manga_preview
Boruto TBV 09

Všichni si zaslouží druhou šanci – Manipulace, část 19.

Hinata s Itachim spěchali k úkrytu, co jim síly stačily. Chtěli mít tohle za sebou, ale jedno věděli, nikdy se nikdo nesmí dozvědět, že se spolu vyspali. Jinak by museli čelit vážnějším problémům, než doposud.
Oba dva souhlasili, že jakmile se dostanou do úkrytu a osvobodí Naruta jejich vztah skončí.
„Víš, že miluji Sendai a ty zase Naruta, berme to jako tajemství, které si vezmeme do hrobu.“ Pronesl Itachi.
„Máš pravdu, nerada to přiznávám, ale bylo to nádherné.“ Opět se Hinata začervenala. V duchu se musela okřiknout, protože zase myslela na to, jak se jí dotýkal… Protřepala si hlavou, aby si utřídila myšlenky, teda moc to nepomohlo.
Itachi měl podobné pocity. Zavrhl je, aby se na ní opět nevrhl. Objevili se v té těžší části úseky cesty, kdy se oba dva museli soustředit na cestu. Tím zahnaly nepatřičné myšlenky na toho druhého.

Mezitím se Naruto „spřátelil“ s Madarou, který mu napovídal tolik lží a nepravd, že by to stačilo na vydání knihy. Čím více se dozvídal, tím více v sobě hromadil chakru Kyuubiho, ale Madara ji vždy potlačil, aby se Kyuubi moc neprojevoval. Jednou z jeho lží bylo to, že Hinata ho podvedla s Itachim a že spolu utekli. Tohle se později ukáže jako pravda. Další byla, že Itachi celou dobu hrál na jeho city a nikdy ho nebral jako přítele. Také využil toho, že Pein vyřizuje záležitost v Ame. Řekl Narutovi, že on je členem Akatsuki. Dal mu i plášť na potvrzení svých slov.
„On je můj?“ divil se Naruto, i když si vzpomínal, že tento plášť již viděl, ale ne na sobě…
„Ano je tvůj, ztratil si ho, když jsi jednou bojoval se svým kolegou Deidarou. Nevzpomínáš si?“ opravdu si vzpomněl na souboj, který se odehrál v nedaleké minulosti.
„Ano, ale jen velmi rozmazaně.“ Odpověděl Naruto.
„Tak vidíš a ještě maličkost, chci tě někomu představit,“ Madara si jen v duchu mnul ruce nad jejich reakcemi.
„Můžeš vstoupit.“ Do sálu, kde seděli Madara a Naruto se přišoural modrý žralok, který se velmi podivil, že zde vidí Naruta a v Akatsuki plášti.
„Ale ale, copak to tu máme?“ optal se zájmem Kisame.
„Vy se znáte. Kisame tohle je Naruto, Naruto tohle je Kisame tvůj nový partner.“ Sdělil Madara zcela šokovanému Kisamemu.
„A co Itachi-san?“ zajímal se Kisame, kterému se vůbec nezamlouvalo, že bude v týmu a zrovna s tímhle. Možná by byl lepší i Tobi, blesklo Kisamemu myslí.
„Ten zběhl na druhou stranu, už pro nás nepracuje a je vyloučen. Proto ho musíme najít a zabít.“ Oznámil Madara. „Tímto vám svěřuji tento první úkol. Kisame ty ho znáš jako své boty a Naruto se chce pomstít, ideální kombinace, co říkáte?“ Madara se v této situaci přímo vyžíval.
„Já jsem pro!“ ozval se Naruto.
„Tak dobře, bojovat s ním nebudu!“ odmítl Kisame, protože znal Itachiho útoky dokonale. Také měl jednou čest být v Itachiho Tsukuyomi. Nechtěl nic podobného zažít. Už nikdy!
„Stejně si ho chci podat sám!“ řekl Naruto, který se tak těšil, až zabije Itachiho, až mu zčervenaly oči od Kyuubiho.
„Fajn,“ souhlasil Kisame a vydal se směr, který mu udal Madara, aby se mohli dát na cestu.

Neji, Kiba, Akamaru, Sai a Ero-sennin se vydali směr, který Kiba určil jako správný.
„Aby byl!“ utrousil Sai.
„Je!“ nedal se ovlivnit Kiba.
„Jen, aby!“ šeptnul Sai.
„Já to slyšel!“ rozzuřil se Kiba, kterému lezlo Saiovo rejpání na nervy. Sai je ještě horší než Naruto, pomyslel si.
„Nechte toho vy dva!“ okřikl je sannin.
„Dobře, dobře,“ řekl líně Kiba. Akamaru jen štěknul.
„Jistě,“ zasmál se Sai.
„Ty puberťáci!“ ucedil Neji.
„Ty máš, co říkáš, ty hlavní nadpuberťáku klidovej!“ vyplázl na něj Kiba jazyk, jakmile Kibu chytla slina, tak nebyl k zastavení.
Neji se jen ušklíbl tak, aby to nikdo neviděl, ale Kiba měl pravdu. Jeho puberta se odehrála v klidové fázi. (znáte to, také se mu tam objevila ta kapička)
„Já jsem dávno za pubertou, ale jak vidím, ty asi ne,“ řekl Neji.
„Pche! Vy všichni jste adolescenti! Ale já jsem zralý muž.“ Ozval se Jiraiya, musel se jistě přidat. Ještě jedna osoba by se přidala, ale ta byla jaksi mimo.

„Hepčí!“ kýchl Lee.
„Budeš nemocen?“ zajímal se jeho sensei.
„Ne, Gaii-senseii! Já nikdy nebudu nemocen, sílá mládí mě povede vpřed!“ opět ty slavné plamínky v jeho očích dokazovaly, že to myslí vážně.
„Tohle je můj student!“ Gai-sensei se rozplakal a Lee mu padl do náruče. Jenže na pozadí nebyl západ slunce, ale východ…

Hinata a Itachi již byli skoro u úkrytu, když v ten moment spatřili, jak z něho vychází nesourodá dvojice.
Blonďák a žralok. Mohli slyšet i to, co si povídají.
„Už se těším, jak zabiju Itachiho.“ Bylo ho slyšet.
„Nebude to, tak lehké, Itachi je velký oříšek, ani já jsem ho neporazil.“ Řekl Kisame, nějak se mu nezamlouvalo, že by se měl utkat s Itachim.
„Díky Madarovi vím, kde má slabiny. Také vím, že i jeho ruce mohou způsobit genjutsu.“ Pravil Naruto, kterému se podivně leskly.
Hinata jen zalapala po dechu a Itachi tomu nemohl uvěřit, že Naruto je tak… zlý. Nehraje to? Blesklo mu hlavou.
„Co to s ním je?“ zašeptala vystrašená Hinata.
„Nevím, ale musíme to nějak zjistit. Hlavně se nesmíme…“ obrátil se na místo, kde by měla být Hinata a nebyla tam. Byla pryč. „Ta jedna…!“ okamžitě se za ní pustil.
Hinata nedbala na to, že bude v nebezpečí, musela ho zachránit za každou cenu a vůbec nemyslela na následky. Jen na Naruta.
„Naruto!“ zvolala. Naruto s Kisamem přerušili rozhovor, který již skoro skončil. Kisame byl překvapen, ale jako by tohle Naruto čekal, tak se mu oči zúžily do malé štěrbiny a začaly červenat. Zlé znamení.
„Nechci tě vidět!“ odmítl ji hned, jakmile viděl, že se k němu blíží.
„Co jsem ti udělala?“ zajímala se Hinata, kterou začal ovládat strach.
„Vyspala ses s mým nepřítelem a utekla s ním, jdi mi z cesty nebo se neudržím a zabiju tě!“ rozčílil se Naruto.
Nehodlala ustoupit, ale právě naopak chtěla se pokusit o jeho záchranu, ale jak jednou někdo řekl: „Proč zachraňovat někoho, kdo nechce být zachráněn?“
I když nad tou lží, že se vyspala s Itachim Hinata podivně ztuhla, což Naruto bral jako potvrzení, že se to skutečně stalo. Víc nepotřeboval vědět. Vrhl se na Hinatu s úmyslem zabít ji!
Ovšem než to mohlo stát, tak mu do cesty vpadl Itachi, který odrazil smrtelný úder, který směřoval na Hinatu, která stála úplně ochromená. Nemohla uvěřit, že to, tak snadno prozradila.
„Drž se za mnou.“ Radil ji Itachi. Tím dal nový podnět Narutovi, který se již jen taktak ovládal, aby zaútočil znova.
„Tak vaše tajemství je venku! Mysleli jste si, že na to nepřijdu, nebo co? Nikdy jsem vám nevěřil a divím se Itachi, že jsi byl v Akatsuki, pro mě nejsi soupeř. Jsi slabý!“ Urážel svého dřívějšího přítele Naruto.
„Na rozdíl od tebe jsem tam skutečně patřil, ty tady nemáš co dělat!“ ozval se Itachi.
„Jak chceš! Mysli si, co chceš, ale tento náš boj bude tvůj poslední!“ upozornil ho Naruto.
„Prosím, alespoň zemřu s pocitem, že jsem udělal vše, co jsem mohl pro záchranu těch, kteří jsou pro mě nejdůležitější, jako je Sendai a Obito a ty spolu s Hinatou.“ Řekl klidně Itachi, ale v duchu, tak klidný nebyl. Uvnitř něho to vřelo.
Hinata skoro nevnímala, co se kolem ní děje. Zaregistrovala až Kisameho, který k ní přistoupil a promluvil na ni.
„Naruto je ovlivněn řečmi Uchihy Madary a navíc prý podle Madary ztratil paměť.“ Sdělil Kisame Hinatě, začala již pomalu opět vnímat události, co se kolem ní děly. Jako například boj Naruta a Itachiho, nebo to, že na ni mluví ten podivný člen Akatsuki.
„Povídej,“ vyzvala ho.
„S radostí.“

Poznámky: 

Skoro jubilejní dílek...
Tak si ho užijte a přístě se těšte na boj mezi Narutem a Itachim a opět se naše skupinka dohádá... Eye-wink

4.903225
Průměr: 4.9 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-05-28 23:07 | Ninja už: 2690 dní, Příspěvků: 3014 | Autor je: Metař Gaarova písku

Chutní sú Hin a Itík, ako bojujú proti vzájomnej príťažlivosti, ono to potom zvykne vyrašiť v oveľa väčšej sile Laughing out loud Madara je prešibaný a všetkými masťami mazaný. Tiež je to v podstate úbožiak, keď si ho predstavím, ako zomieral... Bola to veľká osobnosť, len túžba po moci zožerie každého. Dobrú rolu si dala Kisamemu, predsa mali s Itachim dobrý vzťah a z bojov sa poznali dokonale.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2017-05-29 08:13 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Senpai-sama: Pravdu díž. Ono být rozpolcen naa dvě části bývá nemilé a člověk se pak ztrácí v jednom nebo druhém světě, což také není dobře a s Madarou souhlasím. Na konci byl už jen starý blázen.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Út, 2013-04-09 00:19 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

Dúfam že tú zradu si bude pamätať aj keď sa rozpomenie.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Ne, 2010-03-28 14:00 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

ups... Naruto už zase ztratil paměť, jo? Laughing out loud Chudáček malej Smiling Jinak... prostě jako obvykle super dílek Kakashi YES

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2013-04-09 11:42 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

akai: Tak musel, holt Naruto je Naruto Eye-wink

maxik555: To jsem si nechala na další dílky. Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., So, 2009-10-24 15:44 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

super díl !!!! Smiling víc víc musí bejt víc zlej,tohle je ještě málo Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2009-10-24 11:55 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

další skvělé pokrařování jen tak dáll Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2009-10-24 16:09 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Z láskysakuraZ lásky: To jsem ráda, že se líbí...

NarutoUzumaki-HinataHyuuga: Jen si počkej... Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., So, 2009-10-24 19:51 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

počkám počkám Smiling ale doufam že tu další dílek bude co nejdřív Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2009-10-24 19:12 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

a já jsem ráda, že tě to psaní drží a že tak skvěle píšeš Laughing out loud

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, So, 2009-10-24 09:40 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

ty jedna takhle to ukončit!!! a musim počkat na další díll jinak krása nemá to chybu (teda až na ten useknutej konec)



Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Pá, 2009-10-23 22:47 | Ninja už: 5539 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

dyť to říkám si potvůrka Laughing out loud
nádherný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2009-10-24 16:08 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Vl k: No už to tak vypadá Eye-wink

kejt: Jakobys mě neznala Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska