manga_preview
Boruto TBV 13

Nový vek Konohy (I.) 007-008: Útok Akatsuki, pád pevnosti

Voda, ktorú Kisame ovláda sa stále zdvíhala a ničila všetko čo jej prišlo do cesty. Akatsuki pomaly postupovali až k pevnosti. Voda ich bránila voči nepriateľom, ktorý vychádzali z pevnosti s mnoho zbraňami . Keďže Akatsuki nemajú zľutovanie, mnohých pozabíjali.
„Už iba kúsok a sme tam.“ Povedal Madara. Všetci postupovali stále dopredu. Dažďoví ninjovia dávali signáli, že nepriateľ sa blíži. Práve zastali pred mohutnou bránou, ktorú chránila pečať.
„Kisame. Vieš, čo máš robiť.“
„Áno, pane. Vodný štýl: Útok deväť vodných drakov!“ Z vody, ktorú Kisame ovládal sa vynáralo deväť mohutných vodných drakov, ktorý narážali do brány a pomaly ju začali poškodzovať. S každým drakom sa brána oslabovala. Keď udrel deviaty drak, brána sa rozletela a pečať sa roztrhla. Všetci ninjovia za bránou už boli pripravený. Madara vyšiel a potajomky si niečo šepkal.
„Mangekyou Sharinganu: Nekonečná prázdnota!“ Povedal Madara. Jeho oči sa sformovali a všetci ninjovia, ktorý stáli pred Madarou boli pohltený do prázdna. Akatsuki pokračovali ďalej.

Na prvom poschodí v pevnosti:

„A... Akatsuki! Pán môj! Už sú tu!“ Povedal otrok pevnosti.
„Akatsuki?! Ja, že boli porazený?!“ Sklamane povedal Tesai. Tesai bol mladý muž, ktorý bol zahalený v modro bielom plášti. Bol prvý strážca pevnosti. Dokopy sú traja strážcovia. Jeden na každom poschodí.
„Kto tam je z Akatsuki?“
„Ak sme dobre videli, tak je tam Kisame, jeden neznámi a Uchiha Madara.“
„Uchiha Madara?!“ Tesaiovi sa roztriaslo celé telo.
„Dajte to vedieť ostatným strážcom. Nech sa pripravia. Povedzte im, že si prišli pre Zetsuho“
„Vykonám!“ Sluha sa rozbehol do dlhých chodieb. Celá pevnosť bola mohutná a mala mnoho slepých chodieb. Všade boli rozostavané pasce. Bol to labyrint, ktorý strážil najväčších zločincov zo všetkých zemí. Po pár chvíľach bol počuť buchot a rozbíjanie ďalšej brány do prvého poschodia. TRESK! Dvere sa rozleteli. V ich troskách stáli Kisame, Shiro a Madara. Za nimi ležali mŕtvy ninjovia, ktorý sa im postavili do cesty.
„Hm. Prvý strážca. Cítim, že sú tu ešte dvaja. Mali by sme sa rozdeliť. Každý z nás na jedného. Tie muchy okolo si nevšímajte. Pokojne ich zabite.“
„Ja si beriem tohto!“ Kisame sa široko usmieval na Tesaia.
„V poriadku. Shiro, my ideme ďalej.“
„Nikam! Nedovolím vám...“ Tesai nestihol ani dopovedať, keď naňho zaútočil Kisame. Madara a Shiro to využili, a rýchlo prešli do ďalšej sály.
„Do čerta! Ty! Ty si určite Kisame! Dnes si si vybral zlého súpera na boj.“ Tesai sa usmial.
„Pre mňa nie je žiadny súper zlým. Vodný štýl: Explodujúca voda!“ Kisame vytvoril ohromné množstvo vody, ktoré zatopilo celý sál. Tesai rýchlo odhodil ninjov do iného sálu.
„Hm. Takže ty máš legendárny meč Samehadu a ovládaš vodný štýl. Moje meno je Tesai. Prvý strážca pevnosti. A poviem ti, mňa tak ľahko nezabiješ!“ Kisame sa len usmial a začal na Tesai útočiť svojím mečom. Tesai vytiahol svoj zúbkovaný dlhý meč a začal sa brániť.
„S mečom bojuješ dobre, ale ja som majster. Tanec meča: Rana neskrotného býka!“ Kisameho trafila mohutná čepeľ, ktorá presekla aj Kisameho vodu do úplného dna. Kisamemu začala krvácať ľavá ruka. Rana bola dosť hlboká. Kisame sa len usmial.
„Týmito chmatmi ma nezabiješ, Tesai! Vodný štýl: Vodné bodce!“ Na Tesaia lietali zo všetkých strán vodné bodce, ktoré vo veľkých množstvách vylietavali z vody. Tesai sa im ledva uhýbal keďže bodce boli dosť rýchle. Na okamih si nevšimol Kisameho, ktorý jeho nepozornosť okamžite využil.

