Měsíc s dítětem 5.díl
Jen jedno slovo...
Hinata byla do týdne úplně zdravá hlavně díky velké péči Naruta. Zrovna v ten den se dozvěděli, že se Ino a Sai budou brát a Ino bude chtít od nich pomoc s přípravami prý aby to bylo dokonalé. Neřekla jim sice s čím přesně, ale i tak souhlasili.
,,Hej Yuki nech ten kunai ležet. Počkat co sním děláš?! Ach... to byl můj ramen dattebayo.'' Takhle to vypadalo jednou v poledne. Naruto se zrovna chystal jíst ramen, ale Yuki měla jiný názor. Vzala kunai, který ležel vedle ní a začala s ním bodat do ramenu a vytahovat s ním nudle. Když už skoro nic nebylo v mísce Yuki vypadala jako nudlová víla. Naruto celý supěl, ale za chvíli se uklidnil.
,,Já s tebe jednou vyrostu. Tvoje maminka si stebou asi hodně užívá.''
,,Tata dattebayo,'' řekla Yuki. Naruto byl překvapený. Bylo to poprvé co něco řekla a ještě k tomu ho prohlásila z tátu a vzala mu hlášku.
,,Ne já nejsem tvůj táta.''
,,Děje se něco Naruto-kun? Proč tak máváš rukama a ty nudle na hlavě...'' Při pohledu na Yukiinu hlavu posetou nudlemi a její vysmátý obliček se začala smát.
,,Mama dattebayo?''
,,Ne já nejsem tvoje máma. Ta se vrátí za dva týdny.''
,,Mě řekla zase, že jsem její táta a úplně mi zdevastovala oběd.''
Naruto se ji snažil vzít ji kunai, ale nechtěla mu ho dát.
,,No tak dej mi ho nebo si ublížíš.'' Když Hinata viděla, že se Narutovi nedaří zklusila to ona.
,,No tak zlato dej mi to. Nehceš si přece něco udělat.'' Yuki ji hned kunai podala.
,,Díky. A teď tě jdeme zbavit těch nudlí.'' Zbavila ji ''ozdoby'' a vykoupala ji.
,,Hey děcko co chceš vlastně dělat?''
,,Pozorovat. Použiju Ero-seninovu taktiku.''
,,Já myslel, že ty tohle neděláš.''
,,Situace změnila můj názor. Už vím co má nejradši a teď je čas na hloubější průzkum. Jak říkal Ero-senin-obhlídnout terén.''
,,Tss tohle ti říkám od začátku a tys mě vůbec neposlouchal.''
,,No dobré. Nepruď mě teď.'' Ukončil svůj rozhovor s Kyuubim a dál se věnoval svým myšlenkám.
,,Bude mít narozky a musím pro ní vymslet nějaký originální dárek. Možná bych se měl s někým poradit.''
,,Naruto pojď jsem prosím.'' Naruto přišel do koupelny a jako vždy, když Hinata Yuki koupala, byla celá mokrá.
,,Dej mi ji já ji usuším.'' Převzal si ji a Hinata se na něj umála.
,,Tata rád mama dattebayo!''
,,Pst to neříkej. A nejsem tvůj táta.'' Hinata tohle ale neslyšela, protože byla už pryč.
Večer, když se šla Hinata koupat šel Naruto na věc. Počkal si až pustí sprchu a pomalu se plížil do kopupelny.
,,Jestli mě uvidí tak mám pěknej průšvih. Nechtěl bych to schytat jukenem.''
Potichu otevřel dveře a šel dovnitř.
,,Co to sakra dělám. Neměl bych tu vůbec být.'' Už byl uvnitř. Uviděl její oblečení i se spodním prádlem. Začal rudnout. Podíval se do sprchy. Ještě více zrudnula z nosu se mu spustila krev.
Zakolísal a do něčeho narazil.
,,Je tu někdo?'' Naruto rychle vylezl z koupelny a uháněl pryč.
,,Tak to nedávám. Já se zblázním. Co budu dělat? Dofám, že na to nepřijde. Ale za ten pohled to stálo.''
Hinata zastavila sprchu a rozhlédla se po koupelně. Nikoho ale neviděla.
,,To je divné. Opravdu jsem někoho slyšela, ale možná se mi to jenom zdálo.''
Osušila se a vylezla z koupelny. Sešla dolů do obýváku a na pohovce našla Naruta jak tam sedí s divným výrazem ( v tomhle případě perverzní) a Yuki,která ožužlovala Narutův rukáv od mykiny.
,,Em Naruto-kun je ti něco? Napraštil ses nebo tak něco?'' Naruto ji nevnímal a Yuki mu začala slintat i na ruku, ale on si toho pořád nevšímal.
,,Naruto!,'' řekla už trochu hlasitěji. Naruto se na ni otočil pořád s tím výrazem ve tváři. Kdyby na Hinatině místě byla Sakura Naruto už by měl otisk její pěsti na tváři.
,,Je ti dobře?'' Hinata měla starost o jeho duševní stav. Dotázaný se konečně probral.
,,Promiň trošku jsem se zamyslel.'' Proplesknul si tváře a všiml si, že má kus rukávu mokrý a poslintanou ruku.
,,Ááááá fuj co to je za sliz?! Mám to uplně po celém ksichtu!,'' křičel Naruto. Hinata se jako obvykle tomu smála. Poslední dobou to bylo dost často.
,,Yuki tě zase žužlala.''
,,Ach to jsi byla ty. Jsi ale malý čertík.'' Yuki se na ně dívala andělským pohledem jako, že ona nic.
,,Smirák dattebayo!'' Povykovala rozesmátě Yuki a ukazovala na Naruta.
,,Co to zase říkala?,'' ptala s Hinata.
,,A-ale nic. Myslí, že potřebuje přebalit,'' vykoktal ze sebe rychle Naruto, popadl Yuki a pádil s ní pryč. Bylo to tak rychlé, že to Hinata ani nestačila zaregistrovat. Naruto dal Yuki rovnou spát a šel se projít večerní Konohou.
Byla tma jak v pytli a jediné světlo bylo od pouličních lamp. Čerstvě napadlý snih křupal pod jeho nohama přesně podle rytmu jeho kroků. Přemýšlel o tom co by měl Hinatě koupit a řekl si, že ji koupí první věc, kterou uvidí a bude se mu líbit. Cestou narazil na Ino se Saiem, kteří se zrovna domlouvali na tom kolik hostů pozvou, ale spíš se hádali.
,,Čaute vy dva. Ještě jste se nevzali a už se hádáte. ''
,,Ahoj Naruto. My se nehádáme jen diskutujeme.''
,,Jo jasně Saii,'' zasmál se Naruto.
,,Naruto dvacátého sedmého vás budu s Hinatou potřebovat na zkoušku,'' oznámila mu Ino.
,,Zkoušku čeho. A nemá v ten den Hinata narozeniny?''
,,Zkoušku svatby ty pako. A to já moc dobře vím, ale na jiný termín se mi nepodařilo sehnat místnost do které by nesněžilo. Ona stejně nikdy nepořádala žádnou oslavu, ale dárky jsme ji dávali vždycky.'' Naruto se nad tím zamyselel a uznal, že má Ino pravdu. Jako naschvál se objevila Sakura.
,,Tak Naruto my už půjdeme a pozdravuj Hinatu,'' rozloučila se s ním rychle Ino a táhla Saie pryč.
,,Ahoj Naruto. Dlouho jsme se neviděli,'' pozdravila ho Sakura.
,,Ahoj. No víš mám takovoou misi.''
,,Já vím. S Hinatou, že? Musí to být velká otrava být s ní v jednom domě a ještě hlídat nějaký děcko. Bez tak s ní není vůbec žádná zábava-''
,,Přestaň takhle mluvit! Jediné co je tady otravné jsi tady ty. Nedivím se, že jsi pořád sama. Úplně jsi zahořkla. A s Hinatou je ohromná legrace a ta malá je úžasná. To co ti teď řeknu je možná kruté, ale je to pravda. Ty prostě nesneseš, když je někdo lepší než jsi ty. Nesneseš to, že Hinatu učila taky bábi Tsunade a zvládla to rychleji než ty. Místo aby jsi si přišla pro nějakou radu, nebo se učili společně, jsi se prostě stala nesnesitelnou. Kam se poděla ta stará Sakura?'' Sakura se na něj dívala s otevřenou pusou a pak se zašklebila.
,,Možná máš pravdu. Jsem taková, ale já prostě chci dosáhnout toho co chci za KAŽDOU cenu a je mi jedno co v tom stojí. A to se týká i tebe.'' Naruto na ni neměl nervy a tak řekl jen sbohem a odešel zpět.
,,Já přece dostanu všechno co chci tak proč ne i tebe,'' pomyslela si Sakura a opět se zašklebila.
protože už má jinou, dattebayo!
Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...
som to cital a uz mi to pripadole ze bude pruser ked sa Naru plizil a potom to 'šmírák dattebayo' toto som mal biele gulate oci
len tak dalej
Naruto a NS online:
www.hokage-sk.ucoz.com
Online manga kniznica:
www.predator.elbee.sk
supeeer už se tešim na pokráčko:)šmírák dattebayo tomu se směju ještě teď:)
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Sakura je tady pěkná mrcha a Naruto zase úchylák XD
Můj deviantART
Teidu
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
ta sakura je desivá!!!
Smirák dattebayo - to mě dostalo
Bezva, 5 bodů, jako vždy.
Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...
je to úžasné, jen tak dál. Sem rád že je konečně ze Sakury taková mrcha(zatím sem jen čet povídky e kterejch jí byla Hinata)
6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...