manga_preview
Boruto TBV 08

A jsme v háji: Konan stávkuje 06

O několik hodin později při vybalování.
„Tak co jste vlastně koupili?“ zeptal se Kakuzu a zdrceně koukal na účet.
„Holinky!“ vykřikl Pein šťastně a hned si je obul.
„Šampon!“ zamával Deidara růžovou lahvičkou.
„Vodítko!“ vyhrkl Itachi nadšeně,“ a dokonce bylo v akci.“
„K čemu ti bude vodítko?“ optal se Kakuzu a probodl ho vražedným pohledem. „Takhle plýtvat na blbostech.“
Itachi pokrčil rameny. „Vždycky jsem chtěl mít štěňátko.“
„A ještě přikoupíme misku!“ vykřikl Deidara očividně nadchnutý pro nápad s imaginárním štěnětem.
„A proč jsi ty koupil holinky?“ obrátil se Kakuzu k Peinovi.
„Rozhodl jsem se věnovat zahradnictví,“ prohlásil Pein.
„Ale vždyť nemáme zahradu,“ namítl Kakuzu.
„To nevadí. Už jsem si koupil tyhle krásné holinky a ten skvost v předsíni je můj zahradní trpaslík.“
„Myslíš tu zrůdnost, co vypadá jako Naruto kříženej s Orochimarem?“ zašklebil se Hidan.
„Vždyť říkám, že je krásný,“ odvětil Pein nevzrušeně.
„Proč jste koupili cedník?“ vytáhl Kakuzu jmenovaný objekt z tašky.
„Cedník? Já myslel, že je to kšiltovka,“ ozval se Deidara a narazil si cedník na hlavu.
„Vás pustit nakupovat,“ protočila oči v sloup Konan, která právě vešla do kuchyně, aby si udělala svačinu.
„Už se vracíš?“ obrátil se na ni Kakuzu s nadějí.
„Ne,“ odpálkovala ho Konan.
„To je fuk. Už jsme si za tebe sehnali náhradu,“ mávl rukou Hidan.
„Cože? A kdo ji jako bude platit?“ zhrozil se Kakuzu.
„Kdo by to asi měl být? Že by ten, co se nám stará o finance?“ zakoulel očima Hidan.
„Ty parchan*e! Moje nebohé penízky!“ Kakuzu se zoufale chytl za hlavu.
„Chtěl jsi říct naše,“ opravil ho Pein.
„Ne, jsou jen moje!“ zařval Kakuzu a vrhl se z okna.
„To je magor,“ konstatoval Hidan a zakousl se do tyčinky, kterou vyhrabal z igelitky s nákupem. Vzápětí ji zhnuseně vyplivl. „No fuj. To není moje Deli.“
„Ne, to vskutku není. To je tyčinka Pedigree pro mého pejsánka,“ poznamenal Itachi. Hidan šokovaně civěl na hnus v svých rukou a pak se rozběhl k záchodu.
„Tam bych být tebou nechodil. Kisame měl nějaké zažívací potíže,“ podotkl Itachi nevzrušeně.
Po chvíli Hidan vylítl ze záchodu, v obličeji úplně zelený a rukou si zacpával pusu. Proběhl domem a vyskočil za Kakuzem oknem.
„To je asi nějaký nový sport,“ usoudil Itachi. „Ale já raději zůstanu u svého golfu.“
„Odkdy hraješ golf?“ otázal se Pein překvapeně.
„Ode dneška,“ oznámil Itachi a vytáhl z nákupní tašky golfový míček.
„A kde máš hůl?“ chtěl vědět Deidara a strkal nos do další igelitky.
„Ještě nemám, ale už jsem to vymyslel. Zatím budu používat koště,“ odpověděl Itachi a hrdý na svůj nápad vypjal hruď.
„Tvá inteligence přesahuje meze,“ poznamenal ironicky Sasori.
„Já vím, ne nadarmo mi říkají chladný génius,“ chlubil se Itachi.
