manga_preview
Boruto TBV 07

Pravda pod růží

The Truth beneath the Rose

Jak dlouho? Jak dlouho už žije s tou hrůzostrašnou bytostí v sobě? Má ještě vůbec nějakou naději žít jako člověk? Možná ano, možná ne. Jenže...co se tím změní? Všechno, co zažila, ji bude do konce života pronásledovat. I když se snažila, nedokázala mu zabránit zabíjet. Nemohla...protože on byl silnější.
Jenže potom potkala jeho. A on...vlastně nezměnil v jejím životě nic. Nic. Jen jí dal tu malou jiskřičku naděje. Zažehl plamínek touhy v jejích očích spoléhajíc na víru skýtající se v srdci mladé dívky.
A pak odešel.
Vypařil se jako pára nad hrncem. Zmizel v závojích odparů z velkého vodopádu, stoupající k výšinám.
Pamatovala si zvuk jež vydávalo jeho rozplývající se tělo. Zaryl se jí do paměti. Jako posel budoucnosti. Ovšem...k čemu jí bude znát výsledky svého konání? Ona potřebovala jeho, ale on...
Nechal jí samotnou. Zbyla po něm jen karmínová růže. Květina, ze které se každým dnem odloupl jeden lístek.
,,Jen jeden...každý den jeden. Co se stane, až odpadnou všechny, anděle můj?"

Dej mně sílu čelit pravdě, pochybám v mé duši.
Už více nemohu ospravedlňovat krveprolití v jeho jméně.
Je hříchem hledat Pravdu, Pravdu za růží?
Modli se se mnou, abych našla bránu k nebeským dveřím.

Give me strength to face the truth, the doubt within my soul.
No longer I can justify the bloodshed in his name.
Is it a sin to seek the truth, the truth beneath the rose?
Pray with me so I will find the gate to Heaven’s door.

I když utržené květiny dlouho nežijí, tahle žila. Žila a byla každým dnem krásnější. Krásnější jako tvář dívky, která už dlouho nikoho nezabila. Neměla potřebu, protože dokázala udržet tu bestii v sobě na uzdě. Nebylo to jako dřív, kdy se musela bránit uprostřed silných vodních toků, aby snížila jeho odpor. Teď už ne. Byla normální. Jenže norní můry jí stále připomínaly hrůznou minulost.

Věřila jsem, že mě to očistí od špatností,
které mě ohrožovaly.

I believed it would justify the means,
it had a hold over me

Jednou to ale přijít muselo. Jen jeden den...znovu se uvolnil. Dokázal protrhnout tolik silnou stěnu, kterou ona po ty dlouhé týdny budovala.
Změnila se.
Silná chakra obalující její tělo, hladově narůstající ocasy, pěkně jeden po druhém.
Co jí bylo do křiku žen a dětí, bojových zvolání statečných můžu či nářku starých lidí? Ona jen vraždila. Nechtěla, ale to v ní...nedávalo jí to jinou možnost.
Chtěla...chtěla být normální. Jenže nemohla. Protože byla vybrána. Vybrána jako oběť, které měla být určena smrt. Tohle bylo ale horší než smrt. Tohle byla nikdy nekončící muka.
Když v podobě krutého zvířete drancovala co mohla, vzpomínala na svého anděla. Na bytost, která jí přinesla naději. Naději v normální život. A prosila. Žadonila. Chtěla, aby jí odpustil.

Slepá vidět krutost zvířete,
to je má temnější stránka.
Závoj mých snů zahalil iluzí vše, co vidím.
Odpusť mi to, čím jsem byla.
Odpusť mi mé hříchy.

Blinded to see the cruelty of the beast,
it is the darker side of me.
The veil of my dreams deceived all I have seen.
Forgive me for what I have been.
Forgive me my sins.

Co zbylo z růže, darované poslem budoucnosti? Jen lístek. Jeden jediný rudý lístek držící se ze všech sil ochabující matičky.
Truchlila nad zabitými lidmi. Byli to její příbuzní, kamarádi, týmoví kolegové. Co ale teď zmohla? Nic. Zase nic. Byla neschopná, jako vždy před tím. Někdo si mohl myslet, že mít takovou sílu je požehnání. Ona ale ne. Věděla, co to obnáší. Copak lze žít život bez přátel?
Byla nestvůra. Temnota jí prorostla skrz na skrz. Třeba už se ani po tomhle nechtěla změnit. Možná...možná by byla v jeho podobě užitečnější. Nemusela by se snažit zůstat jako člověk. Nechala by ho, aby si dělal, co chtěl.
Jenže ona žadonila. Prosila svého anděla, aby jí odpustil. A jestli to měl někdy v plánu udělat, musela na něj čekat.
Čekat...jen čekat. I když znovu zabíjela, i když znovu ničila. Přes to všechno však nebe nehodlalo otevřít svá vrata a poslat jejího anděla na zem. Ne...nechtělo. Protože bytost jako ona si nezasloužila jeho pomoci.

Modli se za mě, protože jsem ztratila svou víru ve svaté války.
Je mi ráj zapovězen, protože nemohu vzít více.
Prostoupila mě temnota, sežrala mou smrtelnou duši.
Všechny mé ctnosti byly obětovány, může být vůbec Nebe tak kruté?

Pray for me cause I have lost my faith in holy wars.
Is paradise denied to me cause I can’t take no more.
Has darkness taken over me, consumed my mortal soul.
All my virtues sacrificed, can Heaven be so cruel?

Už několikrát...několikrát si vymazala vzpomínky. Toužila po tom být normální. Nemyslet na ty hrozný věci, který dělala. Jenže on to nepřipustil. Vždycky jí vrátil obrazy křičících umírajících lidí do mysli, aby se na ně dívala. Znova a znova. Copak mohl být nějaký způsob, jak se toho konečně zbavit?

Věřila jsem, že mě to očistí od špatností,
které mě ohrožovaly.

I believed it would justify the means,
it had a hold over me

Tehdy, když přišli, se znovu změnila.
On se naštval, nedovolil by nikomu, aby ho plně ovládl. Ale ona byla proti. Chtěla, aby jí zabili. Chtěla, aby jí ho vyjmuli. Chtěla za svým andělem.
Nenechal se. Použil její tělo jako médium. Jeho menší podoba tvořící se skrz naskrz dívčino tělo vytvořila na ústech svou mužů jen slabý úšklebek.
,,Já...prohraju. Vím to, protože chci. Ale potom...potom mi už musíš odpustit. Prosím..."

Slepá vidět krutost zvířete,
to je má temnější stránka.
Závoj mých snů zahalil iluzí vše, co vidím.
Odpusť mi to, čím jsem byla.
Odpusť mi mé hříchy.

Blinded to see the cruelty of the beast,
it is the darker side of me.
The veil of my dreams deceived all I have seen.
Forgive me for what I have been.
Forgive me my sins.

Byl v konci. Nedokázal se ubránit dvěma útočícím nepřátelům a zároveň své hostitelce.
Podlehl.
Konec velkého zvířete se rychle blížil. Stejně tak jako konec mladé kunoichi.
Co teď? Přijme jí vůbec ještě? Po tom všem, co se stalo?
Nechtěla znovu zůstat na zemi. Ne...chtěla za ním. Protože...on byl to jediné, co doopravdy měla.
Buď Nebe nebo Peklo. Co z toho? Mohla vůbec ještě požadovat zelené louky? Po tom, co objevila veškerou temnotu v sobě?

Doufám, modlím se,
nezůstanu ztracena mezi dvěma světy.
Mezi vším jsem viděla Pravdu ležící mezi nimi.
Dej mi sílu čelit tomu, co jsem udělala špatně,
když už znám své nejtemnější stránky.

I’m hoping, I’m praying,
I won’t get lost between two worlds.
For all I have seen the truth lies in between.
Give me the strength to face the wrong that I have done,
Now that I know the darkest side of me.

Ta bolest...nedala se vydržet. Ale ona musela...chtěla...byla to jediná cesta, jak být vysvobozená. Zase volná. Volná...vždycky si přála něco takového pocítit. Může vůbec ještě?
Před očima se jí objevily znovu ty nevinné obličeje. Ta bolest v očích...ne..ona nemůže...vždyť je vrah. Jejich krev spočinula na jejich rukou jako pyl na nožičkách malé včely.
Co teď?
,,Já chci...za tebou...prosím."

Jak může být krev naše vykoupení
schopna zprostit nás bolesti, kterou jsme působili skrze věky.
Poznám, co je opravdu svaté?
Očistím svou duši, osvobodí mě Pravda?

How can blood be our salvation
and justify the pain that we have caused throughout the times.
Will I learn what’s truly sacred?
Will I redeem my soul, will truth set me free?

