manga_preview
Boruto TBV 09

Láska a nenávist:06-Tajemství Mangekyou Sharinganu

Sasuke pojď nám pomoct!“křikla Mizore na Sasukeho ale ten se ani nehnul. Němně zíral na Itachiho. Byl rád ,že se jeho bratr vrátil ale nemohl mu odpustit to ,že tak zbaběle utekl z vesnice. Sasuke se podíval na Mizore.
Vzpomínal si na ni.
,,Mizore-chan,“hlesl.
,,Sasuke dělej jinak Naruto umře!“křikla Mizore. Sasuke si teprve teď všiml ,že Itachi nese Naruta. Rychle k němu přiběhl vzal Naruta a v tu chvíli zmizel.
,,To byla...“
,,Ano Hiraishin no jutsu,“souhlasil Itachi.
,,To jste ho naučil vy?“zeptal se Itachi když si všiml Yondaimho.
,,Ano a jak vidím tak si Mizore našel,“řekl Yondaime.
,,He?“nechápal Itachi.
,,To vám vysvětlím potom Itachi musí do nemocnice,“řekl Yondaime a všichni tři zmizeli.
Objevili se v nemocnici kde byl i mino jiné Sasuke a Sakura.
Sakura s Tsunade okamžitě znejistěly když uviděly Itachiho.
,,Zítra vám vše vysvětlím,“řekl Minato a zmizel.
,,Jak je Narutovi?“zeptal se Itachi.
,,Ne zrovna nejlíp ta první pomoc byla vzkutku dokonalá ale s tím jedem si nevíme rady,“vysvětlila Tsunade.
,,To poděkujte Mizore a co se toho jedu týče,“řekl Itachi a sáhl do kapsy. Vytáhl svitek.
,,Tady jsou některé informace o jedech co Sasori používá,“řekl Itachi a podal Tsunade svitek.
,,To je užásné,“hlesla a hned běžela na operační sál kde byl Naruto.
Itachi najednou omdlel a s levého oka mu začal téct krev. Sasuke ho naštěstí chytl dřív než dopadl na zem.

Itachi se probral ale nic neviděl jelikož mněl přes oči obvaz.
,,Jak ti je?”zeptala se osoba sedící vedle Itachiho postele.
,,Bylo I líp Mizore,”odpověděl Itachi. Mizore si myslela, že když má přes oči obvaz tak nebude vidět kdo vedle něho sedí. Ale Itachi to věděl moc dobře. Ten její laskavý hlas by poznal všude.
Do místnosti vstoupila Sakura. Šla zkontrolovat Itachiho.
,,Vypadá to, že tě zítra pustí,”řekla a znovu odešla. Itachi si stáhl z očí obvaz. A díval se do černých očí jako má on. Mizore trochu zčervenala když se na ni Itachi takhle díval. Tuto krásnou chvíli přerušil Sasuke, který právě vstoupil do dveří. Itachi se při jeho pohledu zachvěl. Sasuke si prohlížel svého bratra. Pak se stalo co Itachi nečekal. Sasuke ho obejmul. Itachi čekal všechno ale tohle ne. Čekal nenávist ne to vlídné přijetí.
,,Ty se na mně nezlobíš?”hlesl.
,,Nikdy bych tě nedokázal nenávidět,”odpověděl Sasuke a odtrhl se od Itachiho.
,,Tak vidíš nebylo to tak hrozné,”rýpla si do něho Mizore a Itachi se usmál.
,,Co se ti vlastně stalo?”ptala se Mizore.
,,Jak to myslíš?”divil se Itachi.
,,No to jak si omdlel vždyť jsi nemněl žádná zranění. A z očí ti tekla krev.”
,,To je kvůli Sharinganu.”
,,Tohle ale přece Sharingan nedělá,”protestoval Sasuke.
,,Obyčejný ne ale já mám Mangekyou Sharingan.”
,,Mangekyou Sharingan?”
,,Ano je to lepší verze normálního Sharinganu ale je to nebezpečné.”
,,Proč je to nebezpečné?”
,,Protože uživatel tohoto Sharinganu slepne.”
,,Takže můžeš oslepnout?”zhrotila se Mizore.
,,Ano.”
,,A nedá se tomu nějak zabránit?”ptal se Sasuke s nadějí v hlase.
,,Dá ale to bych nikdy neudělal.”
,,A proč?”
,,Uchiha Madara má tento Sharingan. Ale používal ho příliš moc až oslepl.
Vzal si bratrovy oči a tak získal věčný Mangekyou Sharingan. To bych ti nikdy nemohl udělat Sasuke.”
Sasuke mlčel jako ryba. I Mizore s toho nebyla svá. Představa toho, že by Itachiho ztratila byla nepředstavitelná.
,,Jak je Narutovi,”prolomil toto ticho Itachi.
,,Teď už dobře díky tobě Itachi,”řekl Yondaime.
,,Yondaime-sama jak jste věděl, že Mizore žije a já ji najdu?”
,,Jsi velice bystrý jako vždy,”chválil ho Minato.
,,K věci,”zavrčel Itachi. Tušil, že se to s klanem Uchiha je jinak.
,,Tak dobře. Stejně byste se to brzo dozvěděli.”
,,Jak víte tak před tím než byl klan Uchiha vyvražděn tak zmizelo několik členů klanu. Domluvili jsme se s Fugakem, že ti co nebyli na straně Madary tak zmizí s vesnice a budou přiděleny do jiných. Převážně do Písečné a Mlžné. Všem, kteří se ztratili kromně Fugaky a Mikoto jsme upravili paměť a přidělili je do jiné vesnice. Neřekl jsem vám to, protože jsem nechtěl aby jste je hledali. Všichni co přežili jsou cvičeni aby jednou dokázali zničit Madaru a konečně žít v klidu.”vysvětlil Minato. Nikdo nebyl po těchto slovech mluvit.
,,Takže to znamená, že táta a máma žijou?”ptal se Sasuke.
,,Ano.”hlesl Yondaime.

