky zmínki že liba jak lekla ryba nebo tak ale neva Laughing out loud

Obrázek uživatele lucwinka12
Vložil lucwinka12, Po, 2010-01-11 14:46 | Ninja už: 5329 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

__Jo ,jO__Je tO bOžíí__..=D__Moc hezkýý...=*__Děkujůů__=***

Obrázek uživatele Nanimo
Vložil Nanimo, Po, 2010-01-11 12:38 | Ninja už: 5307 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

kráááása =o) proste krááása... na to se nedá říct nic jinýho =o)

Webová stránka kinshipu Taura-Arnor, věnující se hře The Lord of the Rings Online.

Obrázek uživatele Kimi no Naomi
Vložil Kimi no Naomi, Ne, 2010-01-10 21:16 | Ninja už: 5195 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

Dobřéééé týýýýý Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2010-01-10 20:05 | Ninja už: 5457 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

jo jo jo, můj narůůůůůůůůůůů, kawaii Laughing out loud s tou oblíbeností... já to vídám v účtech často, že je oblíbená postava, na druhou stranu tam vidim překvapivě i sasukeho Laughing out loud ale tho je mimo Smiling

Obrázek uživatele Tenshi no Ai
Vložil Tenshi no Ai, Ne, 2010-01-10 19:55 | Ninja už: 5197 dní, Příspěvků: 244 | Autor je: Recepční v lázních

Jejky to je kawaii ^^ Naru sa nezdá Eye-wink xD je to moc sugoizne, Miss_Atlantis-sama Eye-wink XDD

Zmyslom života nie je dosiahnuť cieľ, ale zotrvať na ceste.

Obrázek uživatele terrry-chan
Vložil terrry-chan, Ne, 2010-01-10 19:41 | Ninja už: 5262 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

huuuu kawaii Smiling ačkoliv Naruta moc v oblibě nemám Smiling

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Ne, 2010-01-10 19:34 | Ninja už: 5451 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

no já bych řekl že oblíbený je vcelku dost, jen se to asi bere jako samozřejmost. A píšeš hezky

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Ne, 2010-01-10 19:37 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Díky Smiling