manga_preview
Boruto TBV 09

Láska s překážkou 09

Láska s překážkou 09

„...toto byly všechny informace, které se nám podařilo získat. Už je to většina z těch, které ještě potřebujeme pro uskutečnění našeho plánu,“ obeznamoval Shikamaru všechny o aktuální situaci.
Ve sklepě pod květinářstvím rodiny Yamanaka se tentokrát sešli Naruto, Jiraya, Chouji, Yamato, již zmíněný Shikamaru i jeho otec.
„Čekáme ještě na zprávy, jaké přesné počty mužů nyní Sasuke má a jak jsou rozložení po vesnici. Pochopte, jsou to velice citlivé materiály, jejich získání jistě není snadné. Máme času dost, skoro všechno je již připravené,“ doplnil jeho otec, Shikaku.
„To znamená, že musíme jen čekat?“ položil svůj dotaz Chouji.
„Přesně tak,“ kývnul hnědovlasý Yamato.
‚Prosím, sežeňte to rychle, ať můžeme pomoct Hinatě,‘ pomyslil si v duchu Naruto, navenek pouze přikývnul. Poslední dobou na ni nemohl přestat myslet, začínal být šíleně nedočkavý. Čím dál víc ho nebavilo pouze nečinně sedět se založenýma rukama. Tohle už dělal dost dlouho. Nyní měl chuť jednat. Rychle.

***

Na pozdní odpoledne druhého dne mu byla přidělena čtyřdenní mise.
Napadlo ho, že ještě před jejím splněním zajde za Hinatou. Nenápadně, samozřejmě, aby nevzbudil podezření.
Každý ninja uměl chodit tiše a nepozorovaně. Tím spíš už tak zkušený ninja jako Naruto...jen to o něm většina lidí netušila, protože jeho zvykem bylo všude kolem sebe tropit randál a hluk.
Ovšem tentokrát, kdy cítil, že je opravdu důležité nenatropit kolem sebe moc povyku, snažil se opravdu zůstat co nejvíc potichu. Ačkoliv se za bílého dne nepotřeboval po vesnici doslova plížit, přehnaný rozruch by jistě také neprospěl. Nejdůležitější bylo nevzbudit pozornost ANBU.
Povedlo se mu to, ke vstupní bráně do části vesnice, vyhrazené klanu Hyuuga, došel bez povšimnutí, jako normální občan.
Neměl sice výslovně zakázáno chodit do této části Konohy, jenomže necítil ze strany Hyuugů přílišné sympatie. Spíš se zdálo, že Naruta přijímali jenom díky jeho vztahu s Hinatou.
Nedokázal uhodnout, jak se k němu budou chovat nyní, když jsou ohlášeny zásnuby Hinaty s Hokagem.
V každém případě jít se podívat za ní nebyl žádný zločin, ne?
Vkročil dovnitř a známým směrem kráčel k domu Hinatiných rodičů, kde samozřejmě bydlela i ona. Usmyslel si, že půjde radši postranními dveřmi, které byly mnohem blíž k Hinatinu pokoji než dveře hlavní; pro jistotu, aby ho nikdo jiný z klanu neviděl. Nechtěl totiž vyvolávat zbytečné rozepře.
Většinou tohle dělal, když chtěl jít za Hinatou, ale nechtěl, aby si ho všimli ostatní z klanu. Slabé zaťukání, ke kterému se právě chystal, totiž při troše štěstí, a zatím vlastně vždycky, slyšela jenom Hinata, která ho pokaždé pustila k sobě dovnitř.
Už si pochvaloval, jak mu všechno skvěle vychází, že ho nikdo nenachytal, když v tom...
„Hledáš tu něco?“ uslyšel Naruto za svými zády povědomý, přísný hlas. Trhl sebou a okamžiku se mu zhroutily veškeré plány. Svoji ruku zastavil uprostřed pohybu ke dveřím, zatímco se pomalu otočil.
Nepřekvapilo ho, koho za sebou uviděl, avšak necítil se v této situaci zrovna moc příjemně. Jakoby svrchu se na něj dívaly přísné oči vysokého, hnědovlasého muže, Hinatina otce Hiashiho.
„Echm...já...přišel jsem za Hinatou,“ dostal ze sebe konečně. Chvilku mu trvalo, než se sebral a začal mluvit normálně.
„Hinata už tu není,“ oznámil mu hrubě Hiashi a sjel ho velice autoritativním pohledem.
Blonďák se zarazil, nechápal, co tím onen muž myslel.
„Není?“ zopakoval slabě. Nenapadalo ho, kde jinde by mohla být.
„Hinata už tady nebydlí. Odstěhovala se do domu svého budoucího manžela,“ vysvětlil Narutovi. Nešlo si nevšimnout jisté pýchy v jeho hlase, když mluvil o Sasukem jako o budoucím manželovi své dcery.
Blonďáka to ani moc nezaskočilo. Vždycky tušil, že si Hiashi myslí, že pro Hinatu není dost dobrý a Sasuke byl v této chvíli jedním z nejlepších možných kandidátů na jejího muže. Jakmile si však vzpomněl na jeho rozhovor s Hinatou, uvědomil si, že musí zůstat v klidu. Kvůli Hinatě o kvůli sobě. Stejně, už o nebude dlouho trvat...
„Co si myslíte, že děláte? Myslíte si, že takhle bude šťastná?“ obořil se na něj Naruto. Hiashi se otočil zpátky a podíval se mu přímo do očí.
„Jistě, že bude šťastná. Ona už je šťastná, učinila toto rozhodnutí sama,“ řekl.
„Cch,“ odfrkl si Naruto.
„Ačkoliv se ti to možná nelíbí, chystá se svatba. Hinata je moje dcera, vím, co je pro ni nejlepší,“ trvala si na svém hlava klanu Hyuuga.
‚Hinata je šťastná, když jsou šťastní i její blízcí. Má Vás ráda a snaží se Vám udělat radost, copak to nevidíte? Pro Vás je to jenom loutka...‘ napadalo Naruta v duchu. Nevyslovil své myšlenky, s veškerou námahou je ve svém nitru udusil. Hiashi byl velice zatvrzelý člověk, nic podobného by nepochopil.
Zavládla chvíle ticha.
„Počkej tady,“ vyštěkl hnědovlasý. Svižně prošel kolem mladého muže, tak svižně, že se za ním zvedl lehký poryv větru. Otevřel a zavřel za sebou dveře, na které se Naruto chystal zaklepat, ovšem ani se nenadál a Hiashi se vrátil zase zpátky. S tím rozdílem, že teď něco nesl.
„Tohle ti tady nechala,“ oznámil mu stroze a podal Narutovi bílou dopisní obálku, na které bylo úhledně napsáno malým písmem jeho jméno.
„Teď prosím odejdi, tady už nemáš co pohledávat,“ vyzval ho Hinatin otec. Ještě jednou po něm vrhl znechucený pohled, prudce se otočil a odešel.
Blonďáka tam už nic nedrželo. Utíkal domů, celý nedočkavý, co že mu Hianta v onom dopise píše.
Vběhl k sobě, rozplácnul se na postel a doslova trhal dopisní obálku, aby z ní konečně mohl vytáhnout list papíru. A dal se do čtení...

Poznámky: 

Promiňte mi prosím, pokud jsou v této kapitolce nějaké překlepy...

4.973685
Průměr: 5 (38 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, St, 2009-12-02 16:24 | Ninja už: 5347 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Mazeeec xD Ale takhle napínat! To se nedělá!

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, So, 2009-12-05 08:13 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Chichi Laughing out loud ...jen si počkej!

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Pá, 2009-09-18 16:59 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

ůžasné, opravdu skvělé, sem zvědavá, co je vtom dopise...

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Pá, 2009-09-18 21:28 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Díky! Smiling

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Po, 2009-09-14 19:56 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Tohle se neděláááá!! Člověk čte a čte a čte a najednou kouká, je tu konec kapitoly?! Proč to vždycky všichni musíte useknout v tom nejlepším!? (Neříkám, že to taky nedělám...ale to je něco úplně jinýho Laughing out loud) Skvělej díl honem, už aby tu bylo pokračování!! Jsem napnutá jak kšandy Laughing out loud

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Út, 2009-09-15 06:08 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Dík, chtěla jsem to prostě vyzkoušet... Evil

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, So, 2009-09-12 20:27 | Ninja už: 5487 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

Hmm už se nemůžu dočkat co mu hin píše a faktis se ti to povedlo.

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, So, 2009-09-12 20:30 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Děkuju ti!

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-09-12 19:23 | Ninja už: 5557 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, So, 2009-09-12 20:14 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Díky! Laughing out loud

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2009-09-12 17:17 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

heh, dobrej konec... ale, proč je vždy Hiashi jako záporák? Laughing out loud

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, So, 2009-09-12 20:20 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Děkuju!
No...mně ten Hiashi na záporáka docela sedí...však uvidíme, jak se všechno ještě vyvrbí Eye-wink

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele M-san
Vložil M-san, Pá, 2009-09-11 21:07 | Ninja už: 5391 dní, Příspěvků: 132 | Autor je: Pěstitel rýže

ja sem se tak začetla, že i kdyby tam byl překlep vedle překlepu nevšimnu si ho XD Jako vždy super díl.

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Pá, 2009-09-11 22:03 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Děkuju...já to po sobě tentokrát nekontrolovala, takže jsem to tam pro jistotu připsala... ^^

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele Urahara-san
Vložil Urahara-san, Pá, 2009-09-11 20:59 | Ninja už: 5426 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

krásný dílek a jako dycky dávám za 5

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Pá, 2009-09-11 22:02 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Děkujuuu! Smiling

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2009-09-11 20:55 | Ninja už: 6203 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super jako vždy jen tak dal

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Pá, 2009-09-11 22:02 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Díky, budu se snažit! Laughing out loud

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Pá, 2009-09-11 19:45 | Ninja už: 5669 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

škoda ,že si to ukončila zrovna v tom nejzajímavějším zajímlo by mně co je v tom dopise. Jinak pěkný dí.

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Pá, 2009-09-11 22:01 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Děkuju...a obsah dopisu bude v příštím díle Smiling

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Pá, 2009-09-11 19:16 | Ninja už: 5847 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Takhle to ukončit Sad To bylo ďábelské Laughing out loud Moc se těším na ten příští dílek Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Teddinka
Vložil Teddinka, Pá, 2009-09-11 22:00 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

Děkuju ti! Smiling

Už bylo na čase si taky udělat nějakej podpísek Sticking out tongue
I já mám svůj fanclub - jsem moc šťastná! ^^
A to jen díky Uruharovi-san. Takže děkuju! Smiling


Animefest.cz