manga_preview
Boruto TBV 15

Shinobi dvou klanů - XIV.


14. Bitva začíná


Po chvíli se Gamakichi objevil znova a pronesl.
„Je mi líto Naruto, Fukusaku-sama má ve vesnici nějakou práci a nemůže tě cvičit.“

„Rozumím,“ posmutněl Naruto a chystal se odejít, když to už Gamakichi nevydržel a začal se tam řehtat na celé kolo.
„Děje se něco Gamakichi?“ nechápal Naruto.
„Jo, nechal ses nachytat, dneska je 1. dubna a je Apríl!!! Udělal sem si z tebe bžundu. Chichi.“

„Co to znaméná?“
„Jen že tě Fukusaku samozřejmě bude trénovat, už na tebe čeká velmi dlouho.“ uklidnil se Gamakichi.

„Jsi připraven na přenesení do žabího města?“ zeptal se ještě Gamakichi
„Ano.“
„Tak tedy do toho.“ přenesl je na horu Myobokuzan.
„Očekával jsme tě Naruto.“ pronesl malý celkem starý žabák.
„Kdo jste?“ vykulil oči Naruto.
„Já jsem Fukusaku, tvůj nový sensei.“ pronesl ledově.

„A-A-Aha.“

„Jsi tedy připraven na další trénink?“
„Hai.“
„Dobře tak tedy Gamakichi ukaž mu, kde bydlel Jirayia, když se tu učil techniky poustevníků.“ nařídil Fukusaku.
„Hai. Tak pojď Naruto.“ vydal se směr domeček.

Mezitím v Konoze

Všichni shinobi se připravovali na čtvrtou válku ninjů. Každý zlepšoval své techniky. V klanech jako jsou Nara, Yamanaka, Akimichi a tak dále, učili rodiče své děti nebo některé nadějné jedince.
Tsunade učila Ino a Sakuru k nejlepším medik techníkám. Občas jim pomáhala Rin, protože Itachi učil Kakashiho a Sasukeho.

Jediný, kdo nic nedělal, byl Soumaru, který stejně bude vymýšlet pouze strategii.

Tsunade také zajistila podporu ze Suny, kde též probíhal výcvik ninjů. Pod velením Garry, Temari nebo Kaňoura, záleželo, na co se specializovali.

Všichni se den ode dne zlepšoval a když nastali první záminky války, byli na jiné úrovni, než před devíti měsíci, kdy se dozvěděli o přicházející válce.

Ve skrytém městě to vypadalo velice podobně, akorát tam ty nejlepší byli učeni Nakim. A ty na nižší úrovni vyučoval Minato.

Pro všechny to byly těžké časy, ale dočkali se dne, kdy válka započala.

Všichni ninjové z Konohy a ze Suny byli shromážděni na velikánském prostoru, beze stromů. Byla tu okolo nich akorát voda a tráva. ani moc kopců zde nebyla, avšak našli se zde nějaké vyjímky. Včele oddílu stála Tsunade s Garrou.

Druhého dne tána se všichni podivily. Pár kilometrů od nich byl nově postavený tábor. Byli to ninji, se kterými se měli utkat. Jejich tábor byl několikanásobně větši než měli oni sami. Útočících bylo několik desítek ne-li stovek milionů. Byla to armáda složena ze všech možných shinobi. Našli se zde uprchlíci ze všech pěti velkých zemí, zvučná s Orochimarem, dokonce i země Země, která se tak chtěla pomstít čtvrtému.

Našich bylo pouhých dvacet miliónů, ale věděli, že do toho dají vše co budou moct.

Naruto deno denně cvičil techniky poustevníků, aby ovládl takzvaný Sennin mód. Ze začátku musel vydržet nehýbat se, tak že seděl na kamenné desce a hledal rovnováhu, deska byla totiž pouze na špičce „krápníku“. Když toto dokázal, což se mu povedlo za týden a kousek, sedl si, tak aby ho omýval vodopád ropušího oleje a vnímal přírodní sílu okolo sebe. Musel zjistit, jak vyrovnat sílu duchovní, fyzickou a přírodní. Díky oleji to šlo rychleji, ale i tak to bylo nebezpečné, hrozilo, že se navždy promění v žabí sochu. Ale tomu zabraňoval Fukusaku, tak, že mu jednu flákl.

Po dalších dvou týdnech Naruto zvládal Sennin mód, ale jen když byl pod olejem, teď se musel naučit používat tuto sílu i bez oleje. trénoval další týden, během kterého válka již započala a byla v plném proudu, ale o tom nic nevěděl.

Dalšího dne když se probudil měl tušení, že již ví, jak na to. Hned to ověřil a tušení se ukázalo pravdou. Stačilo jen pomyslet a hned měl Sennin mód. Mohl ho tedy aktivovat i v běhu.

Když byl poprvé v Sennin módu objevilo se vedle něj nové oblečení. Bylo to klanové oblečení jeho klanu.

Hned si ho oblékl. Oblečeni se skládalo ze čtyř částí. Kalhoty, triko, vesta a plášť. Kalhoty byli černé bez žádných znaků, zato triko, které bylo černooranžové, bylo tvořeno obrazci, vypadalo to skoro jako pečeť. Plášť byl také černý, ale na sobě měl oranžové symboly stejně jako triko. Plášť měl také kapuci, aby nositele nikdo nepoznal. Na kalhotách byl připevněn oranžoví pásek na katanu s pouzdrem. Rovnou si jí tam upevnil. Na plášť přidělal svitky pro přivolání podpory z vesnic, kde trénoval a šel za Fukusakem.

„Podle oblečení si ovládl techniky Senninů, že?“

„Ano sensei.“

„A koukám, že jsi připraven na bitvu, jak jsem si dnes zjistil, je již v plném proudu. Nechceš jim jít na pomoc?“ zeptal se Fukusaku.

„Jistěže chci.“ usmál se Naruto.
„Dobře objevíme se přesně uprostřed nepřátel, měj se na pozoru.“ Fukusaku dal rozkaz, aby je ho přenesli na místo války a on se proměnil na Kyubiho, a tak jich co nejvíce zabil. Měl na to pouze minutu pak se tam objeví Gama jednotka, a pak to bude jenom na něm. Naruto použil jutsu na spojení s Itachim a řekl mu ať všichni zmizí z bojiště. S touto technikou se též spojil s Nakim, kterému řekl, že jde do bojiště s Kyuubim, tak ať se tam objeví ve stejnou dobu s Rajuu.

Bojiště

Itachi akorát dostal rozkaz od Naruta, aby se stáhli z bojiště. Nevěděl co to znamená, ale radši ho uposlechl. A zařval „Stáhnout!!!“ všichni shinobi na jeho straně ho uposlechli a stáhli se, tak aby vytvořily formaci. Na bojišti teď byli pouze nepřátele.

„Co se děje Itachi?“ zeptal se Sasuke a ostatní pokývali.

Itachi se usmál a pronesl „Naruto přichází.“

Akorát když to řekl se uprostřed nepřátel objevili dvě oblaka dýmu; technika přivolání.

„Takže jdeme na to dědo. Teď!“ řekl Naruto a ve stejnou chvilí se přenesl na bojiště, kde se hned přeměnil v Kyuubiho. Naki se se zpožděním sekundy také přeměnil v Rajuu. Nepřátele nevěděli co se děje.

Když se dým rozplynul všichni zalapali po dechu, na obzoru nebyl pouze jeden démon, ale rovnou dva.

„Naruto a šestiocassí? Co to má být?“ nikdo nechápal.

Dva démoni lépe řečeno Naruto a Naki likvidovali nepřátele po tisících. Ale jich jakoby u neubývalo. Za minutu se tam objevila Gama jednotka, která se také přidala do hromadného ničení.

Naruto ze sebe vypustil Kyuubiho a sám se teleportoval ke Tsunade a ostatním. Udělal tři klony, každý dostal svitek a přivolali podporu. Stella a její druhové okamžitě začali s léčením. Kiyo a její svěřenci se spojili s klanem Yamanaka a s Uchi posílali nepřátele do genjutsu, na tak vysoké úrovni, že se i Itachi divil.

Amidamaru s Yoshim přistoupili k Narutovi. Ten vyslal jeden nezničitelný klon k dědovi ať vypustí Rajuu a přijde k němu.

Po chvilce se tam objevil.

„Co potřebuješ Naruto?“ zeptal se rovnou.

„Jsou tu všichni kromě nás.“ usmál se Naruto.

„Co tím myslíš?“ zeptal se Garra, který tam s Tsunade zrovna přišel.

„Uvidíš. Naki přivolej je prosím.“

Naki kývl a dal se do přivolávací techniky pro shinobi ze skryté vesnice.

„Amidamaru, Yoshi připravte vaši jednotku podnikneme hromadný útok v taijutsu a s katanami.“ Oba kývl a odešli velet svým jednotkám.

Naki po pěti minutách dokončil techniku a na bojišti se objevili shinobi ze skryté vesnice. Minato s Fillym přišli k Narutovi.

Naruto bráškovi předal svitek se slovy „Když budeš v nebezpečí vlož do toho chakru přijdu ti na pomoc.“

„Připravte se!“ řekl Naruto, tak aby to všichni slyšeli.

„Útok!“ vyběhl. Po pravé ruce měl Fillyho a po levé svého otce. Za nimi běželi shinobi z Konohy a Suny. Tvořily tak první oddíl, byli veprostřed všech spojenců, v úplně poslední linii byli medikové a specialisti na Genjutsu.

Naruto vstoupil do Sennin módu, kývl na Nakiho, otce, Yoshiho a Amidamara. Tato pětka tomu porozuměla a přidali na rychlosti, tak že je nikdo neviděl. Nepřátelé byli v prd*li. Nemohli se bránit a na zem padali jeden po druhém. Když si toho všimli i svěřenci Yoshiho a Amidamara, přidali též na rychlosti a šli jim pomoci.

Všichni prolítli nepřátelský oddíl, ale tam kde jednoho zabili, objevili se jiní. Naruto si všiml, že ostatní jsou trochu unavení a nechtěl, aby se unavili hned na začátku, tak se stáhli a podporovali ostatní, kteří právě doběhli.

Naruto s Nakim použivali mistrovské spojené techniky a kosily nepřátele. Itachi se Sasukem dokonale spolupracovali a byli skoro nepřemožitelný.

Po několika hodinách se nepřátelské jednotky už nedoplňovali a na poli zbývalo už jen do deseti milionů ninjů. Avšak stálo to hodně, zemřela pětina „Aliance“, desetina byla zraněná a nemohla pokračovat v boji a více než půlce zbylých docházela i ta poslední troška chakry.

Naruto si zavolal Kyuubiho, vytáhl katanu a začal útočit s ní. Její čepel zlepšil chakrou Kyuubiho i svou. Čepel se tak zvětšila na trojnásobnou délku a rozsah útoku byl až dvacet metrů.

Naruto oddělal další milion nepřátel, když ucítil techniku ze svitku, který dal bráškovi. Hned se k němu přenesl a bylo to tak tak, útočník se napřahoval k poslední ráně na zabití Fillyho. Naruto ránu zachytil a útočníka zabil.

Vzal Fillyho, který akorát omdlel, a odnesl ho do tábora k medikům.

Když se vracel, procházel okolo Stelliny jednotky ucítil, jak mu doplňují chakru, zarazil je, že on má dost díky tréninku u nich. Řekl, že ji budou potřebovat pro zraněné.

Abychom si to ujasnili Naruto měl ještě osmdesát procent chakry.

Najednou se zarazil, ucítil, jak se blíží osm postav s ohromným množstvím chakry. Vzpomněl si co mu tenkrát říkal Naki Samozřejmě ti pomůžeme, ale ty hlavní vůdci jsou silnější než my, budeš je muset zastavit sám, musel polknout, tak to jsou oni.

Poznámky: 

Omlouvám se, že to vydávam tak pozdě Sad

4.916665
Průměr: 4.9 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Út, 2018-01-23 16:29 | Ninja už: 2563 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Konečne prichádzajú na scenu nepriateľsky bosovia už sa teším na ďalšiu kapitolu

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2010-07-03 11:27 | Ninja už: 6393 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super příběh

Obrázek uživatele Nirvinus
Vložil Nirvinus, Pá, 2010-02-26 20:32 | Ninja už: 5385 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkné. Četl jsem celou tuhle řadu. Chtělo by to pokráčko.

Obrázek uživatele Taelas
Vložil Taelas, So, 2009-12-19 02:16 | Ninja už: 5520 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Super už se nemůžu dočkat dalšího dílu Smiling

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, St, 2009-12-09 22:54 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný, jen si dávej bacha na pravopis.

Obrázek uživatele Steisky
Vložil Steisky, Po, 2009-12-07 16:03 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

krása Laughing out loud

Obrázek uživatele iskachna
Vložil iskachna, Po, 2009-12-07 13:56 | Ninja už: 5489 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

moc hezké už se nemůžu dočkat dalšího dílu