Naruto stál za dveřmi a poslouchal.
,,Díky tati,”hlesl Naruto a omdlel.

,,Co to bylo?”zeptala se Mizore když se za dveřmi ozvala rána.
Minato otevřel dveře a to co viděl ho překvapilo. Naruto ležel na zemi a usmíval se.
,,Co tady dělá?”divil se Sasuke. Minato vzal Naruta do náruče a odnesl ho do jeho pokoje.

Itachi pořád hloubal nad Yondaimeho slovy. Nemohl uvěřit tomu co si vyslechl. Mizore jakoby mu četla myšlenky a chytla ho za ruku.
Sasuke je chtěl nechat o samotě ale zastavil ho Itachiho hlas.
,,Zůstaň,”hlesl. Sasuke se na něho otočil.
,,Sasuke dáme si trénink?”zeptal se Itachi.
,,Vždyť musíš odpočívat,”protestoval bratr ale nebylo mu to nic platné.
,,Chci vidět jak ses zlepšil,”řekl Itachi a vstal z postele.

,,Cože utekl?!”křičel Pein.
,,Bohužel,”utrousil Kakuzu.
,,Bohužel to je všechno co mi řekneš. Jak mohl ku..a utéct? Vždyť byl zraněný. Jak jste to hlídali nikdo se sem nemohl dostat. Tak jak to?”řval Pein.
,,Peine mám špatné zprávy,”řekl opatrně Deidara.
,,Co zas jakoby nestačilo tohle,”
,,Kisame je mrtvý a Itachi zmizel,”
Tohle už Pein nevydržel a musel si sednout.
,,Itachi za tohle zaplatíš,”
,,To jistě ale ne tobě,”řekl muž v masce.
,,Madaro zmlkni,”
,,Já si Itachiho podám sám,”zasmál se Madara a zmizel ve stínech úkrytu.

Poznámky: 

Takže další díl je na světě. Doufám, že se vám bude líbit.

4.85
Průměr: 4.9 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nami
Vložil Nami, St, 2013-01-09 18:36 | Ninja už: 4155 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Bude další díl?? Mě se to docela líbí Laughing out loud a týden už párkrát uběhl Laughing out loud

Obrázek uživatele Iino Ayumu
Vložil Iino Ayumu, Pá, 2010-08-27 08:50 | Ninja už: 5100 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Pěstitel rýže

Super už sa teším na ďalší diel. Smiling

_________________________

https://konoha.cz/?q=node/79049 - Itachi a Iruja 01

Obrázek uživatele depen_pe
Vložil depen_pe, St, 2010-04-07 19:44 | Ninja už: 5161 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

bomba!!! tesim sa na druhy

akatsuki!!!

Obrázek uživatele Nami Uchiha
Vložil Nami Uchiha, Čt, 2010-04-01 17:11 | Ninja už: 5175 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

JJ DOBRY , UZ SE TESIM NA DALSI DIL Smiling

Obrázek uživatele klaudiiiik
Vložil klaudiiiik, So, 2010-01-16 18:07 | Ninja už: 5355 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

suprove Sticking out tongue