Potomek dvou klanů - 10 Boj o titul část 2 (SPECIAL)
Tak je tu desátý díl série. Také bych chtěla tenhle díl věnovat třem lidem kteří mi moc pomáhaly a zaslouží si být tu napsáni. Je to Amy-chan která mi hodně pomohla při hledání inspirace pak Kaia-chan která mi dílek opravila a Jobek kterému vděčím za nádherný název techniky já bych ho nevymyslela . K tomuto dílu se pohodlně usaďte a užívejte si nastávající boje.
V minulém díle jste četli: Naruto se utká se čtyřmi jonininy a kage. Jeho protivníci jsou Kakashi, Tsunade, Lee, Neji, Kiba. Kiba a Lee jsou už poraženi teď před Naruta nastoupila zvláštní trojice, s odlišnými schopnostmi. Sharingan, Byakugan a Kage - to jsou jeho protivníci.
Naruto chvíli nehnutě stál, pak zvedl hlavu a zadíval se na své protivníky. V očích se mu blýskal Nukagan. Všichni tři na něj koukali a čekali, co se bude dít. Narutovi spuštěné ruce se zachvěly. Pak vystřelily do výšky prsou a udělaly známou pečeť. Všichni si v tu chvíli řekli, co jiného mohli čekat, ale Naruto nezůstal u jedné pečetě. Sice je pravda že první byla stejná jako na Kage bunshin, ale to bylo tak vše co bylo stejné. V rychlém sletu složil pečeť tygra, hada, koně a psa. Zakřičel Hidden jutsu: senjaku chakra shushi! (Tajemná technika: Vdechnutí života chakrovým podstatám. pomohl mi s ní Jobek je užasná že ? )
Rozpažil a dlaně zvedl tak, jakoby se opíral o neviditelnou stěnu. Z jeho těla vystřelily dva jazyky chakry a začaly se na dvou místech současně formovat. Pak zmizely, ale Naruto se nepřestal soustředit a dál stál s rozpaženýma rukama. Pak se stalo to, co nikdo nečekal. U jeho levé ruky se začala tvořit vodní kulička a stále se zvětšovala. To samé se dělo i na druhé straně, ale objevil se plamínek.
Protivníci si stoupli do bojového postavení věříc, že je to konec a Naruto s tím už nebude nic dělat.
Jenže on nekončil, byl teprve na začátku. Oba úkazy se začaly viditelně rychle zvětšovat a nabývaly tvar postavy se stejně rozpaženýma rukama, jako měl Naruto. Během chvíle se dostaly do stádia, kde se dotkly napřaženému dlaněmi Naruta. V ten okamžik začal Naruto opět uvolňovat chakru, která začala obě postavy obalovat od jejich nohou. Když konečně chakra zahalila obě od hlavy až k patě, náhle zmizela.
A našim hrdinům se naskytl velmi zajímavý pohled. Stál tam Naruto, ale třikrát ve svém podání. Všichni tři měli zavřené oči, sklopené hlavy a stáli úplně nehnutě. První, kdo se vzpamatovala, byla Tsunade.
„Naruto, co to prosím tě bylo, to jsi nemohl prostě udělat stínový klon? To u toho musíš dělat takové pozdvižení?“ ptala se a vypadalo, že od této ukázky čekala víc ve výsledku. Dostalo se jí velmi zvláštní odpovědi. A to hned trojhlasně.
„Tsunade-bachan myslíš si, že bych to dělal jenom tak a neměl k tomu důvod?“ promluvili všichni na ráz, ale stále drželi oči zavřené a hlavy klopené.
„Tak nám prozraď, v čem jsou tyhle klony jiné Naruto.“ Vložil se do toho Kakashi.
„Ale jistě Kakashi-sensei. Každý z nás je jiný, ale přesto jsme stejní.“ Promluvil Naruto po pravé straně, zvedl hlavu a otevřel oči. Všem se naskytl neuvěřitelný pohled. Jeho oči byly temně rudé jako ten nejtmavší oheň a stříbrný Nukagan tomu dodával zvláštní nádech.
„Copak, snad jste se nelekli mého nového jutsu?“ promluvil Naruto uprostřed a také zvedl hlavu a otevřel oči. Jeho byly, na rozdíl od toho vedlejšího, světle šedé až se v nich stříbrná spirála mírně ztrácela. Kakashi zalapal po dechu, tohle nečekal a už vůbec si nedovedl představit, co měl Naruto za lubem.
„Naruto, co to je za jutsu?“ ptal se a nepřestával sledovat posledního se sklopenou hlavou, který ještě svá kukadla neukázal.
„No to, vám nejspíš povím já, Sensei.“ Promluvil poslední Naruto v řadě a zvedl hlavu. Všichni dychtivě sledovali, jak zvedá víčka a ukazuje světu své oči. Jeho oči byly tmavě modré a stříbrný Nukagan se v nich náležitě vyjímal.
„Tohle je temná technika – vdechnutí života chakrovým podstatám, je to technika kterou může používat jen uživatel Nukaganu. A jen já tuto techniku ovládám, ale teď už konec řečí, dáme se do boje.“ Křikl ten poslední a jeho dva dvojníci jen kývli.
Rozdělili se následovně: Ohnivá podstata- Neji, Vodní podstata- Kakashi a na Tsunade zbyl Vítr. Takto rozděleni se dali do boje.
Tsunade a Větrná podstata.
„Naruto prozraď mi, co má tohle obživení chakrových podstav za háček nebo, jak vlastně funguje.“ Ptala se Tsunade hledíc na Naruta s šedýma očima.
„Jak bych to jenom vysvětlil Tsunade. Aha už vím… tohle jutsu se skládá ze základních prvků podstaty chakry a já, jelikož ovládám elementy tři, můžu vdechnout život dvou mým vybraným podstatám. Jsme stejní, až na oči. Ty máme podle daného elementu jiné. Já jsem si ponechal větrnou podstatu a jim jsem dal zbývající.
Technika má však jeden velký háček. Po vyčerpání jakékoliv podstaty, při prvním zásahu mizí a vrací se do mě. Což by nebylo tak hrozné, kdyby to na pár vteřin než se do mě zase vrátí, neochromilo ty zbývající a i mě samotného. Jinak je to vcelku nejlepší technika jakou mám.“
Tsunade byla ohromená, takovou odpověď nečekala, ale na jazyku jí pálila ještě jedna otázka a bylo to na ní vidět.
„Naruto a kde jsi takhle silnou techniku vzal, kdyby se dostala nepříteli do rukou tak by…“ nedořekla Naruto jí netrpělivě skočil do řeči.
„Nic by se nestalo. Mohl by mít všechny podklady a vše vysvětlené mohl by to být dokonce Uchiha se Sharinganem a nic by nezmohl. Tato technika se dědí v našem klanu od nepaměti a je nejsilnější ze všech. A jak už jsem říkal, může jí používat jen dědic Nukaganu a i to je velmi vzácně. Když jsem četl klanovou kroniku, dočetl jsem se jenom o třech mužích, co ji používali a i oni měli jen dvě podstaty. A až u mě se objevila ta třetí. Jelikož mám Kyuubiho, mám v sobě oheň, díky otci jsem zdědil větrnou podstatu a tím se stalo, že ač jsem shinobi ovládám tyto dva živly dokonale jako by byli oba hlavními. No a vodu ve mně probudila katana osudu, kterou jsem získal při složení zkoušky na vůdce. Tudíž vládnu třemi elementy tak dokonale, jako by byly hlavními a jedinými.“ Vysvětloval a sundal si ze zad katanu světla, kterou zdědil po otci a zadíval se na Tsunade.
„Tak začneme ne?“ pousmála se na něj a stoupla si do bojového postavení.
Podstata ohně a Neji
„Nebudeme tu jen klábosit a začneme bojovat ne, Neji?“ ptal se Naruto a začal z chakry vytvářet ve své ruce katanu. Jeho chakra byla rudá, taková jakou měl Kyuubi a přece nebyla stejná. Neji se postavil do bojového postavení a vyčkával.
Naruto se jen pousmál a vyrazil takovou rychlostí, že kdyby neměl Neji aktivovaný Byakugan nespíš by ho ani neviděl.
Naruto zaútočil katanou, Neji však tento útok odrazil svým Hakkeshou Kaiten (Vír proroctví). Počkal si až Naruto dopadne na zem a zaútočil kunai. Těm se ovšem Naruto vyhnul bez škrábnutí a na oplátku mu je poslal zpátky i s pár svými. Neji znovu použil Hakkeshou Kaiten a všechny je odrazil. Naruto zrušil katanu, složil velmi rychle nějaké pečetě a vykřikl Katon: Endan (ohnivá bomba), na češ se na Nejiho řítila koule ohně. Jen taktak stačil uskočit ohromnému žáru, co se však neubránilo, byly konečky jeho vlasů, které se mírně chytly. Tím se Neji moc rozzlobil a začal po Narutovi házet vše, co mu přišlo pod ruku. A smích vycházející z Narutových úst mu dodával zuřivosti.
Jenže to, že bude Neji takhle náchylný na vlasy, vědělo jen málo lidí a bohužel pro Nejiho byl Naruto jeden z nich. A tudíž se není čemu divit, že jeho minulý útok neměl ublížit na těle, ale na duši. A spálené vlasy byly součástí plánu.
Neji byl tak nepříčetný, že si nevšiml klonu za jeho zády a dál útočil na Naruta, kterého měl před sebou. Naruto se jen usmál a v ten okamžik už byl Neji svázaný provazem a klečel na něm Naruto s hrdým úsměvem.
„Uznej, že jsi poražen a já slezu.“ Zazubil se na něj a čekal jeho odpověď. Neji jen hodil hlavou na stranu a kývl. Naruto z něj slezl zrušil provazy které ho poutaly a pomohl mu na nohy.
Neji se vydal po svých ke Kibovi a Leemu na kraji palouku.
Mezitím se Naruto s ohnivou podstatou připojil k větrné.
Vodní podstata a Kakashi
„ Aaa, koukám, že ohnivá podstatu už skončila a přidala se k větru, co kdybychom už taky začali, co, Kakashi-sensei?“ ptal se Naruto a v modrých očích se mu zablýskal Nukagan
„Podle toho, co jsem slyšel, ty můžeš používat vodní podstatu, že? To se náramně hodí k mému blesku. Špatně sis vybral, teď tě porazím. S těmi slovy se mu protočil Sharingan. Naruto se jen usmál a stoupl si do bojové pozice.
Kakashi složil pár pečetí a z ruky mu vytryskla koule kmitajících blesku. Kakashi jí zvedl a utíkal na Naruta, ten se tomu vyhnul a na oplátku hodil pár kunaiu. Kakashi se jim vyhnul, a stačil si všimnout, že s kunai zároveň v jejich stínu letěly i jehly, které na poslední chvíli chtěl odrazit. Jenže jehly zmizely a během pár vteřin pocítil v rukou a nohou ostrou bolet. Bolestivě sykl a přemýšlel, jak je mohl nevidět s aktivovaným Sharinganem, vždyť je odrazil nebo ne? V tom se ozval Naruto.
„Kakashi-sensei, nejspíš přemýšlíte, jak se mi ty jehly povedlo skrýt, že?“ ptal se Naruto a na tváři mu hrál usměv.
„No, jak Naruto, já to nechápu.“přiznal Kakashi a zadíval se na Naruta.
„Když letěly ty kunaie, nevšiml jste si, že jsem skoro v polovině jejich dráhy postavil vodní zrcadlo. Vodu průsvitnou tak, že není poznat, že tam je, ale přesto když se na protější straně něco objeví, ukáže to jako zrcadlo. Vy jste je sice viděl, ale jenom blížící se odraz v zrcadle. Za vámi je jeden můj klon, který je hodil a vy jste se tak soustředil na odstranění těch před sebou, že i Sharingan se na ně upnul.“
„Ale to stále nevysvětluje, proč jsem neviděl to zrcadlo ne?“ ptal se a vytahoval jehly z ran.
„Neviděl jste je protože je to jedna technika Nukaganu a tudíž ji ani vy nemůžete okopírovat.“ Podal vysvětlení stále nechápajícímu Kakashimu. Kakashi to už chápal velmi dobře, jeho bývalý žák, předčil všechna jeho očekávání. Už to opravdu nebyl ten malý, uřvaný floutek. Už to byl velice silný ninja, který se vypracoval až na vrchol a má neuvěřitelné možnosti.
„Vyrostl a zesílil, nová generace převzala štafetu a myslím, že se zrodil i nový sannin.“ Pomyslel si a musel se usmát. Naruto překvapeně zamrkal, nečekal, že se sensei bude reagovat takhle. Pak mu, ale usměv opětoval.
„Na co jste myslel Kakashi-sensei?“ ptal se a zkoumavě si ho pohlížel.
„Ale, nad ničím, jen mě tak něco napadlo. Měli bychom se dát do toho, ne?“ podíval se svého dospělého žáka a do větru potichu zašeptal.
„Byl byste na něj velmi hrdý, sensei, vy i vaše žena.“ Lehký vánek jim pocuchal vlasy, pak oba na ráz vyrazili. Naruto s katanou osudu ve svých rukách a Kakashi s dvěma kunai. Jako dvě šmouhy do sebe ve vzduchu narazili a cinkot lámajícího se kovu prozradil, že Kakashiho kunai nevydržel.
Stáli na zemi a začal boj v taijutsu. Jako dvě míhající šmouhy vyměňovaly si údery ve stále rychlejším tempu. Náhle bez jakéhokoliv upozornění ozvala se obrovská rána doprovázená velkým oblakem kouře, který se pomalu rozplýval a ukazoval ohromné zvíře. Čím víc se oblak ztrácel, tím se z něj vynořovala obrovská červená liška s modrým pruhem, lemujícím její hřbet. Oblak se ztratil úplně a konečně bylo vidět, co se tam stalo.
Liška měla na hlavě stojícího Naruta a pod tlapou přišpendleného Kakashiho.
„Vzdáte se Kakashi-sensei?“ ptal se Naruto a vítězně se šklebil.
„Ano, vyhrál jsi, máš výborné schopnosti Naruto, bude z tebe skvělý Jounin.“ Usmál se na něj a po puštění se vydal ke zbývajícím poraženým.
Větrná a Ohnivá podstata a Tsunade
Všude v okolí byly obrovité díry v zemi, jak se Tsunade snažila rychle se pohybující Naruty chytit a zasadit jim ránu. Naruto s větrnou podstatou byl už pěkně vyčerpán, to on mohl za to, že se kage většinou netrefila. Odkláněl rány pomocí větru. Zhluboka dýchal, už měl svou zásobu chakry skoro vyčerpanou, ale Hokage na tom nebyla o moc lépe. I ona spotřebovala téměř všechnu.
Během boje se k větrné podstatě přidala ohnivá a tak metali jedno ohnivé jutsu za druhým. Naruto který už mlel z posledního, se rozhodl k drastickému kroku. Poslal na Tsunade spoustu stínových klonu a sloučil se s ohnivou podstatou. Jeho oči nabyly světlejší odstín červené a těch pár vteřin stačilo k tomu, aby se obě podstaty sloučily. Teď už měl chakry zase dost. Znovu začal boj. Tentokrát však neutočil v Taijutsu, ale šel rovnou na Ninjutsu.
Poslal na Tsunade pořádnou dávku toho nejtěžšího větru, který v okolí našel. Pak se ozvala ohromná rána a ze strany, kde bojovala vodní podstata, se z ohromného oblaku vynořila liška a přemožený Kakashi ležel pod jednou její tlapou. Naruto se musel usmát, teď už zbývala jen káge. Brzy viděli, že se i Kakashi odebral mezi poražené a k Narutovi se přidala i poslední podstata.
Naruto na vodní podstatu kývl a ta se změnila v kapku vody a zmizela. On zavřel oči, a když je znovu otevřel, byly to zase ty blankytné studánky se stříbrným Nukaganem.
„Tsunade-baachan už bysme to měli ukončit, čeká se jen na nás.“ Pomluvil Naruto který teď vypadal, že celou dobu někde seděl a odpočíval. Opak byl však pravdou. Zbývalo mu jen pramálo chakry a nechtěl budit Kyuubiho. Znovu se zadíval na Tsunade. Nechtěl jí ublížit, proto se rozhodl pro skvělé řešení. Složil pečetě a vykřikl Fuutun: Schus neem ( větrné spoutání )
Tsunade náhle zmrzal v pohybu, který právě vykonával. Chtěla se na Naruta rozeběhnou, ale už to nestihla. Stála tam v půlce kroku a čekala, co se bude dít.
„Tsunade-sama vzdáte se dobrovolně nebo vás musím přivést do bezvědomí?“ ptal se Naruto a držel pečeť tygra.
„Myslím, že už bude lepší, když se vzdám a povýším tě na Jonina.“ Prohlásila a Naruto jí pustil. Popošel k ní a zeptal se.
„Půjdeme k ostatním nebo je mám zavolat?“
„Myslím, že půjdeme za nimi,“ řekla a usmála se.
Oba dva vykročili za malým osazenstvem na kraji palouku. Když Naruto s Tsunade dorazili, okamžitě všechen hovor utichl. Všichni dychtivě čekali, co jim Hokage poví. Nikdo nebyl zraněný a Kiba vypadal, že se výborně vyspal.
„Tak všichni můžeme říct, že nás Naruto porazil.“odmlčela se a přejela všichni pohledem. Ti jen kývli.
„Dobrá mám tu čest vám představit nového Jounina Skryté Listové.“
Ozval se jásot a všichni začali Narutovi blahopřát. Velký povyk uklidnil až Kakashi.
„No tak, uklidněte se, chci novému Jonininovi srdečně blahopřát stejně jako vy, ale myslím si, že mu uděláme neuvěřitelnou radost pozvánkou na rámen.“ Prohlásil Kakashi a všichni se začali radovat. Samozřejmě nejvíc ze všech Naruto. Vydali se zpět do vesnice. Před Ichiraku rámen se rozloučili s Tsunade, která šla zpátky do kanceláře ke své práci a naši hrdinové se šli královsky nadlábnout na Kakashiho učet.
Konečně byl večer. Naruto zrovna seděl na hlavě svého otce a pozoroval jak se Konoha utápí v posledních paprscích slunce, když za sebou uslyšel tichounké kroky. Otočil se a spatřil tam stát Sakuru. V záři zapadajícího slunce byla tak nádherná. Lehký vánek si pohrával s jejími vlasy. Chvíli tam stála a zpříma mu hleděla do blankytných očí, než se rozhodla udělat těch pár krůčku a sednout si vedle Naruta.
„Slyšela jsem, že je z tebe Jounin. Jsem ráda, že se ti to podařilo. Sensei říkala, že i jí si porazil.“ Začala Sakura a dívala se do zapadajícího slunce.
„Ano, dnes se ze mě stal, jsem rád. Nebavilo mě být stále genin. I když je to jenom slovo na papíře.“ Na jeho tváři se objevil široký usměv a pokračoval.
„Už jenom „on“ je genin.“ Řekl potichu, přesto mu Sakura rozuměla každé slovo. Povzdechla si. Měl pravdu. „On“ byl z původních nováčku jediný, kdo měl stále hodnost genin. Přestože už byl, stejně jako Naruto, na úplně jiné úrovni. Stále se dívala na mizící slunce, když ucítila Narutovu ruku na své. Její pohled sklouzl z oblohy na Narutovu tvář. Usmíval se takovým roztomilým způsobem. Také se na něj usmála, vzala jeho ruku do své a položila hlavu na jeho rameno.
Poslední paprsky ozařovaly k sobě choulící se dvojici. Krásný pohled. Přesto ve vzduchu visela otázka bez odpovědi. Uchiha Sasuke.
Tak jak se vám líbil můj desátý díl? byl aspoň ke čtení?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
fakt pekne............... to narusaku je odporne........ uz len cakam kedy to zmenis na naruhina ................ vzdy sa mi pacili viazacie paralyzujuce a barierove jutsu .. dufam ze ich bude naruto vediet viac ...
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Bubliflus = recepčná
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Charie = špeciálna agentka z mravnostnej policie vyšetrújuca zloničiny tohoto sexuálneho devianta
DeLeTe = sociálny pracovník poverený zbieraním detí urobených týmto sexuálnym deviantom
KUßßY = hlavný nosič vody pre ostatných členov a držiak na nástroje pri kastrácii
MattesSemik = člen
Karlos-sama = člen
K.Iwi = člen
Yumiko gohyaku rokujuu nana = člen
Michiko = člen
Hinatin démon = člen
loooe = člen
DakuHonoo = člen
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Komentář autora (Memphista)
Juj, byla nuda... ^^ a hlavně si to nikdo neberte osobně je tam pár narážek na některé největší Sasuke-fily na Konoze a jeden se tam určitě našel že ? RanDaale ale nemyslím to zle krom toho sasukeho, na toho to myslim zle !!!
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
eh? dúfal som, že tam niekde použije sage mod...
Moja FF Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ
ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku )
nemyslíž, že by byl až příliš silní?
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
no porazil štyroch jouninov a kage bez sage modu... nemyslíš, že už je prisilný?
Moja FF Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ
ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku )
jenom malinko přece jenom je Namikaze a když přidáš sage mod bude neporazitelní.... proto tam neni
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
xDD
úžasný dííl
Bee a já že to vyhraje Hinata no nic jo xD Mazec povídka
What Personality Problem Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Who is Your Naruto Date?Hosted By theOtaku.com: Anime
What Naruto Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Jsem fanda:
v celku pekny dielik ale fakt sa mi nepaci ten zamer sakunaru
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Bubliflus = recepčná
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Charie = špeciálna agentka z mravnostnej policie vyšetrújuca zloničiny tohoto sexuálneho devianta
DeLeTe = sociálny pracovník poverený zbieraním detí urobených týmto sexuálnym deviantom
KUßßY = hlavný nosič vody pre ostatných členov a držiak na nástroje pri kastrácii
MattesSemik = člen
Karlos-sama = člen
K.Iwi = člen
Yumiko gohyaku rokujuu nana = člen
Michiko = člen
Hinatin démon = člen
loooe = člen
DakuHonoo = člen
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Komentář autora (Memphista)
Juj, byla nuda... ^^ a hlavně si to nikdo neberte osobně je tam pár narážek na některé největší Sasuke-fily na Konoze a jeden se tam určitě našel že ? RanDaale ale nemyslím to zle krom toho sasukeho, na toho to myslim zle !!!
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
bohužel tahle povídky bude o páru NaruSaku
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
jo to dobrý ff ale doufal jsem že ho povýší na vyšší hodnost než na Jounina když porazil 4 Jouniny a kage.
No vida jak se to nám vyvijí?? A kdy tam bude nějaká další scéna s Hin?? Opět letím na další a ta poznámka o Kibovi mě dostala!! Prej se dobře vyspal
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Ebisu tým, to jsme my
jsme tu rádi na Zemi.
Šmírování každý den,
tisíc koček za týden.
Strommmmmm... :P
Jsem hrdou členkou Spolku žroutů knih (Itadakimasu!! ). Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární.
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
krasa, kraasa, kraaasa
tenhle díl byl boží honem přidej další.
JASNĚ ŽE BYL JE TO VÝBORNÉ URČITĚ SES NECHALA INSPIROVAT FF NÁVRAT NAMIKAZEHO (TO JE TAKY VELMI VYBORNA FF)NEMŮŽU SE DOČKAT JAK SE TO DÁL VYVINE
PS: JSI HOTOVÁ SPISOVATELKA
nádhera
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
nádhera
Další fanatsticky dil, myslim, ze jednou z tebe bude tady na Konoze znama autorka . Nejen že pěkně píšeš, tak i krásně popisuješ boj, což se málo komu daří. No jenom doufám, že se Sasuke taky vrátí do Konohy, ale nepředbíhejme
no takovej malej spoiler bych prozradit mohla
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
Náááááááááááááááádhera
Tak podle mě nejpovedenější díl vůbec. Dlouhý, akční a ty souboje nepotřebujou komentář, perfektně vymyšlené, klobouk dolů . Prostě dokonalé, jako vždycky pět hvězdiček
moc děkuju velice mě to potěšilo
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
mno jak vidím, tak nemám šanci sepsat další komentář než Karlos, Amy a Kaia, ale něco sepsat musím. Mile mě překvapilo tvé věnování za které ti děkuji moc dobře jsi vystihnula tu technyku taky co my to dalo abych to vymyslel jako co bych ti ještě řekl? prostě supr povídka a já se budu těšit na další dílek (třeba bude zase nějaká spolupráce )
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan
děkuju za kometář a ta spolupráce no nevim asi bych to raskla
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
co? teď jsem se urazil
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan
to přece nemusí já to nemyslela zle všechno jenom dobře klidně bych se zase poradila, já jsem typ kterej se strašně ráda radí a nechci tě optěžovat
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
Moc pěkný pokračování. Už se nemůžu dočkat dalšího dílu.
Moje FF
Sice dneska už nemám na to, abych napsal tak dlouhý komentář, jako jsou ty první dva od Amy-chan a Kaia-chan, ale "něco málo" napíšu.
Super díl a doufám, že další díl bude ještě lepší.
Sice jsem příznivcem povídek NaruHina, ale už jsem četl i plno dobrách na NaruSaku. Sice u tebe stále není jisté, jakým směrem se vydáš, byl bych mile překvapen, kdyby Hinata vyhrála jejich "přátelský souboj".
Četl jsem už před dvěma dny všechny předešlé díly, ale čekal jsem s komentářem až k tomuto dílu. Série a jednotlivé díly jsou senzační. Nevím jestli se mi to zdá, nebo my všichni se poslední dobou snažím Naruta natolik zidealizovat a dovést k dokonalosti, až to není reálné, ale nechápej to jako negativní vnímání, jen někdy nad tím uvažuji a stále nevím jestli je to špatně, přesto že se mi to tak líbí
Teďka jen doufám, že jsem k tomu "něco málo" nezapomněl něco přidat
jsi vážně skvělej víš tvoje povídky byly prvný co jsem přečetla a tak mě to nadchlo, že jsem začala vymejšlet svoje a teď mě tvuj komentář tak potěšil musim se příznat pravidelně chodim na tvoje stránky a čakám až vydáš "vraď se mi má lásko." moc pro mě znamená tu mít tvůj komentář
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
O tak to jsem mile potěšen, i když před veřejností své potěšení skrývám, stejně jako veškeré city a pak nevím, jak se chovat Kdybys chtěla třeba pokecat o čemkoliv, napiš mi na icq, měl bych ho mít v profilu tady na konoze