V tu chvíli vrazil do místnosti Kisame. „Kdo mi dal projímadlo do jídla?“ zařval rozrušeně.
„Jak to mám vědět? Nejsem děd vševěd,“ poklepal si na hlavu Sasori.
„Vyšetřím to!“ vyhrkl Deidara a vytáhl z jedné igelitky lupu.
„Tím chceš mučit mravence?“ zeptal se Pein se zájmem.
„Ne, tím chci vyšetřit, kdo dal Kisamemu projímadlo do jídla,“ zamával Deidara odmítavě lupou.
„K tomu nepotřebuješ lupu, vždyť jsi to tam dal sám,“ řekl Sasori.
„To není pravda, já mu to jen solil,“ popřel to blonďáček.
V tom dovnitř vtrhl Zetsu. „Kdo dal do slánky projímadlo?“
„Deidara,“ ukázali všichni na blonďáčka.
„Ehm… ahoj,“ jmenovaný se nevinně pousmál a zvedl ruku na znamení míru, ale jeho ruka ho zradila a vyplázla na rozzuřeného ninju jazyk.
K překvapení všech ale zaútočil někdo jiný. Kisame skočil. Nebohý Deidík nestačil uhnout a už měl modrého muže na sobě.
„Néé, slez ze mě! Ušpiníš mi vlasy. Včera jsem si je myl,“ rozječel se hystericky až připomínal holčičku, jíž někdo ukradnul panenku.
„On mě uráží,“ ozval se Kisame dotčeně. „To je šikana. Jsem jediná paryba lomena člověk v téhle organizaci a vy si mě nevážíte.“
„Koho to zajímá? Prostě smrdíš, na ničem jiném nezáleží,“ ozval se Sasori.
Deidara využil nevšímavosti útočníka, popadl růžovou lahvičku a za chvíli už zmizel v koupelně, aby se mohl zbavit pachu rybiny.
„Ty to stejně nemůžeš cítit,“ odfrknul si Kisame.
„Tss, ani nevíš jak je dřevo citlivé,“ mávl Sasori rukou. „Zvlášť na takový odporný zápach,“ dodal ještě.
„Jo, smrdíš jako exkrement,“ ušklíbl se Zetsu.
„Jéé, já mám v hlavě exkrement,“ vykřikl Tobi nadšeně.
„Drž oko,“ uzemnil ho Kisame a skočil z okna.
„Jéé, nová hra,“ vykvikl Tobi a také proskočil oknem.
Sasori se podíval na hodinky. „To už je hodin, neměli byste zavolat tý holce?“ upozornil na čas.
„Až na to, že tyhle hodiny nejdou od tý doby, kdy jsme je vyhrabali z tý skládky,“ poznamenal Zetsu.
„A jdou nám nějaký?“ zeptal se Itachi.
„Ne,“ usoudil Zetsu po krátké rekapitulaci hodin v domácnosti.
„Píšu si: pořídit sluneční digitálky,“ zapsal si hned Pein. „Pošlu Hidana aby je koupil.“
„Kdo to o mně mluvil?“ vtrhl dovnitř zmiňovaný. „Určitě jste zas pomlouvali můj velkej zadek, co?“ obvinil je a podezřívavě si přítomné měřil.
„Ty a velkej zadek? Viděl jsi můj?“ vyprskl Itachi.
„Ne, na zadek ti nečumim,“ odpověděl Hidan a zamířil k ledničce.
„Já ho mám aspoň třikrát větší,“ prohlásil Itachi.
„Velikost tvého pozadí je nepřímo úměrná velikosti tvého mozku,“ prohlásil Sasori přemoudřele.
„No právě. Můj mozek je megalózní,“ povzdechl si Itachi.
„Myslíš, že ví co je to nepřímá úměrnost?“ pošeptal Pein Zetsuovi.
„Ne. Co je to?“ odpověděl Zetsu.
Pein se chytl za hlavu a obrátil oči v sloup. „Proč jen jsou v mé organizaci takoví vymaštěnci,“ zamumlal schlíple.
„Já nejsem vymaštěnej, jenom umaštěnej,“ vykoukl z okna Orochimaru.

Poznámky: 

Autorky: Noriel_Kaku-chan a Korkode Lisa

4.846155
Průměr: 4.8 (65 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele ZuzikXXX
Vložil ZuzikXXX, Pá, 2017-07-21 15:52 | Ninja už: 2504 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Recepční v lázních

Mise L2
Kdo by pomyslel, že to budou nakonec skryté holky. Se tam hádat kdo má větší zadek jako, tak z toho fakt nemůžu Laughing out loud . Vlastně já z celé téhle série nemůžu Laughing out loud . Jsem nikdy nečekala, že si Itachi bude chtít pořídit pejsánka, zajímavé zjištění. Ani skoro nechcu vědět jak tohle všechno dopadne Laughing out loud se k ním beztak Konan zase vrátí.

Obrázek uživatele Miunka-Mia
Vložil Miunka-Mia, Ne, 2011-05-22 22:24 | Ninja už: 4785 dní, Příspěvků: 546 | Autor je: Prostý občan

Nej FF které tu je xD

Kawaii^^ =3

Obrázek uživatele Tanashi-chan
Vložil Tanashi-chan, Ne, 2014-08-24 14:10 | Ninja už: 3542 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Pěstitel rýže

jo no XD přesně! XD

IQ Test zdarma - IQTestZdarma.cz

Obrázek uživatele Chimi
Vložil Chimi, Út, 2011-04-05 22:26 | Ninja už: 4777 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

LOOOL!!!! Miluju tuhle FF!! Laughing out loud

ポッ(*゚.゚)(゚.゚*)ポッ !!

Obrázek uživatele zukatoka
Vložil zukatoka, Po, 2010-03-01 16:09 | Ninja už: 5241 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

„Koho to zajímá? Prostě smrdíš, na ničem jiném nezáleží,“ ozval se Sasori. joj Laughing out loud

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Ne, 2010-02-07 15:26 | Ninja už: 5381 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Všichni skáčou z vokna Laughing out loud Hádka o větší pozadí Laughing out loud Pein a Zetsu jsou drbny Laughing out loud Hej, já už nemůžu, to je na mě moc xD

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Čt, 2009-12-31 14:55 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

xDDDDDDD

Obrázek uživatele Eris
Vložil Eris, Po, 2009-12-07 18:29 | Ninja už: 5608 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

Kde se tam vzal Oroxicht? Jinak super. Přímá nepřímá a to s tím projímadlem bylo vskutku skvělé.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Pá, 2009-12-04 16:42 | Ninja už: 5479 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

dokonalost, já chcípám, prej projímadlo Laughing out loud a zadek Laughing out loud

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, St, 2009-12-02 19:40 | Ninja už: 6010 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Smiling tak kdy už bude ten nový díl??

Obrázek uživatele Dingo93
Vložil Dingo93, Pá, 2009-11-27 10:07 | Ninja už: 5493 dní, Příspěvků: 695 | Autor je: Prostý občan

lolec xDD
to je prostě dokonalý Laughing out loud

dA Laughing out loud

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Ne, 2009-11-22 18:41 | Ninja už: 5312 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Umřela jsem smíchy!!! XD

Obrázek uživatele Kioko.Takahashi
Vložil Kioko.Takahashi, St, 2009-11-18 21:02 | Ninja už: 5346 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Dusila jsem se smíchy..Máte to parádní..Smiling)Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, St, 2009-11-18 15:31 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

"Velikost tvého pozadí je nepřímo úměrná velikosti tvého mozku"
Tak toto mě dostalo! No vlastně, celá tahle série je báječná! xD Vy budete mít na svědomí mou smrt, až se udusím smíchy! xD xD xD

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, St, 2009-11-18 15:04 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

Tak sem se dočkala dalšího dílu Smiling
jako obvykle, omdlévala jsem smíchy Smiling a už se mooooc moooc těším na další Smiling

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."