„Vodný štýl: Zvolanie ôsmich žralokov!“ Z vody začali útočiť obrovské žraloky, ktoré boli neuveriteľne rýchle. Tesai sa ubránil iba trom. Ostatný piati ho stiahli pod hladinu.
„Vodný štýl: Kŕmenie žralokov!“ Na Tesaia zaútočili všetky žraloky.
„Zemný štýl: Útočná stena!“ Tesai vytvoril stenu, ktorá útočila na žralokov. Stále sa zväčšovala a delila, aby zneškodnila všetkých Kisameho žralokov. Začala sa deliť na päť. Keď sa tak stalo, Tesai vyšiel na hladinu. Bol zranený a stále krvácal.
„Takže to nebude také ľahké.“ Kisame sa na Tesaia usmial a opäť útočil svojím mečom. Tesai sa bránil ako mohol. Nevedel, ako porazí Kisameho, ale isté plány už mal pripravené.

Medzitým na druhom poschodí:
"Takže Tesai už bojuje." Povedala Hisuchi.
„Áno, paní. Bojuje proti členovi Akatsuki Kisamemu.“ Hisuchi bola mladá žena, ktorá sa vyžívala v mučení. Je majsterkov v zosielaní ilúzii a svojho vrodeného bleskového štýlu. Mimo to je druhá strážkyňa pevnosti. Dvere začali zase dunieť.
„Všetci opustite túto sálu. Presuňte sa k tretiemu.“
„Áno, paní!“ Všetci ninjovia opustili sálu. Dvere sa opäť roztrieštili na malé kúsky.
„Shiro, ty si ber ju! Ja idem za tretím strážcom.“
„Rozkaz!“ Hoci chcel Madara prejsť, Hisuchi ho chytila do svojej ilúzie. Madara sa nemohol pohnúť. V tom okamihu zastavila aj Shira.
„Ani jeden z vás nikam nepôjde. Ja vás porazím sama!“
„Máš odvahu, ale mňa nezastavíš. Idem za tretím strážcom, či chceš alebo nie. A nabudúce mier lepšie.“ Keď sa Hisuchi lepšie pozrela, videla, že Madara nebol vôbec chytený. Chytila akýsi predmet, podobný váze. Madara prešiel do ďalšieho sálu rýchlim krokom.
„Ahojky.“ Zvolal Shiro natešene. Hisuchi sa na Shira zamračila.
„Bleskový štýl: Kladivo bleskov!“ Hisuchi vo svojich rukách chytila bleskové kladivo a udrela ním do zeme. Vznikla elektrická vlna, ktorá zasiahla celú sálu. Shira elektrina zasiahla. Po zásahu ostal ležať na zemi a nehýbal sa. Hisuchi sa usmiala a podišla k nehybnému telu.

Na prvom poschodí:
„Zemný štýl: Pomsta Matky Zeme!“ Celá zem v sále sa začala pretvarovať. Kisameho voda zmizla a už sa viac neobjavila.
„Čo to?“ Povedal Kisame a pozeral na sál, ktorý sa menil v džungľu
„Teraz už nemôžeš použiť svoju vodnú podstatu. Si v mojom svete Kisame! Toto je svet, kde Matka Zem zničí všetkých bezvercov.“ Kisame bol zdesený. Uhýbal sa všetkému, čo naňho letelo, ale poľavil pozornosti. Predmetov boli príliš veľa a tak si nevšimol Tesaia...
„Zemný štýl: Úder zmučených!“ Zo zeme začali na Kisameho útočiť mŕtve telá, ktoré horeli. Kisame sa oháňal svojím mečom, ale ani ten nemohol vzdorovať všetkým.
„Tak nemám na výber. Musím to použiť.“ Kisame sa široko usmial. Hrýzol si do prstu, z ktorého mu začala tiecť krv. Začal tvoriť pečate.
„Zvolávacia technika: Znovuzrodenie Žraločieho Boha!“ Celá sála bola pohltená do prachu a dymu. Všetko sa otriasalo a burácalo. Tesai ani Kisame nič nevideli, ale obaja boli pripravený na súboj.

Na druhom poschodí:
Hisuchi pristúpila k telu a silno doňho kopla. Telo zmizlo. Hisuchi rýchlo odskočila, keďže sa na ňu zozadu vyrútil Shiro.
„Bleskový štýl: Hnev nebies!“ Hisuchi sa zdesila. Z hora sa začali vytvárať mraky plné bleskov.
"Bleskový štýl: Blesková miestnosť!“ Celá sála sa začala uzatvárať do obalu. Z oblohy začali padať blesky, ktoré vytvorili vlnu dlhú ešte niekoľko metrov. Hisuchina technika bola zrušená. Na rukách si vytvorila štít, ktorý pohlcoval blesky z oblohy, ale nie zo zeme.
„Bleskový štýl: Podzemná vražda!“ Hisuchi spojila štíty.
„Bleskový štýl: Elektrické míny!“ Povedala Hisuchi. Blesky začali udierať vo všetkých stranách. Celá miestnosť sa ponorila do svetla. Ani jeden z nich nevidel nič. Obaja sa uhýbali a skákali na všetky možné strany, len aby sa vyhli útokom. Po pár chvíľach bol počuť zásah bleskom a pád tela, ktoré sa už viac nepohlo.
Madara beží po chodbe. Mieril k tretiemu sálu, ktorý bol úplne dole. Za tretou sálou sa nachádzala miestnosť, kde bol uväznený Zetsu. Madara uteká, ale po chvíli odskočil dozadu. Z vrchu sa naňho vyrútilo mohutné závažie, ktoré malo tvar gule. Guľa sa otvorila a znej vyšiel muž, ktorý bol celý zahalený.
"Takže si prišiel ma zastaviť sem, Mizuki.“
„Nemal si sem chodiť, Madaro! Konečne ťa zabijem! Zetsuho neoslobodíš!“
„Nemysli si, že mojou jedinou zbraňou je Sharingan!“
„To mi je jasné, Madaro! Ešteže na mňa tvoj Sharingan neplatí, čiže tvoje ilúzie sú ti k ničomu.“ Mizuki bol mladý muž, ktorý bol celý zahalený v čierno oranžovom plášti. V pravej ruke držal žezlo, ktoré na vrchu bolo ostré a držalo v nej guľu.

Na druhom poschodí:
Blesky ustáli. Celá miestnosť sa vrátila do svojho pôvodného osvetlenia. Shiro stál na druhom konci sály, kde ležala Hisuchui. Jej telo sa nehýbalo. Bolo spálené. Shiro sa začal smiať ako len vládal. V tej sekunde Shira pripútali ohromné bleskové reťaze. Hisuchine telo zmizlo.
„Bol si naivný, Shiro. Schovala som sa v blesku, ktorý si na mňa zoslal. Ja som pani bleskov a ilúzii. A teraz si pripútaný v reťaziach, ktoré potláčajú chakru. Priprav sa na smrť!“ Shiro sa usmial a prenikavo sa pozrel do Hisuchinych očí.
„Je koniec, Hisuchi.“ Hisuchi zatvorila a otvorila oči. V reťaziach bola spútaná ona.
„Ale ako? A kedy?“
„Už keď som použil svoj bleskový zemný útok. V tej chvíli si pripravila reťaze. Zoslal som blesk a tie reťaze som ti v sekunde vzal. Tvoje umelé telo padlo na zem, pretože si sa schovala v blesku. Ja mám schopnosť obrátiť ilúziu proti vyvolanému. A teraz! Bleskový štýl: Poprava svetla!“ Do Hisuchineho tela prúdili blesky. Hisuchi kričala z plného hrdla. Shiro sa len usmieval. Po pár minútach Hisuchi prestala kričať. Jej telo stuhlo a viac sa nepohlo. Hisuchi bola mŕtva.

Na prvom poschodí:
Medzi Tesaiom a Kisamem stál obor, ktorý mal žraločie telo. V ruke držal mohutný zubatý meč. Zahnal sa ním a len o pár milimetrov netrafil Tesaia. Vznikla tlaková vlna, ktorá Tesaia odhodila niekoľko metrov. Z čela mu tiekla krv.
„Zvolávacia technika: Hnev zeme!“ Pred Tesaiom vznikala postava, ktorá bola veľká ako žraločí boh. V rukách mala listy, ktoré vytvárali meče. Tvár mala zahalenú v listoch. Bohovia sa pustili do boja medzi sebou. Kisame s Tesaiom bojovali svojimi mečmi ako vládali. Obaja sa sekali. Obaja sa neustále pohybovali. Kisame mal zranenú ľavú ruku, obe nohy a aj tvár. Tesai mal zranené obe ruky, pravú nohu, čelo a ľavé oko. V celej miestnosti sa ozval mohutný rev. Bohovia sa prepichli svojimi zbraňami. Obaja ich vytiahli a presekli si hlavy. Obaja bohovia zmizli v prachu a v dymu. Celá sála bola zničená. Steny tvorili iba stĺpy z prvej veľkej sály. Po chvíli sa ozval sek mečom. Tesai sa pozrel na svoje telo. Mal prebodnuté brucho. Keď sa obzrel, uvidel druhého Kisameho, ktorý sa hneď zmenil na vodu a zmizol.
„Kedy si to spravil, Kisame?“ Tesaiovi z úst vytekala krv.
„Keď bohovia zmizli a celá sála sa ponorila do tmy. V tej chvíli som vytvoril svoj klon, ktorý sa postavil za teba. Tesai hladil na Kisameho. Po pár minútach posledný raz vydýchol. Ležal na zemi bez známok života. Kisame si vydýchol a na chvíľu sa posadil. Z druhej sály prišiel Shiro.
„Tak ako, Kisame?“
„Vyhral som. Ale ten chlapík bol dosť silný.“
„To aj u mňa. Hoci to bola žena a mala rovnakú podstatu ako ja. Stačila chvíľka nepozornosti a bum.“
„Aspoň, že tak. Ktovie, ako si stojí Madara. Mali by sme ísť za ním. Ako ho poznám, tak už dávno porazil posledného strážcu.“ Obaja vstali a pomaly sa vybrali za Madarom.

Na treťom poschodí:
„Oslabujúci úder!“ Mizuki udrel žezlom do zeme. Z vrchu žezle vyletel duch s veľkými zubami bez očí. Duch prešiel cez Madarove telo a poriadne ho uhryzol. Potom sa duch vrátil späť do žezla. Mizuki sa zamyslel.
„Hm. Takže môj duch nezistil žiadnu slabinu. Ako sa od teba dalo čakať, Madaro.“
„Hovoril som ti, že Sharingan nie je moja jediná zbraň.“
„Možno nie je, ale proti mne neobstojíš len s vychvaľovaním.“
„Tak sa môžeme do toho pustiť. Zetsu už čaká.“
„Ako myslíš, Madaro. Zemný štýl: Bezvýchodiskový labyrint!“ Celá miestnosť sa začala triasť a miznúť. Mizuki zmizol z Madarovho dohľadu. Madara sa ocitol v tme.
„Veterný štýl: Stupňujúca sa búrka!“ zašepkal Mizuki, ktorý stál na druhom konci už vzniknutého labyrintu. Jeho hlas sa nim niesol celý. Celý labyrint zasiahla víchrica, ktorá sa zhoršovala. Roznášala hmlu a odpad všade naokolo. Madara si bezstarostne kráča v pred. Narazil na odbočku.
„Vnútorný inštinkt: Prelomenie ilúzie.“ Povedal Madara s úplným pokojom. Všetko ustalo a labyrint začal miznúť. Mizuki sa objavil pred Madarom a kľačal.
„Ako si to urobil, Madaro?! Veď tvoj Sharingan nemá fungovať proti mne a mojim technikám!“
„Ja som sa na tento deň pripravoval, Mizuki. Mangekyou Sharingan: Vnútorný Tsukuyumi!“ Nad Mizuki sa vytvoril otvor do iného sveta a vtiahlo ho tam. Čas sa zastavil. Mizuki sa ocitol v časopriestore ale sa začal smiať.
„Sila žezla: Pohltenie Sharinganu!“ Madarov svet sa začal trhať a lámať. Všetko naokolo sa začalo rozpadávať.
„To nie je možné!“ Neveriacky hovoril Madara. Všetko naokolo sa začalo rúcať. O chvíľu boli obaja opäť v prítomnosti.
„Ja som sa tiež pripravoval na tento deň, Madaro! Vytrénoval som svoje žezlo proti Sharinganu. A teraz ti ukážem svoju tajnú zbraň! Keďže na teba moje podstaty neplatia, toto by mohlo!“ Mizuki si strhol pásku z oka. Madara ostal šokovaný. Mizukiho ľavé oko bol Sharingan.
„Teraz uvidíme, kto má lepší Sharingan, Madaro! Vďaka ti, že si mi ho dávno daroval!“ Madara ostal šokovaný. Ako dokázal Mizuki vytrénovať svoj Sharingan? Osud pevnosti leží v ich rukách. Je možné, žeby bol Madara nakoniec porazený? A ako využije Mizuki svoj Sharingan? Bitka, kde sa všetko rozhodne začína!

Koniec 7.-8. časti

Poznámky: 

4.8
Průměr: 4.8 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sawoi-sama
Vložil Sawoi-sama, Po, 2010-11-22 19:18 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

sorry ale neodpustím si jednu otázku Eye-wink prečo pripájaš príponu ako v češtine napr.: „Ako sa od teba dalo čakať, Madaro.“ ? Inak podarený dvojdiel :)

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."

"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-07-30 22:38 | Ninja už: 5687 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

velmi povedený dílek

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Ne, 2009-12-06 21:19 | Ninja už: 6051 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

"Týmito chmatmi ma nezabiješ, Tesai!" Má tam být čárka Eye-wink ehmehm já jenom že mě nejdřív nedošlo, že je to oslovení tak jsem nad tím dlouho dumala, tk si to sprav Laughing out loud jinak se mi to moc líbilo, píšeš dobře Smiling dokonce tak dobře, že jsem si až v polovině uvědomila, že je to vlastně slovensky Laughing out loud a to se většinou pouštím jen do cz povídek...
I když, pravda, přečíst si i dřívější díly, rozuměla bych tomu líp... xD


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.