manga_preview
Boruto TBV 08

Na hlavu?

„Sasukeeee!! Ako si mi to mohol urobiť? Ako si to mohol urobiť im?!“ Rozliehal sa po bojisku hlas blonďavého chlapca.
Menovaný len pokrčil plecami a zdvihol katanu. „Tak ako, pokračujeme? Nudím sa.“
Naruto sa nakláňal z boka na bok a bolo na ňom vidieť, ako silno premýšľa. Potom sa mu čelo vyjasnilo a on sa uškrnul. „Pokračujeme, potrebujem dobiť energiu.“
Sasuke sa uškrnul tiež, obrátil hlavu na bok a zakričal na neďalekú osobu: „Hej! Ešte nám dones jednu rundu!“
Chudák chlapík len prehltol nasucho, pohľad mu preletel po celom lokáli a do očí sa mu vkradli slzy. Celá jeho životná práca bola zničená. Celý bar rozbitý, nebolo tam ani nohy, okrem nich dvoch.
Prikývol, a pomaly sa šuchtal za pult.
„Trochu pridaj, starče, inak schytáš aj ty!“ Ozval sa Sasuke a zasmial sa, keď videl, ako ním myklo.
„Prestaň, nevyhrážaj sa zase niekomu!“ Oboril sa na neho Naruto.
„A čo... Chceš sa biť?“ Katana sa hrozivo zablysla v slnečnom lúči, ktorý prenikal cez polorozpadnutú strechu.
„A keď hej, tak čo urobíš?“ V modrých očiach sa zjavil červený záblesk.

„Prosím, tu už nie,“ ozval sa tichý šepot a obaja obrátili hlavy k nemu. Majiteľ podniku stál za nimi s dvomi fľašami, novými pohármi a triasol sa od strachu. „Prosím, už mi to tu neničte. Nech mi aspoň niečo ostane.“ Vravel to takým plačlivým hlasom, až to Sasuke nevydržal sa začal sa smiať.
Naruto sa na neho pozrel a prižmúril oči. „Povedal si si o to!“ Vzal jednu fľašu, oba poháre a postavil ich na stôl. Nalial do plna a jeden prisunul k Sasukemu. „Na ex.“
Ten ho schytil, pozrel mu do očí a obaja ich rýchlo vypili. Potom nasledoval ďalší a ďalší... A čoskoro už boli obe fľaše prázdne.

„A čo teraz?“ Sasuke sa trochu tackavo postavil.
Naruto pokrčil plecami. „Tu už nič nie je. Ideme ďalej. A,“ zamyslel sa, „ty si vlastne Konohu už dlho nevidel, tak sa prejdeme aspoň.“
Navzájom podoprení vyšli z baru a za nimi sa ozvalo šťastné zvýsknutie... A rachot. To padla strecha, alebo skôr jej zvyšok, úbohému majiteľovi na hlavu. A ulicou sa rozľahol plač....

Ani nevedeli ako a bol večer. Obaja už takmer nevideli a netušili, čo všetko ich ešte čaká, kým sa dostanú niekam do postele. Za ten čas, čo boli spolu, stihli zničiť päť podnikov, naštvať polovicu Konohy a sťažnosti o vyčíňaní dvoch ninjov sa dostali do uší až ku Hokage. Tá sa riadne naštvala a poslala Sakuru, aby to išla preveriť.
****

„Prečo práve ja! Čo je ma po nejakých opitých ninjoch, ktorí nevedia, ako sa majú správať!“ Nadávajúc kráčala čoraz bližšie k hluku, kde si domyslela, že budú tí dvaja.

Už z neďaleka začula krik a smiech. Ako prichádzala bližšie, zbadala hlúčik ľudí, dívajúcich sa na to isté miesto niekam nad seba.
Vyvrátila hlavu a ústa otvorila dokorán. „T... T...“ Ani to nedokázala vysloviť.

Medzi dvomi stĺpmi bolo uviazané lano, a po ňom sa prechádzali a predvádzali rôzne akrobatické kúsky, dvaja shinobi.
Blonďavý stál práve na rukách a čiernovlasý skákal na jednej nohe, keď sa ulicou rozľahol strašný krik.

„Narutooo!!!! Sasukeee!!!! Narutooo!!!“

Obaja spadli na zem ako hnilé hrušky a nemotorne sa snažili zdvihnúť, navzájom si pomáhajúc.

„S-Sakura?“ Šepol Naruto a zahľadel sa do rozzúrenej tváre inokedy milého dievčaťa.
Tá sa postavila pred nich dvoch a pohľadom prelietavala z jedného na druhého. „Ako to, že je on tu?! A že si nikomu nedal nič vedieť?!“ Oborila sa na Naruta, ktorý sa len krčil stále nižšie k zemi.
„Ja...ja som chcel... Išiel som, len sme sa zastavili..cestou na.. pohárik,“ vyšlo z neho postupne. „Osláviť návrat.“ Dodal.
„Návrat...!! Takže si ho priviedol späť, ako vidím..“ Pozrela na Sasukeho, ktorý bol mierne zelený.
„No, ja som sa priviedol sám. Vlastne som doviedol Naruta, stále za mnou chodil, pchal sa a ničil mi prácu. Kto má zabíjať, keď je vám za zadkom tento,“ hodil pohľad na Naruta, ktorý sa netváril nejako nadšene, „a omieľa dookola tie reči o priateľstve, zahodení pomsty a podobne? Človek na to ani poriadne nemyslí, ale keď vám to stále pripomínajú... Tak som sa ho prišiel zbaviť.“
„Ale...“ Začal Naruto, avšak Sakura ho rýchlo prerušila.
„Nič také, prišiel si, tak skoro sa odtiaľto nedostaneš.“ A začala v hlave spriadať plán. Potajme sa uškrnula, nahodila milý úsmev, schmatla oboch popod pazuchy a riekla: „Musíme to ísť osláviť aj spoločne, ako bývalý Tým Sedem,“ a s týmto ich vtiahla do najbližšieho podniku, nevšímajúc si ich protesty, ani zdesené tváre...
****

Bolo krásne ráno. Slniečko osvetľovalo trochu zaprášenú izbu a jeho lúče dopadali až na veľkú posteľ a na dve spiace postavy.
Jedna z nich sa pohla. Otvorila oči, lenivo si pretiahla ruky a hodila ich späť na posteľ. Ale nedopadli na vankúš. Pravá ruka sa ocitla na niekoho pleci.
Postava sa vydesene otočila a zbadala ružové vlasy. To snáď nie... Chcel sa vzdialiť, ale schytila ho za ruku skôr než utiekol.
„Nikam nejdeš!“ Prisunula sa k nemu. „Od dnešnej noci už nemôžeš len tak zmiznúť.“ A prešla mu ľavou rukou po líci.
Zacítil kov. Pozrel na ňu a zbadal prsteň... Ja som sa oženil? Že je to len nejaký zlý vtip?
Usmiala sa a prikývla. „Vzal si si ma a Naruto ti išiel za svedka. A momentálne sme vo vašom sídle, len,“ poobzerala sa dookola, „ešte to tu budeme musieť trochu upratať.“
Sasuke sa postavil, na tvári sa mu zjavil výraz štvanej zveri, otočil sa a bežal von. Sakura mu bola v pätách.
Vybehol na dvor a zbadal, ako oproti nemu beží Naruto a za ním Hinata.

„Ako si mohol?“ Obaja vykríkli naraz. Pozreli na ženy za nimi, ktoré sa postavili vedľa seba a dali si ruky v bok. „Aj ty?“ Opýtali sa seba. A obaja si aj prikývli. Ale potom sa uškrnuli. „A čo noc?“ Začali zase naraz, ale to už vedľa nich stáli ich manželky a obom dali po hlave.
„Správajte sa slušne v spoločnosti dám,“ ozvala sa Hinata a Sakura súhlasne prikývla.
„A teraz... Ideme za Hokage, už sa na vás teší.“ Zasmiala sa desivo ružovláska a aj s Hinatou ich spoločnými silami začali ťahať ku Tsunade.
A celou Konohou sa zase rozliehal krik a plač. Hoci tentokrát boli obeťami dvaja výtržníci.
A zazvonil zvonec a rozprávky je koniec...

Poznámky: 

Ehm... Chcela som napísať niečo iné, ako sú tie poviedky o ich súbojoch, kde niekto umrie a tak... Len neviem, či to vyšlo tak, ako som chcela :D

5
Průměr: 5 (21 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, So, 2009-10-17 21:21 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Famozni Sory! Laughing out loud
Moc moc se povedlo! Je moc prijemne si po vsech tech smutnych a vaznych vecech precist zase neco takoveho veseleho, mileho, oddychoveho...
Tato povidka me moc potesila, zasmala jsem se a mam z toho dobry pocit Laughing out loud
Diky Sorynko za peknou povidku Laughing out loud

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Po, 2009-09-21 15:28 | Ninja už: 5724 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

skvěle!!! ze začátku se mi to moc číst nechtělo, ale když jsem pochopila, o co tam jde... Laughing out loud božínku, nádherné! sice jsem si říkala, že od tebe mám ráda smutné a podobně, ale tohle... tohle je sugooooi! Laughing out loud




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Ne, 2009-09-20 19:14 | Ninja už: 5564 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan


to boli asi najlepšie hlášky xD
musím priznať, že je to druhá alebo tretia jednorázovka, ktorú som prečítal a vôbec neľutujem úplne sa to podarilo Laughing out loud

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Ne, 2009-09-20 17:43 | Ninja už: 5640 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Tak to byl zase jednou příběh xD Jop, povedlo se, hrozně moc, ještě teď se směju, když si představím jejich obličeje Laughing out loud

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2009-09-20 15:58 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, So, 2009-09-19 20:51 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan


A poviedka parádna! Úplne iná ako som si predstavovala.. Soruš ale moc dobré Laughing out loud

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2009-09-19 13:22 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Nevím, jak jsi chtěla, aby ti to vyšlo, ale to, jak to vyšlo, bylo vážně dokonalý Laughing out loud celou dobu jsem nevěděla, jestli se mám smát, nebo litovat nebohé majitele těch zdemolovaných podniků xD
Navíc ta povídka výborně oživila stojatý vody konožkých fanfikcí Smiling

Obrázek uživatele Mr.Raiton
Vložil Mr.Raiton, So, 2009-09-19 11:05 | Ninja už: 5548 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

Něco také zabavné jsem už dlouho nečetl.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2009-09-19 07:32 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Tak toto se opravdu povedlo Smiling A to tak, že velmi Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-09-19 06:46 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Jé Sori to bylo super! Konečně jsem se zasmála a to mi hned rozjasnilo ráníčko. Konečně bez té hrozné školy a hned takové hezké odreagovaní. Konečně je tu něco v trošku "jiném" stylu! Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Alexia
Vložil Alexia, Pá, 2009-09-18 23:44 | Ninja už: 5344 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

tak toto bolo haluz Laughing out loud som sa na tom stale smiala Laughing out loud