Rudé plameny ožehávající celé její tělo. Krutá palčivá bolest procházející jejím já.
,,Copak jsem si tím neočistila duši?"
Spadla na tvrdou podlahu. Jenže zvednout se nechtěla...netoužila vidět místo, kde se teď nachází.
,,Jen pojď, Fuu, už jsme na tebe čekali."
Věděli, že tu skončí. Stejně tak jako to měla vědět ona. Jenže...teď už se nedalo vůbec nic dělat. Nezbylo po ní nic. Zhola nic.

Slepá vidět krutost zvířete,
to je má temnější stránka.
Závoj mých snů zahalil iluzí vše, co vidím.
Odpusť mi to, čím jsem byla.
Odpusť mi mé hříchy.

Blinded to see the cruelty of the beast,
it is the darker side of me.
The veil of my dreams deceived all I have seen.
Forgive me for what I have been.
Forgive me my sins.

,,Anděli...proč?"
Proč? Protože lístek růže jím darované se odlomil. Stačil slabounký větřík a byl pryč. Stejně jako její víra v něj.

Poznámky: 

No...rozhodla jsem se napsat svoji první Songfiction. Vím, že to nemá moc velkou úroveň, nehledě na nesladěnost mého textu a textu písně, ale mně se to celkem i líbí. Nacházím v tom uspokojení mé nynější situace.
Tak snad se to bude líbit i vám.
Za všechny komentáře budu moc ráda.

4.81818
Průměr: 4.8 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2009-09-03 23:22 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Vím, že to nemá moc velkou úroveň... Kimi, s týmto a tým zvyšokom vôbec nesúhlasím... Táto poviedka sa ti nie že podarila... Je proste skvelá. SF ti ide, ty si výborná autorka a je to vidieť Smiling
Krásna poviedka.


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, St, 2009-09-02 21:21 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Z písně mě mrazí, z povídky se mi ježí vlasy na hlavě. Co říct... Páni! Kimm, tohle se mi líbilo. A žádný nesladěné, pokud chce někdo něco číst, ať trošku zapojí mozek a čte mezi řádky.
Co víc... všechno bylo řečeno. Docházejí mi slova... už mě bolí tolik přemýšlet. Ale krásný Smiling Povedlo se.

,,Já...prohraju. Vím to, protože chci. Ale potom...potom mi už musíš odpustit. Prosím..."

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-09-02 19:29 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Kimm, už i ty jsi se pustila do SF??
A to je dobře, protože ty tomu dodáš určitý půvab a eleganci, která z příběhů úplně sálá...
Taky nevím co naosat a text a píseň se k sobě dokonale hodí a W.T. také občas poslouchám, ale jen výjimečně...
No co dál bych měla napsat?? Ty víš, co si o tvých povídkácj myslím a taky víš, že i kdyby jsi napasala něco špatného, tak bych ti to napsala, ale tohle se nestane a tak nemá cenu něco říkat a snad jen Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, St, 2009-09-02 19:24 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

čumím jak umím..
zírám s otevřenou hubou..
že se ti to nepovedlo?
kecáááš?
jo kecááš..protože se ti to povedlo moc:)
Bylo to krásné, krásně popsané..
většinou vím co říct, ale tentokrát mi dochází slova..
Kimm, piš takové věci častěji ať se v té úžasnosti můžu utápět..

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, St, 2009-09-02 19:17 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Hm, tvoje první SF, moc se ti povedla. Tys mi u každé mojí poslední SFDky zanechala takovýýýýýý dlouhýýý koemntík a já dneska nevím co napsat u té tvojí. Hned když jsem, jako každý včer Smiling, projížděla seznam nově vytvořených FFek, upotalo mě tu tvoje jméno a navíc takový zajímavý název. Nedalo mi to a musela jsem si ji přečíst. Tu písničku znám, docela dobře, ráda W.T. pošlouchám a myslím, že k tomuhle se to velmi hodilo. Na metalu je hlavně krásný ten text, hm, to jenom láká k psaní SFek. Možná se taky do nějaké nové vrhnu, jenže moje šílená škola mi bere všechen dech. Kimmi, kdyby šlo 10 z 5, máš je tam Smiling!

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Pá, 2009-09-04 14:09 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku






• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2009-09-02 18:51 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Věčný námět, krásná píseň, dobrý nápad a Kimm za klávesnicí - nebezpečná kombinace. Moc se ti to povedlo, ne že nesladěné...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, St, 2009-09-02 19:11 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Já...nevím, co říct, Yamato. Tvůj komentář mě hrozně moc potěšil. Děkuju za přečtení i pochvalu Smiling


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda