manga_preview
Boruto TBV 08

Sedm minut v ráji - Genma

V Listové se konal novoroční večírek u Ino doma a to by nebyla Ino, aby (s velkou pomocí Tenten, že) nevymyslela velmi zvrhlou a kontroverzní zábavu. Byla to hra, která se jmenuje 7 minutes in heaven (v Čechách jsem o ní v životě neslyšela) a jde zhruba o to, že se přítomným pánům rozdají čísla, která si pak losují děvčata, a s pánem, který vlastní příslušné číslo, je pak dívka zavřena na sedm minut do temného kumbálu a mají se tam políbit či provádět cokoli chtějí, jelikož to nikdo nevidí a nikdo se to nikdy nedozví. Ano, takže skvělá hra pro intelektuálně náročné, jak vidíte. Dalo trochu práce přemluvit dost lidí, aby se zúčastnili, ale nakonec byla účast přece jen hojná. Ino jim všem rozdala čísla, napsala je na papírky a ty zamíchala v košíku. Když jsi byla na řadě s losováním, s očekáváním nejhoršího a nadějí v nejlepší jsi zalovila v košíku. Pak ses podívala, co jsi vytáhla, a je to číslo...

„Hm... sedm,“ řekla jsi trochu zdrženlivě, protože ses trochu děsila, kdo to bude.
„Tak! Jdeme na to,“ řekl někdo sebevědomým hlasem skrz slámku mezi zubama. Připadalo ti, jako by ses zasekla, až na to, že se ti třásly ruce a kolena. Cože, Genma?? Máš se jít do temného kumbálu líbat s Genmou? Íííííííííííííí! Dobře, dobře, tak klídek. Pokusila ses uvolněně usmát, ale radši jsi nic neříkala, protože by to určitě špatně dopadlo. Nevšímala sis Ino, která se ti škodolibě chechtala, a vydala ses do kumbálu následována samolibě se tvářícím Genmou. Když za vámi Tenten zavřela dveře, ocitli jste se téměř v naprosté tmě v dosti stísněném kumbálu. Možná ne až tak stísněném, ale bohužel byl pořád menší než rozsah Genmova sexepílu.
„Tááááákže,“ otočil se na tebe Genma, „Fakt mám na něco chuť!“ začal se nebezpečně přibližovat. Aniž sis to uvědomila, mimoděk jsi před ním ustupovala. „Na něco sladkýho! Hmmmm....“ pokračoval Genma a i když nebylo moc vidět, přísahala bys, že se oblízl! V tu chvíli jsi narazila zády na zeď, myslela jsi, že ti srdce vyskočí z hrudi, jak rychle bilo! Genma se opřel jednou rukou o zeď vedle tvojí hlavy a vyplivnul slámku tak, že se zarazila do dřevěných dveří. Teď už ani ona nebránila, aby se k tobě naklonil nebezpečně blízko. „Co řikáš, dáme si něco?“ řekl svůdným hlubokým hlasem. Zmohla ses jedině na polknutí a něco jako pokrčení ramen. „Tak jo!“ Zašátral někde ve svém oblečení a potom zvedl ruku, ve které držel bílou krabičku. „Tadááá!“ Byla plná Feréro Rošé. Oči se ti rozšířily.
„Mňááááám!“ Ovšem Genma, když si všiml, co drží v ruce, se pohoršil.
„Fuj, to je svinstvo,“ a zahodil krabičku nenávratně do tmy, „Ale... tohle!“ vytáhl další krabici a v ní byly dva kousky hříšně dobrého novoročního čokoládovo-třešňového dortu, který byl dostupný pouze vybrané elitě, ke které jsi ty bohužel nepatřila (a Genma podle všeho taky ne, ale asi mu to nevadilo), takže jsi o něm slyšela celý večer pouze vyprávět, jak je ďábelsky výtečný a kalorický.
„Mmmmmm!“ udělalas obdivně. Trochu se ti ulevilo, že celou dobu Genma mluvil o jídle, ale nemohlo ti ujít, že to dělal záměrně ve dvojsmyslech! Chvíli jsi sledovala pochoutku v posvátném obdivu.
„Tak dělej, vem si! Nebo poruším bonton a sežeru je oba, už mám na ně chuť já nevim jak dlouho, ale venku jsem je vybalit nemoch, protože to by mi po nich hned někdo skočil!“ začal Genma netrpělivě klepat s krabicí.
„No já nevím, musím si hlídat linii...“ namítla jsi.
„Pfff,“ odfrknul si Genma pohrdavě.
„Hej! Vsadím se, že se ti ta správná linie na ženských taky líbí!“ ohradila ses.
„Když je hlídaná, tak se ji ani nepokouším překročit, jestli mi rozumíš, na takový typy já nejsem. Tak mám si vzít oba nebo co?“ zněl Genma dost rozmrzele. Asi ho naštvalo, že zrovna dívka, se kterou se podělil o své největší tajemství, není jeho typ.
„Ani na to nemysli,“ řekla jsi rychle a pro jistotu jsi popadla ten větší kousek dortu. Nechtěla jsi vypadat před Genmou nenasytně, ale když to vidí takhle... Genma se zaradoval, vzal si svůj kousek, krabici zahodil a hned se do něj zakousl. Vydal neidentifikovatelný zvuk spokojenosti a jako v extázi se podél stěny svezl na podlahu.
„Jo! Tohle jsem celou dobu chtěl! Ještě, ještě!“ Zachrochtala jsi smíchem a sedla sis vedle něho.
Když jste vyšli po sedmi minutách ven, vypadali jste velmi spokojeně, Genma měl zrak ještě zastřený růžovým obláčkem, jak se snažil ty chvíle uchovat v paměti navždy.
„______, to bylo fakt úžasný!“
„To bylo... ale řeknu ti, jak jsi ho vytáhl, to mě docela překvapilo!“
„Já vím... ale prostě... věděl jsem, že ty jsi ta pravá!“
„Hihihi!“
„Tak co, dáme si ještě něco?“
„Hmm, tak jo!“ A bok po boku jste odešli dál do zahrady provázeni šokovanými (a někdy dokonce pohoršenými) výrazy téměř všech přítomných.

Poznámky: 

A nyní něco pro terrry-chan - Genma (aneb "Why yes, I'm a sexy bastard"), lhostejný lamač dívčích srdcí, který už způsobil nejednu nehodu! Ale může snad za to, že kdykoli si vyrazí do ulic v nátělníku, všechny ženy se po něm tak otáčejí, že přestanou dávat pozor na cestu?! Laughing out loud Doufám, že si ho užiješ Smiling

4.93846
Průměr: 4.9 (65 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Havraní princezna
Vložil Havraní princezna, Ne, 2017-04-23 21:06 | Ninja už: 2648 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Odborník na Icha Icha

Luxusní. Smiling

Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog

Obrázek uživatele mistra5
Vložil mistra5, Ne, 2010-07-18 18:54 | Ninja už: 5043 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Nejsřív sem si nevvzpomínala kterej to je, ale tohle mi ho nadosmrti zaryje do paměti.... tééééda, nemá chybu... xDDD

Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..

Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, So, 2010-05-22 13:43 | Ninja už: 5213 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

wow...
ženiální Laughing out loud...
ten konec me pobavil Laughing out loud..co ten Genma v tech kapsach od kalhot vsechno ma? Laughing out loud
skvela povidka..du na dalsi

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-04-30 21:49 | Ninja už: 5180 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Já z těch dvojzmyslů nemohla. A ten konec, chytla jsem pařádnej výtlem Smiling

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Pá, 2010-01-15 22:53 | Ninja už: 5491 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

OMG.... ja som myslela, že.... že.... Laughing out loud a on potom vytiahol sladkosť!!! Laughing out loud ale môhlo to byť aj trocha inak Sticking out tongue


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Pá, 2010-01-15 22:58 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Kdyby bylo, tak by to tu na konoze.cz neprošlo Laughing out loud

Obrázek uživatele Pechy
Vložil Pechy, Ne, 2010-01-10 19:26 | Ninja už: 5769 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

Super dvojsmysly, tak to občas vychází i v realu. Smiling Jen bych chtěl podotknout, že v puse nenosí slámku, ale Senbon. (Haku je používal místo Kunaiů)

Gomen za opravování Smiling

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Ne, 2010-01-10 20:03 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Už jsem slyšela a už jsem odůvodnila, že je mi fakt úplně jedno, jak se tomu správně řiká Sticking out tongue

Obrázek uživatele Sylvie
Vložil Sylvie, So, 2010-01-09 15:52 | Ninja už: 5341 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Pěstitel rýže

chtěla bych se zeptat jestli jsi už někomu věnovala Kankura? SmilingSmiling

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, So, 2010-01-09 15:54 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

No, tak nějak všem, kdo ho chtějí Laughing out loud Dneska už by měl být večer zveřejněný Smiling

Obrázek uživatele Sylvie
Vložil Sylvie, So, 2010-01-09 15:56 | Ninja už: 5341 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Pěstitel rýže

jo tak dík za info Smiling

Obrázek uživatele 333kin
Vložil 333kin, So, 2010-01-09 12:54 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 653 | Autor je: Prostý občan

XDDDDD Jeeeeeeeeejo zase super-ultra-total-mega-sugoiiii napisana poviedka Z lásky XDDD a lool ten Genma =^.^= no umrem

http://kawaii-anime-world.blog.cz/
Green with Envy XD


Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, So, 2010-01-09 12:10 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

Néééééééééééééééé:D:D:D
Vážně sem se přistihla jak se culím a nemohla jsem svůj obličej vrátit do normálu ještě dlouho po tom, co sem to dočetla:D
Tohle mě dostalo mnohem víc než Jiraya:D
Ten Bastard Genma!Laughing out loud Taky bych s ním šla na dort:D
Bylo to úžasný xD Ještě, ještě:D
P.S. Vtlač tam někde Gaaru a sežeru tě láskou:D

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, So, 2010-01-09 12:36 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Gaara už je zveřejněný, byl hned první Eye-wink

Obrázek uživatele dendule95
Vložil dendule95, So, 2010-01-09 01:33 | Ninja už: 5220 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

nechtěla bys udělat třeba kisameho mohla by bejt přža xD?

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, So, 2010-01-09 02:12 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Jo tak toho asi ne, ten se mi nikdy nějak moc nelíbil... no, je docela srandovní, ale líbat do kumbálu bych ho nešla Smiling

Obrázek uživatele Tenshi no Ai
Vložil Tenshi no Ai, Pá, 2010-01-08 22:55 | Ninja už: 5219 dní, Příspěvků: 244 | Autor je: Recepční v lázních

No...no čo na to povedať?? Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Milujem tie poviedky xDDD Toto je fakt podarené, viem si predstaviť čo si asi ostatný mysleli xDDDDDD Nu a keď tak pozerám na tú ponuku...môžem si povedať o Izumu? =3 arigato ^^

Zmyslom života nie je dosiahnuť cieľ, ale zotrvať na ceste.

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Pá, 2010-01-08 23:14 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Jistě! Píšu si tě Eye-wink

Obrázek uživatele Kimi no Naomi
Vložil Kimi no Naomi, Pá, 2010-01-08 22:10 | Ninja už: 5216 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

promin ale chtela jsem se zeptat nikde jsem nenasla naruta a sasuke tak mi prosim napis kde jsou a jestli sasuke neni tak jááá ho cůůůůůůůůůů moc prosim.Je to super pekna sranda moc ...kujuuuuu

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Pá, 2010-01-08 22:50 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

No, Naruto teprve bude a už jsem přišlíbila Ibikiho a Itachiho, a tak klidně i toho Sasukeho, časem, když je tak oblíbený Smiling

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Pá, 2010-01-08 21:02 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

já wm, že lidi často píšou: válim se smíchy po zemi... nebo : pomalu se nemůžu nadechnout... apřitom to myslej obrazně, ale já si vážně stírám rozmazanou řasenku, myslim, že je to nejlepší dílek ze Sedmi minut v ráji, co si napsala Laughing out loud subarashii!!!

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Pá, 2010-01-08 22:51 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Hihihi, díky Laughing out loud Můj je taky velmi oblíbený Smiling

Obrázek uživatele terrry-chan
Vložil terrry-chan, Pá, 2010-01-08 21:01 | Ninja už: 5283 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

haaaaaaaaaa *je v šoku* Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D ale booožííííííííííííí
díky :D;)

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Pá, 2010-01-08 21:01 | Ninja už: 5473 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

rofl... Laughing out loud tak toto bolo super ヅ Genma naozaj prekvapil... ja najprv že jaký úhyl a on je iba "pažroš" ^^ hňá! perfiš Eye-wink len tak ďalej ヅ

Obrázek uživatele Bleska.chan
Vložil Bleska.chan, Pá, 2010-01-08 20:55 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Tak to bylo bezva xD. Moc se mi to líbilo, Genma je jedna z mých oblíbených postav xD

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Pá, 2010-01-08 22:52 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Mých takyyy!!

Obrázek uživatele mirkking1
Vložil mirkking1, Pá, 2010-01-08 20:43 | Ninja už: 5371 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

LoLMEGAABSOLUTNESUPERNÉ

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2010-01-08 20:09 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Tak to je... bezva Smiling akorát že Genma nežužlal slámku, ale senbon... jehlici... xD
P.S. A co ten Ibiki? Opravuju definici - není to jen muž, je to... chlap, je to někdo.... je prostě... Ibiki Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Pá, 2010-01-08 22:54 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Jo a s tou slámkou... já vím, sláma by se těžko zabodla do dveří, ale prostě tomu tak říkám, to je vše Sticking out tongue

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Pá, 2010-01-08 22:53 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Tož zatím zveřejňuju ty, co už mám... ale až ho napíšu, tak ho teda upřednostním Eye-wink